Honderdenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
zijn er al weer nieuwe brechtfoto's, spindizzy?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukt geloof ik...
In de maneschijn
Zo liegt een vogel
en zo liegt een vis
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukt geloof ik...
In de maneschijn
Zo liegt een vogel
en zo liegt een vis
japanners en chinezen schijnen gek te zijn op blonde kindertjes. en aangezien nederland zien als land van klompen molens en blonden mensen, is het summum van fotografie voor hen het vastleggen van blonde kindertjes in een klomp op de zaanse schansquote:Op woensdag 30 juni 2004 21:53 schreef melonovy het volgende:
Waarom doe die Japanners dat? Angel22 vertelde er ook al over!
En hoe kom je er op om met zulde doelstellingen naar de Zaanse Schans te gaan?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 07:51 schreef lady-wrb het volgende:
wat een lieffie![]()
Wij waren ook een keer in de Zaanse schans, en toen pakten ze een fiets die op slot stond om mee op de foto te gaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
japanners en chinezen schijnen gek te zijn op blonde kindertjes. en aangezien nederland zien als land van klompen molens en blonden mensen, is het summum van fotografie voor hen het vastleggen van blonde kindertjes in een klomp op de zaanse schans![]()
![]()
![]()
wij wilden dit nu een keertje omdraaien, vandaar dat doel om japanners te fotograferen en aangezien je de meeste kans hebt op japanners op de zaanse schans......
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:51 schreef beefcake het volgende:
Tan dat is Junah hoor, niet Dylan![]()
![]()
Ze is weer superschattig![]()
Hihi ik weet het maar ik ben in een flauwe bui. Er staat zo mooi "Dylanquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:52 schreef Tan het volgende:
[..]Die 'O+' sloeg op jouw foto van Dylan, maar Junah is natuurlijk ook
![]()
)
Die zijn ook idd gek op blonde kindertjesquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
japanners en chinezen schijnen gek te zijn op blonde kindertjes. en aangezien nederland zien als land van klompen molens en blonden mensen, is het summum van fotografie voor hen het vastleggen van blonde kindertjes in een klomp op de zaanse schans![]()
![]()
![]()
wij wilden dit nu een keertje omdraaien, vandaar dat doel om japanners te fotograferen en aangezien je de meeste kans hebt op japanners op de zaanse schans......
Leuke foto's angelquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:01 schreef Angel22 het volgende:
spammerdespamVerjaardag op de psz... duurtn nog een maand maar dat geeft niet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn alletwee erg fotogeniek hoor! Valt niet mee om twee kinderen er tegelijk leuk op te krijgen, maar de foto is zeker geslaagdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:01 schreef Meaghan het volgende:
Vooral die met z'n twee'tjes is erg mooi gelukt en daar ben ik ontzettend happy mee!!
Bij opa en oma staat ie ook al te pronken, een leuke verrassing voor als ze terugkomen van vakantie![]()
dat viel wel mee... de camera moest ik daarna een rotgooi geven omdat het poesje iets te hardhandig geaaid werd door madam.. Poes (Tooske!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:44 schreef Meaghan het volgende:
Ah Suus
Met de bal spelen is hier ook helemaal favoriet. We hebben zo'n strandbal waar ze lekker overheen kan hangen. Lijkt me ook erg goed voor de ontwikkeling zo'n bal. En wat is ze lief met dat poesje!! Pascalle zou het vast de haren uittrekken, zoals ze ook bij papa, mama en zusje veelvuldig doet![]()
Liam!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:46 schreef Belana het volgende:
belofte maakt schuld: wat is ie stoer he!!! Met dank aan de tip van Loena!
[afbeelding]
http://www.bellphoto.be/planning.htmquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:53 schreef E.T. het volgende:
wat is de website van Bell Photo?
tnxquote:
nee, is gewoon een schaap, gekocht bij de Esso voor 8 euro... Maandje of 6 geleden, allen is ie omgedoopt tot slaapschaap omdat ie altijd mee naar bed moet/gaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef moussy het volgende:
Luckepuck, is dat het slaap-schaap van babywalz?
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:31 schreef bixister het volgende:
Dylan, wat ben je toch een stoere vent!
en luckepuck, groeit Suus' kapsel van zichzelf zo gelijkmatig of is het tondeuse-werk?
het had toch gekund? zie tom van coolbabe en ook wat jessie hierboven zei. het is gewoon opvallend zo precies even lang al die haartjes zijn, vandaar mijn vraag. was niet de bedoeling om je te beledigen hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:37 schreef Luckepuk het volgende:
![]()
![]()
alsof ik nu al een tondeuze over dat koppie zou sleuren?
alsof ik er uberhaupt een tondeuze over heen zou sleuren!![]()
Ze is bovenop 4x kaal geweest sinds haar geboorte..en het begint nu ein-de-lijk te groeien alleen wil het met de beste wil van de wereld niet plat..
ut blijft recht overeind staan!
![]()
Hee, net zo oud als Christan! Lekker mannetje, wanneer is hij precies jarig?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:10 schreef daisy-fok het volgende:
kevin word in oktober 4
Cutequote:Op zondag 4 juli 2004 23:31 schreef babyfeet het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat schattig! Dylan, je hebt een mooie mama
Moeder & kind maken het goedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:14 schreef rena het volgende:
Hoe gaat het met Rottdog?
* agreesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Wat schattig! Dylan, je hebt een mooie mama
Dat vergrootglas! Geweldige foto!
Ik eerst, mijn schoondochterquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Aaaaaaaaahhhhh, Janneke heeft van die beentjes waar ik in wil bijten
Erg lieve foto's basset!! En wat goed van Noa dat ze loopt!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:38 schreef basset het volgende:
en Dylan onder de douche! Kijk uit mama anders motje nog in een ander forum
ffkosrte update:Noa kan lopen! Sindseen paar dagen looptze los de kamer door. Tot nu toe 20 stappen geteldGrappig gezicht hoor dat zoeken naar evenwicht!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik weet het....weer boxfoto's, maar ik zie haar nu alleen maar vlak voor ze naar bed gaat aangezien ik weer werk...En de camera kan ik ook niet elke keer meenemen in et weekend.
(moiet maar gaan sparen voor een eigen...maar ja
Gewaagd en zoquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:03 schreef beefcake het volgende:
Ennuh welk forum bedoel je![]()
Haha het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:11 schreef basset het volgende:
[..]
Gewaagd en zo(valt wel mee hoor, maar de fotograaf moet uitkijken metde zoom)
LOL, das helemaal waar! Er gaat niks boven een droge camera als je een foto wil maken (oud chinees gezegde)quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:19 schreef Bright het volgende:
Getsie! Ik hou niet van spruiten...
Maar de spruit die broccoli eet is wel liev, Lewis
En Basset, de cameraman moet alleen maar oppassen dat z'n camera niet nat wordt hoor! De rest is prima
beefcake, basset bedoelt vast één van de tieten-buikjes-billen-benen-topics in babes & hunks!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:21 schreef beefcake het volgende:
Haha het zal wel aan mij liggen, maar ik snap je niet helemaalMijn zus heeft de foto's gemaakt en ik heb haar duidelijke instructies gegeven
En er is geen zoom gebruikt.
iddquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:48 schreef bixister het volgende:
[..]
beefcake, basset bedoelt vast één van de tieten-buikjes-billen-benen-topics in babes & hunks!en je staat er inderdaad heel mooi op!
Is dat bij bo ook zo erg?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:23 schreef Jessicaa het volgende:
Tom wat een lekker bekkie hebbie toch!
En Junah je bent een schatje! Leuk jurkje heb heeft ze aan ook zeg!
Melvin is ook kjoet met dat duimpje
En Kylian laat Bo je shirt met pipo maar niet zien![]()
lievquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:41 schreef melonovy het volgende:
Papa leest voor uit "in de dierentuin" ... ter voorbereiding van het dagje weg naar de dierentuin(meeting) maar die wordt steeds maar uitgesteld. Ondertussen is dit wel een van de favo boekjes van Chiara geworden ...
Ik vind duimende kindjes ook superschattig! Gelukkig of helaas, tis maar hoe je het ziet, wil Chiara niet aan de duim...quote:Op zondag 11 juli 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
Wat is dat toch trouwens dat ik smelt bij "duimfoto's" maar dat helemaal niet heb bij kindjes met een speen?
Volgens mij komt dat door die zachte, dromerige blik die ze dan hebbenquote:Op zondag 11 juli 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
Wat is dat toch trouwens dat ik smelt bij "duimfoto's" maar dat helemaal niet heb bij kindjes met een speen?
Zo eentje heb ik ookquote:Op zondag 11 juli 2004 20:36 schreef babyfeet het volgende:
hier een slaapfoto van kyllian![]()
[afbeelding]
Zielig he? Hij mag ook nooit watquote:Op zondag 11 juli 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Bram, mag je nou geen beest-aan-een-touwtje?![]()
Ik heb het in de gaten... arme Bram...quote:Op zondag 11 juli 2004 21:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Zielig he? Hij mag ook nooit wat
doet niks hoor, ik zie dan nog kruisjesquote:Op maandag 12 juli 2004 09:47 schreef Bright het volgende:
Rewimo, even F5 of Ctrl-F5 doet wonderen! ('t Is een andere server, dus nog even wennen)
Alsof je zelf zo'n lekker bekkie trektquote:Op maandag 12 juli 2004 12:15 schreef Bolletje... het volgende:
Ik ga ook maar weer eens met Valentina en Aurora de show stelen
Kijk, ik ben nu 5 jaar, dus dan kan ik heus wel al kersen eten, en de pit uitspugen.
[afbeelding]
Ik was ook een pit aan het uitspugenquote:Op maandag 12 juli 2004 12:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Alsof je zelf zo'n lekker bekkie trekt![]()
Maar 't zijn wel leuke meiden
en sjees.. ik moet ech tleren scoubidouen.. ik kan er niet tegen als meisjes van 5 iets kunnen dat ik niet kan
das ook wel eens anders hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 21:53 schreef Lois het volgende:
Wat heeft ze een lief stemmetje![]()
Hmm, laat me raden. Glas verzekering is zeker skyhigh ??quote:Op maandag 12 juli 2004 21:57 schreef Knorretje het volgende:
das ook wel eens anders hoor
Ondanks chronisch groentegebrekquote:Op maandag 12 juli 2004 20:57 schreef Lois het volgende:
Rewimo wat lijkt Christan ineens groot joh, zo languit op de vloer.
Ik heb niet 1 speenfotoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:09 schreef Luckepuk het volgende:
(ben benieuwd of er nog meer van die mamaspeentjes-foto´s zijn!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |