Voorlopig blijft het nog beperkt tot Den Haag...quote:''Fuck Hirsi Ali Somali. Dit is Rico Chemicaly. Ben aan zet stuur een skut-raket. Naar die kanker slet je bent goedkoper dan een easy-jet. Twee maanden in Nederland en dan al zo bijdehand. Kanker hoer kanker stront vlek. Sla je op je bek, breek je nek''.
''Want ik weet waar je woont. Kanker hoer altijd op de loer. Met je dicht genaaide snee bij de VVD. Fuck CDA fuck VVD dit is DHC. Motherfucker met volkert van der G.''
''Je bent een allochtoon met een te hoge toon vieze kloon van een autochtoon. Slet als een skelet. Je kan beter geen vijand van mij zijn, Den Haag is mijn terrein.''
lafaards zijn het, niet eens met het gezicht voor de camera durven te komen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:08 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
nekschot.. voer voor varkens.
op grond van?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:23 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
lafaards zijn het, niet eens met het gezicht voor de camera durven te komen.
uitzetten!
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
op grond van?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
iemand met de dood bedreigen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[..]
edit: laat maarquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]dat zal lekker worden..
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hirsi Ali met de dood bedreigd in rap
Geen idee, ik woon in een beschaafd deel van Den Haag, hier spreekt iedereen ABN.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:32 schreef nikk het volgende:
[..]
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.
Damn, is het Haags al zo gedevalueerd dat we een duidelijk hoorbare Marokkaans accent gaan zien als Haags?
Inderdaad, dan blijft er geen Marokkaan over hierquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]dat zal lekker worden..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:32 schreef nikk het volgende:
[..]
De onherkenbaar in beeld gebrachte allochtone rappers verklaarden, in onvervalst Haags-dialect, dat het nummer alleen een uiting is van hoe zij over de VVD-politica denken.
Damn, is het Haags al zo gedevalueerd dat we een duidelijk hoorbare Marokkaans accent gaan zien als Haags?
Ben jij moslim? Gewoon een vraag, ik vraag het me al een tijdje af.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:34 schreef motown het volgende:
Toe maar, geef haar nog eens meer politieke munitie om de gehele moslimgemeenschap in Nederland aan de schandpaal te nagelen.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, dan blijft er geen Marokkaan over hier.
Als we ze ergens kwijtkunnen wel ja. Met andere woorden, als ze een dubbele nationaliteit hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]ik zag die al aankomen..
maargoed, ook vele domme kaaskoppen die bedreigingen uiten aan voetballers en de coaches het land uit?
Laten we ze eerst maar eens een keuze maken tussen een nationaliteit.. dan zien we wel weer verder..quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als we ze ergens kwijtkunnen wel ja. Met andere woorden, als ze een dubbele nationaliteit hebben.
Goed idee. Je bent dus tegen de dubbele nationaliteit?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Laten we ze eerst maar eens een keuze maken tussen een nationaliteit.. dan zien we wel weer verder..
Tuurlijk moeten die ook worden aangepakt, wat doet je denken van niet?quote:moeten de bedreigende kaaskoppen btw ook aangepakt worden? Gewoon, een vraag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |