After Forever heb ik afgelopen donderdag gezien. Als ik dat vergelijk met de keer dat ik Epica heb gezien (wat echter wel in 2004 was, dus nog erg beginnend allemaal) vond ik AF live veel beter, maargoed dat zal wel te maken hebben met dat ze toen nog niet lang samen speelden ofzo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef TE-61 het volgende:
Epica is wel leuk. Maar ik mis de snelheid die After Forever wel heeft. Simone is hot, no doubt about that. En de grunts van Mark zijn goed. Wel vind ik (en dat zeg ik altijd) dat de studio record van The Phantom Agony bagger is. De 2 meter sessies waren echt véél beter!
Heel goed idee jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb zowel Consign to Oblivion als The Phantom Agony en ik vind beide errug goed. Geweldige intro's ook,lekker bombastisch. Van mij mogen ze een keer met een groot orkest en een groot koor optreden,dat lijkt me helemaal geweldig.![]()
Wat minder snelheid vind ik juist weer beter aan Epica maar de muziek van AF is ook erg mooi. Epica heb ik in Goes in 't Beest gezien en AF in de Mezz in Bredaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef TE-61 het volgende:
Epica is wel leuk. Maar ik mis de snelheid die After Forever wel heeft. Simone is hot, no doubt about that. En de grunts van Mark zijn goed. Wel vind ik (en dat zeg ik altijd) dat de studio record van The Phantom Agony bagger is. De 2 meter sessies waren echt véél beter!
Dat is idd een goed ideequote:
Ja dat is zeker waar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef RealZeus het volgende:
En hebben jullie "The Classical Conspiracy" al (gehoord) ?
Die is echt![]()
Ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo dan, morgenvanavond in Bibelot
Gaan er nog meer?
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:53 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Volgens mij had je een groen shirt aan met wat Duitse tekst en oordoppen in of heb ik het mis
Ik stond een paar meter voor je met wat 2 gasten. Een meter of 3 voor het podium.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadat was ik inderdaad. En wie ben jij?
Oke.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik stond een paar meter voor je met wat 2 gasten. Een meter of 3 voor het podium.
Wat vond je van de twee voorprogramma's?
Vond de eerste beter dan de tweede. Die dame vond ik een beetje erg gezet zeg maar.
Maar het optreden van Epica was erg leuk. Ze kan live echt lekker goed zingen.
Als ik je een tip mag geven: The Classical Conspiracy.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van hun concert in de Effenaar in EIndhoven.
Ik kende ze alleen van naam, maar ik vond het een erg mooi optreden Misschien eens kjken of ik een cd-tje van hun ga aanschaffen
Okee, dat zal ik meenemenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: The Classical Conspiracy.
Da's met een koor en een orkest en ik vind het zelf heel gaaf.
Ik ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |