Nee niet gehoord...zie je veel overeenkomsten dan? Ik heb wel iets van shock gehoord...quote:Clauwhee, hebben ze het over een emotionele blackout gehad toevallig?
psssstt... zie triviatopicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:39 schreef Belana het volgende:
sjesus dat je dat weeeet!!!
ik doe daar niet voor niet niet meequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
psssstt... zie triviatopic![]()
Haha. Ik had per ongeluk een vraag goed beantwoord en moest toen zelf een vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef Belana het volgende:
[..]
ik doe daar niet voor niet niet mee
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen allemaalNog niemand wakker? Stelletje slaapkoppen!
Een woord: chocoladequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Ik ben moe, en ik moet morgen ongesteld worden en ben dus een beetje![]()
![]()
in woorden kan ik het niet beschrijven
![]()
Ik heb ook jaren ploegendienst gedraaid... Maar tegenwoordig ben ik vanaf half 7 in de weer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was om 5 uur al wakker en 6 uur al de slag, nu jij . . .![]()
Redelijk hoor, ben alleen erg moe en af en toe wat duizelig. Ga nu elke keer een half uurtje liggen en dan ff een half uurtje eraf. Anders ben ik bang dat ik snachts niet kan slapen. Och en als ik op ben zit ik op Fok!..lees de flair en margriet enzo..ben een beetje met mn kettingen aan de gang...vriendje zorgt heel goed voor me, ben bezig een beetje van de schrik te bekomen en probeer te genieten van het niets doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:30 schreef rena het volgende:
Clauwhee, ik schrik me rot, rustig aan doen hoor!!Hoe voel je je nu?
ow.. wat raar..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:44 schreef Jessicaa het volgende:
Heb net gebeld, hij nam niet op. ik probeer het over een uurtje nog een keer.
En leuk dat die meegaat!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |