Geweldig weerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:13 schreef Frey het volgende:
Een compilatie van Frits, omdat die het ook goed deed met de stemming
Frits
Je zoekt een plaatje van 60x 60, dan sla je op, dan ga je naar user-icon manager, klik je op uploaden, en dan op gebruik dit icon.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:29 schreef Noa-lynn het volgende:
Hoe doe je dat dan Svensational?
Was het niet door Martine of zo...of was het nou Ludo..?quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Frits van Houten er eigenlijk ingekomen?
Dat donkere jochie hoe zat dat nou ook alweer, moest hij dat doen van Martine?
Frits liet hem toch uiteindelijk vrij?
hij moest hem ontvoeren en kreeg een emotionele band met dat jochie. Dat jochie bleek ook nog eens suiker te hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe is Frits van Houten er eigenlijk ingekomen?
Dat donkere jochie hoe zat dat nou ook alweer, moest hij dat doen van Martine?
Frits liet hem toch uiteindelijk vrij?
Ludo kwam er in na dood van Fritsquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was het niet door Martine of zo...of was het nou Ludo..?
Hij kon er toch niet meer tegen of zo?
Ervoor!!! Ludo was een kennis van Frits!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ludo kwam er in na dood van Frits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Nee, hoor. Toen ik begon te kijken kwam Ludo er net in, zijn eerste scene heb ik een keer laten zien. Frits was toen al dood.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ervoor!!! Ludo was een kennis van Frits!!
Ludo werkte hiervoor bij een verzekringsbedrijf of zo en deed zaken voor Frits.
Ik geloof een van de eerste scenes dat Ludo binnenloopt bij Frits' kantoor.
Preciesquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, hoor. Toen ik begon te kijken kwam Ludo er net in, zijn eerste scene heb ik een keer laten zien. Frits was toen al dood.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgens Weekend komtAls tweelingzus van Bowien ofzo..Of Bowien bleek helemaal niet te zijn omgekomen bij die val, maar ze werd bedreigd door Ludo dat ze weg moest gaan ofzo. Bowien terug lijkt me iig een goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Terug in Gtst.
vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |