Hools list staat er nog niet inquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Je OP is niet correct
we missen t historisch overzicht van onze hoolsenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:52 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoezo niet?![]()
Wat een geweldige wetquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:53 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van Mendoza van Brugge, die is er gratis vandoor!
de zaakwaarnemer die die wet gevonden heeft zal veel dankbare spelers aan de telefoon krijgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een geweldige wet
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Het is definitief uit tussen Figo en ik
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Dus nu kunnen jij en ik gewoon in het openbaar neuken?
Ik kom er NU aan!quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon lekker open en bloot
Als ik nu weg ga, ben ik nog eerderquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik kom er NU aan!
Jij hebt al een vrouw+kind, dus jij mag niet!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:02 schreef DIGGER het volgende:
Als ik nu weg ga, ben ik nog eerder
Straks komen er 5 man tegelijk aan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:03 schreef rubbereend het volgende:
op u plaatsten, klaar............... START
en de race is begonnen!
nee bij bluezz thuis, als je snel bent kan je Franky in zn blote kont daar aantreffenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:08 schreef SCH het volgende:
is de orgie hier?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:12 schreef zjroentje het volgende:
We pakken die kut-Portugezen Bluezz
is dat die waar een oranje slinger uithangt?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee bij bluezz thuis, als je snel bent kan je Franky in zn blote kont daar aantreffen
ja trek maar eens hard aan zn slingerquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
is dat die waar een oranje slinger uithangt?
Al hou je je broek aan lieverdquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:08 schreef FrankyMcG het volgende:
BLootjes trekken...
Achter in de rij aansluiten Golfert!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef golfer het volgende:
Topictitel beetje aangepast.
En als jullie nou allemaal naar Bluezz' huis racen ga ik op mijn gemakkie wel naar het ziekenhuis waar ze nu werkt om haar daar te pakken.
Bluezz en strak??????quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:24 schreef Eilanden het volgende:
Lekker hoor ... Bluezz in zo'n strak zuster outfitje
Eilanden is nog nooit op een meet geweest, vandaarquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
Bluezz en strak??????![]()
Nu pakt SCH die Portugezen dus in hun ster.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:23 schreef golfer het volgende:
Topictitel beetje aangepast.
Een outfit maatje 48 kan ook strak zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dit Bluezz niet?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:25 schreef SCH het volgende:
[..]
He, ik dacht dat m'n vriendin ziek thuiszat.quote:
OH ja, die 2 haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, hoe kom je een foto van JustMe
* Eilanden is wel op een meet geweest!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eilanden is nog nooit op een meet geweest, vandaar
kan iemand dan ook nog ff naar tuindwerg gaan voordat ze zich achtergesteld voeltquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:44 schreef Suijk het volgende:
Gaan jullie allemaal naar Bluezz, ga ik wel naar just me!
Ik heb nog wat goed te maken...........quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan iemand dan ook nog ff naar tuindwerg gaan voordat ze zich achtergesteld voelt
we willen weer andere ballen zienquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:27 schreef golfer het volgende:
Het wordt tijd dat er weer gevoetbalt gaat worden om alle oversekste mannetjes in dit topic weer wat andere afleiding te geven.
Dan ga ik voor: "we pakken die Bluezz"quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Deze topictitel is al geweest, ik stel voor een andere tietel
maar er dan van "achter de hoolsvrouwen aan"quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan ga ik voor: "we pakken die Bluezz"
Doe maar een biertje trouwens, van het hele voetbalplan van vanmiddag is niets terrecht gekomen.
dacht ik al dat je je eigen plan zou gaan trekken......quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:31 schreef golfer het volgende:
Deze titel beter?![]()
Jij je zin, laatste keer dat ik hem wijzig.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:32 schreef rubbereend het volgende:
dacht ik al dat je je eigen plan zou gaan trekken......
Als ik weg ben bij Bluezz kom ik naar jou.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
Ik wil een leuke broeder
Je hebt toch wel een paar leuke gesubsidieerde schilderijen hangen om saampjes et bekijken?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als ik weg ben bij Bluezz kom ik naar jou.![]()
Dan heb je alles al verspotenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd kan dat nog. Ik kan desgewenst de hele dag door SCHpuiten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je alles al verspoten
Prut?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb de live versie van Jewel - Foolish Games samen met Melissa Etherdrigde net binnen...
Allejezus![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd kan dat nog. Ik kan desgewenst de hele dag door SCHpuiten.
Nee... Hoewel Etherdridge er een paar keer naast zit is het prachtig om Jewel nog mooie muziek te horen zingen...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Prut?
Hoezo "nog"?quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee... Hoewel Etherdridge er een paar keer naast zit is het prachtig om Jewel nog mooie muziek te horen zingen...
Inderdaad, ze is het spoor nu helemaal bijster.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Die bucht die ze nu maakt is niet om aan te horen...
Haar stem verdient beter...
je zou denken van niet nee...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:16 schreef rubbereend het volgende:
tuindwerg durft niet meer te posten na wat ze net gelezen heeft
Ah, zo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Die bucht die ze nu maakt is niet om aan te horen...
Haar stem verdient beter...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:47 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
je zou denken van niet nee...j
Maar naast Fok1ken doe ik ook nog wel eens iets nuttigs.![]()
Tot zo Sandmannetje!
Ja hallo, we zijn geen moffen ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Portugal infeliz tudo sobre, tudo sobre, tudo sobre
(Schade Portugal, alles ist vorbei, alles ist vorbei)
Agora vai frouxamente
(Jetzt geht loss)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Eigenlijk ongelooflijk, zo'n jonge appetijtelijke vrouw in zo'n hok vol mannen, en dan nog steeds vrijgezel zijn...quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Eerst Bluezz, dan SCH, ben ik dan écht niet meer belangrijk voor je?
Jij begon met je lieve Sandmannetje....quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Eerst Bluezz, dan SCH, ben ik dan écht niet meer belangrijk voor je?
Nee, jij begon met al je spelersvrouwen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij begon met je lieve Sandmannetje....
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:53 schreef Stpan het volgende:
Ronaldo você é um homosexual .
Ronaldo, je bent een homo
Geen vertaling nodig denk ik zo!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:10 schreef Stpan het volgende:
Voor SCH zonder vertaling:
Ronaldo tem um penis gigantesco sempre pronto para penetrar SCH
de eerste stap richting het succes !!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:23 schreef Stpan het volgende:
Ik ken er 2 die o de bonnefoi naar Lissabon zijn vertrokken. Ben benieuwd of het ze lukt. Ach, ik ben allang blij dat ik Duits-NL was. Kan ik misschien ooit zeggen dat ik bij NL's openingswedstrijd was van een gewonnen toernooi.....
Daar houdt de tandarts wel van, van lachende mensen. Kan hij tenminste je tanden zien.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:27 schreef just me het volgende:Hools!! vanmiddag bij de tandarts zelfs in de stoel liggen lachen en dat zonder lachgas
kroon gezet en vullinkje vervangenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef Stpan het volgende:
[..]
Daar houdt de tandarts wel van, van lachende mensen. Kan hij tenminste je tanden zien.....![]()
Gaatjes?
Kick!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Ik ben klaar voor de wedstrijd van vanavond en heb mijn nieuw verworven oranje shirttje aan:
plaatje
Jewel...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Cursus Portugees.
Over welke zangeres hadden jullie het?
Rondje op kosten van Deco.
Daar is ook niets helohe aan hoor!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij begon met je lieve Sandmannetje....
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef golfer het volgende:
Ik ben klaar voor de wedstrijd van vanavond en heb mijn nieuw verworven oranje shirttje aan:
[afbeelding]
Oeh, die is me ingezakt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jewel...
Terwijl ze zo'n mooie stem heeft...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oeh, die is me ingezakt.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Is misschien op het randje, maar ik vind 'm grappig!
Bij JM, Bluezz or Tuindwerg langsgeweest?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Nozzman is alijd super en op het randje.
pfaf heeft zich ff lekker in het zweet gewerkt,
Ik moet uitkijken met die uitspraken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij JM, Bluezz or Tuindwerg langsgeweest?
Daar heb je en bos rozen voor gekregen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:06 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, jij begon met al je spelersvrouwen.![]()
Zonder Mandy is er natuurlijk ook niet veel aan hequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt iets niet
Ik voel nauwelijks spanning voor de wedstrijd van vanavond en ik merk zelfs een lichte vorm van desinteresse...
Ik ga het ongunuanceerde uitschelden en afkraken wel missen. Nu hij niet meer meedoet voelt het alsof ik mijn taak heb volbrachtquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef Thetallguy het volgende:
Zonder Mandy is er natuurlijk ook niet veel aan he
tony ik denk dat je ziek wordtquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt iets niet
Ik voel nauwelijks spanning voor de wedstrijd van vanavond en ik merk zelfs een lichte vorm van desinteresse...
JA! Maar toch niet super, jammer van die 2 nummers van meer dan 10 minuten. Ik heb een hekel aan het "skippen" van nummers en naar een piepje van 12 minuten luisteren is ook niet alles.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
De nieuwe Wilco is goed he Pfaf!
Die moesten we met Nederlands lezen, wat een saai boek.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel zo, maar ja..
Nog een tip: Camera Obscura.
Ik ga nu eten.
Sinds dat ik even ben gaan slapen hier hetzelfde...quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er klopt iets niet
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:01 schreef ErikT het volgende:
Hee niks over natuurkunde he! Mooiste vak van de wereld!
Geschiedenis is erg interessant, maar alleen tot +/- 1800, daarna vind ik het niets meer aan.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het mooiste vak was geschiedenis, dat was ook het enige vak waar ik echt met plezier naartoe ging
Vanaf 1830 begint het voor mij pas echt interessant te worden. Het ontstaan van een derde grote macht in Europa die geen winstgevende koloniën had, waardoor er verschillende allianties gesloten werden waaruit uiteindelijk de eerste wereldoorlog ontstond.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:05 schreef pfaf het volgende:
Geschiedenis is erg interessant, maar alleen tot +/- 1800, daarna vind ik het niets meer aan.
Had ik al verwacht. Geef mij maar onderzoek naar de schitterende Zuid-Amerikaanse tempels, het ontstaan van verbale communicatie en tot verbeelding sprekende piraten op de grote oceanen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vanaf 1830 begint het voor mij pas echt interessant te worden. Het ontstaan van een derde grote macht in Europa die geen winstgevende koloniën had, waardoor er verschillende allianties gesloten werden waaruit uiteindelijk de eerste wereldoorlog ontstond.
Die zaken zijn nog steeds rete-actueel als je naar het Midden-Oosten kijkt. Onbegrip aan beide kanten (VS/Europa/Israel versus Islamitische landen) leidt tot spanningen en het is wachten op een volgende Frans Ferdinand
*rilquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en het is wachten op een volgende Frans Ferdinand
idd bout vak zegquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Natuurkunde
ik zit eerst aan de koffie en heb stevig gegeten.. goeie bodemquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:16 schreef Vom het volgende:
Nog 2,5 uur
* Vom begint nu toch wel erg zenuwachtig te worden
Bier!!!!!!!
Om straks lekker uitgebreid naar de WC te gaan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit eerst aan de koffie en heb stevig gegeten.. goeie bodem
De halve dag al niks gegeten (beetje ziekjes)quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit eerst aan de koffie en heb stevig gegeten.. goeie bodem
Eilandenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om straks lekker uitgebreid naar de WC te gaan?![]()
mietjequote:Op woensdag 30 juni 2004 18:30 schreef Vom het volgende:
Straks veel bier Y
Dit alles geeft een garantie tot:
![]()
![]()
Nee, want dan kan ik daarna weer gewoon rustig doordrinkenquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mietje
bodempje voor de pinten die er straks in zullen gaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om straks lekker uitgebreid naar de WC te gaan?![]()
quote:Melvin- Oranje
Overmars op snelheid langs de lijn
Dan weet ie al voor wie de bal moet zijn
Hij paast hem met een boog naar Patrick Kluivert
De tegenstander huivert
En voelt zich reuze klein
Kluivert kaatst hem met zijn grote teen
De doelman staat op het verkeerde been
Het stadion juicht als nooit tevoren
Want zo fantastisch scoren
Dat kan er maar ÚÚn
Ohà. Oh.à Oranjeà
Jij bent kampioen
Wij houden allemaal van jou
De spelers en het rood-wit-blauw
We schreeuwen en juichen voor jou
Ohà. Oh.à Oranjeà
Jij bent kampioen
Holland gaat er tegen aan
Wint die cup met sokken aan
Daar kan niemand iets aan doen
De eerste zomer van de nieuwe eeuw
Dat wordt de zomer van de Nederlandse leeuw
Oranje gaat te boek in de historie
Met overmacht en glorie
Niets is ons teveel
Ohà. Oh.à Oranjeà
Jij bent kampioen Wij houden allemaal van jou
De spelers en het rood-wit-blauw
We schreeuwen en juichen voor jou
Ohà. Oh.à Oranjeà
Jij bent kampioen
Holland gaat er tegen aan
Daar kan niemand iets aan doen
Holland gaat er tegenaan
Nederland wordt kampioenà.
Als je nog hebt...prik ik graag een vorkje meequote:Op woensdag 30 juni 2004 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz gaat macaroni maken... wie schuift er gezellig aan?
Hier ook tot laterzquote:Op woensdag 30 juni 2004 18:57 schreef Vom het volgende:
Later Hoolstot morgen
Ik ga mij naar een vriend begeven en daarna ben ik te lam om nog te kunnen posten
Fijne wedstrijd!!!
HOLLAND!!!!!
Bier staat klaar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Zo stelletje zupo's... Al klaar voor de big match?
Wat moet die Guus Meeuwis nou weer hier?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:43 schreef just me het volgende:
kedeng kedeng... kedeng kedeng..
Althans als Advocaat de verkeerde wissels gebruikt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is de trein waarmee we naar huis gaan??
Roem, roem, roem zo gaat de tromquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:45 schreef golfer het volgende:
Wat moet die Guus Meeuwis nou weer hier?
*dept Tong*quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zit stil op een stoel maar zweet als een otter.
was van orginele al oranje?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:42 schreef Bluezz het volgende:
*sloop oranje inlegkruisje er weer uit*
Wil je echt niks sterkers??quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:52 schreef Bluezz het volgende:
vegetakindlief, schenk je moeder nog maar een azijnwijn in
Jawel hoor, zaterdag de proloog: toastjes, wijnquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mijn eetlust is niet zo groot op het moment
Portugezen kunnen niet fietsenquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:27 schreef pascalheister het volgende:
KUT SCHEIDS
KUT PORTUGAL
Relativeren doe je maar in je eigen tijd. Hoewel ik ook berust.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:45 schreef popolon het volgende:
Ach en?
Doorgaan mensen, doorgaan.
Er is nog zoveel sport deze zomer
Morgen is het meeste al weg, we hebben onze portie gehadquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Relativeren doe je maar in je eigen tijd. Hoewel ik ook berust.
Het is niet alleen uit met Figo.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:49 schreef SCH het volgende:
Dan solli ik hierbij voor modje
en dat denk ik dus nietquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat SCH best een goede mod kan zijn
De meest omstreden users zijn vaak goeie mods.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:53 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat SCH veel te emotioneel is om een goede mod te zijn .... volgens mij een fantastische user, maar een belabberde mod .....
Wij berusten in ons lot,oftewel,terug naar de orde van de dagquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef Suijk het volgende:
Wie heeft het nu over mod-zijn...
Overklast zijn we helaas.
Ik geloof je blindelings.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat heeft wel te maken met onze admins.
Zo -------quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof je blindelings.
Goed inlikken
Dat moet beter denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo -------???
Alsof ik me ooit ingelikt heb ergens?quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ik geloof je blindelings.
Goed inlikken heet zoiets toch
Zo dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat moet beter denk ik
Daarom is er ook vrij makkelijk overheen te stappen. De gouden generatie heeft helaas geen prijs kunnen pakker, in 2006 is het nieuwe grote Oranje aan de beurtquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:56 schreef Suijk het volgende:
Wie heeft het nu over mod-zijn...
Overklast zijn we helaas.
Nog een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof ik me ooit ingelikt heb ergens?
De enige keer dat ik tot likken toe kom is het bij....![]()
dat geloof ik idd niet,jij behoort tot het meubilair,dat is zo gegroeidquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof ik me ooit ingelikt heb ergens?
Bluezzzzz,Just_Me,Tuindwerg,doorstrepen wat niet van toepassing isquote:De enige keer dat ik tot likken toe kom is het bij....
jij laat je signature tot WK 2006 staan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat the ofice van gisteren kijken. Ik heb een lach nodig.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij laat je signature tot WK 2006 staan?
Ik weet zeker dat het je lekker afleiden gaat Tong, The Office was prima.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat the ofice van gisteren kijken. Ik heb een lach nodig.
Mietje!quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik duik er maar eens in....
Trustuh Everybody
Dat is de Rubberiaanse schrijfmethodequote:Op donderdag 1 juli 2004 00:43 schreef popolon het volgende:
O'niel
Deze nog oudere man gaat nog even Villa BVD kijken en zich dan ook naar zijn mandje toe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapie doen was genoeg voor vanavond, ben op door de wedstrijd.
Deze ouwe man gaat zicg neervlijen.
Trusten hoolers.
HOLLAND!!
idd........over een uur of 4-5quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:02 schreef golfer het volgende:
Mooie gedachte toch om even een paar uurtjes te gaan slapen?
Jaartje of twee, doe 's niet zo optimistisch.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd........over een uur of 4-5
Ik heb je PI niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2004 01:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Jaartje of twee, doe 's niet zo optimistisch.
HAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLO JIJ VIEZE ORANJESNOLLETROL VAN MEquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Stil hier
Zieligjequote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef SCH het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLO JIJ VIEZE ORANJESNOLLETROL VAN ME![]()
![]()
* Bluezz kon niet slapen van de pijn en heeft de halve nacht herhalingen op de BBC gekeken en kan het sportjournaal letterlijk nazeggen
Beter lichaam. Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
SCH: is het tijd voor een beter bed ofzo?
Eindelijk voor jou ook wat te genieten dit EK.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:31 schreef DIGGER het volgende:
Mooi, m'n straat is ook direct verschoond van die oranje meuk
[* Suijk is uitermate vrolijk vandaag]
LG ....quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Ik moet m'n ondertitel nog een keer aanpassen, maar dat is niet logisch als ik hem nu al naar Forza Utrecht zet.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
LG ....het is NOOIT onlogisch om 'em naar Utreg te zetten!!!!
![]()
Misschien ben ik wel eerderquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik heb de nieuwe Hools al klaar staan, kan deze vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |