He i am just a newbee!quote:In het vorige topic schreef Coolbabe het volgende:
Als je hem iets korreliger laat is het iets natuurlijker denk ik, luckepuck
Maar het scheelt wel enorm!
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef beefcake het volgende:
Worden jullie Dylan onderhand niet een beetje zat?
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:42 schreef beefcake het volgende:
Worden jullie Dylan onderhand niet een beetje zat?
Euuhhhhhh.....quote:Op zondag 19 juni 2004 21:44 schreef Karin het volgende:
Stoere Wilyan in de brandweerauto!! met dezelfde schoenen als Bram, ze hebben wel veel hetzelfde he?
Oké, dat was ik dus...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef PRODY het volgende:
[..]
Euuhhhhhh.....
*uch..* Laten we zeggen dat we beiden dezelfde GOEDE smaak hebben??? *kuch..*
Ha dan geroepen, mutsquote:Op zondag 20 juni 2004 12:52 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
He i am just a newbee!![]()
(was allang blij dat ik na 3 uur vogelen doorhad hoe ik een foto moest inladen om te bewerken!)
We wisten wel dat jij het was hoor!! Wie heeft er nou nog meer zo'n leuke Wylian?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:45 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Oké, dat was ik dus...
[edit] zie nu ook dat ik onder hubbie's naam de foto's heb gepost.....![]()
Tja........ mijn man dus........quote:Op zondag 20 juni 2004 13:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
We wisten wel dat jij het was hoor!! Wie heeft er nou nog meer zo'n leuke Wylian?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa Dylan fotoooooooo's!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:57 schreef beefcake het volgende:
En wat fijn dat jullie Dylan nog niet zat zijn! Ik ook niet hoor, maar ja, das nogal logischIk zal wel wat fotootjes maken als ie weer wakker is
![]()
Ik heb een nieuwe digicam besteld, dus ik zal mijn best doen...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa Dylan fotoooooooo's!!!!!!!!
Trouwens Angelic..... Wat is Justin een mooi mannetje zeg!
Wat mij betreft mag je wel vaker foto's van hem gaan posten hoor!!!!
Hij is mooi he? Iedere moeder vind zijn kind natuurlijk de mooistequote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef Knorretje het volgende:
Angelic1:
JUSTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hij blijft dat lekkere koppie houden he, en die ogen en die krullen(in dat afgelopen half jaar is ie alleen maar mooier en knapper geworden)
't is dat m'n dochter hem al heeft ingepikt (en ik veel te oud ben) maar anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |