Gewoon. Hij is: LOLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er nou zo leuk aan een ouwe lul? (Wat is er überhaupt leuk aan een lul? )
Hij is: LULquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:32 schreef pberends het volgende:
Gewoon. Hij is: LOL![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is: LUL![]()
![]()
Asjeblief nie bij hem krij ik dusquote:Op zondag 18 juli 2004 16:29 schreef soapie het volgende:
Sid mag terug komen!!!!!!!!
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op zondag 18 juli 2004 16:45 schreef pberends het volgende:
Brr, maar nu snap ik ineens waarom hij zo'n psycho was, hij is de zoon van Arthur![]()
![]()
Deze was veel lelijker:quote:Op zondag 18 juli 2004 17:10 schreef pberends het volgende:
LOL @ [afbeelding]
Wat een verschrikkelijk logo![]()
![]()
En omdat ze beiden Kilo Utrecht Tango waren zijn ze door een electronische saxofoon vervangen.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Om nog maar te zwijgen van het vervangen van Ruth door Gordon...![]()
Nou vooruit, omdat jullie 't zo vriendelijk vragen...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
Babette, we hadden trouwens even een vraagje!
We zijn voor onze site bezig met een bepaalde pagina waar we zoveel mogelijk oude screenshots v. Ellen voor willen gebruiken... nu hebben we gezien dat jij screenshots hebt v/d bruiloft met Frank, zouden we die (uiteraard met bronvermelding) mogen gebruiken voor op die pagina?
We horen 't wel![]()
Nou. Kom dan op met die foto's. Als jij zit te netten ben je bij je pa, dus hevel je die pics toch effe van zijn pc over naar de jouwe!? Toch?quote:Op zondag 18 juli 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Ik heb ook nog ergens wat foto's van Do op de veronicacover (1995 en 1996 geloof ik), maar staan bij m'n pa op de harde schijf. Als jullie die nog niet hebben plaats ik ze wel 'n keer hier!! Ik heb ook nog wat meer foto's van die bruiloft, moet ik wel ff zoeken...
nope zit nu bij m'n zus, die is op vakantie en aangezien haar huis meer luxe biedt dan het mijne vind ik het geen probleem om hier een paar weekjes te "moeten" vertoeven.... maar morgen ga ik wel ff bij m'n pa langs dus als ik eraan denk.......quote:Op zondag 18 juli 2004 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou. Kom dan op met die foto's. Als jij zit te netten ben je bij je pa, dus hevel je die pics toch effe van zijn pc over naar de jouwe!? Toch?![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef soapie het volgende:
Leuke foto's!!!!
Eén minpuntje, de stropdas van Ticho.....
Correctie!quote:Op zondag 18 juli 2004 19:34 schreef soapie het volgende:
Leuke foto's!!!!
Eén minpuntje, de stropdas van Ticho.....
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En ik wil Lotus Verburg terug.
... gebeurT ...quote:Op zondag 18 juli 2004 19:55 schreef MirSus het volgende:
alleen van de naam krijgen we al
-neigingen, kun je nagaan wat er gebeurd als ze in beeld komt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |