Nee kneusje dat is het niet, leuke topics openen nu !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:27 schreef MikeyMo het volgende:
goed topic dit he?![]()
Wordt al hard aan gewerktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:33 schreef robh het volgende:
Je mag mijn leesplankje wel lenen Yvonne. Kun je Vobje les gaan geven![]()
![]()
Ja maar, ja maar, dit topic begint net leuk te wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef yvonne het volgende:
Zijn we klaar nu?
Potverdosie, leuke topics openen, nu
Nee, kssssjt vort hop, stelletje sproeiemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dit topic begint net leuk te worden [afbeelding] (c)Fotoloog
Scheer je weg rapaljequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
Ja leuke topics openen iedereen... nu! En vooral in GC natuurlijk want dan heb je het meest kans op een slotje
ja dus?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:06 schreef nl05828 het volgende:
Jezis wat een onzin slotjes, ik was toch in GC aan het posten?
geen idee.quote:Waarom klopt mijn id niet mijn leeftijd? Niemand gelooft dat ik uit 1999 kom
Je hebt sneller antwoord dan die slotjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:08 schreef nl05828 het volgende:
Goh een slotje krijg je binnen twee kliks, maar antwoord ho maar
tjonge, dat iedereen zo snel alles voor je doet is tot daar aan toe, maar houdt dat gewoon binnenshuis wil je.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:08 schreef nl05828 het volgende:
Goh een slotje krijg je binnen twee kliks, maar antwoord ho maar
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge, dat iedereen zo snel alles voor je doet is tot daar aan toe, maar houdt dat gewoon binnenshuis wil je.
en zelfs voor die kinderspeeltuin ben je te jongquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef nl05828 het volgende:
Nou op mijn eerste topic kon ik niet eens een reactie op de eerste reactie posten, het is erg debiel dat het eerste topic is gesloten, ik zie geen reden ook niet na lezen van die faq om dat topic te sluiten. Jullie zien maar, tis hier net een kinderspeeltuin.
Wij welquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:12 schreef nl05828 het volgende:
ik zie geen reden ook niet na lezen van die faq om dat topic te sluiten.
Gewoon rustig mee gaan doen met Fok! en je bent zo op de hoogte.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef HeatWave het volgende:
En jij dacht dat wij voor iedereen die een tijdje niet geweest is ff een samenvatting gaan maken?
Post een paar daagjes mee en je bent er zo weer in, maar dus NIET op deze manier.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en zelfs voor die kinderspeeltuin ben je te jong
ooh, doe geen moeite, het is hier immers toch een kinderspeeltuin. Wil je vast niemand van kennen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:16 schreef nl05828 het volgende:
Bedankt voor het compliment!![]()
Ik doelde op de wijze van het modden, niet zozeer op de commenters, heb nog geen kans gekregen daar kennis mee te maken.
[..]
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wij wel
Zie ook het tweede slotje van HeatWave:
[..]
Gewoon rustig mee gaan doen met Fok! en je bent zo op de hoogte.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, doe geen moeite, het is hier immers toch een kinderspeeltuin. Wil je vast niemand van kennen.
Ook daar kun je achter komen door gewoon zelf rond te kijken op het forum, daar is echt geen apart topic voor nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:17 schreef nl05828 het volgende:
Ik vroeg nergens om een samenvatting van de afgelopen vier jaar, ik vroeg alleen of de helden van vandaag zich even wilden melden! Daar hoeven de mods verder toch niets voor te doen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |