quote:De Lijst tot dusver
* De Ahmed Mido Hossam Award (de grootste onruststoker)
* Barry van Galen Award (voor de grootste klootzak)
* De Jari Litmanen Award (de netste poster)
* De fatwa Award (de grootste antifan)
* De San Marino Award (de grootste fan van een kansloze club)
* De 666 Award (de grootste teletekstsupporter)
* De Etienne Sjew Atjon Award (voor de Ik ben er wel maar val niet opposter)
* De Henk Vos Award (voor de meest/vaakst aanwezige poster)
* Raymond Atteveld Award (voor de meest bans)
* De Johan Cruijff Award (voor de poster met de meest aparte uitspraken)
* De Jan Heintze Award (voor de poster die het langst meedraait)
* De Bobby Robson Award (voor de grootste fan van Engels/Brits voetbal)
* De Giovanni Trappatoni Award (voor de grootste fan van Italiaans voetbal)
* De Raul Gonzalez Blanco Award (voor de grootste fan van Spaans voetbal)
* De Franz Beckenbauer Award (voor de grootste fan van Duits voetbal)
* De Rahim Ouedrago Award (voor de grootste fan van voetbal uit een andere competitie dan eerder genoemd)
* De Hand in Hand Award (voor de grootste Feyenoordfan)
* De Op een slof Award (voor de grootste Ajaxfan)
* De Voor RoodWit gezongen Award (voor de grootste PSVfan)
* De Pompebledden Award (voor de grootste Heerenveenfan)
* De Bronsgroen Eikenhout Award (voor de grootste Limburge clubfan)
* De 'Best of the rest' Award (voor de grootste aanhanger van een niet-Top 3-club)
* De vrijdagavond Award (voor de grootste Gouden Gids Divisie fan)
* De AGOVV Award (voor de beste newbie)
* De John Frederikstad Award (voor de grootste statisticus)
* De Dick Jol Award (voor de grootste vredestichter)
* De Fritz Korbach Award (voor de grootste Ik wil wel maar het lukt nietposter)
* De Mooi weer Award (voor diegenen die zich alleen laten horen als hun club het goed doet en anders zwijgen)
* Edwin Gorter Bokaal (voor diegene die het meest F5 gebruikt binnen VBL en er dus van houdt om zijn vinger te gebruiken)
* De Roelof Luinge Award (voor de meest irritante user)
* De Marco van Basten Award (voor de meest gewaardeerde poster)
Ik denk dat het niet zo erg is als de man van de "Ik ben er wel maar val niet opposter"-award wat uit beeld is verdwenenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
* De Etienne Sjew Atjon Award (voor de Ik ben er wel maar val niet opposter)
Ik zat op die reactie te wachten...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo erg is als de man van de "Ik ben er wel maar val niet opposter"-award wat uit beeld is verdwenen
Volgt vanzelf!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:01 schreef The_Hives het volgende:
Hoe ging het de vorige keer? Vult iedereen het gehele lijstje in, of gewoon een paar namen die bij hem/haar opkomen?
Verzin er maar een naam bij!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:04 schreef Tiemie het volgende:
is er ook een "post in z'n eentje een topic vol" of "post maar in 1 topic"-award?
Vin'k geen klootzakquote:* Barry van Galen Award (voor de grootste klootzak)
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:14 schreef tong80 het volgende:
De Figo award. De prijs voor de user die het eerst gaat liggen. Zal Tuindwerg dan wel worden.
1 topic => jan vreman award; die heeft bij maar 1 club gespeeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Verzin er maar een naam bij!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
1 topic => jan vreman award; die heeft bij maar 1 club gespeeld.
AGOVV is ook niet helemaal nieuw meer. Maar wat het dan moet worden....quote:De AGOVV Award (voor de beste newbie)
Letland? En Totti is geen klootzak...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
AGOVV is ook niet helemaal nieuw meer. Maar wat het dan moet worden....
Totti is wél een klootzak (iig als zodanig in het nieuws). Dat jij fan van hem bent houden we even buiten beschouwing...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Letland? En Totti is geen klootzak...
De Theo Lucius Award misschien ???quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
* De Fritz Korbach Award (voor de grootste Ik wil wel maar het lukt nietposter)
Jaap Stam (ooit samen met Harry)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zit nog steeds te denken op een award voor de meest humoristische user.
De Jan Peter Balkenende award.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Theo Janssen ploeggenoten in het water gooienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Is al eens eerder geopperd, maar dan ga je gewoon voor élke user een bijnaam bedenken...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Je kunt trouwens ook een keer de awards omdraaien!
Geef je een voetballer of trainer de Golfer Award, de ErikT Award etc etc.
Staat me iets van bij idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:44 schreef Yeahinho het volgende:
Is al eens eerder geopperd, maar dan ga je gewoon voor élke user een bijnaam bedenken...
jawel........de Rene vd Gijp Award !!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Je hebt hem bij deze gewonnenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jawel........de Rene vd Gijp Award !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt hem bij deze gewonnen
Sorry, ik kraak alleen maar steevast een bepaald rijtje spelers afquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Wie weet er nog een paar?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Voor de zaakwaarnemer-award, dus voor de user die een speler dusdanig promoot / verdedigt dat het lijkt of hij er geld voor krijgt, nomineer ik deze mensen al vast:
- methodmich (Pienaar) (BABEL)
Zlatan is toch geen klootzak? Hij heeft ons nog wel zo geholpen met de penaltys! Zlatan is liev.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Je kunt beter niet een klootzak de Totti-award geven,
Noem 'm dan de Zlatan Ibrahimovic-award
Ik heb dat wel een beetje met Buffel vind ik!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Ik probeer al weken Makaay in de basis van Oranje te lobby-en.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:52 schreef methodmich het volgende:
Voor de zaakwaarnemer-award, dus voor de user die een speler dusdanig promoot / verdedigt dat het lijkt of hij er geld voor krijgt, nomineer ik deze mensen al vast:
*mee eens is ..... des te eerder is ajax kampioen !!quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb dat met Van der Schaaf.
Geweldige gozer, zou iedere wedstrijd moeten spelen bij PSV
Volgens mij begreep je 'm niet helemaalquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:24 schreef methodmich het volgende:
Sloggi en van der Schaaf weinig van mee gekregen, Buffel / Franky wel een beetje.
Mag een anti-lobby ook? Dan heb ik de eerste award al binnenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, tuurlijk wel. Maar het moet een echte lobby zijn geweest.
Daar moeten we een aparte award voor hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Mag een anti-lobby ook? Dan heb ik de eerste award al binnen
Dat moet de Hugo Borst-award zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:
De Jan Mulder Award: voor de meest tactloze user.
maar wel de nieuwstequote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
AGOVV is ook niet helemaal nieuw meer. Maar wat het dan moet worden....
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
De Ruud Gullit-award: voor de user die het meest winkelt en dan voetbalattributen koopt.
Deze win ik wel, gok ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
En de Wim Jansen-award, voor de user met een huis in Hendrik-Ido-Ambacht.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:07 schreef FrankyMcG het volgende:
De Bep Bakhuys Award: voor de user met de meeste inkoppertjes!
Nee, MvB bestaat al. Die heb ik.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Jack Van Gelder-award: voor de user die alles en iedereen geweldig vindt.
De Marco Van Basten-award: voor de user die vanwege z'n muisarm gestopt is met posten.
ah dat wordt een eitjequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:23 schreef Thetallguy het volgende:
Bruckner/Heinz Award: User met de meeste kloontjes
Fernando Ricksen: de user die het meest in beschonken toestand postquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik vind trouwens dat Fernando Ricksen ook een award aan zich verbonden moet hebben...
De Letland-award ipv AGOVV vind ik wel een goeie
Door wie wordt jij gewaardeerd dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, MvB bestaat al. Die heb ik.
en wie mogen dat allemaal zijn mat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:35 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ah dat wordt een eitje![]()
Zou je ook zomaar de Juul Ellerman award kunnen noemenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Inkoppertjequote:Op woensdag 30 juni 2004 16:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou je ook zomaar de Juul Ellerman award kunnen noemen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:38 schreef Thetallguy het volgende:
Bjorn van der Doelen Award: voor de meest muzikale user
Fabio Capello.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Door wie wordt jij gewaardeerd dan?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Die win jij!!!!
zal ik ze mailen?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en wie mogen dat allemaal zijn mat?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:25 schreef mat_herben het volgende:
[..]
zal ik ze mailen?
Die win ik! Maar ik ga zo offline tong.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
De Scolari award voor de user die niet op MSN durft te komen de avond dat Portugal tegen Nederland speelt.
Die win ik!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fernando Ricksen: de user die het meest in beschonken toestand post
Ik wou daar eigenlijk na het EK mee beginnen ...quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Zouden Yeahinho en/of Doc misschien een lijstje kunnen maken met de nieuwe Award-nominaties en die ana mij (aders welbekend) kunnen mailen? Mij ontbreekt momenteel de tijd daarvoor. Dank!
Het EK is toch al voorbij ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik wou daar eigenlijk na het EK mee beginnen ...
Geloof niet alles wat je in de BILD leestquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het EK is toch al voorbij ?
Ook prima! Beginnen we maandag!quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef Doc het volgende:
[..]
de Rob Cohen-awardquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop wel dat de zaakwaarnemer-award er door komt. Vind ik persoonlijk een leuke.
Suits me fine.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Zjroentje ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Dacht nog ff snel aan de Romario-Award voor de (limburgse) user die liever slaapt dan dattie in de collegebanken zit of werkt !!
Oh, als 't over een Fries ging, had ik ook nog wel iemand geweten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Dacht nog ff snel aan de Romario-Award voor de (limburgse) user die liever slaapt dan dattie in de collegebanken zit of werkt !!
Dan nomineer ik jou meteen ja!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Oh, als 't over een Fries ging, had ik ook nog wel iemand geweten.![]()
![]()
Beetje moe.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:56 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou meteen ja!!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zjroentje ofzo?
De hamvraag, wanneer ben je dan een newbie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef FrankyMcG het volgende:
De Griekenland Award: voor de meest verrassende newbee!
Iedereen behalve Yvonne.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De hamvraag, wanneer ben je dan een newbie?
LGquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lego vind ik wel een VBL-newbie.
toch streelt het me wel dat ik niet meer als newbee wordt gezien !!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Qua voetbal. Vorig jaar rond de awards was er geen Lego. Jij ook niet, maar jij ging eerder in VBL posten volgens mij.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:
Van Nisteltooy is toch meer voor de user die in bizonvel post en met de tomahawk zwaait?
Ik denk dat na het EK pas de definitieve lijst wordt gemaakt hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:48 schreef methodmich het volgende:
Helaas kan de Tomás Galásek-award, voor de meest regelmatige user, dus niet meer gesuggereerd worden.
We zien het wel, heet dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:00 schreef Suijk het volgende:
Maar toen zei DD dat hij dat niet kon doen ivm de tijd en bood Doc het aan te doen na het weekend, waarop DD zegt: 'Ook prima. Beginnen we maandag.'
Klopt: ik zou graag van Yeahinho en/of Doc een lijst krijgen met alle nominaties. Dan zla ik, in samenspraak met hen, een nieuwe lijst Awards gaan maken.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
@DD EK is over !!!!
was een subtiel schopje !!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt: ik zou graag van Yeahinho en/of Doc een lijst krijgen met alle nominaties. Dan zla ik, in samenspraak met hen, een nieuwe lijst Awards gaan maken.
Voor zoiets was ik idd al bangquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Je moet kijken welke awards je leuk vindt en dan al wat kandidaten noemen. Dus 3 per award.
[..]
Nee MM, dat bedoel ik niet. Ik wilde vragen aan Yeahinho/Doc of ze me een overzicht kunnen sturen van alle suggesties die zijn gedaan. Vervolgens zal ik die op een rijtje zeggen en in samenspraak met hen een goede selectie van Awards maken. Pas dan wordt het officieel en gaat de volgende fase in zeg maar...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:06 schreef methodmich het volgende:
Dat moet je met DD overleggen, denk ik.
uit welk topic heb je deze voorstellenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
Ok...........wat een t*ringwerk was dit!!
(met name) FrankyMcG, methodmich en SCH bedankt.....
------------
Doopy-X-
* De KABEL-award; Voor de 2 users die het het best met elkaar kunnen vinden (uiteraard van verschillende clubs).
* De Pierre van Hooijdonk-Award; voor de user met de grootste bek
De Yassine Abdellaoui Award: voor de user die het meest illegaal in andere fora post
------------
------------
Speed1971
Robin van Persie Award voor de arroganste user
Frank de Boer Award voor de user met het slechtste taalgebruik
------------
----------
Die van jou heb ik niet meer toegevoegd. Waren niet al te serieus, en na 387 awards had ik het wel zo\'n beetje gezien....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
uit welk topic heb je deze voorstellen![]()
en je mist er nog een paar![]()
Speed en Doopy staan niet eens in dit topicquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van jou heb ik niet meer toegevoegd. Waren niet al te serieus, en na 387 awards had ik het wel zo\\\\\\\'n beetje gezien....
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van jou heb ik niet meer toegevoegd. Waren niet al te serieus
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:23 schreef The_Hives het volgende:
De Harvey Esajas Award: voor de meest opvallende user die na een tijd terug is gekeerd.
Bijvoorbeeld:
Doopy-x met de rellen op te toekomst
En Loek (die was toch een tijd weg? )
zijn toch een stuk serieuzer danquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef The_Hives het volgende:
De Jack van Gelder award voor de grootste slijmbal
of dezequote:pfaf
de Sepp Blatter award voor de meest corrupte mod die allang weg had moeten zijn
quote:De John de Wolf-award: Voor de user met de kinderen met de meest idiote namen.
Ok, ik gooi m\'n lijst wel weg! Ga het zelf maar lekker uitzoeken dan.......quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
[..]
zijn toch een stuk serieuzer dan
[..]
of deze
[..]
The brains...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Speed en Doopy staan niet eens in dit topic![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, ik gooi m\\\\\\\'n lijst wel weg! Ga het zelf maar lekker uitzoeken dan.......
Idd The_Hives, zoek het lekker zelf uit. Yeahinho, DD en Doc doen enorm veel moeite hiervoor. Dit kost enorm veel tijd. (Ik schat op een uurtje of 2 al die awards typen, tellen idem, en icoontjes nóg meer.)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, ik gooi m\\\'n lijst wel weg! Ga het zelf maar lekker uitzoeken dan.......
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
The brains...
Ooit gehoord van e-mail?
slijmbal. Ik stel gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Idd The_Hives, zoek het lekker zelf uit. Yeahinho, DD en Doc doen enorm veel moeite hiervoor. Dit kost enorm veel tijd. (Ik schat op een uurtje of 2 al die awards typen, tellen idem, en icoontjes nóg meer.)
Je vindt jezelf oh-zo goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
is goed hoor, gooi maar weg. Tering stel je niet zo aan, als er niet eens vragen gesteld mogen worden....
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:54 schreef Yeahinho het volgende:
-edit-
zoek dan zelf maar uit...
alsjeblieftquote:Ok........... wat een t*ringwerk was dit!!
(met name) FrankyMcG, methodmich en SCH bedankt.....
-------------
FrankyMcG
\\\"Hugo Borst award\\\" voor de meest humoristische VBL user ofzo?
\\\"Teletoeter award\\\" mag niet ontbreken imho!
- De Jack van Gelderen award: voor de user met de meest voor \\\\\\\"go with the flow\\\\\\\" mening
- De Johan Derksen award: voor de user met de meest uitgesproken mening
- De Hugo Borst award: voor de user met de meest kritische/humoristische mening
- De David Beckham award: voor de user die meer bezig is met neuken dan met voetbal
* De Jan de Visser Award: voor de user die het snelste hapt!
* De Vinnie Jones/Paul Gascoine Award: voor de hardste user, die toch respect afdwingt.
* De Jurgen Wevers award; voor de user met de slechtste beargumentatie
* Leo Beenhakker award; voor de user met de meest tegenstrijdige mening
* Der Mannschaft award; voor de \\\\\\\'overall\\\\\\\' minst geliefde user
* De Voller/Rijkaard award; voor de twee users die het het minste met elkaar kunnen vinden
* Clarence Seedorf award: de meest onbegrepen user
* Mateja Kezman award: voor de grootste jankerd
* Jack van Gelder award: user die bij zijn discussies te duidelijk zijn voetbalvoorkeur uit
* Ralphael v.d. Vaart award: de user met de aantrekkelijkste levenspartner
* Johan Derksen award: voor de grootste betweter
voor de user met de meeste \\\\\\\'inkoppertjes\\\\\\\', de Ruud van Nistelrooij award
(Doopy-X- > Dan kan je het beter De Johnny Bosman award noemen)
* Hans Kraay Jr. award: voor de user met de meest kansloze topic als topicstarter.
* David Beckham award: voor de meest aantrekkelijke user (gekeurd door SCH)
De Jan Mulder Award: voor de meest tactloze user.
De Henk Kesler Award: voor de user met het minste supporter-gevoel
(aldostuta > Zou je ook zomaar de Juul Ellerman award kunnen noemen)
De Paul Gasgoince Award: voor de user die alleen binnen VBL gerespecteerd wordt!
De Griekenland Award: voor de meest verrassende newbee!
-------------
-------------
pfaf
Ik ga voor de \\\\\\\"George Best award\\\\\\\"
de Sepp Blatter award voor de meest corrupte mod die allang weg had moeten zijn
-------------
-------------
Bjoro
-Karin Bloemen award: voor de user die zich over iedereen bekommert !
-Edwin vd Sar award: voor de user die onder alle omstandigheden koel blijft
Co Adriaanse award voor de meest merkwaardige uitspraken
(tuindwerg: Die was er al, maar dan in Johan Cruijff-vorm:
* De Johan Cruijff Award (voor de poster met de meest aparte uitspraken))
-------------
-------------
aldostuta
de Jan Mulder award voor degene die de meeste onzin uitkraamt?
de Johan Derksen award voor degene die het meest overtuigd is van zijn eigen gelijk?
De Sol Campbell award voor de user met de minste clubliefde?
(bjoro: die award kun je beter naar Henk Vos noemen denk ik !!)
-------------
-------------
Dylan Dog
De Deco (of andere mooie spelmaker) Award voor de meest creatieve user?
-------------
-------------
Yeahinho
Dick Advocaat-award, voor de grootste huillie
* De \\\'Best of the rest\\\' Award (voor de grootste aanhanger van een niet-Top 3-club) (misschien \\\'subtop-award\\\' o.i.d.?)
* Jan Vreman-award, voor de user die maar in 1 topic(reeks) post.
* Francesco Totti-award, voor de grootste klootzak (was Barry van Galen-award).
-------------
-------------
Stpan
De Andy van der Meyde award: - user met het op minste op kennis van de wederpartij gebasserde antwoorden
De Geert Meijer-award: - voor het te hulp schieten (verzorgen) van in nauw gedreven users tegen de boze buitenwereld
De Rivaldo-award - voor de grooste zichzelfoverschattende user
De Co Adriaanse-award - voor de user die de spelers van zijn club zo goed vindt dat ze een basisplaats in Oranje moeten krijgen
RoBiN VaN PeR-C BrEaZaH-Aw8D
------------
------------
methodmich
de Gerald Sibon-award: voor de user die vanuit een matige positie zo maar blauw is geworden, dus naar de top
de zaakwaarnemer-award: voor de user die een speler dusdanig promoot dat het lijkt of hij er zelf aan verdient
(FritsVanEgters > Rob Cohen-award)
Erik Braamhaar-award: Voor de user die discussies 6 pagina\\\\\\\'s lang uit de hand laat lopen en dan plotseling op pagina 7 gaat verzoenen.
Eddy Achterberg-award: Voor de perfecte assistent van de mods, ofwel de user die de meeste feedback geeft aan de mods qua slotjes, wijzigingen en dubbele topics.
Wilfred Bouma-award: Voor de user die alleen door medesupporters grootse kwaliteiten toegedicht wordt. Ook te vervangen door Patrick Paauwe of John O\\\\\\\'Brien.
Gill Swerts-award: Voor de kortst aanwezige user
Eric van Rossum-award: Voor de user die topics inpikt van mede-users
De George Best-award: Voor de user die het vaakst post onder invloed van alcohol
De Clarence Seedorf-award: Voor de user waarvan het zonde is voor het forum als hij niet zou posten
De Johnny Dusbaba-award: Voor de user die kaartjes, shirts en weet ik veel meer aanbiedt
De John de Wolf-award: Voor de user met de kinderen met de meest idiote namen.
De Will van Rhee-award: voor de user die het strakst toernooien en verkiezingen organiseert.
De Rafael van der Vaart-award: voor de user met de meest opgemaakte vriendin.
De Henk Spaan-award: voor de user die het leukst / best over voetbal schrijft.
De Harvey Esajas-award: voor de user die het dikst bevriend is met Doc of Golfer en daar qua moderatie voordeel van heeft.
De Ruud Gullit-award: voor de user die het meest winkelt en dan voetbalattributen koopt.
De Kees Jansma-award: voor de user die je het liefst achter de decoder wilt stoppen.
Fernando Ricksen: de user die het meest in beschonken toestand post
De Yapo-award: Voor de user die het meest weet van Afrikaans voetbal.
De Mark van Bommel-award: voor de user die al een hele tijd weg wil uit VBL om bij een \\\\\\\"hoger\\\\\\\" subforum als LIT of POL te gaan horen, maar het maar niet voor elkaar krijgt
De Ricardo Pereira-award: voor de user die met blote handen tikt.
De Henrik Larsson-award: voor de user die alleen maar iets post als zijn zoontje dat vraagt.
De Robin van Persie-award: voor de user die in de mooiste straattaal kan posten.
De André Hazes-award: voor de user die altijd achter Oranje staat.
De Sepp & Looms-award: voor de user die het amateurvoetbal het best volgt
Tomás Galásek-award, voor de meest regelmatige user
------------
------------
Doc
De Jardel Award
- Poster die eerst zeer veel poste maar plots van het een op het andere moment vrijwel verdween
------------
------------
Ajaxno1
* De uit het oog, uit het hart award (voor de user die er stiekem vandoor ging, en zich nog maar zelden laat zien)
nieuw!
* De micro korfbal award (voor de meest voetbal hatende user)
nieuw!
* De You never walk alone award (voor diegene die het meest van z\\\\\\\'n club houd)
nieuw!
------------
------------
Peregrijn
Luke Chadwick-award Voor de lelijkste user binnen VBL
------------
------------
Doopy-X-
* De KABEL-award; Voor de 2 users die het het best met elkaar kunnen vinden (uiteraard van verschillende clubs).
* De Pierre van Hooijdonk-Award; voor de user met de grootste bek
De Yassine Abdellaoui Award: voor de user die het meest illegaal in andere fora post
------------
------------
Speed1971
Robin van Persie Award voor de arroganste user
Frank de Boer Award voor de user met het slechtste taalgebruik
------------
------------
SCH
Foppe de Haan-award voor de user die je hier na dit seizoen niet meer wilt zien
De Stijn Vreven laat je tieten zien award voor de meest vrouwelijke user.
Dennis Bergkamp award voor de user die voor zijn angsten durft uit te komen
De Willem van Hanegem award voor de user die er wel veel is maar niet veel toevoegt
De Johan Derksen award voor de meest eigenwijze user
De Leonardo award voor de user die het vaakst pech heeft
De Jack van Gelder award voor de user die zich het meest op de vlakte houdt en grossiert in polderuitspraken.
De Paul Onkenhout award voor de user met een uitgesproken eigenzinnige en kritische visie op betaald voetbal
De Richard Witschge award voor de user met de grootste belangstelling voor amateurvoetbal
Co Adriaanse award voor user die het het beste tegen de gevestigde orde (lees: mods) durft op te nemen.
Georgios Samaras award voor de meest veelbelovende user
De Van der Vaart award voor de user die veelbelovend was maar ver in niveau is terug gezakt.
Mateja Kezman in de CL award voor de user die er steeds net naast zit.
De Roy Makaay award voor de lelijkste user
------------
-----------
Tony_Montana67
De Zlatan award voor de meest geniepige user die ook vaak mooie dingen laat zien
-----------
-----------
Inquistor87
Genee - Award Degene die discussies in goede banen PROBEERT te leiden
-----------
-----------
Staanplaats
Chirs Woerst-award: voor de user met het minste clubgevoel
-----------
-----------
Shibber
De Vrienden van van Swieten Award Voor de user met meeste humor
-----------
-----------
dolle_hond
Ryan Giggs-award voor de user met de meeste pech qua afkomst
-----------
-----------
PogueMahone
Mohammed Allach - award Meest politiek bewogen vbl-user
-----------
----------
pekel
De SBS6-award voor de user die het meest aan geld denkt.
De Rick Hoogendorp ruilkaartjes-award voor de meest opgewonden user.
De Frits Korbach -award voor de user die als een gehaktbal post.
De Fung a Wing - award voor de user die niet typisch VBL is
----------
----------
Vikingo
De Rik Hoogendorp award :Voor de meest kind - onvriendelijke poster
----------
----------
Quasar_de_Duif
Ruud Heus - award: voor de meest stoere user.
Joop Hiele - award: voor de user met een boerennaam.
Gentile - award: user met de meeste afsnauwingen naar anderen.
Frank de Boer - award: user met minst opgewekte postgedrag.
----------
----------
tong80
De teletoeter award - De grootste TELEtekst supporter.
De Tokkies Award voor de user met het meest a-sociale postgedrag.
De Vincent Bijlo award voor de user met blinde clubliefde.
----------
----------
Thetallguy
Bruckner/Heinz Award: User met de meeste kloontjes
Nada van Nie Award: Vrouwelijke user die doet alsof ze ontzettend in voetbal geinteresseerd is
Bjorn van der Doelen Award: voor de meest muzikale user
Oliver Kahn Award: voor de lelijkste user
----------
----------
FritsVanEgters
De Jack Van Gelder-award: voor de user die alles en iedereen geweldig vindt.
De Marco Van Basten-award: voor de user die vanwege z\\\\\\\'n muisarm gestopt is met posten
----------
----------
rubbereend
de Henk Spaan award - voor de user die het minst kloppende gerucht verspreid!
de Edgar Davids Award - voor die user die weigert met een aantal andere user te praten
De Ricardo Award - voor de grootste aansteller/acteur
----------
----------
Dr.Daggla
De Ruud van Nisteltooy award: Award voor de user die het slechtst tegen z\\\\\\\'n verlies kan
----------
En ik ben het eens met Yeahinho, mag toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
slijmbal. Ik stel gewoon een vraag.
Credits to Yeahinhoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
alsjeblieft
ja echt wel....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je vindt jezelf oh-zo goed.
lezen. Dat waren voorstellen van anderen. Ik ben alleen verbaasd dat Doopy en Speed er in staan, terwijl die niets ingeleverd hebben. (iig niet op het forum). Ik stel 1 vraag en hij gaat over de zeik. Mijn nominaties waren oko niet sterk, maar het hoorde bij de vraag.....quote:Respecteer zijn keuze dat hij jouw awards niet heeft gekozen.
Btw vind ik de meest corrupte mod award behoorlijk brutaal. Wie zou je daarvoor dan eik willen nomineren?
zeg ik dan van nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Credits to Yeahinho
En is het niet zijn taak om awards uit te zoeken die hij goed genoeg vindt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja echt wel....
[..]
lezen. Dat waren voorstellen van anderen. Ik ben alleen verbaasd dat Doopy en Speed er in staan, terwijl die niets ingeleverd hebben. (iig niet op het forum). Ik stel 1 vraag en hij gaat over de zeik. Mijn nominaties waren oko niet sterk, maar het hoorde bij de vraag.....
objectief zekerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En ik ben het eens met Yeahinho, mag toch?
en mag ik geen vraag stellen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En is het niet zijn taak om awards uit te zoeken die hij goed genoeg vindt?
Het is het lijstje van de nu ge-editte post van Yeahinho. Normaal zou daar een quote bijstaan, nu niet. Ik geef alleen maar aan van wie het lijstje is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zeg ik dan van niet
Zeker, maar kennelijk is de toon die overkwam bij Yeahinho (ik moet die naam onder m\'n CTRL-V gaan zetten, zo vaak typ ik hemquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en mag ik geen vraag stellen?
Hoe heette die vredestichter award ook al weer??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Dames, zo is het wel goed geweest!
Yeahinho heeft zijn lijst gepost, als The_Hives vind dat er nog toevoegingen van hem bij moeten kan hij ze gewoon hier posten.
En verder is het aan Dylan Dog om de awards te kiezen!
Drie hele topics heb ik dus doorlopen meneer The_Hives, en na 2 uur met die klote-rommel te zijn bezig geweest had ik dus weinig zin om nog een nieuw hoofdstukje \'The_Hives\' aan te maken, terwijl die voorstellen hoogstwaarschijnlijk toch niet gekozen zouden worden......quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die van jou heb ik niet meer toegevoegd. Waren niet al te serieus, en na 387 awards had ik het wel zo\\\'n beetje gezien....
Jolquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe heette die vredestichter award ook al weer??
precies, en als jij dan ook nog (onterecht, want ik stel een normale vraag) inhaakt, met dat ik het zelf moet uitzoeken...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zeker, maar kennelijk is de toon die overkwam bij Yeahinho (ik moet die naam onder m\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n CTRL-V gaan zetten, zo vaak typ ik hem) niet helemaal tot zijn plezier.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Dames, zo is het wel goed geweest!
Yeahinho heeft zijn lijst gepost, als The_Hives vind dat er nog toevoegingen van hem bij moeten kan hij ze gewoon hier posten.
En verder is het aan Dylan Dog om de awards te kiezen!
I rest my case, mede vanwege het verzoek van Franky.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies, en als jij dan ook nog (onterecht, want ik stel een normale vraag) inhaakt, met dat ik het zelf moet uitzoeken..., dan reageer ik daar op
[..]
![]()
mijn awards waren niet sterk, maar ik vroeg het me gewoon af. Tja als ze dan van 1 vraag over de zeik raken...
maar wat mij betreft maakt het niets uit welke awards gekozen worden
en hoe moet ik dat weten. Kan alleen dit topic (post hier pas sinds januariquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Drie hele topics heb ik dus doorlopen
stel je niet zo aan, omdat ik een vraag stel. Als je het niet wilt, moet je het je niet op laten dringen, en niet doenquote:meneer The_Hives
nogmaals, het was gewoon een vraag, en ik was verbaasd dat Doopy en Speed er waren. Als je bovenstaande had gezegd, was er niets aan de handquote:, en na 2 uur met die klote-rommel te zijn bezig geweest had ik dus weinig zin om nog een nieuw hoofdstukje \\\'The_Hives\\\' aan te maken, terwijl die voorstellen hoogstwaarschijnlijk toch niet gekozen zouden worden......
ik wist niet dat je daar ook uit zou halenquote:Verder staat dus gewoon ALLES erbij ja!Dit topic heeft vele voorgangers, en daar heb ik dus ook e.e.a. uitgezocht.
ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I rest my case
Mijn Jack van Gelder-award was eerstquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
[..]
zijn toch een stuk serieuzer dan
[..]
of deze
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn Jack van Gelder-award was eerst [afbeelding]
EK gaat pas om 12:00 vandaag dicht, dan gaat JM naar VBL en Doc naar zwart, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Thanks Yeahinho, ik zal de lijst bekijken. Superbedankt voor je hulp.
Doc en yeahinho: ik zal de lijst kopiëren en in Excel zetten, dan stuur ik jullie wat toe, hopelijk deze ochtend. komt per mail....
Doc, je bent nog steeds blauw! Hoort dat zo?
Okidoquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Thanks Yeahinho, ik zal de lijst bekijken. Superbedankt voor je hulp.
Doc en yeahinho: ik zal de lijst kopiëren en in Excel zetten, dan stuur ik jullie wat toe, hopelijk deze ochtend. komt per mail....
Doc, je bent nog steeds blauw! Hoort dat zo?
Vanaf wanneer eigenlijk?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:47 schreef methodmich het volgende:
Spannend, het gaat dus wederom gebeuren!
Als Yeahinho en Doc de nominaties hebben bekeken. Dan gooi ik de rubrieken on line en mag er gestemd worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vanaf wanneer eigenlijk?
Van wanneer tot wanneer?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Yeahinho en Doc de nominaties hebben bekeken. Dan gooi ik de rubrieken on line en mag er gestemd worden.
Blijkbaar,zie Loek vorig jaarquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
Mag je je award ook weigeren ?
tis alleen toegestaan om hem na het afhalen al rijdend in een taxi het raam uit te bonjouren !!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
Mag je je award ook weigeren ?
De Rijk de Gooijer award.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis alleen toegestaan om hem na het afhalen al rijdend in een taxi het raam uit te bonjouren !!!
Hopenlijk voor morgenmiddag. Kan ik ook nog stemmen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:03 schreef Yeahinho het volgende:
Achter de schermen wordt volop gewerkt!
Mijn suggesties zijn inmiddels retour gemaild naar Dylan Dog.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
De Rijk de Gooijer award.
En wanneer eindigt de stemperiode?quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Yeahinho en Doc de nominaties hebben bekeken. Dan gooi ik de rubrieken on line en mag er gestemd worden.
Gaat niet gebeuren...quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hopenlijk voor morgenmiddag. Kan ik ook nog stemmen.
Scherp MM, scherp.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef methodmich het volgende:
De spanning wordt steeds groter. Tong80 denkt nu al aan weigeren. De arrogantie, dat ie nu al denkt dat ie een award krijgt. Speciaal voor hem moet de Clarence Seedorf-award, voor de user met de grootste zelf-Messiasverklaring, in het leven geroepen worden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:57 schreef Spideyman het volgende:
Nu te laat, maar ik had toch echt de -René van Rijswijk Award- genomineerd - Voor de user die in geen enkele post zijn punt kan maken.
misschien kan er voor de mensen die nergens invallen gewoon een rest categorie ingevoerd worden?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maakt me niet uit als ik genomineerd ben, maar met de hoeveelheid awards heeft iedereen zo te zien wel een nominatie.
de Regilio Vrede award?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kan er voor de mensen die nergens invallen gewoon een rest categorie ingevoerd worden?
Denk niet dat er een limiet zit aan de stemmers.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:13 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik ook komen stemmen
het was een tvp in cognitoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Denk niet dat er een limiet zit aan de stemmers.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het was een tvp in cognito
Enkel aan de leeftijd...je moet 18+ zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Denk niet dat er een limiet zit aan de stemmers.
Sowwy.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vriend tong80 zag me vorige week nog aan voor een nieuwe user, dus ik heb weinig hoop..
vergeleken bij tong is bijna iedereen een nieuwe user !!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vriend tong80 zag me vorige week nog aan voor een nieuwe user, dus ik heb weinig hoop..
*kuch* kloons *kuch*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Enkel aan de leeftijd...je moet 18+ zijn
Zodra ik van Doc een lijst heb gehad, ga ik de Award-lijst bekend maken.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:24 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg, hoe staat het ervoor?
okquote:Op maandag 12 juli 2004 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zodra ik van Doc een lijst heb gehad, ga ik de Award-lijst bekend maken.
ik vrees dat het meer over mij dan over jou zegt, hoor.. weinig indruk gemaakt..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sowwy.![]()
Ik zal op je stemmen.
Ach, tong begint oud te wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ik vrees dat het meer over mij dan over jou zegt, hoor.. weinig indruk gemaakt..
doc is nu zwart dus hij heeft bergen tijd denk kquote:Op maandag 12 juli 2004 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zodra ik van Doc een lijst heb gehad, ga ik de Award-lijst bekend maken.
Yep. Eindelijk. Lijst opgestuurd. Met nominaties!quote:Op maandag 12 juli 2004 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doc is nu zwart dus hij heeft bergen tijd denk k
Ik wil MM, Golfer en Tony nomineren. (Sorry Sandman.)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:42 schreef Bjoro het volgende:
ik nomineer Methodmich, Golfer en Da_Sandman voor de Award-commissie !!!
Komt die George Best Award er toch nog?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Doc heb ik er al enkele
je weet de spanning wel op te bouwen DD !!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke, ik doe het zo:
- DG, FrankyMcG en Da_Sandman krijgen de lijst;
- Als ik voor 16:30 ook een mail krijg van de 'genomineerden' TM67, Methodmich en/of golfer dan zal ik kijken of ik hen ook in de ballottagecommissie zal zetten. Geeft een nog beter beeld natuurlijk.
- De lijst wordt waarschijnlijk vanmiddag verstuurd.
Toch wel fijn dat je het mij guntquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Let the best man win!
* Da_Sandman al wekenlang aan het tromroffelen is...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet de spanning wel op te bouwen DD !!!
het songfestival valt weer eens volledig in het niet !!!
Great.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Oke: Doc, Mark, DutchGooner, Da_Sandman, Methodmich en TonyMontana_67 krijgen zo de lijst.
Als ik die binnen heb, gaat alles on line en kunnen we gaan stemmen.
En Legolas: dat weet ik nog niet, paar dagen denk ik.
Volgens mij bedoeld DD mij daarmee!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:52 schreef PogueMahone het volgende:
wie is mark?
Nee Arnold, jou bedoel ik niet. Ik heb het al aangepast...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld DD mij daarmee!
checkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
PM: haal even weg als het nog gaat...
geloof van wel !quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef Dylan Dog het volgende:
PM: haal even weg als het nog gaat...
En Lego: waarom niet? Vakantie?
Ik wil het niet weten, gelukkig ga ik morgen met vakantie.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik heb jou enkele keren genomineerd.
Dat weet je helemaal nog niet man!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:30 schreef mitt het volgende:
niet genomineerd, goddank
misschien wel voor de Wamberto Award !!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:30 schreef mitt het volgende:
niet genomineerd, goddank
ah wa liefquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien wel voor de Wamberto Award !!
de user die het meest over het hoofd gezien wordt !!!
Nagels bijten is slecht voor je.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
lang niet zo erg als roken !!quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nagels bijten is slecht voor je.
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:44 schreef Doc het volgende:
The George Best Award (user meest onder invloed postend) heeft het niet gehaal bij de officiele Awards. Mijn genomineerden waren:
ErikT
Da_Sandman
DrDaggla
quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:44 schreef Doc het volgende:
The George Best Award (user meest onder invloed postend) heeft het niet gehaal bij de officiele Awards. Mijn genomineerden waren:
ErikT
Da_Sandman
DrDaggla
hier ook !!quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb zelfs al gestemd.
Kan mij er anders niets van herinneren,quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doe maar Daggla.
aangezien het tijdstirp zullen de werkende onder de fokkers nu bij hun baas zijn terwijl de studerende nu (hun roes) uit liggen te slapen !quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:35 schreef Doc het volgende:
Twee stemmen zijn binnen. Laat er maar meer komen
Uhm, Doc: die heeft het wel gehaald: heb je het lijstje goed bekeken?quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:44 schreef Doc het volgende:
ErikT
Da_Sandman
DrDaggla
Als men wilt kan men nog stemmen op deze Awards: mail maar naar
[usernaam]@fok.nl
met Doc dus als usernaam
Dit als opwarmertje voor de echte awards
he DD, kan ik Doc nog nomineren voor die george best award ?????quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Uhm, Doc: die heeft het wel gehaald: heb je het lijstje goed bekeken?
nee sandman dan die in zijn eentje ff een topic wilde volposten, vergeten was dat het van 275 naar 300 was verhoogd, maar het wel voor elkaar heeft kregen !!quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:10 schreef Eilanden het volgende:
ErikT for sure!!! Herrinner me Erik nog een dag ofzo voor een eerdere meet .... die gozer was zo brak dat zelfs zijn vingers nog dronken waren![]()
![]()
![]()
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Uhm, Doc: die heeft het wel gehaald: heb je het lijstje goed bekeken?
Cart_man post volgens mij zelden of nooit met veel drank op ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:14 schreef methodmich het volgende:
Niet gehaald? Ik heb er voor zitten nomineren. Had Cartman, popolon en ErikT gekozen.
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
he DD, kan ik Doc nog nomineren voor die george best award ?????
voor de user die het meeste in beschonken toestand de lijstjes bekijkt !!
Hoefde toch niet alleen drank te zijn?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Cart_man post volgens mij zelden of nooit met veel drank op ...
ff vol slowchatten zodat jullie met de uitreiking met een hele nioeuwe kunnen beginnen !!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:41 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker bezig hier.....
goed plan!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff vol slowchatten zodat jullie met de uitreiking met een hele nioeuwe kunnen beginnen !!
Maak maar vast een OP !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |