quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga popcorn maken. Lekker emotie-eten
Ja, dat hoorde ik laatst ook! Laten we het hopen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Het gastland gaat er altijd uit in de halve finale [afbeelding]
ja, dat is zo sinds 1988 (in 1984 won het gastland Frankrijk)quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
en van de 9 of 10 wedstijden die nederland ooit tegen portugal gespeeld heeft, is er maar een tje gewonnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, daar moet je je voor opofferen, dat kan niet anders...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:41 schreef Zabb het volgende:
Ik zit hier zoveel mogelijk de winnende avonden na te bootsen... dat betekent veel hapjes en wijn! Dus dat moet dan maar!![]()
Ga bevallen of zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
en van de 9 of 10 wedstijden die nederland ooit tegen portugal gespeeld heeft, is er maar een tje gewonnen
Die statistieken schrappen we bij deze.quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
en van de 9 of 10 wedstijden die nederland ooit tegen portugal gespeeld heeft, is er maar een tje gewonnen
Mooi weer-fanquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef easy-going het volgende:
[afbeelding]
ik zal hem nog maar even gebruiken, nu kan het nog
[afbeelding]
Ja, van de 8 hebben ze 1 keer gewonnen, 3 keer gelijk gespeeld en 4 keer verloren.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:43 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm..het begint hier net knetterhard te regenen...zijn toch geen voortekenen he..
Ja, geen probleem hoor...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je voor opofferen, dat kan niet anders...
Ok...ga ik rustigquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor
*naar buiten kijkt....huh, hier nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:43 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm..het begint hier net knetterhard te regenen...zijn toch geen voortekenen he..
Ja en Nederland verloor altijd met penalties...quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:38 schreef Rewimo het volgende:
ja maar dit zijn andere spelers......quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:47 schreef easy-going het volgende:
Oja, en in 1988 kwamen we ook met 1-0 achter in de halve tegen het gastland
[afbeelding]
kan je ze niet een paar gebroken benen wensen? dat is veel efectiever op dit momentquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Inmiddels heb ik ook de vaders en moeders van de Portugese spelers en de coach platjes gewenst
Dit was de gekuiste versie hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
kan je ze niet een paar gebroken benen wensen? dat is veel efectiever op dit moment
Nee heeft weinig zin als het over hun ouders gaatquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
kan je ze niet een paar gebroken benen wensen? dat is veel efectiever op dit moment
het helpt wel om peters stresslevel naar beneden te krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Helpt dat? *geen gamecube heeft*
positiefquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Tsjechië kwam ook terug van 0-2 achter
Ik zie die broeken al zakkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:03 schreef easy-going het volgende:
Kan je die Portugese spelers geen platjes wensen......dat ze zich ineens te pletter staan te krabben in het veld?
Dat had ik in de eerste helft al gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:03 schreef easy-going het volgende:
Kan je die Portugese spelers geen platjes wensen......dat ze zich ineens te pletter staan te krabben in het veld?
Nee nee, die platjes doen goed werkquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Laat die platjes nog maar ff zitten
*schop* Ga jij maar bij Thunderchild zitten, daar ver weg op bankje 13 of zoquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:05 schreef mallemeid het volgende:
Hard voor Nederland jah![]()
Ja, hou hem vooral weg bij de tv!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:06 schreef LadyS het volgende:
peter zegt dat hij nog wel even doorgaat met gamecub-en
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, hou hem vooral weg bij de tv!
Hij greep wel heel erg naar zijn kruisquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*schop* Ga jij maar bij Thunderchild zitten, daar ver weg op bankje 13 of zo
Neeeeeeeee.... die Portugezen scoren vast nog een keer in eigen goal!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:10 schreef mallemeid het volgende:
[..]![]()
Het was geeneens gemeen bedoeld! ik ben ook voor nederland, maar als het zo doorgaat is het toch hard voor nederland?
dan heeft ie geen platjes, maar een plattequote:Op woensdag 30 juni 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij greep wel heel erg naar zijn kruis
Kreeg daar een trap
Maar bij ons kun je rustig kijken hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij willen platjes zien
Wij willen platjes zien
Bij een Portugees of tien
Willen wij platjes zien![]()
![]()
![]()
![]()
snappen jullie nu waarom ik nooit in gezelschap voetbal kijk
Heeft ie ook geen last meer van geiligheidquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
dan heeft ie geen platjes, maar een platte
Is niet te hopen voor hemquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
dan heeft ie geen platjes, maar een platte
Nee, dat is wat ik wil, niet wat er gebeurtquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoor ik het goed? Pi-Air komt erin? Hmmm... toch maar ff naar boven verkast!
Zou wel cool zijn!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neeeeeeeee.... die Portugezen scoren vast nog een keer in eigen goal!
Als ie hem vol in de kruising schiet wel jaquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:13 schreef easy-going het volgende:
Bij een vrije trap van Pi-air hebben die Portugezen zeker weten last van platjes
of van een platte?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:13 schreef easy-going het volgende:
Bij een vrije trap van Pi-air hebben die Portugezen zeker weten last van platjes
Glazen tafel?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:15 schreef beefcake het volgende:
Hier even wat afleiding van het voetbal![]()
[afbeelding]
Het raamquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Glazen tafel?Was een leuke geweest voor de fotowedstrijd!
Hij is zich toch aan het warmlopen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat is wat ik wil, niet wat er gebeurt
Met platjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
En die Frisk is een partijdige klootzak
Ja....hij moet platjes krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
En die Frisk is een partijdige klootzak
Wat een partijdige zak... of ben ik nu gekquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met platjes
en als ik hem tegenkom met een plattequote:Op woensdag 30 juni 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met platjes
Gelukkig letten jullie niet op de vogelschijtquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ogen
O, ik dacht dat het platjes warenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:19 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gelukkig letten jullie niet op de vogelschijt![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:16 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het raam![]()
Yeah rightquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
En die vogelpoep is van vandaag hoor![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:21 schreef easy-going het volgende:
Dat die Advocaat Robben niet wisselt zeg![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:22 schreef mallemeid het volgende:
Woei! tis maar voetbal! relaaaaaxHet is wel gaaf om te zien hoe druk iedereen zich maakt, lig best wel in een deuk hier
![]()
Hoezo het is 'maar voetbal'? Het voortbestaan van de wereld hangt ervan afquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:22 schreef mallemeid het volgende:
Woei! tis maar voetbal! relaaaaaxHet is wel gaaf om te zien hoe druk iedereen zich maakt, lig best wel in een deuk hier
![]()
Ik heb geen photosjop...quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht net nog: beefcake mag de ramen weleens lappen...
Zoals ik al zeiquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:22 schreef Rewimo het volgende:
$^%&^&*&(*(*keeper
Ja, dus ik zou maar eens een beetje gaan juichen als ik jou was...quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:26 schreef mallemeid het volgende:
hahahahaDus als nederland verliest stopt de wereld met draaien en dan gaan we allemaal dood?
Jah, bakellende zit niet voor niets op de tribune hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:26 schreef mallemeid het volgende:
hahahahaDus als nederland verliest stopt de wereld met draaien en dan gaan we allemaal dood?
Tijdelijk wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:26 schreef mallemeid het volgende:
Jah, en dat hij platjes krijgtquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat die keeper eens echt iets blesseert
of een plattequote:Op woensdag 30 juni 2004 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jah, en dat hij platjes krijgt![]()
Ik heb gejuicht voor Portugal in de vorige wedstrijd... maar nu heb ik alles wat maar op Portugees lijkt met platjes en ergere dingen besmet. Onsportief kutspelquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jah, en dat hij platjes krijgt![]()
Frisk heeft gewoon 60 Portugese grietjes gekregen om te neuken als ie voor Portugal zou fluiten... wie wil er hem om een andere reden nou nemenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Wat NOU weer, Frisk?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Frisk heeft gewoon 60 Portugese grietjes gekregen om te neuken als ie voor Portugal zou fluiten... wie wil er hem om een andere reden nou nemen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:38 schreef Spindizzy het volgende:Zullen de oranje tompoucen wel vet afgeprijst zijn morgen he
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:42 schreef easy-going het volgende:
Nou, kan je in ieder geval rustig bevallen LadyS
Geweldige reclame!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:43 schreef beefcake het volgende:
Welterusten Rewimo!!
Ik vind die reclame van Giel van 3FM in zijn blote nixie echt lachen! Eindelijk mannelijk bloot op de tv![]()
![]()
Die hele Giel is niet zo lekker, mager scharminkel, maar ik vind het wel lachen!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:44 schreef moussy het volgende:
en ik vind die hangzak van giel maar niks
Ja F5en bij de bevalling van LadySquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Jammer he....kunnen we andere plannen maken voor zondag
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja F5en bij de bevalling van LadyS
Ik vond sport toch al geen ruk aan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die waardeloos is in teamspel en zo?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:51 schreef melonovy het volgende:
MissD, wat was jij gemeen!
Spelbreker die leraar van jou!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik vond sport toch al geen ruk aan.
Tip om extra populair op school te worden: een gymleraar hebben die vanwege jouw handicap besluit dat de gymlessen moeten bestaan uit volksdansen enzo. Zodat je als gehandicapte ook leuk mee kunt doen
Ik was best bereid om gewoon lekker niet mee te doen hoor.
Raad 's wie altijd de lul was bij trefbal vanwege die volksdansgymlessenquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ik haatte trefbal altijd.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet heb je platjes
![]()
Ik? Hard gooien? Welneequote:Op woensdag 30 juni 2004 22:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ik haatte trefbal altijd. Wij hadden van die manwijven (a la miss D als ik het zo lees) die echt heeeel hard gooide. Ik vond er geen ruk aan! Ik lakte liever me nagels enzo
hier nog zo 1, maar voetbal vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:
Ik vond de teamgames heerlijk, beter dan turnen of afstanden rennen....
Ik speelde die games altijd met veel plezier. Trefbal, hockey, basketbal, korfbal, eigenlijk al die games wel, behalve voetbal.
Net als bij Basketbal..Heb je de drie-seconden-regel. Je mag niet langer dan drie seconden in je eigen bucket staan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:57 schreef LadyS het volgende:
handbal
Ik bleef altijd gewoon staan om de cirkel te verdedigen, en toen kreeg ik 2 minuten
Best wel...Al zit ik me al wel maandenlang al op deze film te verheugen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:55 schreef Jessicaa het volgende:
Lol spindizzy !!! Klotespel he
Ik kan er niks aan doen... competitie brengt gewoon het slechtste in me naar boven. Niet dat ik later vloekend en tierend op het voetbalveld zou staan bij de wedstrijden van mijn kids, maar toch......quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:51 schreef melonovy het volgende:
MissD, wat was jij gemeen!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik? Hard gooien? Welnee
Als ik moest serveren bij volleybal ging ie maar net over het net heen joh
En inderdaad geen ballen opvangen met je handen want stel je voor dat je je nagels breekt
Ik ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:
Ik vond de teamgames heerlijk, beter dan turnen of afstanden rennen....
Ik speelde die games altijd met veel plezier. Trefbal, hockey, basketbal, korfbal, eigenlijk al die games wel, behalve voetbal.
nee, ik bedoelde dat ik de cirkel stond te vededigen en dan komt er ene muts van de tegenpartij aan om de bal in ons doel te gooien en ik deed geen milimeter opzij gaan (quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Net als bij Basketbal..Heb je de drie-seconden-regel. Je mag niet langer dan drie seconden in je eigen bucket staan!
Hihi je zei ook twee minuten...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat ik de cirkel stond te vededigen en dan komt er ene muts van de tegenpartij aan om de bal in ons doel te gooien en ik deed geen milimeter opzij gaan () dus ze knalde tegen me op..
en toen moest ik 2 minuten op de bank voor straf
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hihi je zei ook twee minuten...lezen beefcake!! Bij basketbal mag je blijven staan en dan is de aanvaller fout
![]()
Mompelt iets over platjes...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:![]()
![]()
Goeienavond dames . . .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gym die ik had, had z'n momenten wel maar die rare spelletjes . . .quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vond gym wel leuk
Kuch....*Thunderchild even niet lief vind en um per ongeluk een aantal bankjes verder lanceert*quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef ThunderChild het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dank je, zijn niet echt aan mij besteed . . .quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:07 schreef Spindizzy het volgende:
hoi
Ook een oranje tompouceje?
Doe mij er maar één, om het te vierenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:07 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
hoi
Ook een oranje tompouceje?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Mompelt iets over platjes...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:07 schreef beefcake het volgende:
![]()
Nou nou dames, ik heb gezegd dat ze eruit gaan en vanavond gingen ze eruit.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:09 schreef clauwheee het volgende:
Kuch....*Thunderchild even niet lief vind en um per ongeluk een aantal bankjes verder lanceert*
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:12 schreef ThunderChild het volgende:
Maar goed, het voetbal was waardeloos en Frisk te partijdig (had ie mij niet op het veld moeten tegenkomen, had 'm in z'n kloten geschopt. Dan maar geschorst voor xx wedstrijden ...)
Hier ben ik het mee eens hoor, Portugal was gewoon beter, maar Nederland kan met opgeheven hoofd naar huis, want niemand had er vooraf op gerekend dat ze zo ver zouden komenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Trouwens: Ik vind het jammer dat ze er uit zijn, niet erg. Ze waren gewoon niet de beste en ik vind de halve finale best een goede prestatie. *Clauwheee heeft gesproken*
Ik vond ze wel erg slecht vanavond hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens hoor, Portugal was gewoon beter, maar Nederland kan met opgeheven hoofd naar huis, want niemand had er vooraf op gerekend dat ze zo ver zouden komen
zo te horen kan je je aansluiten bij de andere 785093283289042 gedupeerdenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij heb ik iets stoms gedaan, heb kleding gekocht van iemand via internet. Oftewel het geld overgemaakt, afgelopen vrijdag afgeschreven, maar tot op heden niks meer gehoord....
Geef het nog een paar dagen. Als je niks hoort, dan kan je het bedrag laten terug boeken (30 dagen periode IIRC).quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
Volgens mij heb ik iets stoms gedaan, heb kleding gekocht van iemand via internet. Oftewel het geld overgemaakt, afgelopen vrijdag afgeschreven, maar tot op heden niks meer gehoord....
Als niemand erop rekende waarom dan dan overal dat walgelijke oranje? Die massa hysterie? De oranje reclame campagnes? De Merchandising? De in oranje geklede Hart Van Nederland mutsen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens hoor, Portugal was gewoon beter, maar Nederland kan met opgeheven hoofd naar huis, want niemand had er vooraf op gerekend dat ze zo ver zouden komen
nietus, dat kan alleen bij automatische overboekingen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef het nog een paar dagen. Als je niks hoort, dan kan je het bedrag laten terug boeken (30 dagen periode IIRC).
kan dat ook als je zelf de opdracht hebt gegeven, zeg maar?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef het nog een paar dagen. Als je niks hoort, dan kan je het bedrag laten terug boeken (30 dagen periode IIRC).
hiehie jah....het moest een keer fout gaan.....maar heb netjes een mailtje gestuurd, of ze me wil vertellen wanneer ze het op de post doet, zodat ik de dag daarna thuis kan blijven....verkapte smoes...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:22 schreef moussy het volgende:
[..]
zo te horen kan je je aansluiten bij de andere 785093283289042 gedupeerden
Oke dat is nog lomper dan wat ik gedaan hebquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:23 schreef moussy het volgende:
Ik heb trouwens vandaag iets stoms gehoord. Als mijn huisarts dit zou zeggen was ik toch wel over de zeik gegaan.
Vrouwtje heeft al jaren rugklachten, gaat naar de huisarts, huisarts raad aan om heroine te gaan gebruiken tegen de pijnOf vrouwtje, of huisarts is in de bonen geweest.
Voor de zekerheid moet je even al je mailtjes opslaan en uitprinten, voor als je aangifte wil gaan doen of zo. en anders is het altijd handigquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
hiehie jah....het moest een keer fout gaan.....maar heb netjes een mailtje gestuurd, of ze me wil vertellen wanneer ze het op de post doet, zodat ik de dag daarna thuis kan blijven....verkapte smoes...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
T'is niet dom, je gaat er vanuit dat het gewoon goed gaatquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:29 schreef Luchtbel het volgende:
jah nou jah moet ik maar niet zo dom doen
Aahhhhquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:01 schreef Luckepuk het volgende:
[afbeelding] Ze is 2e geworden......
quote:Op donderdag 1 juli 2004 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
zie ik daar water?(misschien vruchtwater
)
wacht maar... het was echt engquote:Op donderdag 1 juli 2004 07:58 schreef beefcake het volgende:
LadyS hier doet het gewoon regenen
Je hoort er normaliter een terras te kunnen zien...quote:Op donderdag 1 juli 2004 07:58 schreef lady-wrb het volgende:
o verrek, is dat hagel? nee dat had ik niet gezien
dat wel.. we hebben nl. een smal bes (140 cm) en dan lig ik er ook nog bij met mijn dikke pensquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:38 schreef beefcake het volgende:
Lekker knus
Niet altijd... Ons vorige bed was 1,30..... Da's pas krap..quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:43 schreef beefcake het volgende:
1,40m is toch een standaard twee-persoons? Wij hebben 1,80m echt lekker
Zeg maar gerust 10.000 keer ergerquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:12 schreef rena het volgende:
En als mijn moeder dan ook nog eens zegt dat weeen een beetje voelen als menstruatiekramp maar dan erger
bedankt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:14 schreef lady-wrb het volgende:
nou jouw morgen is ook niet echt goed begonnen dan![]()
sterkte er maar mee!
Jahaaa, maaaarrr, dan doe je het om er een lief beebje uit te persen. Nu lig je maar pijn te lijden voor niks, behalve je een beetje vies & ellendig & rot te voelen. Dat heb ik tenminste altijd....quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:28 schreef rena het volgende:
[..]
bedankt.
beefcake: 10 000 keer erger![]()
? ik wil heel graag kinderen later, maar dan vraag ik wel om een ruggeprik
ik ben echt heeeel erg kleinzerig
. word nu al gillend gek van deze buikpijn
![]()
Beterschapquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Wie wil er op Christan letten vandaag? Ik ben echt zo ziek als een hond, gisteravond 38.7, vanmorgen opgestaan (min of meer) met 38.4 dus dat belooft nog wat. Ik ga hier even lekker liggen met een kussen en een dekentje. Zo te voelen heb ik keelontstekingEn ik moet om 11 uur naar Christans school, dat wil ik niet afzeggen. De peut vanmiddag bel ik wel af... Ik wil slapen, en dat kan niet, want er is niemand om op Christan te letten, mijn moeder is nog op vakantie.
Dat helpt niet echt hè, hij in Roosendaal en ik hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:11 schreef Jessicaa het volgende:
Ah goss Rewimo. Word maar snel beter hoor!!! Vraag of qltel lekker een snippermiddag kan krijgen ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:13 schreef rena het volgende:
Goedemorgen Miss_d, lekker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |