abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2004 @ 16:01:04 #176
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20575357
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denkt

Het gaat erom dat je beslissingen neemt die gewoon nergens op slaan, en in sommige gevallen je een slotje op een topic zet op een topic wat je OVERDUIDELIJK niet hebt gelezen waardoor mensen nu de indruk krijgen dat je wel HEEl erg graag op die edit of slotjes knop ramt!
pi_20581279
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef Snakey het volgende:

Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denkt
Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?
Dat is knap!!!!
Ben je helderziend ofzo?
quote:
Het gaat erom dat je beslissingen neemt die gewoon nergens op slaan, en in sommige gevallen je een slotje op een topic zet op een topic wat je OVERDUIDELIJK niet hebt gelezen waardoor mensen nu de indruk krijgen dat je wel HEEl erg graag op die edit of slotjes knop ramt!
Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.
Dus als mensen die indruk hebben die jij zegt, dan kan ik daar weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:40:33 #178
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20582201
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:09 schreef calvobbes het volgende:

Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?
Dat is knap!!!!
Ben je helderziend ofzo?
Nee hoor, gelukkig niet. Wat ik wel kan zien is wat er open blijft en, aan een opmerking in een sluitpost kun je behoorlijk goed aflezen of iemand wel of niet een topic heeft gelezen én wat er voor de rest op het forum gebeurd. En bij jou is het soms vrij duidelijk dat je alleen de OP hebt gelezen. Bijvoorbeeld wat ik eerder zei, je gooit een wat jij noemt "opsomtopic" dicht wat echt geen opsomtopic was.
quote:
Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.
Dus als mensen die indruk hebben die jij zegt, dan kan ik daar weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.
*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.
  Admin maandag 12 juli 2004 @ 21:53:38 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20583966
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
houden dat jullie hier een echte loopgraven oorlog aan het uitveschten zijn,
echter,
4 jaar oorlog hebben uitgewezen dat DAt dus niet werken gaat,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 12 juli 2004 @ 21:58:59 #180
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20584104
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
echter,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u
waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een " " post en verder niet.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 12 juli 2004 @ 22:02:20 #181
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20584195
Ja, ach, ik wacht nog steeds op een antwoord van Vobbes.

Het is en blijft natuurlijk lachwekkend dat een topic wordt gesloten met de mededeling dat er betere topics zijn en dat die topics dan niet gegeven worden...

"Waarschijnlijk is het wel mogelijk dat er ooit eens een vergelijkbaar topic over dit onderwerp is geweest. Zoek het zelf maar uit. Slotje"

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 12 juli 2004 @ 22:49:42 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20585389
Ja en nu heeft het meer dan lang genoeg geduurd. Vobbes, kom op, geef robh gewoon zijn antwoord, zo moeilijk kan dat niet zijn. Het is meer dan belachelijk om het hier meer dan honderd replies lang over 1 slotje te hebben. We maken er een eind aan, en wel nu meteen. Loopgraven zijn kut, daar gaat iedereen namelijk dood, dat wil niemand, en je komt er nergens mee. Het wordt vanavond nog opgelost, dan kunnen we hier weer verder met eventuele problemen die iemand kan hebben met ons moderatiewerk. Want, lieve kijk- en reageerbuiskinderen, DAAR gaat dit topic over.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Admin maandag 12 juli 2004 @ 22:54:07 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20585504
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een " " post en verder niet.
Alle partijen MM, alle partijen
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_20587546
quote:
Op maandag 12 juli 2004 22:02 schreef robh het volgende:

Het is en blijft natuurlijk lachwekkend dat een topic wordt gesloten met de mededeling dat er betere topics zijn en dat die topics dan niet gegeven worden...
Robh, ik heb jou een linkje gegeven.
Dat is het enige wat ik toen zo snel kon vinden. Verder weet ik zeker dat er nog meer topics zijn, maar ik ga niet hemel en aarde bewegen om alle mogelijke linkjes voor jou te vinden.

Daarnaast heb ik jou ook nog aangeboden het topic een nieuwe kans te geven, maar als jij dat niet eens wilt doen, vraag ik mij af wat het nut is van veel moeite doen en nog meer linkjes voor jou zoeken.
pi_20587620
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef Snakey het volgende:

En bij jou is het soms vrij duidelijk dat je alleen de OP hebt gelezen. Bijvoorbeeld wat ik eerder zei, je gooit een wat jij noemt "opsomtopic" dicht wat echt geen opsomtopic was.
Hoevaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik topics WEL doorlees voordat ik ze op slot zet? Het begint een beetje een oneindige discussie te worden zo.

Sorry dat ik een beetje kribbig reageer, maar ik word een beetje moe van mensen die doen alsof ze precies weten hoe ik werk en denk. En zeker als die mensen dan ook nog eens niet aan hun verstand kan worden gepeuterd dat het idee wat zij hebben verkeerd is.
quote:
*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.
Mja... Dan kan ik ook net zo makkelijk roepen dat er 100den andere mensen zijn die NIET hier reageren en het dan blijkbaar wel oke vinden.
Daarnaast neem ik de kritiek van diverse personen in dit topic niet al te serieus. Diverse daarvan zijn er namelijk als de kippen bij als ze wat kunnen klagen op mij. Dus een objectief oordeel van hen over mij, verwacht ik niet meer.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:47:06 #186
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_20587839
calvobbes, je postgedrag neemt dwangmatige vormen aan.
misschien had je beter R&P mod kunnen worden met je dwangstoornis
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 00:58:03 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20587964
Laffer kom op nou. Dit is olie op het vuur gooien waar dat niet nodig en bepaald niet gewenst is. Ga knikkeren.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:00:27 #188
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_20587989
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Laffer kom op nou. Dit is olie op het vuur gooien waar dat niet nodig en bepaald niet gewenst is. Ga knikkeren.
jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbes

en wat dat knikkeren betreft, die tijd heb ik toch echt gehad, jochie
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_20588027
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
calvobbes, je postgedrag neemt dwangmatige vormen aan.
misschien had je beter R&P mod kunnen worden met je dwangstoornis
Dilemma... Moet ik hier nu wel of niet op reageren....

Hmmmm....
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:09:06 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20588077
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:00 schreef laffer het volgende:

[..]

jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbes

en wat dat knikkeren betreft, die tijd heb ik toch echt gehad, jochie
ze zei "jochie" tegen me
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:12:00 #191
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_20588110
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ze zei "jochie" tegen me
Geboortedatum: 1973-05-31

dag jochie

en psychisch gezien ben jij nog een kleuter
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:20:57 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_20588228
Wat je wil, methusalem, wat je wil
  dinsdag 13 juli 2004 @ 01:31:23 #193
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_20588328
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je wil, methusalem, wat je wil
zo oud ben ik nou ook weer niet

zo, en nu ga jij lekker optiefen uit dit topic
  dinsdag 13 juli 2004 @ 02:51:20 #194
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_20588811
stelletje mietjes dus, die dr_flash en calvobbes
ze zijn zeker gaan uithuilen in een flikkertent ergens in hun buurt.

dag watjes, het wordt tijd voor een nieuwe moderator op GC
  dinsdag 13 juli 2004 @ 08:08:19 #195
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20589475
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
echter,
dank u
Hadden ze maar van Franz af moeten blijven
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:29:58 #196
16625 robh
pi_20591026
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef calvobbes het volgende:

Robh, ik heb jou een linkje gegeven.
Dat is het enige wat ik toen zo snel kon vinden. Verder weet ik zeker dat er nog meer topics zijn, maar Ik ga niet hemel en aarde bewegen om alle mogelijke linkjes voor jou te vinden.
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.

Sluit gewoon geen topics met euh, mjah, er zijn vast nog wel, en andersoortige ik-twijfel teksten en zorg ervoor dat je beweringen kloppen. Dan komt het vast wel goed. Ooit.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Admin dinsdag 13 juli 2004 @ 11:04:55 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20591737
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:

[..]

Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.

Sluit gewoon geen topics met euh, mjah, er zijn vast nog wel, en andersoortige ik-twijfel teksten en zorg ervoor dat je beweringen kloppen. Dan komt het vast wel goed. Ooit.
We gaan er aan werken, alle begin etc...

pi_20592333
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:

Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.

En jij wilde ook niet eens een nieuw topic openen, zoals ik sugereerde, dus wat jij dan nog met meer oude topics zou willen snap ik niet helemaal. Maar goed, dat negeer je dan weer.
  dinsdag 13 juli 2004 @ 11:35:25 #199
16625 robh
pi_20592455
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef calvobbes het volgende:

Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.

*zucht*

Ik hoop dat Yvonne nog even de basisregeltjes communicatieve vaardigheden met je door wil nemen. En hoofdstuk 1 van het begrijpend lezen.

Geen zin meer, je bent nog erger dan Amalia.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20592634
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:

Ik hoop dat Yvonne nog even de basisregeltjes communicatieve vaardigheden met je door wil nemen. En hoofdstuk 1 van het begrijpend lezen.
Vertel eens robh, als ik zeker weet dat er ergens meer topic van zijn, maar die niet kan vinden. Hoe moet ik ze dan toch aan jou kunnen geven?
Heb jij een manier om alsnog alle topic in Fok! goed te kunnen vinden? Heb jij een alternatieve search die beter is dan de rest ofzo?

En wat wilde jij dan met die andere oude topics gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')