Dat zal niet veel anders zijn dan hier in NL hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:48 schreef _MaximuS_ het volgende:
Nog maar 2 weekies en ik slaap voor het eerst op Mallorca![]()
Mallorca 2004quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:48 schreef _MaximuS_ het volgende:
Ik heb geen idee waarom de vorige gesloten is,
Ach zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:42 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Mallorca 2004
Na 300 posts gaat ie automagisch op slot
Dat is heel anders dan hier in NL, want hier in NL slaap ik niet op een kamer met jouquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:40 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Dat zal niet veel anders zijn dan hier in NL hoorgewoon je ogen dichtdoen
![]()
[..]
Info Pleasequote:Op zondag 4 juli 2004 13:40 schreef koningvanmallorca het volgende:
Over 2 weekjes vertrek ik voor de 6e keer naar Mallorca, voor de 4e keer naar Arenal. Voor degenen die nog twijfelen over hoe veel lol ze daar gaan hebben. Party party!
Wij lossen je af over een weekquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:05 schreef Wim_Wanten het volgende:
morgen is het zo ver.. op naar mallorca!!! woei!! donders veel zin in
WTF!! Meppel?? daar woon ik.. en nou zie ik ook dat je naar hetzelfde appartement gaat.. F#***### piep!!! denk je ook op vakantie te gaan... eerst merk je dat een paar vriendinnen daar al zitten als we daar komen en dan een of ander figuur van internet.. dit gaat weer lekkerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:03 schreef Electrical-Storm het volgende:
In principe ga ik vanavond al...
23.30u is voor mij de laatste reismogelijkheid per spoor vanaf Meppel naar Schiphol (vertrek = 5 uur)
Ik ga zo dus maar ff slapen
Hey mies, jal hier.. Leuk rokjequote:Op donderdag 15 juli 2004 19:53 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Als je deze tegen komt, of dezelfde versie maar dan met Svea óf Nikita óf Teisje óf MC óf Aman óf Carola, dan ben ik het, of één van mijn andere vriendinnen![]()
Zwaai dan evenWij zijn er trouwens vanaf 11 augustus 12 dagen
Wij zitten boven de Veronica! Is dat hotel wat? Of weet je dat verder niet? Tittos klinkt wel fout trouwens.......quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:57 schreef Balbergen het volgende:
[..]
Hey mies, jal hier.. Leuk rokje
Maar ontopic, ik ben gister terug gekomen vanuit Mallorca (el arenal) en het is wel erg hollands en vrij jong. Maar voor de rest als je met een leuke groep bent is het super.
Je moet sowieso nog naar BCM gaan. Dat is een grote discotheek. 36 euro, gratis drank. Je moet ook naar palma gaan. Daar heb je mooie tenten zoals tittos.
En de barvrouw van de Veronica is ook wel leuk..
[afbeelding]
Palma is vet..quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:28 schreef arco_corleone het volgende:
Ik ga 15 augustus naar Playa de palma. 8 dagen. Heb er echt heeel veel zin in. Vooral met dit weer hier
Ey.. Hotel Iris.. is t niet?! Daar zat ik vorig jaar..! was echt een toppertje.. 2x vallen en je ligt op het strand..!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:12 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Wij zitten boven de Veronica! Is dat hotel wat? Of weet je dat verder niet? Tittos klinkt wel fout trouwens.......Die rokjes zijn stoer he? Ideetje van Nikita
![]()
Ojaaa,, vergeten!! Titto's is zeker weten een mooie discotheek..! je wordt met een glazenlift omhoog gebracht! (naar de discotheek/dansvloer) in de discotheek heb je vet mooi uizicht naar buiten, je ziet de zee, allemaal lichtjes.. heel mooi..!! En vergeet vooral niet naar Pacha te gaan!! das ook echt een mooie club..! ik weet zeker dat jullie je vermaken daaroo..!! have fun!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:21 schreef Caramelo het volgende:
[..]
Ey.. Hotel Iris.. is t niet?! Daar zat ik vorig jaar..! was echt een toppertje.. 2x vallen en je ligt op het strand..!!en sávonds ben je lekker dicht bij je hotel als je naar Veronica gaat! als je geluk hebt, heb je een groot balkon!! dan kun je je matrasje buiten leggen en buiten slapen..
Voorderest is t eten wel normaal.. bijna elke dag hetzelfde, en de mensen die er werken zijn ook wel relax.!!
ik heb een toptijd gehad vorig jaar in Mallorca..!! Volgend jaar ga ik weer..!! dit jaar eerst maar eens Malgrat de Mar uitproberen..
"vrij jong" ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:57 schreef Balbergen het volgende:
Maar ontopic, ik ben gister terug gekomen vanuit Mallorca (el arenal) en het is wel erg hollands en vrij jong. Maar voor de rest als je met een leuke groep bent is het super.
En hoe was het apartement pueblo park? daar ga ik ook namelijk heenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:06 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ben vandaag terug gekomen en ik heb een supervakantie gehad!!
Het uitgaan is me alleen een beetje tegen gevallen: Riu Palace vond ik niet echt sfeervol (alleen maar hardstyle en R&B), Megapark leek me ook niet echt leuk (alleen maar irritante Duisters), Joy Palace was niet eens open en BCM was ook kleiner dan ik had verwacht. Bovendien was Tito's ongelooflijk duur (overigens wel leuk voor een keer om tussen al die jetset en VIP's te dansen).
In het Nederlandse deel was alleen Veronica af en toe erg gezellig, 538 en het Feestpaleis vond ik weinig aan. Het viel me ook op dat de verhouding mannen - vrouwens vaak op ongeveer 70% - 30% lag, dat vond ik ook weer minder. Ik heb eigenlijk maar 2 echt gave avonden meegemaakt in El Arenal...
Maar DAMN baal ik dat ik weer thuis ben, helemaal in mijn eentje waar geen ruk te doen is
Ben in de eerste week van juni samen met een maat van mij naar El Arenal geweest in het Ayron Park.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:46 schreef yozd het volgende:
[..]
"vrij jong" ?
Hmmz..wij gaan juist nu dit jaar naar Mallorca, omdat we de mensen in Salou wat aan de jonge
kant vonden (ik ben zelf 21 en onze groep zit in de leeftijd 20-22 jaar).
Hee, Mallorca is best wel groot, tis maar een ideetje maar een plaatsnaam zou geen overbodige toevoeging zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:15 schreef meeloper het volgende:
Nogmaals maar ff het vraagje... iemand al een keer in het appartementencomplex 'Jorbar' verbleven? Ik zit er vanaf 14 Juli en ben benieuwd hoe het daar is..
Ik ben begin juli 8 dagen geweest in Hotel Hispania (tussen Balneario 2 en 3) en heb me er zeker wel beter vermaakt dan in Salou. Zit helemaal niet jonger volk dan in Salou...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:06 schreef Electrical-Storm het volgende:
Het uitgaan is me alleen een beetje tegen gevallen: Riu Palace vond ik niet echt sfeervol (alleen maar hardstyle en R&B), Megapark leek me ook niet echt leuk (alleen maar irritante Duisters), Joy Palace was niet eens open en BCM was ook kleiner dan ik had verwacht. Bovendien was Tito's ongelooflijk duur (overigens wel leuk voor een keer om tussen al die jetset en VIP's te dansen).
Kijk zulke verhalen willen we lezen!quote:Op maandag 26 juli 2004 19:26 schreef JK het volgende:
-lang verhaal-
Ik vertrek 's ochtends 9 augustus alweer naar Nederland...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef -tammie- het volgende:
Ik ga 8 augustus naar Playa de Palma (apartementen Pillari) dus misschien tot daar en dan
dan zit je in hotel iris.. een prima hotel je zit lekker overal dicht bijquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:12 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Wij zitten boven de Veronica! Is dat hotel wat? Of weet je dat verder niet? Tittos klinkt wel fout trouwens.......Die rokjes zijn stoer he? Ideetje van Nikita
![]()
Ben net terug van een supervakantie in El Arenalquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:49 schreef Electrical-Storm het volgende:
Zeer mooi, allemaal splinternieuw en erg gave huisjes rond een mooi zwembad
Alleen de bewaking is erg streng
Bedrijf waar ik 'm haalde moest je 23 jaar zijn en minimaal 2 jaar je rijbewijs hebben. Scheelde dat effe dat ik 23 ben en 4 jaar m'n rijbewijzen hebquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:05 schreef Electrical-Storm het volgende:
Jammer dat niemand van ons ouder dan 21 was, anders konden we wel een auto huren
alleen die hebbik niet veel gehoord van de nummers die je opnoemtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:39 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
- Als je nu niet springt ben je een homofiel
Gedver, die draaiden ze vorig jaar in de Camel Bar op Kos ook altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:39 schreef Electrical-Storm het volgende:
Andere 6 nummer waren zeker
- Wat zullen we drinken 7 dagen lang
beetje laat maar ok het is billen - billenkoekquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:49 schreef _MaximuS_ het volgende:
maar nou ben ik op zoek naar het nummer "ik wil alleen maar billen zien",
Toevallig een aantal keren in de Veronica geweest? Ik hoorde dat nummer de heeele avond, en uiteindelijk kwam er ook nog een billen contest, jaahaaa het kon niet gekker daarquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:49 schreef _MaximuS_ het volgende:
maar nou ben ik op zoek naar het nummer "ik wil alleen maar billen zien", die hoorde je namelijk 5x op een avond
uhu wissik al een tijdjequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:50 schreef Plexor het volgende:
Ja woensdag is het zoverff 8 dagen feesten in el- arenal. Alleen we vliegen vanaf brussel want alle nederlandse vluchten zaten vol
. Iemand ervaringen met parkeren bij brussel airport?
[..]
beetje laat maar ok het is billen - billenkoek
Hollandse nacht, been there, done that.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:51 schreef meeloper het volgende:
[..]
Toevallig een aantal keren in de Veronica geweest? Ik hoorde dat nummer de heeele avond, en uiteindelijk kwam er ook nog een billen contest, jaahaaa het kon niet gekker daar![]()
Mag ik hem ook aub svp bvd?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
uhu wissik al een tijdje
hij staat alweer ruim een week op mn comp
heb hotmail, kan ik geen bestanden versturen groter dan 2 mbquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:00 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Mag ik hem ook aub svp bvd?
tverhaaf@dds.nl
Treurig.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:09 schreef _MaximuS_ het volgende:
[..]
heb hotmail, kan ik geen bestanden versturen groter dan 2 mb![]()
Kazaa?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:14 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Treurig.
Kun je hem nergens uploaden?
Sinds de titel hier staat heb ik al regelmatig gezocht, maar steeds zonder resultaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:36 schreef Martinezzz het volgende:
[..]
Kazaa?
Eindelijk resultaat met Kazaa, tnx voor het aanbod iig.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:18 schreef Martinezzz het volgende:
voeg me maar ff toe op MSN: m_dejonge @ hotmail.com
Veel billenplezier!quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:48 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Eindelijk resultaat met Kazaa, tnx voor het aanbod iig.
Zit je in Mallorca op internet of ben je alweer terug want ik dacht dat jij 2 weken ging. Ik ben trouwens vanacht terug gekomen. Geweldige vakantie gehad op mallorcaquote:
W00000t!quote:
Nee 12 dagen, was net een dag terug toen ik dat postte.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:00 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Zit je in Mallorca op internet of ben je alweer terug want ik dacht dat jij 2 weken ging. Ik ben trouwens vanacht terug gekomen. Geweldige vakantie gehad op mallorca
Aha, ik was er van 15 t/m 22 (was 23 geworden) augustus. Maar boven de Veronica dus?? Leuk!! Zal je daar zeker vaak geweest zijn. Ik was er geloof ik toch ook wel elke nacht tot in de vroege uurtjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Nee 12 dagen, was net een dag terug toen ik dat postte.
Oja, en ik zat idd in Hotel Iris. Als ik thuis was vaak nog even buiten op het balkonnetje genieten![]()
Haha, precies hetzelfde als ons. Wij houden ook niet zo van 'toeter op m'n waterscooter' muziek. 2 x op eigen gelegenheid naar RIU palace. 1 x BCM. 1x palma by night. Hollandse nacht hadden we ook al na een uurtje gezien. Paradies vond ik een beetje een smerige discotheek. Het rook naar kots daar. Megapark hebben we trouwens 1 keer een hele smerige grillwurst gegeten dus daar zijn we toen maar niet meer heengeweest. Heb je nog wat leuke foto's gemaakt??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef Miesjemies het volgende:
Ik ging trouwens veel meer naar het Duitse gedeelte dan naar die héééé hooooo kroegjes in het Nederlandse gedeelteOverdag naar Megapark, ganz toll, en 's avonds naar Riu Palace of Paradies Beach (dat dansersteam
). Tsja en dan toch in de Veronica Bar eindigen om een uur of half 6. En dan nog naar de Baguette voor een heerlijke sandwich ham cheese
![]()
Ik mis Mallorca echt :'(
Jep, foto's zijn te zien op http://www.mallorcapics.tkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:30 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Haha, precies hetzelfde als ons. Wij houden ook niet zo van 'toeter op m'n waterscooter' muziek. 2 x op eigen gelegenheid naar RIU palace. 1 x BCM. 1x palma by night. Hollandse nacht hadden we ook al na een uurtje gezien. Paradies vond ik een beetje een smerige discotheek. Het rook naar kots daar. Megapark hebben we trouwens 1 keer een hele smerige grillwurst gegeten dus daar zijn we toen maar niet meer heengeweest. Heb je nog wat leuke foto's gemaakt??
hmmm, leuk. Had ik maar geweten dat er zoveel leuks in het megapark te vinden was. Ik liep er elke dag zo vaak langs.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:53 schreef Miesjemies het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam ik nog tegen op internet van ons in Megapark
Ik ben de middelste in het groen btw...
Die jeepsafari heb ik ook nog gedaan, zeker wel de moeite waard om een dagje te doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Jep, foto's zijn te zien op http://www.mallorcapics.tk
Het laatste rolletje komt morgen nog binnen, dus die staan er nog niet op. Maar dat zijn onderwaterfoto's, dus er zal weinig boeiends op staan
Bij mij echt zo anders:quote:Op woensdag 1 september 2004 12:22 schreef Archeodude het volgende:
Heb een aantal nr's echt knettervaak gehoord!
- Melrose - O
- ? - Reggae Nights (remix)
- Ozone
- Guus Meeuwis - Brabant (krijg j met een stel Brabantse meiden...)
echt een schande hoe die Hollanders met van die meestampversies, Vlaamse klassiekers verkrachten !!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:14 schreef arco_corleone het volgende:
Het Starkoo-gehalte was toch wel heel erg hoog toen wij in Mallorca waren. Anne, Ik wil je, Vrij zijn, Laat me nu toch niet alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |