I know. Staat al een stukkie terug in dit topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb verloren van Isabeau.
Tom_Tom- is nu een mod...hij hoort niet meer tot onze klasse!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Tom-tom_ zou gaan
Tom_Tom- heeft al 2 naamtopics in SHOquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:14 schreef Christine het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Tom-tom_ zou gaan
En ik was nog wel fan van hemquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tom_Tom- is nu een mod...hij hoort niet meer tot onze klasse!
![]()
Boris = Simpelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die nieuwe single van Boris echt zo simpel? Ik had iets anders van hem verwacht
Het is simpel. En hij zingt het totaal niet met bezieling.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of is die nieuwe single van Boris echt zo simpel? Ik had iets anders van hem verwacht
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tom_Tom- heeft al 2 naamtopics in SHO
Vind ik dus ook... echt veel slechter dan die NR-CD...die nummers vond ikquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:23 schreef Christine het volgende:
Ik ben 1.90, zij 1.80. Maar ze had ook wel hakken daar aan hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:07 schreef Dizer het volgende:
Nu ik het zie, Hind is best wel lang en Beev is op de foto langer dan Hind...dat betekent dat Beev echt heeel erg lang is
Ja dus.....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef BVO het volgende:
Wat ik me nou altijd heb afgevraagd... dat is toch niet dé Lucille? Die mankepoot?
Die lijkt me te dom voor DIG-mod namelijk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Kut, nu staat dat DIG-feedback in MAT.
Pas maar op voor een ban!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Ik wilde m'n berichtje nog afsluiten met "Stelletje inteeltmongolen" (gebruikt een vriendin van me altijd
) maar dat leek me toch niet zo handig
![]()
.
Van een DIG-ban kan ik niet wakker liggen, het was m'n eerste post in dat forumquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pas maar op voor een ban!
Ik zou het alleen erg vinden als ik een ban zou krijgen voor SHO en LIF.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Van een DIG-ban kan ik niet wakker liggen, het was m'n eerste post in dat forum.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf het een grappige foto vinden. Hoe BVO daar staat..
Ik had ook gepost in een topic in DIG, en mijn post is gewoon verwijderdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn Lucille en QuitGuy vreemd zeg..als mods in DIG
Ik stel een vraag over Javascript en zij sluiten de topics na een paar posts omdat ze zogenaamd "weten" dat het voor huiswerk is
Ze geven me niet eens de kans om het uit te leggen waarvoor het is
Kon je maar topics uit je MAT gooienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Kut, nu staat dat DIG-feedback in MAT.
Hakkkuuuuuuhquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik blijf het een grappige foto vinden. Hoe BVO daar staat..
Die heb ik trouwens ook, terwijl die verstandkiezen er alweer een tijdje uit zijjnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:28 schreef Christine het volgende:
[..]
(Verstands)kiezen.. (ja, het zoveelste topique)
Ook een reden om tel-topics te vermijden... die waren vroeger nog wel grappig, maar topics als "Vertel hier hoeveel .... jij hebt (gehad)" zijn verder ook niet echt boeiendquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:30 schreef BVO het volgende:. Ik heb ook vaak van die topics waar ik 1 keer een onnodige opmerking plaats en die dan echt een paar maanden erin blijft staan
.
Ik heb vakantie en ben op zoek naar een baanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Christine het volgende:
Jij bent ook altijd online he, BVO
Pauzeknop XXV. Met de groetjes van Catherine Keijl.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef Svensational het volgende:
Waarom is Tom_Tom- blauw?.
En hij blijft maar bovenaan staan he?!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
Die heb ik trouwens ook, terwijl die verstandkiezen er alweer een tijdje uit zijjn.
Idd, zo onderhand zou je toch wel verwachten dat 'ie vol zitquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
En hij blijft maar bovenaan staan he?!
Vakantiebaantje?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op zoek naar een baan. Wil alleen nog niet erg lukken
.
Maar goed, over 2 weken lekker op vakantie.
Of dat alle verstandskiezen eruit zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, zo onderhand zou je toch wel verwachten dat 'ie vol zit.
Ow.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pauzeknop XXV. Met de groetjes van Catherine Keijl.
Ik inmiddels ook welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Vakantiebaantje?
Ik heb de hoop al opgegevenGa deze vakantie misschien wat vrijwilligerswerk doen ofzo.
Als Nederland verliest, mag ik dan jou de schuld geven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Pauzeknop XXV. Met de groetjes van Catherine Keijl.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef Dizer het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:07 schreef Svensational het volgende:
Als Nederland verliest, mag ik dan jou de schuld geven?
Graag of niet hoorquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]Vanavond treedt Do op bij Villa BVD
Niet sinds gister.... Sinds het wedstrijd tegen Letlandquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:50 schreef Svensational het volgende:
Omdat je voetbal pas sinds gister leuk vind. En dan ga je natuurlijk geen voetbalprogramma'kijken
quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Morgen ben ik er niet. Ik ga naar bed. Tot vrijdag!
Huilen omdat Dizer en Tom_tom- vandaag niet online zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2004 22:48 schreef Riann het volgende:
Gaan jullie allemaal mee huilen![]()
![]()
![]()
Dat nederland verloren heeft natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Huilen omdat Dizer en Tom_tom- vandaag niet online zijn?
Verlorenquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:13 schreef Riann het volgende:
Dat nederland verloren heeft natuurlijk
Kijk naar de tijden van mijn postquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Verloren
Ik was aan het huilen omdat tomtom niet online is vandaag.
Mens, ik ben niet gekquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:45 schreef Riann het volgende:
[..]
Kijk naar de tijden van mijn post
dat is zo....(het stond op de bus te wachtenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:07 schreef Christine het volgende:
Maar dat ene doelpunt... stond Davids een beetje duf tegen het doel aan te leunen in plaats van actief de bal tegen te houden
Zo?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
Svurno mag z'n sig weleens aan gaan passen.
Waarom zit hij er nog bijquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef niksan het volgende:
Cocu
9 van de 11 is te oud....Davids, Overmars ook, maar die voetballen nog goed!quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom zit hij er nog bij
Net als die Overmars, van die overjarige voetballers die eigenlijk het vorige EK al te oud waren.
Tijd voor een nieuwe generatie.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:10 schreef Christine het volgende:
Gelukkig maar.
Positieve is wel weer, dat we de komende vier jaar even niet meer naar dat voetbal hoeven te kijken
Gewoon vakantie vieren...quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:23 schreef Svensational het volgende:
Eef, waar ben jij de hele tijd geweest?
Oh daar wou ik ook heen gaan!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Shrek 2 is tof.
Poes on Bootsquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Shrek 2 is tof.
We missen je hierquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:50 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Gewoon vakantie vieren....
Nu ik niet meer voor school op de pc hoef... zit ik er veel minder achter.... ga liever zwemmen ofzo.. met mooi weer.
De mijne ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
Mijn avatar is ook weer aangepast.
ik wil nóg nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
Mijn avatar is ook weer aangepast.
Jij hebt zelf anders een kruisjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:17 schreef dunn0w het volgende:
Jawel dat issie wel...... stuur die foto eens naar mij.... zal ik je laten zien wat scherp is...
ja? .. oohh dat ligt boomspeed er tijdelijk uit...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij hebt zelf anders een kruisje
Zie het verschilquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:15 schreef BVO het volgende:
Mijn avatar is trouwens toch niet zo onscherp?.
quote:
Dat zou iedereen elke keer de TT gaan veranderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:19 schreef BVO het volgende:
Verander trouwens 'ns de TT van het Tournament.
Waarom kan de TS dat eigenlijk niet zelf?.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:58 schreef BVO het volgende:
Of jij hebt gewoon een slechte smaak TomTom.
Die clip is idd erg nageaaptquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef niksan het volgende:
mwoah.....
ik vind het een beetje teveel op Girlfriend van Justin Timberlake lijken, met de clip van Senorita (?)..misschien moet het wennen....
tsja...Hind heeft wel een hele mooie stem en ziet er ook heel mooi uit, maar ze komt bij mij niet bepaald overtuigend over...een voorbeeld is bij villabvd: een best zielig nummer, waarbij zij een stralende lach opzet...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Het begint meestal wel leuk, alleen na 1 minuut ofzo beginnen ze die tekst heel de tijd te herhalen met van dat vreselijke kattengejank, echt verschrikkelijk.
Ik vind Hind geweldig, maar daarmee ben ik ook de enige denk ik soms
(op TomTom en Svurno na dan
)
Maar voor de rest hou ik vooral van Michael Jackson/Justin Timberlake/Prince etc...
Niet echt wereldschokkend ofzo, maar vrienden van me enzo houden er vaak een hele andere smaak op na..
.
Kan het altijd proberen.......quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:05 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar bij mij is ook niet zo scherp. Misschien krijgt Evelien hem wat scherper...
Ok, momentjequote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kan het altijd proberen.......
Bob plaats ff de originele foto van hind...??!!
me tooquote:Op zondag 4 juli 2004 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou ook meer van alternatief.
Ik ben verslaafd aan Muse..
Nou lekker, die kutmof gaat ervandoor met de prijs. Die moffen flikken het steeds weer. Zelfs al ligt duitsland eruit wint er toch weer zo’n kutmof de finale.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:06 schreef niksan het volgende:Griekenland
<--------------------quote:
Dank je, ja lees sinds kort mee en sinds net post ik hier dus ook.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef dunn0w het volgende:
Haihai Dada... leuk dat jij nu ook hier post.......
Weet iemand al een titel voor deel 8?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef Svensational het volgende:
Dit topic gaat een stuk langzamer dan de vorige
Doe niksan maar die heeft Dizer aan de haak geslagen. Een hele prestatie. Daar kan ik met mijn 1 a 3 posts in dit topic niet tegenop.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:22 schreef dunn0w het volgende:
Of... een welkoms topic voor Dada ...
Ja.... was ook niet goed gespeld..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Doe niksan maar die heeft Dizer aan de haak geslagen. Een hele prestatie. Daar kan ik met mijn 1 a 3 posts in dit topic niet tegenop.
EDIT: Welkomst topic kan, las het even verkeerd.
Mij ook niet. En als dit topic er lang over gaat doen dan is een welkomsttopic voor mij ook een beetje onzin, dan kan beter niksan een tt krijgen. Denk ik, maar jullie moeten het weten hoor. Ik ben nieuw hier.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef dunn0w het volgende:
Maargoed.... mij maakt het nu uit...
Nee inderdaad. En ook al niet nieuw als Fok! lid. Waar is mijn looprekquote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef dunn0w het volgende:
.. Maar niet nieuw als vaste GTST-poster....
Whahaha...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En ook al niet nieuw als Fok! lid. Waar is mijn looprek
Welterusten Dunn0w. Slaap zacht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:37 schreef dunn0w het volgende:
He ik ga slapen... morgen weer vroeg dag....
Weltruste.
Welterusten Svensational, slaap jij ook maar zacht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook slapen![]()
![]()
Ik wil ookquote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Tja, niksan, Tom_Tom-, Riann of Dada
Ik hoop dat jij ook zacht geslapen hebtquote:Op maandag 5 juli 2004 00:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Welterusten Svensational, slaap jij ook maar zacht.
Christine, Leukste Hind hater van Nederland!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil ook
Zet hem dan even op 25 ppquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:18 schreef Dizer het volgende:
Zo..ik ben er weer...maar ik ga weer weg. Ik ben te ziek om lang achter de computer te zitten.
Oh ennuh ik kom pas in de gtst topic als we op een andere pagina zitten. Mijn laptop heb ik niet hier maar op mijn stage en mijn slome computer van thuis kan de foto\\\'s van Fajah en Victoria (mede dankzij Sven) niet aan en loopt helemaal vast!
Maar jij krijgt niet...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil ook
Laat ik de \'Slaap zacht-traditie\' in ere houden......quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:23 schreef Svensational het volgende:
Maar ik ga er ook weer vandoor. Ciao![]()
Dat zeg ik elke avond een keer of 10quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:28 schreef dunn0w het volgende:
Ohh.... jij ook nog hier Beev...
jij zou 10 minuten geleden toch al je bedje opzoeken?..
doeiii.
Hehe klinkt goedquote:Op maandag 5 juli 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Christine, Leukste Hind hater van Nederland!.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:47 schreef Christine het volgende:
Hind is nu trouwens op sky radio. Lekker nummer.
tsja....dat heb ik ook....en gister had ik eens tijd, is fok down....kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Nee ik ben er maar bar weinig....
mijn post aantal / per dag is echt schrikwekkend gedaald...
de stats van alle showchats??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:06 schreef BVO het volgende:
De stats.
0012 (0030) _bigmac_ 693
0081 (0039) static 330
0128 (0067) BVO 247
0226 (0314) Dizer 173
0317 (0119) Tom_Tom- 130
0356 (0320) Svensational 121
0403 (0072) Riann 106
0427 (0642) niksan 100
Dunn0w stond er niet tussen.
Het aantal posts in de afgelopen week, wordt bijgehouden in een topic in GCquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:53 schreef niksan het volgende:
[..]
de stats van alle showchats??![]()
oh zo!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Het aantal posts in de afgelopen week, wordt bijgehouden in een topic in GC.
Gedaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:28 schreef BVO het volgende:
Svurno, je moet trouwens nog stemmen in het tournament. Voor maandag.
Wie niet?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb _bigmac_ in m'n MSN-lijst
Zeggen we niks over mijn nieuwe avatar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:59 schreef BVO het volgende:
... blabla .... Hind
quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee..
ik sta niet meer in je ondertitel :'(quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeggen we niks over mijn nieuwe avatar?
Je bent in mijn hartquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:03 schreef niksan het volgende:
[..]
ik sta niet meer in je ondertitel![]()
ontopic: weet je wel zeker dat Beckham je favoriet is....dit EK was hij niet zo daverend![]()
Tuurlijk lag het aan de STIPquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:06 schreef dunn0w het volgende:
Hij miste de penalty... maar dat lag natuurlijk aan de stip.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent in mijn hart![]()
Maar vooruit...kijk eens in mijn signature
Geen strippers!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:39 schreef niksan het volgende:
Evelien, zullen we samen ons vrijgezellenavond/nacht/weekend houden
jij bent niet uitgenodigd, dus je hebt er ook geen last vanquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen strippers!!!!!!![]()
![]()
Maar jij wel...dus heb ik er wel last vanquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:41 schreef niksan het volgende:
[..]
jij bent niet uitgenodigd, dus je hebt er ook geen last van
Ik heb een hekel aan Beckhamquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeggen we niks over mijn nieuwe avatar?
Fajahquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar jij wel...dus heb ik er wel last van
Nee hoor... ga maar genieten van je laatste vrijgezellen avondje...
*probeert niet de jaloerse man te zijn* Ik weet toch dat je van me houdt....
[schreeuwt]
He mannen....krijg ik nog een vrijgezellenavond met van die mooie strpteases!!!! Met van die grote....Kunnen we Fajah Lourens niet regelen??
ShowChat kon wel weer wat leven (lees: goede muziekquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
1 topic was wel genoeg geweest hoor, BVO..
Maar jij hebt altijd een afwijkende meningquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Beckham.
Nee hoor. Dizer voegde mij toe in zijn schermpje met oa. bigmac, realsteviow en frey.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
Jij hebt er wel veel op je msn he?.
Strak plan...quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:39 schreef niksan het volgende:
Evelien, zullen we samen ons vrijgezellenavond/nacht/weekend houden
Nee hoor.. We vragen Beckham wel ff langs..maargoed als hij er op staat maggie best ff strippen hoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen strippers!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
M'n team heet trouwens Bob aan de top
eentje maar?quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:41 schreef niksan het volgende:
[..]
jij bent niet uitgenodigd, dus je hebt er ook geen last van
evelien...voor ieder 1??:D
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
ofde Ridder
.... oh nee ik doe het toch maar niet...
![]()
een mooie manquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef dunn0w het volgende:
wie is dat?
De enige sympatieke en ontwikkelde ajaciedquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef dunn0w het volgende:
wie is dat?
Nou wees der blij mee...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]de Ridder
.
't is alleen eenAjacied
.
Wij hebben trouwens Fajah![]()
.
Intelligent dus?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef niksan het volgende:
heb je hem niet gezien bij villabvd...hij is de enige voetballer die kán praten...echt...het tegenovergestelde van wat nu bij oranje zit, zal ik maar zeggen![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:51 schreef niksan het volgende:
heb je hem niet gezien bij villabvd...hij is de enige voetballer die kán praten...echt...het tegenovergestelde van wat nu bij oranje zit, zal ik maar zeggen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
eentje maar?...... dit is de laatste keer voordat je altijd met dezelfde man bent hoor
.
Ik ook niet..quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Intelligent dus?... koel
.
Nee heb VillaBvD niet elke dag gezien.... heb het niet zo Henk en Frits.
Verbazingwekkend he? ... Ja ik geloof nog steeds in HET huwelijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]Je bent monogaam????
Dat zijn het!!! idd.. met jou kan ik praten...quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook niet... Salonsocialisten
![]()
.
Maar de gasten waren meestal erg leuk.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:57 schreef BVO het volgende:
Ik kan dan wel niet in een hoof van een vrouw kijken, maar er moeten toch wel mooiere foto's van hem zijn?![]()
.
Hij gaat over jouw.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:58 schreef niksan het volgende:
oe! topic raakt vol, wie doet de volgende??
bij villabvd wassie leuker
ahaquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:00 schreef dunn0w het volgende:
Ow ik had niets in gedachten nog hoor..... maar we waren het al wel over eens dattie over jou of over Dada moest gaan..
Het gaat over de stripper voor niksans vrijgezellenfeestjequote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef Christine het volgende:
Gaat het nou nog steeds over voetbal?
én evelienquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat over de stripper voor niksans vrijgezellenfeestje.
Ik vind ze ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:55 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat zijn het!!! idd.. met jou kan ik praten....
en way to overrated... trouwens.....sukkels...
Dat doe je zelf maar. Ik ga! Tschüsquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
Nu mag er ook wel weer wat van Fajah te zien zijn.
wie heb jij op het oog??quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:06 schreef dunn0w het volgende:
[afbeelding]
Nee.... JOH check het Miss2004 GTST topic van .... het puilt over van Fajah.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
Ik kan geen foto vinden hoor.
-edit: die foto is al beter.
Nu mag er ook wel weer wat van Fajah te zien zijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doe je zelf maar. Ik ga! Tschüs
Dan vraag je toch Hind?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat over de stripper voor niksans vrijgezellenfeestje.
Zij ziet er zoooo nep uit. Alsof ze het helemaal gemaakt heeft, maar wie is ze nu helemaal. In een soap spelen. Joepie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Zo vind ik d'r toch gewoon het mooist.
wat moet ík met Hind.....ik ben meer voor het mannelijk soortquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan vraag je toch Hind?
Ik denk nog..quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:07 schreef niksan het volgende:
[..]
wie heb jij op het oog??![]()
niksan wil een manquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan vraag je toch Hind?
De meest sexy vrouw.. volgens velen... maarja... wat moet je daarmee...?!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Zij ziet er zoooo nep uit. Alsof ze het helemaal gemaakt heeft, maar wie is ze nu helemaal. In een soap spelen. Joepie.
lekprikkenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
[..]
De meest sexy vrouw.. volgens velen... maarja... wat moet je daarmee...?!.
Goed plan..... dan gaan wij undercover ff naar het feestje van Dizer... en steken we ze lek... is iedereen weer blijquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:14 schreef niksan het volgende:
[..]
lekprikken![]()
quote:Goed plan..... dan gaan wij undercover ff naar het feestje van Dizer... en steken we ze lek... is iedereen weer blij .
He's all yours!quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
ja ons eigen feestje... kheb alweer een leuk iemand gestrikt... wat dacht je van Egbert-jan Weber?
[afbeelding] .. helaas er waren geen foto's van hem te vinden op google.. zonder katje.
pff.. hier was ik nu bang voor....quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Dan nemen wij Katja![]()
.
Mogen wij ook wat plezier?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
pff.. hier was ik nu bang voor....
Moeten we er nog soapies bij?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:19 schreef niksan het volgende:
[..]
He's all yours!![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:12 schreef niksan het volgende:
[..]
wat moet ík met Hind.....ik ben meer voor het mannelijk soort![]()
voor Dizer's vrijgezellenfeestje is het een goed plan...
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Mogen wij ook wat plezier?![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |