quote:ik ga niet al mijn modacties met jou uitgebreid doornemen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eten! Dat is gewoon toeval. Als het ging om computerriksen of t-shirtriksen e.d. was de strekking hetzelfde, maar gooi je het toch ook niet cul
Nee... Net zoals anderen niet willen snappen dat het net zo hard niet in GC past.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:03 schreef milagro het volgende:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH die man wil het maar niet snappen, hè
![]()
Calvobbes , het GAAT NIET over KOKEN of ETEN, dat is niet het main punt van dat topic.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee... Net zoals anderen niet willen snappen dat het niet in GC past..
Pfff... Had er beter een slotje op kunnen gooien... Wat een gezeik zeg....
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:07 schreef milagro het volgende:
Is het nu zo moeilijk om te zeggen : oeps foutje, je hebt gelijk, ik zet hem terug?
Je bent echt niet goed, hèquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?
Het is (of was) gewoon een mededeling. En in GC willen we wel een beetje discussie. Daarnaast zijn er al talrijke topics over de euro.
Dus eik had ik het ook net zo makkelijk op slot kunnen tiefen. Maar nee, dat doe ik niet, ik geef het nog een kans in CUL, daar staan immers meer topic over favoriete snoepjes e.d.
Maar goed, ik zal het de volgende keer dus gewoon op slot tiefen, kunnen jullie DAAR weer over zeiken.
Wacht, ik ben erg behulpzaam. Immer vriendelijk. En ik heb mn uiterlijk mee:quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef shmoopy het volgende:
TS heeft de OP verwijderd, schiet lekker op.
Hij is iig dicht nu.
quote:De waarde van de 'Riks' vind je terug op de Salmiakriks, F2.50. Net als de authentieke smaak, is Klene niet van plan om de oude waarden te veranderen. Geen euro's op de Riks
Mja... Als jij nou iemand was, die altijd objectief over mij oordeeld, dan zou ik me daar misschien nog wat van aantrekken. Maar aangezien jij alleen maar op mij kunt zeiken, neem ik jouw kritiek echt niet serieusquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef milagro het volgende:
Je bent echt niet goed, hè![]()
Ik had het gelezen, beeb.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:16 schreef robh het volgende:
[..]
Wacht, ik ben erg behulpzaam. Immer vriendelijk. En ik heb mn uiterlijk mee:
De Salmiakriksen van Klene heten nog altijd Salmiakriksen En geen salmiakeuro's ofzo
[afbeelding]
Van de site van Klene:
[..]![]()
Nee, stel je voor zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja... Als jij nou iemand was, die altijd objectief over mij oordeeld, dan zou ik me daar misschien nog wat van aantrekken. Maar aangezien jij alleen maar op mij kunt zeiken, neem ik jouw kritiek echt niet serieus
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef milagro het volgende:
Oh je moeder komt je te hulp, ik ben snel weg, anders roept ze me binnen !
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef milagro het volgende:
Oh je moeder komt je te hulp, ik ben snel weg, anders roept ze me binnen !
Je hád em natuurlijk gewoon in Onz kunnen zetten, zoals ik voorstelde...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Maar wat is er nou zo moeilijk om te begrijpen dat het geen GC is?
Het is (of was) gewoon een mededeling. En in GC willen we wel een beetje discussie. Daarnaast zijn er al talrijke topics over de euro.
Dus eik had ik het ook net zo makkelijk op slot kunnen tiefen. Maar nee, dat doe ik niet, ik geef het nog een kans in CUL, daar staan immers meer topic over favoriete snoepjes e.d.
Maar goed, ik zal het de volgende keer dus gewoon op slot tiefen, kunnen jullie DAAR weer over zeiken.
Heb ik gevraagd aan knut. Maar die wilde 'm niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:25 schreef ChrisJX het volgende:
Je hád em natuurlijk gewoon in Onz kunnen zetten, zoals ik voorstelde...
Maar dat zei je nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:26 schreef calvobbes het volgende:
Heb ik gevraagd aan knut. Maar die wilde 'm niet.
Ik dacht laat ik niet zo bruut zijn en zeggen dat niemand het topic wilquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:27 schreef ChrisJX het volgende:
Maar dat zei je niet
als je stijl hebt plaats je hem gewoon idd gewoon in MEDquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Is het iets voor MED? Lijkt me toch wel belangrijk dat iedereen weet dat Klene erg aan oude waarden hangt. Alleen kan er dan niet meer in gereageerd worden, maar dat kan nu toch ook al niet vanwege het slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |