Een lichaam kan natuurlijk vermoeid raken. Een mens rond jou leeftijd behoord zelfs 8.5 uur rust per nacht te hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:33 schreef appelbanaan het volgende:
en @ tagnar, stress heb ik niet gehad, het is gewoon zo dat ik in de eindexamenfeestperiode om 5 uur snachts naar bed gaat, en weer vroeg op moet staan kranten rondbrengen. wat dus resulteert in +- 3 uur slaap per nacht..
ik denk dat je moeder het wel zal begrijpen als je uitlegt dat je een probleem hebt dat je liever met een iets minder bekende dokter wilt bespreken. Ze zal je dan vast wel door sturen naar een colleg.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef appelbanaan het volgende:
leuk is ook het vooruitzicht dat als het niet vooruit gaat met erectie, ik niet naar de huisarts kan.. Want dat is mijn moeder
hehe, maar die zal het wel juist begrijpenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef appelbanaan het volgende:
leuk is ook het vooruitzicht dat als het niet vooruit gaat met erectie, ik niet naar de huisarts kan.. Want dat is mijn moeder
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef appelbanaan het volgende:
psies, naarmate jij je meer druk maakt of "ie" wel werkt... laat "ie" het juist meer afweten...quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:49 schreef erodome het volgende:
Tja teveel alcohol naar binnen werken is idd niet echt goed voor je libido....
Maar haal de druk er eens vanaf, slaap lekker bij, ga over op een gezond dieet(laat die alcoholhoudende dranken maar even staan....) en let eens niet op je penis, hou je er eens niet mee bezig...
Niet meer..?? z'n gereedschap moet nog beginnen te gaan werkenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Alessandro het volgende:
Mischien heb je gewoon een probleem en werkt je gereedschap gewoon niet meer. Ga naar de dokter voor hulp.
Lees nou de OP eens goed, die jongen had totaal geen problemen, totdat ie het te druk kreeg, examenstress kreeg en zich ineens druk ging maken òf ie 'm wel omhoog kom krijgen bij een leuke dame... en toen ging het mis... en onder die omstandigheden, zeker bij enige onzekerheid zal menige leuter het opgeven...quote:Op zondag 4 juli 2004 21:49 schreef FreedonNadd het volgende:
Je kan ook een te hoge bloeddruk hebben. Het eerste wat er dan mee kapt is je erectie. Dus minder stressen en kijken of het weer terugkomt.
*zucht*quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef Alessandro het volgende:
Of hij is gay zonder dat hij het weet??? Ik ken veel mannen die er pas achter kwamen toen ze hem niet stijf kregen bij een naakte meid en wel bij een naakte man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |