dit slaat dus op hetgeen wat wij zijn.quote:>-Nederlands-<
wat dacht je van een collectief plateau een electrisch al wat is.
als het electrische ons is , en dat zijn wij , ons denken , ons zijn is electrische pulse , dat is zelfs een wetenschappelijk feit , waarmee bevestigd word dat we oneindig zijn , en tijd en ruimte zijn niet meer , waar wij kunnen interpeteren als een droom , door diezelfde pulse die wij zijn.
is de ziel een collectief , en te begrijpen.
>-ENGLISH-<
what would you think of an collective plateau , electric all that is ,
if the electric is Us , and that IS what we are , our mind , our being , is electric pulse , that is a scientific FACT.
with wich is defined that we are Infinite ,
and time and space are neatralised...
where we can interpetrate as in a dream , through the same pulse , those we are...
is the soul a collective , and to be understood.
en deze ruimte reis maken deze mensen geheel vrijwilligquote:Op maandag 19 juli 2004 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
degenen die *alle macht naar zich toe willen trekken*
en in geen enkel mogelijkheid mee te praten valt...
die mogen een ruimte reiz maken , zeg maar een prijsreis.
in een raket , naar waar dan ook
na die reis zullen ze er wel anders over denken.
nature nurture een gedeelte van je eigenschappen zijn aangeboren een gedeelte is door opvoeding. en idd een auto ongeluk zonder auto is onmogelijk maar er zij door de eeuwen heen genoeg incidenten geweest door alceholquote:, je probeerde uit te leggen waarom het niet zou werken juist met punten die alleen voorkomen in deze manier van leven.
100 jaar geleden reden dronken mensen elkaar ook niet dood
hetis allemaal een product van de al die verschillende invloeden in het huidige.
niet van een aangeboren iets.
quote:ik raad je aan om nog eens dit hele topic door te lezen en overal echt goed bij na te denken.
dan zul je het wel beter begrijpen.
groet.
Ik heb dit topic meerdere malen doorgelezen dank je. Wat ik jou probeer uit te leggen is dat je niet een realistische toekomst kan voorspiegelen zonder punten die alleen voorkomen in deze manier van leven. Er zijn ook mensen die deze manier van leven prima vinden en jouw idee angstaanjagend vinden(al dan niet terecht laten we buiten beschouwing) of op zijn minst onwenselijk in hun ogen. Dat zou dus betekenen dat er altijd bepaalde elementen uit deze maatschappij in de jouwe voor zouden komen. Ik begrijp wel wat je bedoelt met "laten we ervan uitgaan dat dat niet zo is" maar dat is het verschil tussen een utopie en realiteit.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
degenen die *alle macht naar zich toe willen trekken*
en in geen enkel mogelijkheid mee te praten valt...
die mogen een ruimte reiz maken , zeg maar een prijsreis.
in een raket , naar waar dan ook
na die reis zullen ze er wel anders over denken.
, je probeerde uit te leggen waarom het niet zou werken juist met punten die alleen voorkomen in deze manier van leven.
100 jaar geleden reden dronken mensen elkaar ook niet dood
hetis allemaal een product van de al die verschillende invloeden in het huidige.
niet van een aangeboren iets.
ik raad je aan om nog eens dit hele topic door te lezen en overal echt goed bij na te denken.
dan zul je het wel beter begrijpen.
groet.
Mag je ook iets anders kiezen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
er moet echt een keuze gemaakt worden , wie staat er met de fwo
en wie met de nwo...
Is de orginele tekst ook ergens te vinden? De vertaling is zo kinderachtig geschreven dat het niet echt serieus te nemen is.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
even een kijk op de NWO tussendoor om de tegenstander te zien zeg maar.
want het blijft een keuse tussen 2 op dit moment :
http://home.wanadoo.nl/henryv/mark_of_the_beast.htm
dit kwam coz tegen in de chipprimo topic en ik vond het interresant genoeg om dit hier even te vermelden (zodat meer mensen het lezen ja)
met wat *goed* zoeken vast welquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is de orginele tekst ook ergens te vinden? De vertaling is zo kinderachtig geschreven dat het niet echt serieus te nemen is.
tja google ,quote:Een search op Google geeft ook voornamelijk sites die beweren dat Dr. Carl W. Sanders een fraud is.
in een fwo ben je vrij om voor jezelf te kiezen zoals LD ergens zegt , dat hij op een eiilandje wilt wonen , nou , hardstikke mooi !quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mag je ook iets anders kiezen?![]()
als ik via de link onderaan naar de hoofdpagina ga krijg ik een of andere christelijk o we zitten in de eindtijd sitequote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
met wat *goed* zoeken vast wel
[..]
tja google ,
er zijn wel betere search engines maar iig , is het niet vreemd dat men deze man als een fraud zou neerzetten na het bekend maken van info rechtstreeks uit het hol van de leeuw als het ware...
het is al bekend dat dit vaker gebeurd , het is de beste manier om iets tot onzin te transformeren
men make men zwart...
door te zeggen dat men een fraud is...
maar als je onderaan die site kijkt , zie je best een stukje tekst (oa het instituut etc) waar je ergens toch iets mee ozu moeten kunnen.
groet.
Je weet toch hopelijk wel dat dit niet te vertalen is in een nieuwe wereldorde?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
de NWO zoals het geintroduceerd door uw glorieuze leiders en vertegenwoordigers ja , is indd aangeduid met ANNUIT COEPTIS - NOVUS ORDO SECLORUM
Dat had ik al begrepenquote:de counter NWO is dus niet de nwo , maar de FWO (de free world order)
Mijn vrijheid is om lekker keihard mijn muziek buiten aan te hebben, dat kan in de FWO (als ik aan anderen moet denken ben ik niet compleet vrij) Mijn buurman houdt van stilte. Dit wil hij echter wel op dezelfde plek als ik. Wie heeft er dan meer recht op vrijheid (laten we er even van uitgaan dat we beide niet naar een andere locatie kunnen)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in een fwo ben je vrij om voor jezelf te kiezen zoals LD ergens zegt , dat hij op een eiilandje wilt wonen , nou , hardstikke mooi !
les 1 : stop ermee de fwo te zien als een restrictie
les 2 : stop ermee de fwo uberhaupt te zien als een systeem met gelijke voorwaarden als deze
de keuze is dus tussen : complete vrijheid (en harmonie)
of oorlog en slaaf zijn van de economie
ik verbaas me dat mensen dit een moeilijke keuze kunnen vinden.
Sorry hoor maar je haalt dingen aan die totaal niet relevant zijn. Carlyle group is maar een kleine investeringsmaatschappij, waarvan maar 1% belegd is in defensie, Robeco beheerd bijna 10x zoveel en is nog niet eens echt een hele grote. Vrijmetselaars waren niks anders dan een gilde en is het eigenlijk nu nog, alleen nu voor iedereen die lid wil worden. S&B is een studentenclub, die van oudsher net zoals de nederlandse studentenclubs geheimzinnig doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
nu dan , om dat te begrijpen (wat het van doen heeft) zou je freemasonry , illuminati , carlyle group , rotschild en s&b moeten <(figure of speach) bestuderen
en neem een kijkje in de plannen van de shadow government
zegt : DARPA en FEMA je iets?
de patriotic act 2?
zoek maar op die onderwerpen.
en ik weet zeker dat je snel genoeg de link vind. (met nwo's novus ordo)
EH?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:24 schreef BaajGuardian het volgende:
je hebt een punt , laat ik het voorlopig daar even bij houden
als je het niet serieus wilt nemen dan zijn die sites idd niet serieus te nemenquote:maatregelen die regeringen treffen en sites die dit wel aantonen zijn niet serieus te nemen.
jij moet eens serieus een serieus geschiedenisboek gaan lezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je haalt dingen aan die totaal niet relevant zijn. Carlyle group is maar een kleine investeringsmaatschappij, waarvan maar 1% belegd is in defensie, Robeco beheerd bijna 10x zoveel en is nog niet eens echt een hele grote. Vrijmetselaars waren niks anders dan een gilde en is het eigenlijk nu nog, alleen nu voor iedereen die lid wil worden. S&B is een studentenclub, die van oudsher net zoals de nederlandse studentenclubs geheimzinnig doen.
Wat versta jij eigenlijk onder de Illuminatie? Een groep wetenschappers (o.a. Galilei) uit de middeleeuwen die dit opgericht hebben om sterker te staan tegenover de katholieke kerk of wat anders (graag uitleggen)?
Er is amper een serieus verband te vinden tussen deze groepjes en maatregelen die regeringen treffen en sites die dit wel aantonen zijn niet serieus te nemen.
Maar als die of gelijksoortige theoriën over jezus en zijnafstamming waar zijn haalt dat ook een beetje het christendom + het nieuwe testament onderuit.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
jij moet eens serieus een serieus geschiedenisboek gaan lezen.
In 'het heilig bloed - de heilige graal' worden wel degelijk de verbanden gelegd naar de hedendaagse groeperingen. Het is ook allemaal heel natuurlijk ontstaan hoor, maar dan wel met de nodige specifieke bedoelingen![]()
en dan lees je dat het wel hele byzondere wetenschappers waren![]()
Maar wie hebben de grondwet van de V.S. opgesteld, wie willen deze het liefst veranderd zien en in het voordeel van welke groeppen is dit nu werkelijkquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:33 schreef coz het volgende:
[..]
en we lopen hier nu toch ook allemaal van veiligheid dit en dat .. nou echt geweldig
de politie was toch niet eens geinformeerd van het bestaan van zo'n alarm
dat moesten ze ook maar uit de krant lezen bij ons
weten we nog de golf aan verdachte pakketjes
of de golf van verdachte brieven
zoals ze in 1700-zoveel al zeiden bij het maken van die grondwet die nu door de verschillende anti terror acts half zijn verkr****
"er is een bepaalde mate van vrijheid en veiligheid wat in balans moet zijn"
[..]
En dat blijkt uit? investeringen die deze groep doet zijn vrij opvraagbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
carlyle kan dan niet gigantisch zijn , maar het is wel de grootste financierder voor de nwo
Totaal ongeloofwaardig, zogenaamde satanische riten zie je hier in Nederland ook bij (studenten)verenigingen.quote:S&B is niet een studentenclubje maar een hechte sekte waar alle presidenten e.d. bij zitten
(oa ook bohemain grove , waar ze satanistische rituelen zouden houden , de presidenten ja)
Wat is er in godsnaam Schots aan de naam Illuminati, dit is een geuzennaam die een groep wetenschappers o.a. Galilei gebruikten om weerstand te bieden tegen de katholieke kerk. Volgens mijn "serieuze" geschiedenisboeken dan.quote:Illuminati is een cultus uit schotland , de 2 leiders waren de rotschilds van die tijd , en ze werden gezien als GODEN , geen enkele afspraak of transactie op wereldschaal werd gemaakt zonder hun inmenging. de overlevering bestaat nogsteeds , en heeft nogsteeds (wel minder) invloed
Het boek van Michael Baigent, Henry Lincoln en Richard Leigh word nu niet echt gezien als "serieus" geschiedenisboek door historici, lijkt me trouwens wel interessant om te lezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
jij moet eens serieus een serieus geschiedenisboek gaan lezen.
In 'het heilig bloed - de heilige graal' worden wel degelijk de verbanden gelegd naar de hedendaagse groeperingen. Het is ook allemaal heel natuurlijk ontstaan hoor, maar dan wel met de nodige specifieke bedoelingen![]()
en dan lees je dat het wel hele byzondere wetenschappers waren![]()
Ik geloof het niet, maar vind het wel interessant. Geloof ook wel dat de Illuminati bestaan hebben, beide varianten de italiaanse en de beierse.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Even een vraagje tussendoor; geloven jullie dit ook allemaal serieus, of is het een vorm van hobby, tijdverdrijf, vermaak oid?
wat denk je zelf , zou ik mijn hele leven werken aan het bewust maken van mensen als ik er niet zelf achter zou staan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Even een vraagje tussendoor; geloven jullie dit ook allemaal serieus, of is het een vorm van hobby, tijdverdrijf, vermaak oid?
En of ik dit serieus geloof, het is de harde werkelijkheid. Als je er met een open mind tegen aanstaat en je er een beetje in verdiept zul je waarschijnlijk ook tot deze conclusie komen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat vind ik dus weer een beetje makkelijk, zodra je kritiek hebt op conspiracy theorien word er gelijk gezegd dat je niet "open minded" bent enz.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:41 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
En of ik dit serieus geloof, het is de harde werkelijkheid. Als je er met een open mind tegen aanstaat en je er een beetje in verdiept zul je waarschijnlijk ook tot deze conclusie komen.
leedvermaakquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef American_Nightmare het volgende:
en documentaires ... leg nou eens "the road to tyranny" en "fahrenheit 9/11" naast elkaar en bekijk ze.. het maakt niet uit in welke volgorde, maar voor het effect kan je beter eerst fahrenheit kijkenquote:aan de vooravond staan van een NWO. Alleen lijkt het nu wat hardnekkiger door het verschijnsel internet.
Je weet toch wel dat Fahrenheit zelfs door de bronnen die MM zegt gebruikt te hebben onderuit word gehaald? O.a door Craig Ungerquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:12 schreef coz het volgende:
[..]
en documentaires ... leg nou eens "the road to tyranny" en "fahrenheit 9/11" naast elkaar en bekijk ze.. het maakt niet uit in welke volgorde, maar voor het effect kan je betere eerst fahrenheit kijken
Als ik denk dat de theorieen reeel zijn dan sta ik daar zeker voor open.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:08 schreef coz het volgende:
[..]
even een vraagje tussendoor, zou je ervoor open staan ?
Ik ontken ook niet dat de macht niet altijd goed bezig is maar dat betekend nog niet dat er een wereldwijd complot is. Ik heb die film van Jones nog niet gezien maar zou het niet zo kunnen zijn dat deze niet "goed" genoeg is voor de bioscoop en te weinig geld op zou leveren?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:43 schreef coz het volgende:
Het kan wel een eyeopener zijn dat de macht niet altijd evengoed bezig is.. verder ach, zie ook het verschil tussen waarom die van Jones NIET in de bios is en die van MM wel.. dat ze dat zomaar toestaan he... raar he
Maar hoe weet je zo zeker dat "Road to Tyranny" de waarheid is? Film is nogal een gevaarlijk medium, de filmmaker bepaalt wat je te zien krijgt. Voorbeelden genoeg van foute machthebbers tot foute filmmakers zoals MM en het camerateam wat ons deed geloven dat er concentratiekampen waren in voormalig Joegoslavie.quote:de film van Moore is politiek getint.. stel Bush in een kwaad daglicht en je weet de uitslag van de verkiezing al.... punt is dat ze allebei geen lieverdjes zouden zijn... en dat gevaar kun je dan weer goed in the road to tyranny zien
kijk hier pak je een paar goede punten.. waardoor het dus ook zo lastig als je het over een nwo hebt, en als men zich erin verdiept en het zou allemaal waar zijn dan kom je nog vaak uit op dat het mss wel lot is en al zou je er iets aan willen doen we toch maar weer een individu zijn enz.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Als ik denk dat de theorieen reeel zijn dan sta ik daar zeker voor open.
Allereerst moet ik zeggen dat ik me nooit echt in de stof heb verdiept. Op het eerste gezicht betreft het echter matrix-achtige theorieen. De theorieeen zitten (soms) erg goed in elkaar, maar ze zijn nooit te bewijzen. En ik heb dat keiharde bewijs toch nodig voordat ik een theorie aanneem.
nou van deze film weet je dus ook niet dat ie waar is maar de inhoud is ook anders...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:56 schreef Chewie het volgende:
Ik ontken ook niet dat de macht niet altijd goed bezig is maar dat betekend nog niet dat er een wereldwijd complot is. Ik heb die film van Jones nog niet gezien maar zou het niet zo kunnen zijn dat deze niet "goed" genoeg is voor de bioscoop en te weinig geld op zou leveren?
MM probeerde ook te doen of Disney zijn film niet uit wou brengen, terwijl hij al een jaar wist dat Disney in het verkiezingsjaar geen politieke documentaires uit wou brengen.
Maar hoe weet je zo zeker dat "Road to Tyranny" de waarheid is? Film is nogal een gevaarlijk medium, de filmmaker bepaalt wat je te zien krijgt. Voorbeelden genoeg van foute machthebbers tot foute filmmakers zoals MM en het camerateam wat ons deed geloven dat er concentratiekampen waren in voormalig Joegoslavie.
en natuurlijk kan je allerlei dingen als een uit de hand gelopen arrestatie van een vrouwtje die enkel haar grondwet kent die nu geschrapt is. en "oefeningen" die volgens Alex bedoeld zijn om de amerikanen te laten wennen aan politiegeweld, waarbij per ongeluk elke keer weer doden vallen, onder de militairen en de burgers. gemakkelijk aan elkaar knopen en daarmee willen bewijzen dat er een politiemacht aankomt.. en dit kan je ook wel weer 'debunken'... maar er zit een compleet verschil tussen deze 2 docu'squote:THE ROAD TO TYRANNY EXPOSES:
*HOW DOZENS OF FBI AND DEFENSE INTELLIGENCE AGENTS WERE THREATENED WITH ARREST BY THE FEDERAL GOVERNMENT IF THEY GOT IN THE WAY OF AL-QAEDA OPERATIONS
*HOW THE CIA TRAINED, FUNDED AND PROTECTED BIN LADEN
*THAT IMPEACHMENT LAWYER DAVID SCHIPPERS WARNED CONGRESS AND THE JUSTICE DEPARTMENT OF THE IMPENDING TERRORISTS ATTACKS . (THE FILM INCLUDES AN EXCLUSIVE INTERVIEW WITH SCHIPPERS ON THE ALEX JONES SHOW JUST 2 WEEKS AFTER THE ATTACKS. SCHIPPERS HAS SINCE BEEN THREATENED WITH ARREST IF HE CONTINUES TO SPEAK OUT, AND IS BEGGING THE MEDIA AND THE AMERICAN PEOPLE TO GET THIS STORY OUT)
*HOW THE BLOODTHIRSTY GLOBALISTS ARE USING THE TERRORIST ATTACKS TO SCARE THE POPULATION INTO ACCEPTING HIGH-TECH SLAVERY AND A NEW WORLD ORDER POLICE STATE
* HOW THE RECENTLY DECLASSIFIED TOP-SECRET NORTHWOODS DOCUMENT WRITTEN BY THE JOINT CHIEFS OF STAFF LAID OUT PLANS TO BOMB WASHINGTON AND TO HIJACK AIRPLANES AS A PRETEXT FOR WAR
*BILL CLINTON'S INVOLVEMENT IN THE OKLAHOMA CITY BOMBING AND HOW IT WAS CARRIED OUT BY INTELLIGENCE AGENCIES TO BE BLAMED ON THE RIGHT-WING
*HOW THE FBI ORDERED THEIR INFORMANTS TO COOK THE BOMB AND TRAIN THE DRIVERS IN THE FIRST WORLD TRADE CENTER ATTACK IN 1993
*WHY THE USA PATRIOT ACT IS UNCONSTITUTIONAL AND UN-AMERICAN
*WHY THE GOVERNMENT LEAVES OUR BORDERS WIDE-OPEN BUT TELLS US TO GIVE UP OUR LIBERTIES FOR SECURITY AND THAT MORE TERRORIST ATTACKS ARE IMMINENT
*FBI TRAINING MANUALS THAT ARE BEING GIVEN TO POLICE DEPARTMENTS THAT STATE THAT CHRISTIANS, GUN OWNERS, AND "THOSE WHO MAKE FREQUENT REFERENCES TO THE US CONSTITUTION" ARE TERRORISTS
*THE UNFOLDING CASHLESS SOCIETY BIOMETRIC CONTROL-GRID
AND MUCH, MUCH MORE...
THE GOVERNMENT NEEDED A CRISIS TO CONVINCE THE PEOPLE TO WILLINGLY GIVE UP THEIR LIBERTY IN EXCHANGE FOR SAFETY.
.....NOW THE PAINFUL FACTS ARE IN. THE DARK FORCES OF GLOBAL GOVERNMENT ARE FUNDING, TRAINING AND PROTECTING TERRORIST NETWORKS WORLDWIDE.
.....911 THE ROAD TO TYRANNY DOCUMENTS THE RUTHLESS HISTORY OF GOVERNMENTS ORCHESTRATING TERRORIST ATTACKS AGAINST THEIR OWN PEOPLE TO SCARE THEM INTO TOTAL SUBMISSION.
.....IN THIS BRUTAL EXPOSE YOU WILL WITNESS THE BIRTH OF A GLOBAL POLICE STATE THAT SURPASSES ORWELL'S NIGHTMARE VISION.
.....IT'S ALL HERE: THE HISTORY OF GOVERNMENT-SPONSORED TERRORISM, THE MODERN IMPLEMENTATION OF FEAR-BASED CONTROL AND, MOST FRIGHTENING OF ALL, THE NEW WORLD ORDER'S FUTURE PLANS.
.....THIS IS ONE FILM YOU CANNOT AFFORD TO IGNORE. THE FUTURE OF FREE PEOPLE EVERYWHERE IS AT STAKE.
BIG BROTHER IS AFRAID OF THIS DOCUMENTARY!!!
ORDER TODAY AND SPREAD THE WORD!
het menselijke gedrag komen we steeds meer mee in aanraking. vanuit een fwo is het makkelijk te zeggen dat er geen streven is naar macht omdat deze macht niet bestaat, en het omschakelen naar een fwo zal ook een leuke uitdaging zijn... laten we beginnen met iedereen een beetje te laten nadenken iigquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef jogy het volgende:
Als het ooit zo ver komt lijkt het me helemaal okay [edit de fwo], dat als eerste. Geld is een verdrukkend iets, je wilt iets doen maar heb het geld er niet voor, dus je doet het niet. je wilt leven dus ga je werken voor het geld om eten te kopen, je bent ziek maar hebt geen geld voor een behandeling en gaat dood ( in sommige landen ). Naja, jullie begrijpen het wel.
Toch denk ik dat jullie het menselijke gedrag onderschatten, hoeveel liefde je er bij sommige mensen ook in gooit hij/zij zal altijd voor de macht gaan, daar doe je niets aan. Enige manier om iedereen helemaal lovey hovey te krijgen is door met medicatie te gaan werken of degene die echt niet te redden zijn ( die zullen er zijn, niet alle criminele daden komen door de maatschappij ) te verbannen, op te sluiten of te vermoorden. Tenminste ik heb nu het hele topic doorgeworsteld () en zie dat jullie alle misdragingen van de mensheid op de maatschappij gooien terwijl bij de aapmensen vroeger vast ook wel ruzie was, ookal was er toen geen NWO volgens mij. Aggressie is niet op een natuurljike manier uit te bannen en er zullen altijd mensen blijven die tegen jullie ideologie in verzet komen en toch weer voor de macht gaan. Dat is wel op te lossen maar in het ergste geval zal daar dus verbanning of moord aan te pas komen om de rust te herstellen en de schade te beperken.
Het begin van julie queeste zal ook niet vreedzaam tot stand komen, dat weten jullie toch zelf ook wel hoop ik? Dan zullen jullie moeten strijden tegen de mensen met de macht over het geld en met wapens waar je u en iek! tegen zegt. Ik hoop dat ik het fout heb en dat er een manier is (die niet tegen jullie stelregels ingaat) om jullie FWO op te zette en te handhaven.
je hebt 100% gelijk over michael moore , en weet je waarom ik het zo met je eens ben?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Fahrenheit zelfs door de bronnen die MM zegt gebruikt te hebben onderuit word gehaald? O.a door Craig Unger
Zo is het niet waar dat de Saudies voordat ze ondervraagd werden en het luchtruim nog gesloten was weg mochten en liegt MM nogal over de oorlog in Afghanistan i.v.m. een vermeende pijpleiding (die in 1998 al afgeblazen is).
meer "leugens" van MM zijn hier te vinden
http://www.mooreexposed.com/
http://www.davekopel.com/(...)n-Fahrenheit-911.htm
En HP/deTijd van afgelopen week.
Macht is altijd te creeren waar een charismatische persoonlijkheid opstaat, en als er geen controlerende macht is die erop toeziet dat niemand die ene wet overtreedt dan zal zo'n persoon gemakkelijk een basis op kunnen bouwen enkel en alleen omdat er niemand is die hem tegen houdt, aard van het beestje ben ik bang. Daarom zou er een instantie moeten komen die in die gevallen op kan treden om gevaarlijke machtsbubbels in de samenleving die jullie willen opzetten tegen te gaan en onschadelijk te maken op een of andere manier. Sociale controle zal hier een grote rol in moeten spelen, maar las je sociale controle te ver door trekt krijg je ook weer de tirannie van de meerderheid. Ja, het wordt een uitdaging en wachten op het juiste moment, dat juiste moment zal ergens over 50 jaar komen als de berichtgeving van het oliepeil juist is.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef coz het volgende:
het menselijke gedrag komen we steeds meer mee in aanraking. vanuit een fwo is het makkelijk te zeggen dat er geen streven is naar macht omdat deze macht niet bestaat, en het omschakelen naar een fwo zal ook een leuke uitdaging zijn...
Altijd handigquote:laten we beginnen met iedereen een beetje te laten nadenken iig
MM heeft gewoon een verschrikkelijke schijthekel aan de Bush-familie, daar stopt zijn verantwoordelijkheidsgevoel zo'n beetje, dat moge duidelijk zijn, het liefst wilt hij die Nader als president maar ziet in dat zoiets niet haalbaar is.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
je hebt 100% gelijk over michael moore , en weet je waarom ik het zo met je eens ben?
michael moore is een kerry supporter een zogenaamde patriot , hij zal alles doen om kerry te laten verkiezen , hij is niks anders dan een profiteur van de situatie...
de voorspellingingen waar jij het over hebt, komen ook in de voorspellingen van de Maya's voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:05 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
Maar als die of gelijksoortige theoriën over jezus en zijnafstamming waar zijn haalt dat ook een beetje het christendom + het nieuwe testament onderuit.
waarmee dus ook De gedeeltes die als voorspellingen gezien worden voor een NWO.
Dan is het oficieele christendom eerder "anti-christelijk"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |