Nee. Lizzy komt niet voor de tractor. Joost redt haar net op tijd. Maar als Joost haar met een megajump weghaalt komt ze klem te zitten in die autoband. Het stond een paar weekjes geleden op de site van Yorinquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je zit me hier gewoon vierkant te besodeflikkeren, hè? Is dit mijn straf voor het uit de duim zuigen van een paar verhaaltjes?
Ik kijk morgen wel even op de redactie en wee je gebeente als je hier hebt zitten liegen!
Ohw wacht, ik weet het al: jij verwart Lizzy met Aafke. Aafke sterft vanwege de aneurisma door het luchtdrukverschil in het vliegtuig.
Ja, weet je wat je mag gaan doen? Je ouwe sloffen bezeiken!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
Nee. Lizzy komt niet voor de tractor. Joost redt haar net op tijd. Maar als Joost haar met een megajump weghaalt komt ze klem te zitten in die autoband. Het stond een paar weekjes geleden op de site van Yorin![]()
Succesquote:Op donderdag 15 juli 2004 01:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, weet je wat je mag gaan doen? Je ouwe sloffen bezeiken!
Ik vraag het morgen op de redactie. Jou kan ik niet vertrouwen.
Dan zoek ik uit waar Nikki zaterdag a.s. uitgaat en dan neem ik haar voor straf te grazen. (Voor haar is het een straf, niet voor mij)quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:43 schreef Svensational het volgende:
SuccesIk hoop dat je morgen een beetje over de schok heen kunt komen als blijkt dat het waar is
![]()
Dus eigenlijk walg je ook een beetje van jezelf he weet_ik_veeltjequote:Op donderdag 15 juli 2004 01:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor haar is het een straf
Nog niet zo veel als dat Wup van me walgt. Btw: waar is ze?quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
Dus eigenlijk walg je ook een beetje van jezelf he weet_ik_veeltje
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Do er nog tot 2035 bij blijven
Nee, want in 2035 gaat de dertiende generatie van Brams broers Ellen na een relatiebreuk vermoorden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:10 schreef Noa-lynn het volgende:
Niet langer?
aha! weten we dat ook weer!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want in 2035 gaat de dertiende generatie van Brams broers Ellen na een relatiebreuk vermoorden.
Ja Wup waar hang je uit? Kun je ff stemmen in 't tournament!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nog niet zo veel als dat Wup van me walgt. Btw: waar is ze?
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....quote:Op maandag 12 juli 2004 20:28 schreef Noa-lynn het volgende:
Wat hebben sommige hier tegen Sander Foppele!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....
Hij zat maandag ook in Sterrenslag, ik was spontaan tégen dat team (terwijl John Williams daar ook bij zat en die mag ik dan weer wel).... Tja smaken verschillen maar van Sander krijg ik echt-neigingen...
Heeft ie dat gezegd??????????? Jezus zeg.... hij snapt het écht niet.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:53 schreef MirSus het volgende:
inderdaad! En dan vervolgens doet 'ie ook nog uitspraken als 'ik hoor zeker wel bij de top4 van Nederlandse acteurs' ...
![]()
![]()
Dat gevoel krijg ik nou bij Chris Zegersquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat anderen tegen hem hebben maar ik vind 'm een arrogante eikel. Daan vond ik niet boeiend, maar ook niet strondvervelend, maar Sander zelf wél....
Hij zat maandag ook in Sterrenslag, ik was spontaan tégen dat team (terwijl John Williams daar ook bij zat en die mag ik dan weer wel).... Tja smaken verschillen maar van Sander krijg ik echt-neigingen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd??????????? Jezus zeg.... hij snapt het écht niet.....![]()
![]()
Ik kan er zo al 20 noemen die beter zijn (en als ik er wat langer over nadenk waarschijnlijk 200!)
Wát een sukkel.....![]()
Hij wil nu in Amerika doorbreken? Letterlijk! Doorbreken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef MirSus het volgende:
Sukkel hè!
![]()
Hij wil nu ook naar Amerika om daar uiteindelijk in een film te kunnen spelen, hoop dat 't hem smerig tegen gaat vallen... mag 'ie wel met iets anders gaan komen als wat 'ie hier in NL laat zien!![]()
![]()
Laat 'm maar flink onderuit gaan daar in Amerika!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij wil nu in Amerika doorbreken? Letterlijk! Doorbreken!
Ik heb ook wel eens een foto van Betje overgenomen en pissig dat ze was.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
Babette, we hadden trouwens even een vraagje!
We zijn voor onze site bezig met een bepaalde pagina waar we zoveel mogelijk oude screenshots v. Ellen voor willen gebruiken... nu hebben we gezien dat jij screenshots hebt v/d bruiloft met Frank, zouden we die (uiteraard met bronvermelding) mogen gebruiken voor op die pagina?
We horen 't wel![]()
Ik denk dat het wel mag, van mij mag het iigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:19 schreef MirSus het volgende:
Babette, we hadden trouwens even een vraagje!
We zijn voor onze site bezig met een bepaalde pagina waar we zoveel mogelijk oude screenshots v. Ellen voor willen gebruiken... nu hebben we gezien dat jij screenshots hebt v/d bruiloft met Frank, zouden we die (uiteraard met bronvermelding) mogen gebruiken voor op die pagina?
We horen 't wel![]()
Wat is er nou zo leuk aan een ouwe lul? (Wat is er überhaupt leuk aan een lul? )quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:06 schreef pberends het volgende:
Ik zat me opeens te bedenken wie ik nog mis in m'n leven.
En dat is Arthur van Walsum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |