Ah, dat is jammerquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
We zouden dit weekend naar 150 jaar spoor in Roosendaal gaan... dat zie ik dus alweer in het water vallenGelukkig heb ik Christan nog niks verteld.
Ja, da's waarquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
no problem hoor, maar t leek me wel leuk voor luca (dan had ik die lekker thuisgehouden)
Overbezorgdquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, waarom zouden je ouders gaan dwarsliggenJe hebt de leeftijd
Ja, er zijn best wel leuke dingen uitgekomen!! Interessante uitslagen!quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:49 schreef beefcake het volgende:
Wat leuk, ik ben best benieuwd wat eruit gekomen is!!
Waar spaar je voor? Ik geloof dat ik nog wat heb liggen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
even een heel brutaal vraagje tussendoor?
wie heeft er toevallig blokker dukaten liggen en is er niet van plan iets mee te gaan doen?
mag ik ze dan?
de andere kant van dit verhaalquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:13 schreef Syrena het volgende:
Nouwww.. heb de man tegenover de woning even gemaild.Zucht.
leuk zeg, klinkt goedquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:28 schreef Rewimo het volgende:
schoolverhaal
Hij wordt in oktober 4, in de herfstvakantiequote:Op donderdag 1 juli 2004 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
prima toch rewimo?
wanneer mag hij beginnen?
Ze worden wel erg gauw groot hè...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:55 schreef lily het volgende:
[..]
leuk zeg, klinkt goed![]()
........naar school![]()
Ik ga zekers kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
de andere kant van dit verhaal
Die klant is een vriend van mij en die wil er héél erg graag wonen. dus nu ben ik een negatief verhaal aan het ophangen in de hoop dat je mij direct gelooft en niet eens gaat kijken.
Oftewel, gewoon gaan kijken
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij wordt in oktober 4, in de herfstvakantieDaarna mag ie van start.
Ik neem gewoon lekker ego aan dat je het tegen mij hebtquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:28 schreef lady-wrb het volgende:
wanneer ga je?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:39 schreef Rewimo het volgende:
En onderwijl is mijn thee ook al koud geworden...
*zielig voelt*
Make my dayquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
van koude thee word je mooi zeggen ze.......
Morgen val ik net lang genoeg uit bed om Christan naar de kindjes te brengen en dan ga ik de hele dag slapenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef LadyS het volgende:
ooooohh Rewimo
Wat rot dat je net gewoon kan uitziekenIk hoop dat je je morgen beter voelt
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
ja syrena, ik had het tegen jou hoor!
spannend vanavond!
je laat wel weten hoe het geweest is he?
En dan in de bios ineens................. FLOTS ! ! !quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:51 schreef LadyS het volgende:
ikke wil ook
Misschien vanavond wel, nu het nog kan
Anyway, ik wil hem ook heeeeeel graag zien!!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
Tja ik was er echt gister Zabb, ik weet ook niet
Jaaaaa das een goed idee! Want dan is het niet meer beefcake en de snackbar, maar LadyS en de bioscoopquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:56 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
En dan in de bios ineens................. FLOTS ! ! !
ja gaaf even ter aanmoeding:quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jaaaaa das een goed idee! Want dan is het niet meer beefcake en de snackbar, maar LadyS en de bioscoop![]()
Maar dan krijg je wel een natte kont! Dus als het mogelijk is moet je wel even een stoel opschuivenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Die stoelen absorberen lekker, kun je gewoon eerst de film afkijken
Haha, naar welke bios ga je??quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:15 schreef LadyS het volgende:JAAAA
vanavond begint de bevalling in de bios![]()
Ohoh, dan zullen wij vanavond wel niet gaanquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:23 schreef LadyS het volgende:
lelystad
als peter wil
Leid jou buik een eigen leven danquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:30 schreef LadyS het volgende:
whahaha.. dus als je een zwangere buik voorbij ziet lopen ben ik het
mijn buik is momenteel wel bijna het grootste oppervlakte van mijn lichaamquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:34 schreef rena het volgende:
[..]
Leid jou buik een eigen leven dan![]()
?
Vergeet de digitale camera niet, kunnen wij ook mee-oordelen . . .quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:32 schreef Syrena het volgende:
Ik neem gewoon lekker ego aan dat je het tegen mij hebtHalf zes vanavond, heb pa&ma al instructies gegeven om in de startblokken te staan als ik kom, compleet met meetapparatuur en opschrijfboekje.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:02 schreef Sylvana het volgende:
We gaan naar Troy, dus EN Orlando Bloom EN Brad Pitt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:09 schreef Rewimo het volgende:
39.3Nu loopt het zweet met straaltjes van mijn rug.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:09 schreef Rewimo het volgende:
39.3Nu loopt het zweet met straaltjes van mijn rug.
en vruchtwater vlekt niet, dus ze kunnen je geen claim aan je (natte) kont smerenquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Die stoelen absorberen lekker, kun je gewoon eerst de film afkijken
Dat zou echt een stunt zijn als ze vanavond Tsjechie verslaan en dan in de finale van Portugal winnenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik voor Griekenland als Europees kampioen ga [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Troy, ben ik vorige week geweestze zijn erg schaars gekleed!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ja er zat alleen iemand voor me die op het moment supreme heel hard zei; ooooh zijn ze in dat houten ding gaan zitten!
JAH DUH
Jah kom op zeg en als je het dan al niet wist lag het er echt 200dubbeldik opquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Ken uw klassiekers
Tussen de 2 maanden en twee jaar... ik gok op volgend jaar zomerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed Miss_D, fijn voor je. Enig idee hoe lang het allemaal in beslag gaat nemen?
Is ook een spelletjequote:Op donderdag 1 juli 2004 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
sim???? dat zit toch in je telefoon?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:33 schreef Syrena het volgende:
Alle topics zijn al oud, dus ik stel mijn vraag even hier, is het normaal dat de interests van je Sim veranderen tijdens het spel?? Nee toch?
Hij had eerst voor Outdoors een 8, en nu ineens een 3?? Ik heb alleen maar Livin' Large trouwens.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]wat voor taal spreek jij nou ineens
Ik verveel me
Hier ook ééntje . . .quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik verveel me
Wij kunnen wel even komen helpen!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef beefcake het volgende:
Och ik verveel me niet hoor, ik heb nog zat te doen, morgen is weer een drukke dag! Ik heb net lekker een vieze stinkende poepluier verwisseld voor een schone (ja ik maak wel goeie wissels) en ik moet nog een was doen en mijn broodjes voor morgen smeren en Dylans tas inpakken. En dan ook nog fokken, nee ik verveel me geen moment
![]()
Nou das soms wel zo! Heb vandaag heerlijk uitgeslapen en een beetje aangerommeld. Ik moest vanavond werken (drie uurtjes) en heb lang getwijfeld of ik dat na deze week wel wou en ging doen. Aangezien ik het leuk vind en de dok zei dat ik leuke dingen moest gaan doen en ik al twee week nie had gewerkt door alle drukte met school enzo ben ik lekker gegaan en ik vond heerlijk!!! En ik heb de komende weken echt heel veel vrij, *Blij is*quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:14 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe minder je doet, hoe moeier je wordt
Ja maar jij moet wel rustig aan doen hoor!!! Maar als werken af en toe je goed doet, moet je het ook zeker niet laten!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou das soms wel zo! Heb vandaag heerlijk uitgeslapen en een beetje aangerommeld. Ik moest vanavond werken (drie uurtjes) en heb lang getwijfeld of ik dat na deze week wel wou en ging doen. Aangezien ik het leuk vind en de dok zei dat ik leuke dingen moest gaan doen en ik al twee week nie had gewerkt door alle drukte met school enzo ben ik lekker gegaan en ik vond heerlijk!!! En ik heb de komende weken echt heel veel vrij, *Blij is*
Hihi en dan zeker alleen maar naar Dylan kijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Zabb het volgende:
[..]
Wij kunnen wel even komen helpen!![]()
Lekker hé Clauwheee, vrij!! Ik heb nu ook vakantie! Ik had het de laatste tijd ook erg druk met school en had erg veel zin in vakantie. Maar ik heb nu 1 dag thuis gezeten en nu verveel ik me al!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ik heb de komende weken echt heel veel vrij, *Blij is*
Nee hoor, hoe kom je daar nou bij!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
Hihi en dan zeker alleen maar naar Dylan kijkenHij slaapt toch, dus ik zet jullie wel aan het werk
![]()
Zeker die poep van je ramen schrapen :pquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hihi en dan zeker alleen maar naar Dylan kijkenHij slaapt toch, dus ik zet jullie wel aan het werk
![]()
Heb ik al gedaan deze week. Tegen een paar kabelgoten en tegen een betonnen balk aan. Welke eikel hangt daar nou weer wat op ??quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ga maar even je hoofd stoten Thunderchild, dan kan je bij m'n clubje en dan eten bij de Mac
Rooie kaart ??quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Oe Nedved eruit bij de Tjechen!
nee, geblesseerdquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Rooie kaart ??
Nee waarschijnlijk vrij ernstige blessurequote:Op donderdag 1 juli 2004 21:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Rooie kaart ??
wel balen voor hem, eerst de CL finale missen en dan nu waarscijnlijk de EK finale, dan heb je echt wel pechquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk vrij ernstige blessure
Oh dan mag je bij m'n clubje, we hebben alleen geen geplande activiteitenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan deze week. Tegen een paar kabelgoten en tegen een betonnen balk aan. Welke eikel hangt daar nou weer wat op ??
Ik snapte er even niks van, ik zat aan lesbies te denken, maar er waren vanmorgen nogal wat piesverhalen Zwangerschap & Geboorte # 72 ....quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:51 schreef melonovy het volgende:
Luchtbel, Ik las net dat je een potjes soap hebt geschreven, kun je mij een linkje sturen? Ik weet niet waar ik het zoeken moet...
ja inderdaad, maar goed ze moeten eerst de finale nog halenquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wel balen voor hem, eerst de CL finale missen en dan nu waarscijnlijk de EK finale, dan heb je echt wel pech
quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:51 schreef melonovy het volgende:
Luchtbel, Ik las net dat je een potjes soap hebt geschreven, kun je mij een linkje sturen? Ik weet niet waar ik het zoeken moet...
Huh ??quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:56 schreef Sylvana het volgende:
GRIEKENLAND IN DE FINALE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is echt waarquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Huh ??
Lees het net hier: Euro 2004: Uitslag Griekenland - Tsjechiëquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:59 schreef clauwheee het volgende:
Ja het is echt waar
O ja, die wil ik ook nog gaan zien . . .quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:48 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh die wil ik ook nog gaan zien dit weekend! Fijn dat het zo leuk was!
Jake Gyllenhaalquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:01 schreef LadyS het volgende:
[afbeelding]
YYYEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:56 schreef Sylvana het volgende:
GRIEKENLAND IN DE FINALE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt in twee van mijn lievelingsfilms: Donnie Darko en Bubble Boyquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:03 schreef Jessicaa het volgende:
Hij is zoooooooooooooo leuk
Bubble Boy is een komedie. Die moet je dan maar vermijdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:08 schreef Jessicaa het volgende:
Die moet ik ook maar eens kijken dan?
Wat zijn dat voor soort films? Ik hou namelijk absoluut niet van komedies!
Staat ook nog steeds op de "To watch" list. Zucht, heb geen tijd en als ik tijd heb, heb ik weer geen puf om een film te zien . . .quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:14 schreef Luchtbel het volgende:
Donnie Darko is een hele goede film!
Trustenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Staat ook nog steeds op de "To watch" list. Zucht, heb geen tijd en als ik tijd heb, heb ik weer geen puf om een film te zien . . .
Maar vanavond wordt zo in zo niks, ik gaat naar bed. Terusten allen ten samen . . .
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
En ik verveel me alweer
Ik mis m'n werk
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:21 schreef Luchtbel het volgende:
2de
Ja goed hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga zelf de geboortekaartjes knutselen
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:02 schreef Spindizzy het volgende:
Syrena, aangezien je (net als ik) een Frostfan ben zul je ook wel blij zijn met de detectivenacht op NL 1 van vanavond:
KRO Interactieve Detectivenacht
Leuk! Doe je daarna de jongens ff een modeshowtje laten geven?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:44 schreef coolbabe het volgende:
De kinderbijslag is gestort, ik ga vanmiddag shoppen
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:15 schreef coolbabe het volgende:
Ik vind het ook wel eens lastig om leuke dingen te vinden voor de jongens, ik hou niet van te felle kleuren of juist weer te somber. Ook ruitjes, streepjes en stippen scoren niet zo hoog bij me
Ga kerstkaarten knutselen... daar kom je straks niet meer aan toequote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja goed he![]()
Dat heb ik al gedaantoen ik me 6 weken geleden verveelde
Misschien droom ik hierdoor over een nieuwe liefde
Hier bij de H en M hadden ze hele leuke jurkjes en alles voor de zomer al in de opruiming, zag er zo snoezig uit allemaalquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:38 schreef Jessicaa het volgende:
Hier is die ook gestord. Dat word binnenkort een ritje naar h en m. En hopelijk kan ik nu eens een zelfde setje vinden voor Bo en Janneke. Tot nu toe waren de maten te verschillend. een keer in t zelfde jurkje vind ik toch wel een keer schattig
Ik verstuur d'r altijd maar 3quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga kerstkaarten knutselen... daar kom je straks niet meer aan toe
Kleurige jongenskleding is inderdaad moeilijk te vinden. Nu vind ik een beige broek wel leuk, maar dan moet er wel iets leuks en contrasterends bovenop. Ruitjes vind ik dan wel weer leuk, en streepjes ook, maar er moet wel kleur in zitten. Leve de rommelmarkten, daar vind je vaak nog wel kleurquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kijk voor Cas ook wel tussen de meidenkleding, omdat rood en oranje hem zo goed staat. anders wordt het zo'n kleurloos jongetje in het lichtblauw, kaki en beige. En zo kan ik absoluut niet tegen opdrukken, ik vind dat iets verschrikkelijks! Een bescheiden opdrukje mag wel, maar 6 honden op een rij vind ik al verschrikkelijk. (ik noem maar wat)
ruitjesstipjes
Streepjes mogen weer wel hier, als er maar kleur in zit. Ach zo hou ik altijd wel wat te zeiken
Zuchtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik verstuur d'r altijd maar 3dus dat red ik wel
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ok droog vind ik ook wel lekekr ja.
Alhoewel ik dalijk ff de kaplaarzen en het regenpak bij Bo aan ga trekken en een blokje om gaat doen. Dat vind ze altijd zo leuk lekker in de plassen springen.
Lastig mens. Ga maar scoubidouen danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik verstuur d'r altijd maar 3dus dat red ik wel
Tja, ik wacht gewoon af tot m'n droomprins dadelijk komt om me ergens mee naar toe te nemen terwijl ik 39 weken zwanger benquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zucht![]()
![]()
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lastig mens. Ga maar scoubidouen dan
De Sims spelen !!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat kan ik nietvan het weekend al geprobeerd
http://www.yoarra.nl/quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef moussy het volgende:
scoubidou?
*spuitelf*
zoo tycoon, ook leuk!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Sims spelen !!Gaat de tijd lekker snel.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Luchtbel het volgende:Clauwhee
tegen mezelf aan lullen ben ik ook best goed in, dat scheelt
Ook leuk: een account aanmaken met een duidelijk mannelijk naam en dan overal beetje rotzooi trappen !! (niet teveel, dan krijg je een ban)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Luchtbel het volgende:Clauwhee
tegen mezelf aan lullen ben ik ook best goed in, dat scheelt
Of een vrouwelijke, en dan als plaatje zo iets met blote tieties nemen, dat werkt kennelijk ook altijd enorm goed (voorbeeld: Cindy18)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ook leuk: een account aanmaken met een duidelijk mannelijk naam en dan overal beetje rotzooi trappen !! (niet teveel, dan krijg je een ban)
Zelf nog nooit gedaan trouwens.....HMMMMMMM...idee opschrijft....
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena
Ik zou niet durven
mjaah....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:11 schreef Luchtbel het volgende:
Meen je dat Moussyze is toch 5 ofzo
Waar koop jij altijd?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:11 schreef lily het volgende:
Erg leuk, Meaghan!!
Ik heb nooit problemen met het uitzoeken van kleding voor Damon![]()
Ik vind altijd genoeg dingen naar mijn smaak (ook in rood en oranje).
de 30ste gaan we er nog heen ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:19 schreef Meaghan het volgende:
Tis allemaal de schuld van die k3 meiden moussy
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:32 schreef moussy het volgende:
[..]
de 30ste gaan we er nog heen ook
ehm, gewoon, overal en nergens (H&M, V&D, Hema). Laatst bij V&D nog een paar geweldige broeken en shirtjes gekocht...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Waar koop jij altijd?
nee, zoiets vind ik ook niet leuk (heb ik trouwens niet gezien)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:03 schreef coolbabe het volgende:
AJ Kwak spullen (braak)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef clauwheee het volgende:
Het regent (voor de verandering...), Pluis horen we niks van..., de post is nog niet geweest (die mij vandaag hopelijk nieuwe kralen komt brengen..) dusse...ik geloof dat ik me ook verveel
Je zou de tips van Syrena op kunnen volgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef clauwheee het volgende:
Het regent (voor de verandering...), Pluis horen we niks van..., de post is nog niet geweest (die mij vandaag hopelijk nieuwe kralen komt brengen..) dusse...ik geloof dat ik me ook verveel
Ja zij welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:10 schreef Luchtbel het volgende:
Oh gemeen jehebt al wat te doen
Heb de laatste twee keer bij www.sayila.nl besteld, en dat bevalt me zeer goed. Dinsdag besteld en (als je gelijk het geld overmaakt) donderdag in huis. Heel klantvriendelijk en mooie kralen. Er zijn hele dure, maar ook goedkopere. Ik kreeg gister mijn bestelling van dinsdag binnen en toen miste er iets, ik gemaild en vandaag had ik het resterende in huis, na 2 excuusmailtjes en een lief briefjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:29 schreef coolbabe het volgende:
Clauwhee, waar bestel jij je kralen tegenwoordig? Ik wil een enkelbandje gaan maken
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja zij wel![]()
Ik zit hier nog met een kilo literatuurlijsten die ik moet nakijken.... *bwerk*
En een dikke puist op mijn rug die zo te voelen nog nét niet uitpersrijp is.
Straks maar eens onder de zonnebank, ff bakken en![]()
En dan.... SPLET!!! Yeaaa
Oke en nu durf ik hier ook niet meer te lezen, IEHLquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja zij wel![]()
Ik zit hier nog met een kilo literatuurlijsten die ik moet nakijken.... *bwerk*
En een dikke puist op mijn rug die zo te voelen nog nét niet uitpersrijp is.
Straks maar eens onder de zonnebank, ff bakken en![]()
En dan.... SPLET!!! Yeaaa
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:39 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke en nu durf ik hier ook niet meer te lezen, IEHL
Er moest NIET tussen !! NIET meer !! NOOIT meer !!! SORRY!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |