SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn?Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
yep, schijnt zelfs dat het camerawerk ook overeenkomstig is. Peper ipv pepperspray is btw ook hilarishquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
oj simpson
Kill Beatrixquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft dat gewoon Kill Bill 3 heten? Want die is ondertussen toch wel redelijk dood.
Marketingtechniesch gezien natuurlijk wel erg sterk...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft dat gewoon Kill Bill 3 heten? Want die is ondertussen toch wel redelijk dood.
alweer een punt voor GFP, maar wellicht weer geen vraagquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef GFP het volgende:
Volgens mij waren er toch 2 mogelijkheden?
Een anime deel over de Diva's
en dat kindje van Vivica a. Fox dat wraak gaat nemen...
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Goedemorgen
zal ik zo lief zijn en 1 vraag er tegenaan gooien?
in het weekend nog wel, wanneer FMT druk bezocht wordt![]()
:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef Phennim het volgende:
eh? is dat de vraag?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Wat is ook alweer mijn lievelingsfilm
Daar staat me niet zo heel veel van bij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:50 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Wat is ook alweer mijn lievelingsfilm
klopt vast allebei, maar hij is in het verleden toch geregeld langsgekomen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:12 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daar staat me niet zo heel veel van bij.
Vast een film die ik of niet ken of niet in mijn lijstjes voorkomt.
vervelend omdat jij er toen niet wasquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:18 schreef Phennim het volgende:
Vervelende vraag hoor.
The Usual Suspects?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |