Ja. Hij moest gaan etenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ga zo
Heb je met Beach's moeder gesproken, ofzo?
Owkquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
In GC hebben we al een vergelijkbaar topic zoals ik al aangeefDas best een saai topic ja.
![]()
Daarnaast hebben de mods afgesproken om niet zomaar topics naar Onzin te verhuizen.....
Heeft een schuivertje breed naar KLB gekregen, mede op verzoek van TSquote:Op donderdag 8 juli 2004 18:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[Frontpage] Man beboet voor overrijden zwaan
Denk niet dat dit iets voor GC is?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft een schuivertje breed naar KLB gekregen, mede op verzoek van TS
Hmm....quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Heb ik niet goed gekeken dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Hmm....
Ga ik ff rechtzettenquote:Tot zo ver mijn beklaag over de 'o zo correcte' fokkers hier![]()
Hij verzoekt een kick naar KLB, dat is correct. Ik zeg alleen dat dit soort dingen niet mogen in KLB, en dat, als het een schop krijgt, het waarschijnlijk FB wordt. (Denk ik dan.)quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik niet goed gekeken dan?Kan natuurlijk best
* Legolas_Greenleaf gaat nogeens kijken....
Wat nu als Amalia het Down-syndroom heeft? bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:39 schreef robh het volgende:
Oh, en zoek die "betere" topics ff voor me op wil je, de zoek is nogal brak de laatste paar maanden![]()
Neen, garpjas. Het "wat als" syndroom hebben we al lang en breed gehad. We zijn nu overtuigd "down "met Amalia. Tenminste, ik wel. En aan de reacties te zien was ik niet de enige.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:45 schreef calvobbes het volgende:
Wat nu als Amalia het Down-syndroom heeft? bijvoorbeeld.
En wat is je punt dat er 's nachts weinig gepost word? Wat is daar het belang van robje?
Wat denk je? Dat alle GC mods 24/7 online zijn om dat te besprekenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:56 schreef robh het volgende:
Misschien is het wel een idee om even wat af te spreken met je collegae
Mwoah.... We modden niet altijd zo strak. Ik denk dat Dr_flash het ihkv een grappig topic heeft opengelaten. Echt serieus was het niet meer, dus als het nu niet op slot was gegaan, dan was het "morgen"ochtend wel op slot gegaan. Zoals vaker gebeurd.quote:het staat namelijk ontzettend stom wanneer 1 mod een topic open laat en een ander het sluit. Echt![]()
Net zo nuttig als verder gaan in een topic waar het over MIB, ET en andere onzin gaat ipv over Amaliaquote:Oh, en als laatste, wat heeft het voor zin om topics van 4 maand gelee te schoppen waarin de plaatjes het niet eens doen? Leg me dat eens uit.
Ik heb geen flauw idee, en eerlijk gezegd boeit me dat ook allerminst. Het staat gewoon stom. Punt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:03 schreef calvobbes het volgende:
Wat denk je? Dat alle GC mods 24/7 online zijn om dat te bespreken
Je hebt Flash niet gesproken en toch weet je zijn redenen of motivatie? :')quote:Mwoah.... We modden niet altijd zo strak. Ik denk dat Dr_flash het ihkv een grappig topic heeft opengelaten. Echt serieus was het niet meer, dus als het nu niet op slot was gegaan, dan was het "morgen"ochtend wel op slot gegaan. Zoals vaker gebeurd.
Ja, ga verdomme eens modden ipv sluitenquote:Net zo nuttig als verder gaan in een topic waar het over MIB, ET en andere onzin gaat ipv over Amalia
quote:Weetje, GC is nog steeds geen tweede onzinforum. Dus als jij een discussie in GC wil starten, word er van jou verwacht dat het serieus blijft. Als dat niet gebeurd, dan gaat het topic vroeg of laat op slot.
Tja, dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:12 schreef robh het volgende:
Ik heb geen flauw idee, en eerlijk gezegd boeit me dat ook allerminst. Het staat gewoon stom. Punt.
Ik zeg toch "Ik denk", ik zeg toch niet dat ik het zeker weet?quote:Je hebt Flash niet gesproken en toch weet je zijn redenen of motivatie? :')
Modden is ook sluitenquote:Ja, ga verdomme eens modden ipv sluiten![]()
quote:Het is niet mijn schuld dat een topic ontspoort.
Oh. De het-komt-me-nu-mooi-uit-clausule. Yeah. Right.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:15 schreef calvobbes het volgende:
Ik zeg toch "Ik denk", ik zeg toch niet dat ik het zeker weet?
Bij jou is het niet veel meer dan dat. Oja, verplaatsen. Dat kun je ook al. Goed zegquote:Modden is ook sluiten
Ja, ik reageerde inderdaad op Dr_Flash. Had ik niet moeten doen. Haal maar wegquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij doet er net zo hard aan mee met die onzin uitspraken robh
Neuh. Het was niet alleen dat hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 01:22 schreef robh het volgende:
Ja, ik reageerde inderdaad op Dr_Flash. Had ik niet moeten doen. Haal maar weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |