* Viking84 nooit een clip van epica gezien heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Credence het volgende:
Die clips zijn zo afgruwelijk slecht dat ze me ervan weerhouden naar de muziek te luisteren (A)
Hehe, wees blijquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Credence nooit een clip van epica gezien heeft
Lekker wijf, buttugly rest.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Summoner het volgende:
Lekker wijf.
Daar gaat het om bij muziek hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:55 schreef Summoner het volgende:
Lekker wijf.
Niet elke metal band met vrouwelijke zangeres is een Nightwish kloonquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish, onder het grootste gedeelte van de 'show' zat een opname, en de performance was uitermate triest, maar wel een lekker wijf ^^.
Goed dit soort Nightwish clones kom je steeds vaker tegen
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish, onder het grootste gedeelte van de 'show' zat een opname, en de performance was uitermate triest, maar wel een lekker wijf ^^.
Je hebt het niet helemaal begrepen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
Heb Epica Live gezien op Dauwpop dit jaar, en oooow wat zijn zei een afschuwelijke cloon van Nightwish
liever een niet originele band die wel goeie muziek maakt, zoals bv Epica in dit geval, dan een of andere kut band die wel origineel is. Maar goed, er zijn maar weinig bands origineel tegenwoordig dus heel het "ze zijn niet origineel" argument slaat toch al nergens meer op.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
ze zijn gewoon niet origineel
Nee iedere band met een zangeres en gastjes met gitaren is orgineel, ik bedoel alleen maar te zeggen dat er aardig wat bands zijn die dezelfde stijl proberen eigen te maken. Sommige lukt het andere *kuch*epica*kuch*within temptation*kuch* lukt het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.
Ik vind Epica veel en veel beter dan Nightwish. Simone heeft een opera stem, Tarja niet, helaasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:17 schreef Pompiedom het volgende:
After Forever mist Mark Jansenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Niet elke metal band met vrouwelijke zangeres is een Nightwish kloon
Muzikaal gezien is het ook heel andere muziek.
Dit weekend op graspop gezien klonk niet super maar was best aardig, beter dan dat kut optreden van After Forever.
de band?? Alleen Mark, hoor, en hij is niet voor niets weggegaan. De toekomstplannen botsten teveel. Mark wilde muzikaal gezien een andere kant op en het lijkt me niet dat je Epica dan een kloon van AF kunt noemenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nightwish clone????? damn, waarom wordt elke band waarbij een wijfje enigzins in die stijl zingt gelijk als clone beschouwd? De muziek is toch echt aardig anders hoor. After Forever clone, dat is passender, maar dat is weer niet geheel eerlijk omdat de band voortkomt uit After Forever.
Heb ooit een clip van ze gezien op The Box, en toen viel ik bijna van mijn stoel af van het lachen. Buiten dat maakte het nummer weinig indruk. Komt nog bovenop dat ik niet zo van die stijl houd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:40 schreef Credence het volgende:
Die clips zijn zo afgruwelijk slecht dat ze me ervan weerhouden naar de muziek te luisteren. Als ik zo'n clip op tv zie zap ik meestal snel weg. Ik heb wel ooit Sensorium toegestuurd gekregen via msn, en dat vond ik wel aardig. Maar 't is wat mij betreft nog geen Nightwish.
ga jij maar naar je rap luisterenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:28 schreef Kletz het volgende:
ze zijn ik vind ze gewoon niet origineel
BIJ EPICA EN WITHIN TEMPTATION LUKT HET WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:30 schreef Pompiedom het volgende:
Sommige lukt het andere *kuch*epica*kuch*within temptation*kuch* lukt het niet.
heb ik je gevraagd om mijn post te veranderen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga jij maar naar je rap luisteren
nee, dat heb ik gedaan voor je het zelfs maar hoefde te vragenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:54 schreef Kletz het volgende:
[..]
heb ik je gevraagd om mijn post te veranderen?
quote:en kijk ff waar ik allemaal gepost heb vent in muziekforum.... en daarna mag je tegen mij zeggen dat ik naar rap moet gaan luisteren......![]()
Precies ja. Nightwish vind ik wel interessant, maar bands als After Forever en Epica kunnen mij gewoon niet boeien. En mooie clips maken kunnen ze ook geen van beidenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ooit een clip van ze gezien op The Box, en toen viel ik bijna van mijn stoel af van het lachen. Buiten dat maakte het nummer weinig indruk. Komt nog bovenop dat ik niet zo van die stijl houd.
Ik heb in elk geval niet de neiging mij in hun muziek te gaan verdiepen.
Hehe, die bands had ik ook kunnen noemen, en ook Within Temptation als twijfelgeval. Nightwish vind ik 't interessantste van die bands, en daar kan ik wel lang naar luisteren (ook niet oneindig).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, bands als Nightwish, The Gathering, Lacuna Coil en in mindere mate Within Temptation vind ik ok maar op een gegeven moment word je er gewoon zat van. Ik tenminste dan.
ik heb Once van Nightwish, maar heb er nog niet echt naar geluisterd. De vorige cd's vond ik allemaal niet echt geweldig, maar misschien lag dat ook aan m'n muzieksmaak van toen, want de thema's en teksten spreken me wel aan. Maar de *klik* was er niet en die had ik bij WT en Epica wel dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:07 schreef Credence het volgende:
[..]
Hehe, die bands had ik ook kunnen noemen, en ook Within Temptation als twijfelgeval. Nightwish vind ik 't interessantste van die bands, en daar kan ik wel lang naar luisteren (ook niet oneindig).
Trouwens, 21 juli was er volgens mij een akoustisch concert van The Gathering in de St. Stevenskerk in Nijmegen, toch maar eens wat informatie over zoeken
Epica ligt volledig in het verlengde van After Forever. Qua muziek, qua songs (goh, zelfs The embrace that smothers gaat erop door). Het is After Forever met nog wat meer orkest erin.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de band?? Alleen Mark, hoor, en hij is niet voor niets weggegaan. De toekomstplannen botsten teveel. Mark wilde muzikaal gezien een andere kant op en het lijkt me niet dat je Epica dan een kloon van AF kunt noemen
Gathereing verveelt me indd. ook niet zo snel! Akoustisch heb ik ze indd. nog nooit gezien, is dat wat?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:07 schreef Credence het volgende:
[..]
Hehe, die bands had ik ook kunnen noemen, en ook Within Temptation als twijfelgeval. Nightwish vind ik 't interessantste van die bands, en daar kan ik wel lang naar luisteren (ook niet oneindig).
Trouwens, 21 juli was er volgens mij een akoustisch concert van The Gathering in de St. Stevenskerk in Nijmegen, toch maar eens wat informatie over zoeken
als t maar gezellig is hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:19 schreef Anthraxx het volgende:
Epica en After Forever gemist dit weekend op Graspop. AF is wel aardig voor 1 a 2 keer, Epica weet ik niet. WT is bagger live.
Wanneer gaat Mark Jansen weer terug naar After Forever?
om jou even na te doen...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:23 schreef Viking84 het volgende:
en zonder hem schrijven ze vind ik dat ze bij AF baggerliedjes schrijven
heeft AF dan een album gemaakt dat beter is dan hun debuut??quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
om jou even na te doen...
After Forever is inderdaad een andere kant op gegaan, zoals ze al zeiden toen ze Mark eruit kickten / vrijwillig uit elkaar gingen * Mark 'doei' zei. Die mini-cd van vorig jaar vond ik bagger, maar het hele album pakte goed uit.
Laat Epica eerst maar 's een tweede album maken wat minimaal net zo goed is als hun debuut. Om eerlijk te zijn denk ik dat het moeilijk gaat worden.
* doorhalen wat niet van toepassing is
hmm nee, dat ook niet nee. Decipher vond ik een stuk minder, maar de nieuwe vind ik wel weer erg goed. Maar je hebt gelijk, die haalt het ook niet bij het debuut (maar is ook niet echt ermee te vergelijken, het is vrij anders).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft AF dan een album gemaakt dat beter is dan hun debuut??
Ik heb ze nog nooit gezien, helaas, maar ik woon vlakbij Nijmegen, en 't zou niet zo duur zijn, dus ik ga daar waarschijnlijk wel heenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gathereing verveelt me indd. ook niet zo snel! Akoustisch heb ik ze indd. nog nooit gezien, is dat wat?
Ow sorry, dit topic gaat over Epica
Ik had Epica trouwens kunnen zien op Graspop afgelopen weekend, niet gedaan! En After Forever ook gemist.
Dat nieuwe nummer dat ze op graspop speelden klonk wel goed. Dat jij hun debuut al beter vond dan alles van After Forever geeft al aan dat Mark zichzelf kennelijk wel kan verbeteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:26 schreef Tokus het volgende:
After Forever is inderdaad een andere kant op gegaan, zoals ze al zeiden toen ze Mark eruit kickten / vrijwillig uit elkaar gingen*. Die mini-cd van vorig jaar vond ik bagger, maar het hele album pakte goed uit.
Laat Epica eerst maar 's een tweede album maken wat minimaal net zo goed is als hun debuut. Om eerlijk te zijn denk ik dat het moeilijk gaat worden.
Ik heb nergens gezegd dat ik het debuut van Epica beter vind dan alles van After Forever. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren. Als ik dat wel gezegd heb moet je me maar even quoten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer dat ze op graspop speelden klonk wel goed. Dat jij hun debuut al beter vond dan alles van After Forever geeft al aan dat Mark zichzelf kennelijk wel kan verbeteren.
nee dat heb je niet gezegd, maar die suggestie wekte je wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het debuut van Epica beter vind dan alles van After Forever. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren. Als ik dat wel gezegd heb moet je me maar even quoten.
nee hoor. ik reageer op een post waarin het over After Forever ging, en daarin zei ik dat ze hun debuut niet overtroffen hebben. Nergens wordt in die post, of die ik quote, Epica genoemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee dat heb je niet gezegd, maar die suggestie wekte je wel.
Dat was ergens op metalfan in het oude wat hebben we gekocht topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik het debuut van Epica beter vind dan alles van After Forever. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren. Als ik dat wel gezegd heb moet je me maar even quoten.
Ja, ik vind Decipher beter dan het debuut.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft AF dan een album gemaakt dat beter is dan hun debuut??
zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Morgion het volgende:
Nog ff een vraag: Invisible Circles van After Forever is dat nou met of zonder die Mark Jansen??
uit welke band?? niet uit AF iigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.
maak dat de kat wijs.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit welke band?? niet uit AF iigdaar is 'ie zelf opgestapt
Nou, in dat geval vind ik dat After Forever t zonder Mark net zo goed doet als met, want Invisble Circles is echt een knaller.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder, want hij was 2 jaar eerder al uit de band gekickt.
Zonder Mark.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef Morgion het volgende:
Ik persoonlijk vind t toch wel heel erg op After Forever lijken (Ja, ik ken het verhaal), maar dan toch wel een stukje minder goed. Ik vind de stem van de zangeres van Epica af en toe wat raar, geknepen klinken.
Nog ff een vraag: Invisible Circles van After Forever is dat nou met of zonder die Mark Jansen??
tis zoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
maak dat de kat wijs.
Floor is geen operazangeres. Dat mocht ze willen. Twee keer van de drie keer dat ik ze gezien heb was het ronduit lelijk wat ze deed met veel missers en valse noten.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:43 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zonder Mark.
Simone is inderdaad geen geweldige zangeres, ze ziet er wel weer een stuk beter uit als Floor.
Het verschil hoor je trouwens pas echt goed live, Floor is dan ook een operazangeres als ik het me goed herinner.
simone is wel klassiek geschooldquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Floor is geen operazangeres. Dat mocht ze willen. Twee keer van de drie keer dat ik ze gezien heb was het ronduit lelijk wat ze deed met veel missers en valse noten.
Het gaat dan ook over Floor. Is het nu zo moeilijk om even te lezen voordat je iedere keer door het lint gaat omdat iemand iets durft te zeggen dat je niet aan staat?quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
simone is wel klassiek geschoold
haha, zo bedoel ik het niet. Ik wilde een contrastsituatie creëren:quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over Floor. Is het nu zo moeilijk om even te lezen voordat je iedere keer door het lint gaat omdat iemand iets durft te zeggen dat je niet aan staat?
Heeft ze een conservatoriumopleiding afgerond dan?quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, zo bedoel ik het niet. Ik wilde een contrastsituatie creëren:
Floor is niet klassiek geschoold, maar Simone wel. Snap je??
Education:quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:49 schreef Seborik het volgende:
[..]
Heeft ze een conservatoriumopleiding afgerond dan?
Die had ik nog niet gezien, maar ik heb toch meer en betere foto'squote:
Ja, baasquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Meer absoluutbeter valt over te discussieren
Maar in ieder geval: hoe meer hoe beter
komt hij weerquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
waarom is die meid nou geil?
Is t om hoe ze eruit ziet? Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
of is t wat anders??
Haar catsuitquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
Is t om hoe ze eruit ziet? Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
of is t wat anders??
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
of is t wat anders??
En gelijk heb jequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.![]()
Open een topic voor die dames.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
Er zijn nl nog 100.000 roodharige dames in Nederland die zich achtergesteld voelen en er net zo uitzien..
Doen die ook aan paaldansen op een podium dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:08 schreef AltamirA het volgende:
triest..
of is t wat anders??
Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doen die ook aan paaldansen op een podium dan?
Opgemaakt to the max zullen ze er waarschijnlijk allemaal hetzelfde uitzien..quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:13 schreef Djaser het volgende:
[..]
Achjah ieder zo zijn smaak, ik prefeer Simone toch boven de gemiddelde roodharige.![]()
Volgens mij niet. Maar om even een ontopic antwoord te geven op de vraag van AltamirA: onbereikbaarheid heeft zo z'n geheel eigen charme.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:25 schreef Djaser het volgende:
Heb ik wat gemist?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar om even een ontopic antwoord te geven op de vraag van AltamirA: onbereikbaarheid heeft zo z'n geheel eigen charme.
waarmee ik uiteraard niet wil impliceren dat de 99.999 andere roodharige bevallige dames wel direct binnen handbereik liggen
Ik dacht dat het verschil in man en vrouw hem niet in de kaaklijn zitquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef AltamirA het volgende:
[..]
![]()
Hehe ja je hebt inderdaad een punt ja, misschien niet eens de onbereikbaarheid, maar wel de bekendheid die t m vaak doet. Neem Avril, daar schijt je hond normaal nog niet op...
[afbeelding]
en toch die meid... die kaaklijnen als een man... die make-up..![]()
Mark is uit AF gekickt, vraag hem zelf maarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uit welke band?? niet uit AF iigdaar is 'ie zelf opgestapt
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goedquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:04 schreef xelektra het volgende:
[..]
Mark is uit AF gekickt, vraag hem zelf maarAF heeft als coverup gebruikt dat ze botsten en geen muzikale toekomst meer samen zagen..
En voor de duidelijkheid ik vind zowel AF als Epica goed.. maar het was niet fair wat ze toendertijds met Mark hebben gedaan![]()
En Simone is idd hot![]()
I can't believe I just said that. Maar goed, Epica is leuk!![]()
Als je nou eens bij de credits kijkt van je AF cds dan zie je dat Mark niet als enige (hoewel wel het meest) schreef en dat er ook hele nummers zonder hem zijn geschreven. AF kan prima zonder hem verder ook al is het natuurlijk niet slim.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goed
Als band bij elkaar blijven terwijl je het niet meer goed met elkaar kunt vinden (om maar eens iets te noemen), komt de kwaliteit van je muziek ook vast niet ten goede.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
he? maar dat is toch totaal onlogisch? Mark was de songwriter en zonder Mark zijn ze minder goed
After Forever kan idd prima zonder Mark Jansen verder. Kijk maar es naar Invisible Circlesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:48 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als je nou eens bij de credits kijkt van je AF cds dan zie je dat Mark niet als enige (hoewel wel het meest) schreef en dat er ook hele nummers zonder hem zijn geschreven. AF kan prima zonder hem verder ook al is het natuurlijk niet slim.
Sahara Dust is nog met die andere zangeres, Helena nogiets...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb ze ooit per ongeluk gezien als voorprogramma, toen heetten ze nog Sahara Dust. Ze werden al niet heel hartelijk ontvangen, maar toen ze aankondigden een nummer op te dragen aan wijlen Pim Fortuyn liep de zaal leeg.
Ik kan persoonlijk helemaal niets met Epica, ik word er niet warm of koud van.
Helena Iren Michaelsen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:04 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Sahara Dust is nog met die andere zangeres, Helena nogiets...
After Forever heb ik afgelopen donderdag gezien. Als ik dat vergelijk met de keer dat ik Epica heb gezien (wat echter wel in 2004 was, dus nog erg beginnend allemaal) vond ik AF live veel beter, maargoed dat zal wel te maken hebben met dat ze toen nog niet lang samen speelden ofzo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef TE-61 het volgende:
Epica is wel leuk. Maar ik mis de snelheid die After Forever wel heeft. Simone is hot, no doubt about that. En de grunts van Mark zijn goed. Wel vind ik (en dat zeg ik altijd) dat de studio record van The Phantom Agony bagger is. De 2 meter sessies waren echt véél beter!
Heel goed idee jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:06 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb zowel Consign to Oblivion als The Phantom Agony en ik vind beide errug goed. Geweldige intro's ook,lekker bombastisch. Van mij mogen ze een keer met een groot orkest en een groot koor optreden,dat lijkt me helemaal geweldig.![]()
Wat minder snelheid vind ik juist weer beter aan Epica maar de muziek van AF is ook erg mooi. Epica heb ik in Goes in 't Beest gezien en AF in de Mezz in Bredaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef TE-61 het volgende:
Epica is wel leuk. Maar ik mis de snelheid die After Forever wel heeft. Simone is hot, no doubt about that. En de grunts van Mark zijn goed. Wel vind ik (en dat zeg ik altijd) dat de studio record van The Phantom Agony bagger is. De 2 meter sessies waren echt véél beter!
Dat is idd een goed ideequote:
Ja dat is zeker waar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef RealZeus het volgende:
En hebben jullie "The Classical Conspiracy" al (gehoord) ?
Die is echt![]()
Ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo dan, morgenvanavond in Bibelot
Gaan er nog meer?
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:53 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Volgens mij had je een groen shirt aan met wat Duitse tekst en oordoppen in of heb ik het mis
Ik stond een paar meter voor je met wat 2 gasten. Een meter of 3 voor het podium.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadat was ik inderdaad. En wie ben jij?
Oke.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik stond een paar meter voor je met wat 2 gasten. Een meter of 3 voor het podium.
Wat vond je van de twee voorprogramma's?
Vond de eerste beter dan de tweede. Die dame vond ik een beetje erg gezet zeg maar.
Maar het optreden van Epica was erg leuk. Ze kan live echt lekker goed zingen.
Als ik je een tip mag geven: The Classical Conspiracy.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef Bos81 het volgende:
Net terug van hun concert in de Effenaar in EIndhoven.
Ik kende ze alleen van naam, maar ik vond het een erg mooi optreden Misschien eens kjken of ik een cd-tje van hun ga aanschaffen
Okee, dat zal ik meenemenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik je een tip mag geven: The Classical Conspiracy.
Da's met een koor en een orkest en ik vind het zelf heel gaaf.
Ik ookquote:
Ik koop hem wel volgende weekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef Tokus het volgende:
netjes.
de limited edition is trouwens wat vernaggeld. bij Serenade Of Self-Dstruction ontbreekt er wat zang. dus daar is wat misgegaan...
Had ik ook graag heen gegaan, maar andere verplichtingen dit weekend.quote:Op vrijdag 30 september 2016 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Morgen is toch ook de tweede editie van Epic Metalfest??
Ik vond het vorig jaar erg leuk. Maar dit jaar geen zin en geld. Dat het vorig jaar voor mij slechts 15 minuten fietsen was, speelt ook wel meequote:Op vrijdag 30 september 2016 18:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Had ik ook graag heen gegaan, maar andere verplichtingen dit weekend.
al te vinden op spotifyquote:
en album release Partyquote:Op vrijdag 30 september 2016 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Morgen is toch ook de tweede editie van Epic Metalfest??
zal maar niet zeggen dat ik 'm al 3 1/2 maand in huis heb....quote:
Half geluisterd tijdens het hardlopen. Volgens mij ben ik positief gestemd.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:07 schreef Geckoo het volgende:
[..]
al te vinden op spotify![]()
het dochtertje van de toetsenist doet ook mee <3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |