A.s zondag Huize Doornquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
wanneer en waar???.
* Shark.Bait ziet en noteertquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
over C&H moet ik nog even met General babbelen die kreeg ik nog niet te pakken.
Zeg yvonne, waarom kom je nu zo laat met zoiets??? Een nostalgie-sc op C&H is natuurlijk erg leuk. Dat was de opzet ook een beetje met de reeks van Loesje.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
zip
Zit ik in Den Helder (ijs en weder dienende).quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
A.s zondag Huize Doorn![]()
Zo wordt het nooit iets tussen ons Ryanquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit ik in Den Helder (ijs en weder dienende)..
Soms, heel soms blijven dingen weleens langer liggenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg yvonne, waarom kom je nu zo laat met zoiets??? Een nostalgie-sc op C&H is natuurlijk erg leuk. Dat was de opzet ook een beetje met de reeks van Loesje.
Perfect, als enige zou je er even bij moeten zetten dat echte diehard 30s/40s bij OT terecht kunnen en als ze niet weten hoe de policy daar in mekaar zit dat ze dan Ryan3 maar even moeten mailen, dan zal hij het hen uitleggen.
Ik moet sowieso eerst TBO even afwerken hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo wordt het nooit iets tussen ons Ryan
Nee, okee, maar goed, goed compromis dus. Dat verdient een eh.... pluim in je achterwerk???quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soms, heel soms blijven dingen weleens langer liggen
Dat hebben jullie hiermee wel even onderschreven ja.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:27 schreef yvonne het volgende:
En guys, please bedenk nu eens dat we hier niet zitten om het FOK!ken jullie tegen te maken , maar het juist leuker te maken, DAARVOOR zitten we hier!
Zeer goedquote:
Topics waarin zowat gedobbeld wordt om de dag dat iemand iemand anders iets levensbedreigends aandoet, zijn absoluut wel slotje-waardig, hoe actueel het verder ook mag zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:37 schreef gfree het volgende:
Advocaat Poule
"Het is puur een reactie op de constante demonisering van advocaat de afgelopen tijd."
Heeft dus flink wat meer inhoud en achterliggende gedachtes.![]()
Verkeerde timing misschien, maar niet slotje-waardig.
Nee, doen we niet, trustenquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Allochtonentopics?.
Zet gewoon in de policy dat moslimtopics daar ook onder vallen, ben je gelijk van dat gezeur af.
Nu kan ik natuurlijk een betoog gaan houden over de achterliggende gedachte, en dat het puur bedoeld was om een discussie op te zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Topics waarin zowat gedobbeld wordt om de dag dat iemand iemand anders iets levensbedreigends aandoet, zijn absoluut wel slotje-waardig, hoe actueel het verder ook mag zijn.
Nou ík, het gaat niet om mij. Ik vond 30s/40s toen Loesje er nog was en voor mijn vakantie leuker that's all, bij toeval zag ik "saai" staan als TT en werd er ingezogen. Toen ik gisteren Calvobbes een niet zo'n denderende tegenargumantatie zag geven, op punten die er niet toe deden (ook omdat-ie daartoe werd uitgelokt), besloot ik om de argumentatie van Fok! even op een rijtje te zettlen. Uiteraard ontstaat dan het proces van vereenzelviging bij zowel tegenpartij als auteur. En louter vanwege het feit dat iedereen het vooroordeel heeft dat alles volgens argumentatie verloopt (anders dan bij een niet bij name genoemd forum) is de situatie die nu ontstaan is uitermate onbevredigend te noemen. Dusdanig dat je dus kunt zeggen dat de macht van het hardste geluid het blijkbaar wint op Fok! en niet de kracht der argumentatie. Ten dier voege moet ik me beraden op verdere deelname aan dit forum. Enige osmose bestaat er nog uit dat yvonne wrs te goedertrouw is geweest.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Je onkunde zij je vergeven Ryan3... Blijf gezellig nog even, leuter wat mee met de rest... En probeer je een beetje aan te passen... Al die bouwvakkers, electriciens en ander gepeupel hier hebben het niet zo op juristen
Ga daar maar van uit ja!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Hier de reply die zogenaamd ruzie is en die met een voorbhoud impliciete kritiek vervat.
[..]
Enige osmose bestaat er nog uit dat yvonne wrs te goedertrouw is geweest.
Le-zenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef calvobbes het volgende:
En wat is je kritiek nou Ryan3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |