Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denktquote:Op maandag 12 juli 2004 15:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heel vaak. Maar dat ziet dan weer niemand he
Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:01 schreef Snakey het volgende:
Dat wordt wel gezien, sommige mensen lezen meer als je denkt![]()
Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.quote:Het gaat erom dat je beslissingen neemt die gewoon nergens op slaan, en in sommige gevallen je een slotje op een topic zet op een topic wat je OVERDUIDELIJK niet hebt gelezen waardoor mensen nu de indruk krijgen dat je wel HEEl erg graag op die edit of slotjes knop ramt!
Nee hoor, gelukkig niet.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:09 schreef calvobbes het volgende:
Jij kunt zien dat ik een topic lees en besluit er niks mee te doen omdat het wel goed is?
Dat is knap!!!!
Ben je helderziend ofzo?
*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.quote:Mja... Ik denk toch echt dat het probleem dan eerder bij die mensen ligt dan bij mij. Ik lees de topics die ik op slot zet wel door. En als ik echt zo graag op die slotjes knop zou willen rammen, dan zou ik nog wel meer topics op slot gooien.
Dus als mensen die indruk hebben die jij zegt, dan kan ik daar weinig anders aan doen dan zeggen dat het niet zo is.
waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een "quote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
houden dat jullie hier een echte loopgraven oorlog aan het uitveschten zijn,
echter,
4 jaar oorlog hebben uitgewezen dat DAt dus niet werken gaat,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u![]()
Alle partijen MM, alle partijenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je eerst even achter de schermen de riem aanhalen en je nieuwe pet op GC eens vertellen dat een leuke opmerking tussendoor niet perse gelijk verwijderd dient te worden. Pas als het er echt voor zorgt dat zo'[n opmerking een topic doet onstporen mag hij in mijn ogen ingrijpen, maar op zo'n opmerking krijg je hooguit 2x een "" post en verder niet.
Robh, ik heb jou een linkje gegeven.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:02 schreef robh het volgende:
Het is en blijft natuurlijk lachwekkend dat een topic wordt gesloten met de mededeling dat er betere topics zijn en dat die topics dan niet gegeven worden...
Hoevaak moet ik nog tegen jou zeggen dat ik topics WEL doorlees voordat ik ze op slot zet? Het begint een beetje een oneindige discussie te worden zo.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef Snakey het volgende:
En bij jou is het soms vrij duidelijk dat je alleen de OP hebt gelezen. Bijvoorbeeld wat ik eerder zei, je gooit een wat jij noemt "opsomtopic" dicht wat echt geen opsomtopic was.
Mja... Dan kan ik ook net zo makkelijk roepen dat er 100den andere mensen zijn die NIET hier reageren en het dan blijkbaar wel oke vinden.quote:*Zucht, nu ga je toch niet zeggen dat je de posts op de laatste twee pagina's hierboven in je eigen FB topic niet hebt gelezen/begrepen he??? Ik ben namelijk absoluut niet de enige die dit zegt.
jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Laffer kom op nou. Dit is olie op het vuur gooien waar dat niet nodig en bepaald niet gewenst is. Ga knikkeren.
Dilemma... Moet ik hier nu wel of niet op reageren....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
calvobbes, je postgedrag neemt dwangmatige vormen aan.
misschien had je beter R&P mod kunnen worden met je dwangstoornis![]()
ze zei "jochie" tegen mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:00 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bevestigt dus de dwangstoornis van calvobbes![]()
en wat dat knikkeren betreft, die tijd heb ik toch echt gehad, jochie![]()
Geboortedatum: 1973-05-31quote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze zei "jochie" tegen me
zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je wil, methusalem, wat je wil![]()
Hadden ze maar van Franz af moeten blijvenquote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het heel fijn te zien dat jullie ZO van me houden en zo'n rekening met mijn hobby WW1
houden dat jullie hier een echte loopgraven oorlog aan het uitveschten zijn,
echter,
4 jaar oorlog hebben uitgewezen dat DAt dus niet werken gaat,
kom dus allemaal, alle partijen de trenches uit en ga eens een normale dialoog aan,
dank u![]()
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:29 schreef calvobbes het volgende:
Robh, ik heb jou een linkje gegeven.
Dat is het enige wat ik toen zo snel kon vinden. Verder weet ik zeker dat er nog meer topics zijn, maar Ik ga niet hemel en aarde bewegen om alle mogelijke linkjes voor jou te vinden.
We gaan er aan werken, alle begin etc...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:
[..]
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.
Sluit gewoon geen topics met euh, mjah, er zijn vast nog wel, en andersoortige ik-twijfel teksten en zorg ervoor dat je beweringen kloppen. Dan komt het vast wel goed. Ooit.
Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef robh het volgende:
Als je gaat roepen dat er betere topics zijn dan moet je ze ook laten zien. Zo simpel ligt dat gewoon.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef calvobbes het volgende:
Dat heb ik gedaan robh. Dat die brakke search niet alles kan laten zien is dan pech, voor jou.
Vertel eens robh, als ik zeker weet dat er ergens meer topic van zijn, maar die niet kan vinden. Hoe moet ik ze dan toch aan jou kunnen geven?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:35 schreef robh het volgende:
Ik hoop dat Yvonne nog even de basisregeltjes communicatieve vaardigheden met je door wil nemen. En hoofdstuk 1 van het begrijpend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |