abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2004 @ 21:13:53 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20261383
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf maandag 28 juni 2004 @ 21:45:02 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20262441
tvp
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 28 juni 2004 @ 21:59:26 #3
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20263006
Hier ook eentje

De mensheid is nog niet klaar voor mijn foto's

toch maar die kloon aanmaken dan
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 28 juni 2004 @ 22:02:36 #4
35485 rique
with Canon, I can
pi_20263123
quote van Rewimo uit het vorige topique
quote:
Ik zou het niet weten, Ymke, kun je dat zien op een of andere manier? Dat het een kloon is bedoel ik, niet dat ie 1 post heeft
Volgens mij kunnen de moderators of de opper-guru's van Fok! in sommige gevallen achterhalen of een user een kloon is. Bijvoorbeeld door het vergelijken van IP-nummers en vast nog wel meer slimme truukjes. Mocht je er werk van willen maken dan kan dat dus wel.

-edit- Zelf ben ik trouwens niet echt een voorstander van dit soort recherche-achtige dingetjes tijdens een vredelievende wedstrijd zoals deze.
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  maandag 28 juni 2004 @ 22:08:32 #5
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20263321
Misschien een lurker die zo onder de indruk is van de foto's dat hij/zij nu toch zijn mening wil uiten? Ik zeg maar wat

Het is toch wel een beetje triest om een kloon aan te maken om punten te krijgen Bovendien haalt het niet veel uit als er honderd mensen stemmen...(Of je moet een flinke voorraad ip-adressen voorhanden hebben, en een twintigtal klonen aanmaken )
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 28 juni 2004 @ 22:16:07 #6
79550 Ymke
your ghost
pi_20263608
Ik ben de helft van alle deelnemers hier
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_20263698
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Offy het volgende:
Misschien een lurker die zo onder de indruk is van de foto's dat hij/zij nu toch zijn mening wil uiten? Ik zeg maar wat

Het is toch wel een beetje triest om een kloon aan te maken om punten te krijgen Bovendien haalt het niet veel uit als er honderd mensen stemmen...(Of je moet een flinke voorraad ip-adressen voorhanden hebben, en een twintigtal klonen aanmaken )
Je kunt natuurlijk voor nog meer kans met twintig klonen ook twintig verschillende foto's insturen, alleen zit je je dan het snot voor je ogen te fotograferen om ook twintig verschillende ideeën uit te werken......en dan al te bedenken dat het soms al een probleem is om met één werkbaar idee op de proppen te komen.

Over het gebruik van klonen voor meer punten zou ik me niet al te veel zorgen maken, het geeft wel weer een argument om het stemmen niet tot alleen de deelnemers te beperken, meer stemmen verminderd het effect van manipulatie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2004 @ 22:20:55 #8
13151 crew  Rewimo
pi_20263805
Nee, ik denk ook niet dat het veel effect heeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 28 juni 2004 @ 22:22:07 #9
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_20263856
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
en ik ben de andere helft....!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 juni 2004 @ 22:25:54 #10
13151 crew  Rewimo
pi_20264013
Ik vroeg me al af waarom jullie zoveel foto's instuurden
  FOK!Fotograaf maandag 28 juni 2004 @ 22:34:30 #11
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20264347
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:22 schreef Caar2 het volgende:

[..]

maar... maar ...

en ik dan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 28 juni 2004 @ 22:36:52 #12
35485 rique
with Canon, I can
pi_20264444
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef Xilantof het volgende:

[..]

maar... maar ...

en ik dan
Jij was toch door die Ymke omgekocht om je account beschikbaar te stellen voor deze frauduleuze tweemanswedstrijd?
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_20264588
quote:
[..]
* Bowiefan voelt een zwaar minderwaardigheidscomplex opkomen....

wie ben ik dan, ken ik mezelf niet meer, ik ben dus een ander....
pi_20264746
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Ymke het volgende:
quote:

[..]

Caar2 = kloon(Ymke)
pi_20264849
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:41 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

* Bowiefan voelt een zwaar minderwaardigheidscomplex opkomen....

wie ben ik dan, ken ik mezelf niet meer, ik ben dus een ander....
Wij zijn slechts aanwezig en denken dat we posten, aan fotowedstrijden meedoen.

Ik begin me nu werkelijk af te vragen of ik niet ook een kloon van Ymke ben....

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2004 22:50:07 (MSN-me-tag -> Fok!-me-tag) ]
  maandag 28 juni 2004 @ 22:51:16 #16
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20264981
Wie kan mij vertellen wat DOF is? Ik hoor hier steeds maar over en vraag me zo af wat dat is. in het begin dacht ik dan dat hij niet glimmend mag zijn ofzo, maar dat zal wel erg dom gedacht zijn denk ik
pi_20265466
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Offy het volgende:

Had jou vriendje niet een internetbedrijf?

pi_20265494
DOF = Depth Of Field, oftewel scherptediepte in een foto.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:05:12 #19
336 Jessicaa
pi_20265527
Ok bedankt !!
pi_20265535
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:51 schreef Jessicaa het volgende:
Wie kan mij vertellen wat DOF is? Ik hoor hier steeds maar over en vraag me zo af wat dat is. in het begin dacht ik dan dat hij niet glimmend mag zijn ofzo, maar dat zal wel erg dom gedacht zijn denk ik
DOF = Depth Of Field, of in goed engels Scherptediepte
  maandag 28 juni 2004 @ 23:05:45 #21
336 Jessicaa
pi_20265553
En jij ook bedankt
pi_20265757
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:05 schreef Jessicaa het volgende:
En jij ook bedankt
Kijk, en dat is nou gelijke behandeling
  maandag 28 juni 2004 @ 23:12:25 #23
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20265830
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Had jou vriendje niet een internetbedrijf?

Euh....

Ik hack morgen gewoon even in het stemtopic en maak mezelf de eervolle winnaar van deze maand...*oefent even het verbaasde gezicht* 'Oh...Ik??? Dat had ik echt nóóit verwacht!'
pi_20266410
Ik vind de discussies over valsspelen wel ver gaan, zelfs al zou iemand op zichzelf stemmen, dan is het door de hoeveelheid niet relevant. En waar gaat het nou heel om? Waardering van je mede-forumleden is toch veel meer waard dan jezelf beduvelen. Ben ik dan zo oud dat ik dit soort discussies niet meer kan vatten of ben ik ondanks mijn leeftijd nog steeds naief?
Wat ik wel jammer vind is dat je maar één foto mag insturen. Ik begrijp best dat het enorm veel werk wordt voor Rewimo of helpers om dat nog allemaal te behappen, maar toch.....
...niet geschoten is altijd mis...
pi_20266507
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:36 schreef rique het volgende:

[..]

Jij was toch door die Ymke omgekocht om je account beschikbaar te stellen voor deze frauduleuze tweemanswedstrijd?
Over fraude gesproken.... jij geeft dezelfde foto 2x punten
  maandag 28 juni 2004 @ 23:44:02 #26
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_20266911
Ik heb ook maar ff gestemd, ik heb nie echt gekeken of het nou een dierentuinfoto was of niet.
Het viel me eigenlijk nog wel best mee om te stemmen, vond het de vorige keer moeilijker
pi_20267287
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
Ik vind de discussies over valsspelen wel ver gaan, zelfs al zou iemand op zichzelf stemmen, dan is het door de hoeveelheid niet relevant. En waar gaat het nou heel om? Waardering van je mede-forumleden is toch veel meer waard dan jezelf beduvelen. Ben ik dan zo oud dat ik dit soort discussies niet meer kan vatten of ben ik ondanks mijn leeftijd nog steeds naief?
Wat ik wel jammer vind is dat je maar één foto mag insturen. Ik begrijp best dat het enorm veel werk wordt voor Rewimo of helpers om dat nog allemaal te behappen, maar toch.....
lieve mensen (Rewimo en Borelius) het is nooit een discussie geweest hoor! Zoals ik het zie, waren Offy en ik apart van elkaar in een melige bui en noemden dat dan ook (let vooral op het grote aantal satirische opmerkingen in de posts! ) vervelend dat dat verkeerd wordt opgevat..mijn excuses, het is uiteraard niet de bedoeling om vals te spelen, ik dacht alleen dat Rewimo et al het handmatig moest nakijken wie er allemaal op wie gestemd hadden! Het was zelfs een beetje meelevend bedoeld!!
Ik zeg dan ook: relaaaaaaaaaaaaaaaaaaakzzzz

Nu dat uit de weg is geruimd, nog even dit (want daar zat ik dan weer mee, sort of)
Marc H geeft in het vorige topic een overzicht van de voorlopige top 5. Dat is m.i. een beetje vreemd, want je wilt dat iedereen anoniem stemt om het spannend te houden en om vriendjespolitiek te voorkomen (had ik ergens gelezen..pin me er niet op vast), en dan ga je tussen door de tussenstand geven! Ik dacht trouwens ook dat we ooit hadden afgesproken dat we geen tussenstanden zouden geven, maar pin me ook daar niet op vast (en daarbij, misschien vinden mensen dat we die regel dan ook moeten aanpassen? Roept u maar!!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_20267645
Misschien moeten we al dat gedoe over regeltjes vooralsnog even lekker achterwege laten en zo Ik vind het wel spannend zo'n tussenstand en de mensen die dan toch zich laten beinvloeden...tja, jammer dan

Het merendeel van de mensen die stemt zal dit topic waarschijnlijk niet eens volgen Ik zag de vorige keer ook continue nieuwe namen.....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_20268255
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:28 schreef Borelius het volgende:
De hele regeltjesdiscussie komt iedere maand weer terug, en wat me er het meest aan opvalt is de omgekeerde generatiekloof. Wij ouwe sokken prediken vrijheid/blijheid en zelfregulering waar de jonge garde verzot blijkt op regels, regeltjes, bepalingen, tucht, orde, discipline, normen en natuurlijk waarden, en zo ongeveer overal waar dat mogelijk of onmogelijk zou zijn wordt fraude, bedrog en valsspelerij gevreesd. In onze tijd was dat gelukkig andersomonze tijd komt namelijk nog
Afgelopen wedstrijd is dus met wat regeltjes extra afgehandeld, en dat heeft zijn resultaat gehad, iedereen wil terug naar het oude open-vizier regime
quote:
Neem van mij aan dat de huidige opzet bij negentig inzendingen al een redelijke hoeveelheid werk met zich meebrengt.

Wanneer we echter een werkbare manier met meerdere inzendingen per user zouden ontdekken is het het overwegen waard, al zul je altijd een beperking moeten instellen om niet de hele inhoud van een microdrive in je mailbox aan te treffen.

Wat ook niet werkbaar is en wel leuk zou zijn is meerdere categorieën zoals destijds in FotoCreativ. Daar hadden ze verschillende categorieën voor beginners, gevorderden en een zgn Meister-categorie, maar ook een aparte categorie waarin elk experiment met beeld toegestaan was, zolang de bouwstenen maar eigen werk waren. Het aantal inzendingen lag daar echter ook een tikkie hoger dan hier (enkele duizenden, met voorjurering naar 200 en uiteindelijk stemming). Nu ik toch FotoCreativ weer eens in het geheugen heb staan: De onderwerpen waren daar nauwelijks afwijkend van wat we hier aan onderwerpen hebben. Er werd overigens steeds afgewisseld tussen een wedstrijd met een thema en een 'vrije' wedstrijd. Voor een wedstrijd gaven een aantal 'alte Hasen' zeer bruikbare tips over hoe je met het wedstrijdthema zou kunnen omgaan (vgl ons slowchattopic)

Helaas zijn we voor de exacte aanpak volgens FotoCreativ nog een tikkie te klein, hoewel ik wel heel veel raakvlakken zie tot aan het geheisa over dubbele stemmen aan toe. Ook bij Creativ werd gesjoemeld door families die wel tien tijdschriften (met stemkaart) kochten en de kaart instuurden. Op het totaal van 7000 stemkaarten sneed het echter niet bepaald hout
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 07:19:25 #30
13151 crew  Rewimo
pi_20270408
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef ArjanB het volgende:

[..]

Over fraude gesproken.... jij geeft dezelfde foto 2x punten
Dat klopt inderdaad Pas je dat even aan, rique, anders kan ik je punten helaas niet meetellen...
pi_20270463
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Dat klopt inderdaad Pas je dat even aan, rique, anders kan ik je punten helaas niet meetellen...
goed zeg, ik wilde net roepen dat die waarschijnlijk een typfoutje heeft gemaakt en de cijfertjes heeft omgewisseld, maar dat gaat ook niet op, de dubbele is 54 en hij heeft 45 ook al in zijn lijst

Ach ja, het is nog vroeg, of laat, het is maar net hoe je het bekijkt... ik ga in ieder geval zo ten bedde, welterusten goedemorgen
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 08:00:52 #32
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20270579
je gaat gewoon naar bed 's avonds, en moet vervolgens een half uur bij lezen om alles weer te snappen hiero
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 08:43:59 #33
13151 crew  Rewimo
pi_20270849
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 08:00 schreef Xilantof het volgende:
je gaat gewoon naar bed 's avonds, en moet vervolgens een half uur bij lezen om alles weer te snappen hiero
Ga dan ook niet naar bed!
pi_20270875
Wanneer gaan de stembussen dicht?
pi_20270899
Ah, had ook wel even in stemtopic kunnen kijken.

Ik moet nog even wakker worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 09:02:30 #36
13151 crew  Rewimo
pi_20271069
Mogge dawg!
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 09:08:11 #37
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20271147
oei!
ik moet ook nog ff gaan stemmen dan..

tis wel erg korte periode nu.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 09:17:21 #38
13151 crew  Rewimo
pi_20271293
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:08 schreef Xilantof het volgende:
oei!
ik moet ook nog ff gaan stemmen dan..

tis wel erg korte periode nu.
Twee dagen, net als anders
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 09:17:42 #39
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20271297
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Twee dagen, net als anders
ik zorg dat mijn stem er ook nog komt
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 09:20:02 #40
13151 crew  Rewimo
pi_20271330
Ik moet zelf ook nog stemmen
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 09:40:43 #41
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20271662

mijn punten zijn vergeven.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:52:12 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20274961
woei
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:39:03 #43
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_20277793
Zo, ik werd nog even door een medeforumganger geattendeerd dat ik nog moest stemmen....Met behulp van m-niki's overzichtstopic springen voor mij de leukste foto's er zo uit
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_20284715
Shit... ik ga niet winnen.
pi_20284905
Ik ben het helemaal met je eens Ouwesok, we begrijpen elkaar helemaal! Wat het extra werk betreft, daar zag ik zelf ook al een probleem, en als je het al verruimt, dan zal er zeker een limiet moeten zijn, 2 hooguit 3 zeker niet meer. Ik zal eens nadenken over een mogelijk systeem om dat makkelijker te kunnen afhandelen, per slot van rekening is dat mijn vak, fotografie is slechts mijn hobby!
pi_20287139
Ik heb al een paar puntjes bij elkaar gesprokkeld.

Had ik niet verwacht, dus is wel leuk.
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 19:48:42 #47
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20287342
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:41 schreef dawg het volgende:
Ik heb al een paar puntjes bij elkaar gesprokkeld.

Had ik niet verwacht, dus is wel leuk.
idem hier, en van 1 persoon had ik nooit verwacht te krijgen
dus dat dus ook wel geinig

verwacht niet al te veel punten meer dan nu, maar goed, maar niet uit
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20287447
we kunnen ooknog gaan raden welke naam bij welk nummer hoort.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:02:27 #49
79550 Ymke
your ghost
pi_20287726
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef Xilantof het volgende:

[..]

idem hier, en van 1 persoon had ik nooit verwacht te krijgen
dus dat dus ook wel geinig

verwacht niet al te veel punten meer dan nu, maar goed, maar niet uit
Waarom verwacht je van een persoon geen punten te krijgen ? Klinkt nogal naar
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:04:32 #50
13151 crew  Rewimo
pi_20287793
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:52 schreef stil het volgende:

Ik kan vanavond wel alleen de winnende nummers bekend maken, zonder de namen
pi_20287816
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ze zullen wel een beetje een negatieve relatie hebben.
pi_20287920
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 19:52 schreef stil het volgende:
van 1 foto heb ik een zeer vermoeden wie hem heeft ingestuurd, maar dat zullen wel meer mensen hebben
pi_20288024
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:08 schreef berc het volgende:

[..]

van 1 foto heb ik een zeer vermoeden wie hem heeft ingestuurd, maar dat zullen wel meer mensen hebben
van wie vertel
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:12:41 #54
79550 Ymke
your ghost
pi_20288036
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:05 schreef Impry het volgende:

[..]

Dan nog,
pi_20288185
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:05 schreef Impry het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, kan ook zijn dat ze in het verleden op andere soort foto's stemde.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:20:01 #56
13151 crew  Rewimo
pi_20288252
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:08 schreef berc het volgende:

[..]

Zet maar neer hier Straks zien we wel of je gelijk hebt. Is best leuk om te kijken of mensen te herkennen zijn aan hun foto's
pi_20288383
81 Xilantof
84 oudesok

37 Borelius

38 the-o
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20288624
Damn ik ben nu al benieuwd naar het volgende onderwerp.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:37:10 #59
79550 Ymke
your ghost
pi_20288746
Deze wedstrijd is wel heel erg slecht gegaan voor mij, ik wil het volgende onderwerp al weten , ik popel
pi_20288791
69 luap
38 the-o (is de enige van stil waarmee ik het eens ben) maar ze zal ook wel het 1 en andere achtergrond informatie hebben waarmee ze wel gelijk heeft.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:43:47 #61
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20288917
92 Morgil

36 Dawg
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:45:40 #62
13151 crew  Rewimo
pi_20288991
Ik verklap nog niks, maar sommige mensen zijn echt al herkenbaar kennelijk
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:47:06 #63
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289046
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik verklap nog niks, maar sommige mensen zijn echt al herkenbaar kennelijk
Noujah, sommige hebben in het slowchattopic gestaan, en een paar andere herken ik van het Meeting-topic
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:49:09 #64
13151 crew  Rewimo
pi_20289103
Kan iemand raden wat de mijne is? Om het eens andersom te benaderen
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:52:23 #65
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289204
Poeh...Kan je niet een hintje geven?

Ik zie jou wel voor iemand aan die nummer 83 zou maken ...Of nummer 9....Lastig zo, als je echt moet gokken!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:53:08 #66
79550 Ymke
your ghost
pi_20289222
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
83
  dinsdag 29 juni 2004 @ 20:54:02 #67
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289252
Haha...Ik ben dus niet de enige die dat denkt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:54:43 #68
13151 crew  Rewimo
pi_20289271
Nee, ik heb een echt levend wezen gefotografeerd
pi_20289277
83 mniki

70 Rewimo
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20289393
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
pffff als ik naar het centraal topic kijkt heb je er zoveel ingestuurd..

en ik weet zeker dat het 83 niet is....

rewimo stuurde (of nouja; plaatste) 46 in
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 20:59:11 #71
13151 crew  Rewimo
pi_20289422
Ik ben moeilijk te raden geloof ik
pi_20289437
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:54 schreef stil het volgende:
83 mniki

70 Rewimo
he op foto 70 kan je gewoon klikken
pi_20289445
Offy
pi_20289457
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben moeilijk te raden geloof ik
79?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:01:41 #75
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289504
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:00 schreef dawg het volgende:
Offy
Dan moet je ook niet je naam eronder zetten, snuggere
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:02:09 #76
79550 Ymke
your ghost
pi_20289518
Als je ze opslaat kan je wel zien wie ze ingestuurd heeft , eerst opslaan dan 2 keer met links en 2 keer met rechts klikken en voila
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:02:52 #77
13151 crew  Rewimo
pi_20289542
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:00 schreef berc het volgende:

[..]

79?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:03:39 #78
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289569
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

48?

We willen meer hints!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:04:31 #79
13151 crew  Rewimo
pi_20289597
't Is in elk geval maar 1 beest
pi_20289661
de beer 85
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:08:12 #81
13151 crew  Rewimo
pi_20289710
Jullie hebben nog 53 minuten om ze allemaal op te noemen
pi_20289713
Ah leuk....een extra wedstrijd namen raden Doe eens een gokje welke van mij is
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:08:45 #83
79550 Ymke
your ghost
pi_20289720
Er moeten nog wel heel wat mensen stemmen zeg, jammer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:10:21 #84
13151 crew  Rewimo
pi_20289753
Ja, weinig stemmers tot nu toe

En dat terwijl er zoveel deelnemers waren deze keer.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:11:11 #85
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20289772
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Ja, weinig stemmers tot nu toe
Ik denkt dat een hoop mensen gewoon inzenden, en dan 'vergeten' te stemmen

79? Ik had hier nooit aan moeten beginnen....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:12:12 #86
13151 crew  Rewimo
pi_20289788
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:11 schreef Offy het volgende:
79? Ik had hier nooit aan moeten beginnen....
Nee
pi_20289884
Rewimo 77 laatste gok
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:19:13 #88
13151 crew  Rewimo
pi_20290019
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:15 schreef stil het volgende:
Rewimo 77 laatste gok
Koud, erg koud
pi_20290023
Rewimo....59 soms?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:20:16 #90
13151 crew  Rewimo
pi_20290051
Ga door, ga door, dan raden jullie het vast voor 22 uur
pi_20290067
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Geef dan eens een hintje

als je zo doorgaat vind ik je wel een typje voor nr 5
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:21:09 #92
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20290079
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Is het een dierentuinbeest?

iemand die weet welke foto ik gemaakt heb?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:21:23 #93
79550 Ymke
your ghost
pi_20290092
Ik moet er vandoor , Winaar vast gefeliciteerd!!!!
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 21:22:36 #94
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20290131
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:02 schreef Ymke het volgende:

[..]

omdat die persoon altijd heel kritisch enzo is
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 21:23:17 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20290146
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 20:47 schreef Offy het volgende:

[..]

Noujah, sommige hebben in het slowchattopic gestaan, en een paar andere herken ik van het Meeting-topic
SSSSSSST
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:23:30 #96
13151 crew  Rewimo
pi_20290153
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:21 schreef Offy het volgende:

[..]

Is het een dierentuinbeest?
Nee.
quote:
iemand die weet welke foto ik gemaakt heb?
Ja ikke
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 21:24:23 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20290182
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:23 schreef Xilantof het volgende:

[..]

SSSSSSST
maar idd, stil had het goed

in het meeting topic is mijn inzending terug te vinden
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20290319
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:24 schreef Xilantof het volgende:

[..]

maar idd, stil had het goed

in het meeting topic is mijn inzending terug te vinden
Mijn gok kwam doordat mniki er op had gestemd klopt dat ook, van de onverwachte stem.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20290336
Rewimo, nr 42?

Obv uitlatingen in het derde slowchattopic verdenk ik er Rewimo van dat ze foto nr. 47 heeft ingestuurd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:36:41 #100
13151 crew  Rewimo
pi_20290552
Zo leuk dit

Oproep aan rique: als je voor 22 uur je stemmen niet herziet, kan ik ze niet meenemen in de eindtelling. Je hebt 2x op dezelfde foto gestemd
pi_20290641
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Zo leuk dit
Geef nou eens een hint

OK, we weten het volgende:
- het is geen dierentuindier
- het is slecht een enkel exemplaar

Tijd voor een grondige analyse van de aangeleverde foto's
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:41:50 #102
13151 crew  Rewimo
pi_20290726
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geef nou eens een hint

OK, we weten het volgende:
- het is geen dierentuindier
- het is slecht een enkel exemplaar

Tijd voor een grondige analyse van de aangeleverde foto's
Moet ik het voorkauwen of zo? Nog een hint dan: het is geen kat.
pi_20290894
nr. 95?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:46:42 #104
13151 crew  Rewimo
pi_20290919
Oproep aan The_Frog: kijk even naar je stemmen want je hebt op een niet bestaand nummer gestemd (96). Als je het niet aanpast kan ik je stemmen niet meetellen
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:51:00 #105
65884 Caar2
pi_20291089
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Oproep aan The_Frog: kijk even naar je stemmen want je hebt op een niet bestaand nummer gestemd (96). Als je het niet aanpast kan ik je stemmen niet meetellen
en weer een nadeel van foto's onder nr inzenden!! Op een niet bestaande persoon stemmen zou wat minder snel voorkomen..

(als The-Frog niet reageert op tijd kun je de andere stemmen toch wel mee tellen, dus alles behalve de punten voor die 96??)

[ Bericht 0% gewijzigd door Caar2 op 29-06-2004 21:56:22 (spelfoutjuh) ]
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:53:06 #106
98625 daisy-fok
niet zo stoer!
pi_20291159
shit wat is t hier druk!
ONTSPANNEN!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:53:18 #107
13151 crew  Rewimo
pi_20291170
Nee, ik denk niet dat ik dat doe. Ik heb die van rique ook nog openstaan. Ik neem hun punten niet mee in de telling als het niet aangepast wordt, want dan ben ik mijn controletelling kwijt.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:54:36 #108
69113 The_Frog
Oud hier!
pi_20291217
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:

Ik zal ff kijken zal wel 69 moeten zijn.
idd
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 21:55:14 #109
13151 crew  Rewimo
pi_20291247
Okee, ik neem hem alsnog mee
  dinsdag 29 juni 2004 @ 21:57:17 #110
69113 The_Frog
Oud hier!
pi_20291321
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Okee, ik neem hem alsnog mee
is inmiddels veranderd
pi_20291383
89 is van Rewimo.

Sorry, had een stukje topic overhet hoofd gezien

[ Bericht 100% gewijzigd door TsiisSkaaf op 29-06-2004 22:05:31 (Zo, weer terug gezet.) ]
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:00:45 #112
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20291449
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:59 schreef TsiisSkaaf het volgende:
89 is van Rewimo.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Moet ik het voorkauwen of zo? Nog een hint dan: het is geen kat.
90?
pi_20291474
LOL @ Offy...wilde net hetzelfde gaan zeggen
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:03:11 #114
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20291541
En snel weghalen dan he...stiekemerd
pi_20291554
en de boel is afgesloten Wie o wie gaat er winnen

We kunnen nu trouwens ook wel nummertjes bekend maken. Ik had, voor degenen die het nog niet geraden hadden, nr. 23 ingestuurd .

Ene foto met een hoog ah...lief gehalte waarvan ik bij voorbaat al wist dat-ie niet hoog zou gaan scoren, maar die ik persoonlijk wel ontzettend gaaf vind.
pi_20291569
88 is van Rewimo
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20291728
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:03 schreef Offy het volgende:
En snel weghalen dan he...stiekemerd
Sorry, staat alweer terug. Had het weg gehaald voordat ik jullie reactie had gelezen (niet gerefreshed).... Volgende keer zal ik alles lezen.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:09:31 #118
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20291763
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:08 schreef TsiisSkaaf het volgende:

[..]

Sorry, staat alweer terug. Had het weg gehaald voordat ik jullie reactie had gelezen (niet gerefreshed).... Volgende keer zal ik alles lezen.
Haha...maakt niet uit joh

Rewimo, schiet op met dat topic
pi_20291780
Wil ik m'n stem uitbrengen, ben ik net 2 minuten te laat... S**T. Naja, mijn oordeel:

5 punten: no 41
4 punten: no 92
3 punten: no 45
2 punten: no 87
1 punt: no 13
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:10:40 #120
73096 Geminis
iedereenheeftrechtopéénmening
pi_20291800
zo net op tijd gestemd...

Ik had no. 47 - met label
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:11:13 #121
97859 -BoBo-
Empathie... Carl Rogers
pi_20291818
Heb dan wel niet meegedaan maar ben wel benieuwd.....
Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see.
pi_20291891
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:10 schreef Geminis het volgende:
zo net op tijd gestemd...

Ik had no. 47 - met label
hmmm...die had ik aan Rewimo toebedeeld. Die begon over en
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:13:16 #123
13151 crew  Rewimo
pi_20291900
PdeHoog, je hebt één keer het goede nummer genoemd Het is je kennelijk niet opgevallen dat ik dat straal genegeerd heb

't Is nummer 5
pi_20291916
Thanks voor de punten iedereen. Ik had foto 8 ingestuurd, de ogen van de gorilla. Volgens mij heeft dat groene insektje op die spriet gewonnen.
pi_20291941
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:13 schreef Rewimo het volgende:
PdeHoog, je hebt één keer het goede nummer genoemd Het is je kennelijk niet opgevallen dat ik dat straal genegeerd heb

't Is nummer 5
Dat viel me wel op, maar ik zag er niets achter

* PdeHoog vind het flauw dat Rewimo dan geen antwoord geeft
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:14:57 #126
73096 Geminis
pi_20291956
er klopt iets niet
De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:15:03 #127
13151 crew  Rewimo
pi_20291960
Ik heb inmiddels een eindstand. De winnar steekt er met kop en schouders bovenuit. De tweede en derde plaats schelen 1 punt, ik wil dat nog even verifiëren met de oude eerbiedwaardige Sok, maar die is dus niet op MSN
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:15:34 #128
13151 crew  Rewimo
pi_20291985
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat viel me wel op, maar ik zag er niets achter

* PdeHoog vind het flauw dat Rewimo dan geen antwoord geeft
Het was nog geen 22 uur
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:16:49 #129
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20292037
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef Geminis het volgende:
er klopt iets niet
Oei....wat dan?
pi_20292060
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het was nog geen 22 uur
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:17:25 #131
65884 Caar2
pi_20292068
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:14 schreef Geminis het volgende:
er klopt iets niet
wat dan?????
pi_20292078
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inmiddels een eindstand. De winnar steekt er met kop en schouders bovenuit. De tweede en derde plaats schelen 1 punt, ik wil dat nog even verifiëren met de oude eerbiedwaardige Sok, maar die is dus niet op MSN
Moeten wij je even helpen ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:18:44 #133
13151 crew  Rewimo
pi_20292115
Wie heb jij op 2 en 3 dan?
pi_20292185
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Wie heb jij op 2 en 3 dan?
Als jij het nou zegt, zeggen wij wel welke goed is
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:22:35 #135
73096 Geminis
pi_20292266
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:17 schreef Caar2 het volgende:

[..]

wat dan?????
sorry, ik bedoel dat PdeHoog eerst denkt dat mijn foto van Rewimo is en daarna zegt Rewimo dat PdeHoog het goed geraden heeft van Rewimo d'r foto.
pi_20292312
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:22 schreef Geminis het volgende:

[..]

sorry, ik bedoel dat PdeHoog eerst denkt dat mijn foto van Rewimo is en daarna zegt Rewimo dat PdeHoog het goed geraden heeft van Rewimo d'r foto.
whehehehehe
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:23:52 #137
13151 crew  Rewimo
pi_20292317
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:22 schreef Geminis het volgende:

[..]

Dat ging over een eerdere poging van P Lees maar na
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:24:09 #138
73096 Geminis
pi_20292322
Overigens vond ik foto 26 er raar uitzien, maar kan het niet goed beoordelen...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:25:09 #139
65884 Caar2
pi_20292373
OUWESOHHOKKKKK!!!!!!!!! hoe kun je nu NIET online zijn op dit tijdstippp!!! wij willen de uitslaggg!!!

pi_20292424
Van wie is foto nr. 25? Die vond ik wel erg gaaf eigenlijk.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:27:22 #141
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20292442
Rewimo, we geloven je op je woord hoor
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:27:55 #142
65884 Caar2
pi_20292461
mijn foto vond je gaver @ pdeHoog
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:29:25 #143
13151 crew  Rewimo
pi_20292513
De nummers 2 en 3 worden momenteel nageteld Nog even geduld dus
pi_20292564
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef Caar2 het volgende:
Nr. 38 dus

Die was ook heel gaaf idd. Genomen in Praag? (daar was je toch op vakantie naar toe vorige maand?)
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:31:10 #145
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20292590
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:27 schreef Caar2 het volgende:
Was nr 38 die van jou? Wow, die heeft ook een hoop punten gekregen geloof ik
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:31:37 #146
65884 Caar2
pi_20292606
Kroatie hihi
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:32:14 #147
65884 Caar2
pi_20292636
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:31 schreef Offy het volgende:

[..]

Was nr 38 die van jou? Wow, die heeft ook een hoop punten gekregen geloof ik
Jepz...., ja best wel geloof ik, ben benieuwd!!!!!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:35:01 #148
65884 Caar2
pi_20292756
vind dat stemmen altijd zo grappig verlopen, krijg je eerst drie keer 5 punten en dan ineens een HELE pagina NIKS!! Zo zie je maar dat meningen erg verdeeld zijn...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:35:38 #149
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20292778
Ben trouwens wel benieuwd van wie nr 54 is, vond ik ook een hele mooie!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:37:29 #150
97859 -BoBo-
Empathie... Carl Rogers
pi_20292838
Van wie is 41??
Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see.
pi_20292890
en is 69 nou van luap
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:40:58 #152
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20292983
Ik heb de hele tijd gedacht van wel (maar hoe ik daar eigenlijk bij ben gekomen?)
pi_20292994
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef Offy het volgende:
Hij is idd leuk ingezoomd
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:41:26 #154
65884 Caar2
pi_20293003
En 87????????????? Ook zo'n leuke, zo mooi scherp ook!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:41:32 #155
13151 crew  Rewimo
pi_20293012
Nog eventjes en jullie weten alles
pi_20293013
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:35 schreef Offy het volgende:
van een marc,

dus marcH denk ik
pi_20293038
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef Rewimo het volgende:
* PdeHoog moet eigenlijk leren, maar vind dit spannender
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:43:32 #158
65884 Caar2
pi_20293074
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef Rewimo het volgende:
wil ut weten!!! schiet op!!! nu!!! hier met die punten!!!kom nou!!!! 'k wil je niet opjagen hoor
pi_20293098
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef Caar2 het volgende:
En 87????????????? Ook zo'n leuke, zo mooi scherp ook!!!
en de achtergrond match-t ook goed bij dat beest zelf
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:44:27 #160
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293106
In de tussentijd kunnen jullie raden welke van mij is
pi_20293200
Die van mij mag je ook proberen te raden... Alleen denk dat ik niet bekend genoeg ben hier. Dus dat het erg moeilijk wordt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:47:12 #162
13151 crew  Rewimo
pi_20293215
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:44 schreef Offy het volgende:
In de tussentijd kunnen jullie raden welke van mij is
Simpel, je vingerafdrukken staan erop
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:47:12 #163
65884 Caar2
pi_20293216
Ik denk trouwens de hele tijd dat nr 1 van Ymke is, geen idee waarom...:?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:47:50 #164
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293232
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Simpel, je vingerafdrukken staan erop
Neehoor
pi_20293258
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:47 schreef Offy het volgende:

[..]

Neehoor
Heb ik er op gestemd?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:48:58 #166
13151 crew  Rewimo
pi_20293281
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:47 schreef Caar2 het volgende:
Ik denk trouwens de hele tijd dat nr 1 van Ymke is, geen idee waarom...:?
Is niet zo, ik snap eigenlijk niet dat niemand deze herkent
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:49:23 #167
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293302
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik er op gestemd?
Nee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:49:34 #168
13151 crew  Rewimo
pi_20293306
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik er op gestemd?
Nee.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:49:40 #169
65884 Caar2
pi_20293312
nee, 42 is van Ymke bedenk ik nu ineens....hihi
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:49:51 #170
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293318
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is niet zo, ik snap eigenlijk niet dat niemand deze herkent
Ik ken geen paardenliefheb(st)(b)er onder ons? (of het moet brechtje zijn )
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 22:50:46 #171
13151 crew  Rewimo
pi_20293353
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:49 schreef Offy het volgende:

[..]

Ik ken geen paardenliefheb(st)(b)er onder ons? (of het moet brechtje zijn )
Heeft niks met het paard te maken
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:52:41 #172
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293420
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:46 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Die van mij mag je ook proberen te raden... Alleen denk dat ik niet bekend genoeg ben hier. Dus dat het erg moeilijk wordt...
Geef eens een hintje dan
pi_20293439
En welke is vam mij?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20293461
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:52 schreef Offy het volgende:

[..]

Geef eens een hintje dan
Oké klein hintje..... Staat maar één object op de foto.
Doe er nog wat bij, heb geen punten gekregen....
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:53:45 #175
65884 Caar2
pi_20293464
k'wil nie zeuren, maar eh duurt de uitslag nog lang, want anders kijk ik morgen wel val bijna in slaap!!
pi_20293503
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:49 schreef Offy het volgende:

[..]

Nee
OK, dan kunnen we er al vijf van de lijst schrappen

als je nu gewoon even verteld welke, dan kan ik je vertellen dat het toch een hele mooie foto is
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:54:40 #177
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293508
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:53 schreef TsiisSkaaf het volgende:

[..]

Oké klein hintje..... Staat maar één object op de foto.
93
pi_20293554
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:54 schreef Offy het volgende:

[..]

93
Ik hou het niet zo op katten, vooral geen grote...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:56:24 #179
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293565
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:54 schreef PdeHoog het volgende:

als je nu gewoon even verteld welke, dan kan ik je vertellen dat het toch een hele mooie foto is
Haha...dat het je nr 6 van de lijst was zeker

Nee, raden zullen jullie! Het is geen dierentuinbeest...
pi_20293631
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:56 schreef Offy het volgende:

[..]

82 misschien?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 22:59:05 #181
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293661
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:58 schreef TsiisSkaaf het volgende:

[..]

82 misschien?
(wie heeft je dat toegefluisterd? )
pi_20293704
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:56 schreef Offy het volgende:

[..]

48 soms?

edit:
niet dus .....
Je hebt trouwens mooie foto's op je site staan Offy
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 23:01:40 #183
13151 crew  Rewimo
pi_20293751
Is Caar2 nog wakker?
pi_20293774
Tsiisskaaf 46?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:02:27 #185
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293778
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

48 soms?
Qua onderwerp zat je goed
quote:
edit:
niet dus .....
Je hebt trouwens mooie foto's op je site staan Offy
Dankjewel! (ik heb speciaal voor deze wedstrijd mijn foto van de site afgehaald )
pi_20293790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Is Caar2 nog wakker?
Zijn status zegt van wel
pi_20293793
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:59 schreef Offy het volgende:

[..]

(wie heeft je dat toegefluisterd? )
Lijkt veel op: (van je website)

Deze heeft ook twee stippen....
pi_20293818
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:02 schreef Offy het volgende:

[..]

Qua onderwerp zat je goed
[..]

Dankjewel! (ik heb speciaal voor deze wedstrijd mijn foto van de site afgehaald )
heel slim
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:04:12 #189
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293849
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Is Caar2 nog wakker?
Is het grote moment aangekomen dan?
pi_20293860
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:02 schreef stil het volgende:
Tsiisskaaf 46?
Nee, is wel zelfde soort, niet merk....
pi_20293872
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef Offy het volgende:

[..]

Is het grote moment aangekomen dan?
Laten we het hopen. Kan ik eindelijk verder gaan met leren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 juni 2004 @ 23:06:07 #192
13151 crew  Rewimo
pi_20293912
De uitslag is bekend! (Na veel tellen en hertellen omdat 2 en 3 dicht op elkaar zijn geëindigd)

Van harte gefeliciteerd, winnaars!

1 69 - luap 96

2 54 - MarcH 59

]

3 3 - Sjeffie 58

4 87 - Briggy 49
5 38 - Caar2 45
6 8 - ArjanB 37
7 2 - Apestartje 30
8 58 - Sander0105 29
9 45 - The Lizard Queen 28
10 37 - Borelius 24
10 41 - Robertje 24
12 13 - Lithion 23
13 30 - err 22
14 65 - JoranVW 17
15 75 - KGA 15
15 93 - DearPrudence 15
17 17 - Twentemeisje 14
18 60 - The_Frog 13
18 63 - k_man 13
20 48 - Ptje 12
20 62 - vlietje 12
20 67 - neok 12
23 18 - Tonja 11
23 32 - fr.oosje 11
23 52 - Shark.Bait 11
26 14 - aapstok 10
26 26 - NiXz 10
26 83 - Eline 10
29 88 - Hyperdriver_NL 9
30 21 - DeTulp050 8
30 81 - Xilantof 8
32 22 - Liejannuh 7
32 23 - PdeHoogh 7
32 35 - Daniel0511 7
32 36 - Dawg 7
32 47 - Geminis 7
32 55 - gtd 7
38 4 - Killko 6
38 7 - Fristi 6
38 56 - cramus 6
41 10 - Phileine 5
41 16 - Martijn877 5
41 25 - SweT 5
44 5 - Rewimo 4
44 12 - DuchessX 4
44 42 - Ymke 4
44 43 - Tempelflower 4
44 49 - Osovega 4
44 72 - Coolhead 4
44 82 - Offy 4
44 89 - aerodread 4
52 1 - The-O 3
52 6 - Snakelady 3
52 28 - Cowgod 3
52 40 - Re 3
52 84 - Ouwesok 3
52 92 - Morgil 3
58 70 - Chevalric 2
58 90 - Gcaptain 2
60 15 - Luckepuk 1
60 27 - Lelijke_Aap 1
60 31 - paxlie 1
60 50 - Sannuh 1
60 59 - Sixty4 1
60 64 - PeterRabbit 1
66 9 - Stil 0
66 11 - Pleun 0
66 19 - Hampie 0
66 20 - Calculus 0
66 24 - qizl 0
66 29 - Impry 0
66 33 - ReCreative 0
66 34 - De_Warme_Bakker 0
66 39 - Pea4fun 0
66 44 - LomarVe 0
66 46 - Bibikuif 0
66 51 - EvilBastard 0
66 53 - PaulJRD 0
66 57 - beertje_ 0
66 61 - Vava 0
66 66 - De_Klusjesman 0
66 68 - Rique 0
66 71 - m_niki 0
66 73 - Schorpioen 0
66 76 - Roaddevil 0
66 77 - Melonovy 0
66 78 - Miereneuker 0
66 79 - RubberDuckey 0
66 80 - Eon 0
66 85 - Sasquatsch 0
66 86 - Bowiefan 0
66 91 - TsiisSkaaf 0
66 94 - Jessicaa 0
66 95 - Berc 0
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:06:20 #193
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293922
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Kan ik eindelijk verder gaan met leren
Je hebt toch geen examens/tentamens morgen he?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:07:57 #194
97859 -BoBo-
Empathie... Carl Rogers
pi_20293985
luap gefeliciteerd!!!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:08:25 #195
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20293998
Ha! Luap, (kon ook bijna niet anders he ), MarcH en Sjeffie: Gefeliciteerd
pi_20294030
Winnaars, gefeliciteerd!!

Volgende keer zal ik eerder insturen, sta ik niet weer op het end van de lijst... Netzo als vorige maand.
Mee doen is belangrijker dan winnen. Dus doe ik gewoon weer mee.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:12:04 #197
69113 The_Frog
Oud hier!
pi_20294109
Luap, MarcH en Sjeffie gefeliciteerd. Het zijn idd prachtige foto's.
Gelukkig zelf ook weer eens een paar puntjes gesprokkeld.
pi_20294110
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:06 schreef Rewimo het volgende:
De uitslag is bekend! (Na veel tellen en hertellen omdat 2 en 3 dicht op elkaar zijn geëindigd)

Van harte gefeliciteerd, winnaars!

32 23 - PdeHoogh 7

Grmbl.....er hoort helemaal geen h achter mijn naam
Maar toch nog 7 punten
pi_20294111
ach 14de nog best goed toch:?

Owja winaars gefeliciteerd.!!

(en ik hoop dat het volgende onderwerp (natuur)geweld word !!)
I used to want to take a drill to my head, Let the pain out of the hole...
Dit is niet een beeldscherm!
pi_20294191
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:12 schreef The_Frog het volgende:
Luap, MarcH en Sjeffie gefeliciteerd. Het zijn idd prachtige foto's.
Gelukkig zelf ook weer eens een paar puntjes gesprokkeld.
Mee eens. Gefeliciteerd alle drie
normaal zou ik roepen om gebak, maar dat gaat niet werken
pi_20294233
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:06 schreef Offy het volgende:

[..]

Je hebt toch geen examens/tentamens morgen he?
Ikke? Nee hoor Hoe kom je erbij

en nog wel eentje over transformaties en compilergeneuzel
pi_20294251
Van harte laup,Markh en steffie
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20294313
.

[ Bericht 100% gewijzigd door dawg op 29-06-2004 23:21:33 (dubbel) ]
pi_20294345
Gefeliciteerd allemaal!!

En de volgende ronde dan écht ook meedoen....
pi_20294380
Heren gefeliciteerd!!!
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:22:33 #206
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_20294442
Feli !!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_20294546
Bedankt allemaal echt heel leuk, ben benieuwd naar het volgende onderwerp (al verwacht ik dan niet zo hoog meer te scoren ) Enne..... een terechte nummer 1
pi_20295060
Alledrie gefeliciteerd. Het grappige van foto 3 (van Sjeffie) is, dat ik een bijna identiek exemplaar in mijn persoonlijk archief heb zitten (zelfde soort hondje, ook los van de grond in volle draf).
Ik heb erg veel opgestoken van deze hele wedstrijd. Niet zozeer over fotograferen maar over mensen en hoe ze op bepaalde zaken reageren en ook hoe bepaalde zaken helemaal niet gezien worden. Desondanks komen de betere foto's toch wel bovendrijven. Ik ben niet ontevreden als ik bedenk dat mijn foto (37) toch nog redelijk wat punten heeft gekregen en dat ik pas sinds 7 weken (na vele jaren gedwongen pause) de fotografie weer heb opgepikt en dan nog wel direct in digitale vorm.
Ik heb genoten, gelachen, ben verbaasd geweest en heb me ook wel eens geërgerd, maar al met al ben ik blij dat ik meegedaan heb en zal ik proberen volgende maand wederom van de partij te zijn.
Sommigen zullen teleurgesteld zijn, tot hen zou ik willen zeggen, houd de moed er in en ga door, de fotografie is zo leuk!
  FOK!Fotograaf dinsdag 29 juni 2004 @ 23:47:38 #209
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_20295145
Woeei 2de!!!!

en dat op 1 punt verschil met nummer 3
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:41 schreef berc het volgende:

[..]

van een marc,

dus marcH denk ik
Waar haal jij die marc vandaan? laat maar van de eerste pagina van mijn site natuurlijk
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:50:13 #210
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_20295214
Ten eerste, de 1,2 en 3 gefeliciteerd, waren alle drie erg mooie foto's .
Ten tweede, WOEI!!! Ik doe een keer mee, met een vakantiesnapshotje, en meteen 2 punten van een bijzonder aardig iemand (slijmen kan nooit kwaad)... Ga de volgende keer weer meedoen, en dan ga ik ook proberen om er iets heel moois van te maken... Hoop ik alleen dat het onderwerp ook een beetje meewerkt .
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:53:35 #211
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_20295313
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:44 schreef Borelius het volgende:
Alledrie gefeliciteerd. Het grappige van foto 3 (van Sjeffie) is, dat ik een bijna identiek exemplaar in mijn persoonlijk archief heb zitten (zelfde soort hondje, ook los van de grond in volle draf).
Ik heb erg veel opgestoken van deze hele wedstrijd. Niet zozeer over fotograferen maar over mensen en hoe ze op bepaalde zaken reageren en ook hoe bepaalde zaken helemaal niet gezien worden. Desondanks komen de betere foto's toch wel bovendrijven. Ik ben niet ontevreden als ik bedenk dat mijn foto (37) toch nog redelijk wat punten heeft gekregen en dat ik pas sinds 7 weken (na vele jaren gedwongen pause) de fotografie weer heb opgepikt en dan nog wel direct in digitale vorm.
Ik heb genoten, gelachen, ben verbaasd geweest en heb me ook wel eens geërgerd, maar al met al ben ik blij dat ik meegedaan heb en zal ik proberen volgende maand wederom van de partij te zijn.
Sommigen zullen teleurgesteld zijn, tot hen zou ik willen zeggen, houd de moed er in en ga door, de fotografie is zo leuk!
Da's een mooie post Borelius!
pi_20295333
Gefeliciteerd Luap, een overduidelijke winnaar! Zelf 6e geworden, ben d'r trots op
pi_20295535

Applaus voor jezelf, enneh, winnaars nu voor de goeie gang van zaken even een paar onderwerpjes mailen richting de coördinatie.
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:04:48 #214
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_20295613
Van sommige is een wens uitgekomen die bij de meet was uitgesproken, ik mocht niet winnen.
Na het is ook niet gelukt, maar 0 punten is wel heel erg zeg

Maarja nu dan alle felicitaties naar de winnaar en de nummer 2 en 3.
Nu wachten op het onderwerp van juli.

Kunnen het geen treinen zijn voor de maand juli?
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:07:04 #215
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_20295690
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:04 schreef RubberDuckey het volgende:
Van sommige is een wens uitgekomen die bij de meet was uitgesproken, ik mocht niet winnen.
Na het is ook niet gelukt, maar 0 punten is wel heel erg zeg

Maarja nu dan alle felicitaties naar de winnaar en de nummer 2 en 3.
Nu wachten op het onderwerp van juli.

Kunnen het geen treinen zijn voor de maand juli?
Heb jij iets met Rewimo afgesproken?
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:09:32 #216
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_20295742
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Heb jij iets met Rewimo afgesproken?
Op welke manier?
Of zit je in het verkeerde topic te posten?

[edit]
Ik heb zelf 2x als onderwerp transport ingestuurd onder het mom van: treinen spotten!!!
[/edit]
pi_20296434
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:44 schreef Borelius een heel goed verhaal:
[..] de fotografie is zo leuk!
Ben ook pas een week of 6 bezig en ik vermaak me idd kostelijk
pi_20297671
Winnaars van harte gefeliciteerd.

Grappig wel dat de nummers 1 en 2 van mij helemaal geen punten hebben gehad.
nummer 3 stond bij mij op 1
en ik zie dat ik volledig alleen sta in mijn nummer 3.....
en dat die van ouwesok is
en nee , dat wist ik niet van te voren
(hoewel hij de laatste tijd wel heel erg met kikkers bezig was)

Helaas heb ik zelf totaal geen punten gekregen
(ben ik dan echt als enige gegrepen door de blik van die aap )

Maar kom op met het nieuwe onderwerp, ik blijf schieten totdat ik punten heb gehaald
(en dan schiet ik wel door denk ik )
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 07:19:53 #219
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20298418
gefeliciteerd winnaars!!!

en idd Stil: van m-niki had ik zelf nooit punten verwacht die is altijd erg kritisch

op naar de volgende wedstrijd
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juni 2004 @ 07:27:30 #220
13151 crew  Rewimo
pi_20298438
Mooie foto's, veel deelnemers, maar naar verhouding weinig stemmers. Kennelijk hebben veel mensen alleen om het onderwerp ingestuurd Maar goed, maakt niet uit. Ik zie graag zo snel mogelijk een mailtje van de drie koplopers tegemoet, met daarin voorstellen voor het onderwerp van volgende keer.

Ik wil bij voorkeur morgenavond starten met stemmen, dus als jullie je brein een beetje vlot willen laten kraken: graag
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 07:30:12 #221
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20298441
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:27 schreef Rewimo het volgende:
Mooie foto's, veel deelnemers, maar naar verhouding weinig stemmers. Kennelijk hebben veel mensen alleen om het onderwerp ingestuurd Maar goed, maakt niet uit. Ik zie graag zo snel mogelijk een mailtje van de drie koplopers tegemoet, met daarin voorstellen voor het onderwerp van volgende keer.

Ik wil bij voorkeur morgenavond starten met stemmen, dus als jullie je brein een beetje vlot willen laten kraken: graag
goed zo

zet ze maar onder druk
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juni 2004 @ 07:35:33 #222
13151 crew  Rewimo
pi_20298452
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

goed zo

zet ze maar onder druk
Ik hoop jou nog eens onder druk te zetten
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 07:45:10 #223
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_20298483
* Marc H is al al bezig
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_20298498
quote:

Nou is 48 uur voor stemen ook wel wat aan de korte kant natuurlijk, helemaal met zoveel deelnemers.
ik ben ook 2 maand bezig geweest voordat ik beetje begreep hoe het allemaal werkte,
ik had natuurlijk iets fanatieker kunnen vragen

Maar het is zeker jammer dat er maar zo weinig mensen gestemd hebben, en het nadeel van zoveel inzendingen en zo weinig stemmers is dus dat er heel veel mensen zijn met relatief weinig punten (of 0 zoals ikke ) en dat had best anders kunnen zijn gezien de grote verschillen in de stemmen.

Misschien is het een idee om bij voorbaad al aan te geven van wanneer tot wanneer er gestemd kan worden op wat (onderwerp en fotos) en tot wanneer er ingestuurd kan worden. (misschien wijst het zich nu wel vanzelf, maar ik had dus echt ff nodig om het allemaal beetje te snappen)

in afwachting van het nieuwe onderwerp ga ik nu tukkie doen, trustuuuhhhh
pi_20298519
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:48 schreef Bowiefan het volgende:
...........in afwachting van het nieuwe onderwerp ga ik nu tukkie doen, trustuuuhhhh
Zeker nachtdienst gehad, want ik ga nu juist naar mijn werk, slaap lekker!
pi_20298537
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:53 schreef Borelius het volgende:

[..]

Zeker nachtdienst gehad, want ik ga nu juist naar mijn werk, slaap lekker!
inderdraad, dankje, jij werkze
pi_20298788
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:45 schreef Marc H het volgende:
* pascalheister is al al bezig
waar blijft die groepsfoto
  woensdag 30 juni 2004 @ 08:53:56 #228
73096 Geminis
pi_20298874
Ik vind de verhouding van inlevertermijn van fotos en stemmings-termijn ook een beetje scheef...
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 08:59:33 #229
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20298923
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik hoop jou nog eens onder druk te zetten
heb je vorige maand al kunnen doen

maar idd, ik hoop dat het nog vaker mag gebeuren
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20299006
#69 eerste? Nou ja dan zullen er wel veel mensen zijn die er iets in hebben gezien. Zelf heb ik de foto geen punten gegeven...

Maar in ieder geval iedereen die heeft gestemd, op mij of op anderen, hartelijk bedankt ! Marc H, Sjeffie en alle andere inzenders ook gefeliciteerd!
Nu komt het lastigste van het hele gebeuren, drie onderwerpen verzinnen. Is vrij onderwerp ook goed? dan hoef ik er nog maar twee. Ik zal zo snel mogelijk iets laten weten. Maar ben er nu nog te ondersteboven van om goed te kunnen nadenken.
voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
pi_20300684
quote:

Oeps, wist dus niet dat dit een gevolg daar van was zal me best doen !
  woensdag 30 juni 2004 @ 11:04:30 #232
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_20301198
Gefeliciteerd iedereen. Luap, prachtige foto.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_20301445
Zo de lastige opgaaf van het verzinnen van onderwerpen is ook weer gebeurd, Rewimo je hebt mail
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:39:04 #234
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_20303892
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 09:07 schreef luap het volgende:
#69 eerste? Nou ja dan zullen er wel veel mensen zijn die er iets in hebben gezien. Zelf heb ik de foto geen punten gegeven...
Ik vond het jammer dat de sprieten van het beest zo onscherp waren. Anders had ik em punten gegeven...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_20304027
Gefeliciteerd aan Luap en zijn opvolgers...

Ik ben benieuwd naar de onderwerpen...
Echte mannen eten geen honing,
die kauwen bijen
pi_20305667
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 07:19 schreef Xilantof het volgende:
gefeliciteerd winnaars!!!

en idd Stil: van m-niki had ik zelf nooit punten verwacht die is altijd erg kritisch

op naar de volgende wedstrijd
Hier moet ik natuurlijk even op reageren!
Je foto was erg prachtig Xilantof en het verbaast me dat je niet hoger bent geeindigd! Ik ben kritisch, maar het verbaast me wederom dat dat dus zo opvalt...ik verwacht dat iedereen dat toch is...ik kijk naar het totaal plaatje, compositie, scherpte, DOF, focus, camerastandpunt, kleursamenstelling, wat wordt weergegeven en hoe. Dat is misschien kritisch want er vallen altijd heel veel foto's af (zoals de nummer 3 bijvoorbeeld! voor mij is dat dus een raadsel waarom die zo hoog is geeindigd..zoals ik al eerder schreef, het is een hele mooie plaat, maar hij is te wazig en te donker -had in photoshop wel wat meer aan mogen gebeuren- als deze perfect was uitgevoerd dan had ie bij mij ook in de top 5 gestaan). Het is voor mij erg vreemd (nou ja, niet helemaal ik kan me het wel voorstellen, maar vanuit mijn standpunt is het vreemd) dat er hier best slecht op die kritiek gereageerd wordt (zeker niet door iedereen, maar sommigen springen er toch wel uit). En dat is best jammer, want ik heb je foto niet gemaakt, ik ben niet degene die hem slechter maakt (of beter), maar ik kan wel tips geven net zoals iedereen om de foto mooier te krijgen! Of is dat hier niet van belang? Mensen denken heel snel dat ik boos ben, terwijl ik alleen maar eerlijk ben. Het kan bij mij liggen, ik ben in het dagelijks leven heel erg gewend feedback/ kritiek te krijgen, te verwerken en ook te geven. Dit gebeurt op een dagelijkse basis, misschien dat ik te open hierin ben en zijn anderen het niet gewend. Graag zou ik wel een keer horen hoe dat nu precies zit, want ik wil me graag aanpassen. Als kritiek niet op zijn plaats dan hoor ik dat dus graag...anders blijft het zo dat men bijna bang voor mij is! (nou ja...jullie begrijpen wel wat ik bedoel...xilantof verwacht al geen punten van mij!! )

Oke, dat was een hele lange post!!
Natuurlijk feliciteer ik de winnaars van harte, ze zijn namelijk door heel veel mensen als beste gekozen, da's niet niks!!!
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_20306153
Ik heb het idee dat je onbewust Fok!fotografie een beetje vergelijkt met bv. DPZ.

Op DPZ zou je betoog overeenkomen met het doel van het forum, maar op Fok! is er denk ik wel enige nuancering vereist. Mensen kijken hier eerder naar wat een foto oproept (alsof je met familieleden foto's zit te bekijken, ik weet niet goed hoe uit te leggen), en er wordt veel minder naar het technische aspect gekeken. Ik persoonlijk vind de sfeer op Fok! HEEL ERG GOED!!! in tegenstelling tot de ooit niet-te-volgen-redenaties-sfeerbepalende-zaken op DPZ.

Ik ben het wel eens met je redenatie, alleen gaat hij voor Fok! denk ik niet op. Ook omdat de mensen hier anders zijn (op DPZ zijn de mensen echt veel en veel serieuzer met fotografie en de bijbehorende technieken bezig dan op Fok!).

Dit is ook geen aanval o.i.d., dus pak het ook niet als zijne een flame
pi_20306273
Damm ook ff niet op Fok! gekund en stemmen is al weer afgelopen ...
Zelf dus niet kunnen stemmen , wat ik toch jammer vind omdat er toch een paar mooie tussen zaten ..

Gefeliciteerd Luap !
en natuurlijk : MarcH , Sjeffie

* kijkt ff vlug over de stemmen en ziet dat ik nog paar puntjes heb gepakt .. Whow ! .. niet verw8 .. kon niks met die onderwerp vond het daarom ook niet zo leuk onderwerp ..*

als laaste nog ... Regels mogen van mij weer terug
pi_20306292
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef m-niki het volgende:

[..]

Hier moet ik natuurlijk even op reageren!
Je foto was erg prachtig Xilantof en het verbaast me dat je niet hoger bent geeindigd! Ik ben kritisch, maar het verbaast me wederom dat dat dus zo opvalt...ik verwacht dat iedereen dat toch is...ik kijk naar het totaal plaatje, compositie, scherpte, DOF, focus, camerastandpunt, kleursamenstelling, wat wordt weergegeven en hoe. Dat is misschien kritisch want er vallen altijd heel veel foto's af (zoals de nummer 3 bijvoorbeeld! voor mij is dat dus een raadsel waarom die zo hoog is geeindigd..zoals ik al eerder schreef, het is een hele mooie plaat, maar hij is te wazig en te donker -had in photoshop wel wat meer aan mogen gebeuren- als deze perfect was uitgevoerd dan had ie bij mij ook in de top 5 gestaan). Het is voor mij erg vreemd (nou ja, niet helemaal ik kan me het wel voorstellen, maar vanuit mijn standpunt is het vreemd) dat er hier best slecht op die kritiek gereageerd wordt (zeker niet door iedereen, maar sommigen springen er toch wel uit). En dat is best jammer, want ik heb je foto niet gemaakt, ik ben niet degene die hem slechter maakt (of beter), maar ik kan wel tips geven net zoals iedereen om de foto mooier te krijgen! Of is dat hier niet van belang? Mensen denken heel snel dat ik boos ben, terwijl ik alleen maar eerlijk ben. Het kan bij mij liggen, ik ben in het dagelijks leven heel erg gewend feedback/ kritiek te krijgen, te verwerken en ook te geven. Dit gebeurt op een dagelijkse basis, misschien dat ik te open hierin ben en zijn anderen het niet gewend. Graag zou ik wel een keer horen hoe dat nu precies zit, want ik wil me graag aanpassen. Als kritiek niet op zijn plaats dan hoor ik dat dus graag...anders blijft het zo dat men bijna bang voor mij is! (nou ja...jullie begrijpen wel wat ik bedoel...xilantof verwacht al geen punten van mij!! )

Oke, dat was een hele lange post!!
Natuurlijk feliciteer ik de winnaars van harte, ze zijn namelijk door heel veel mensen als beste gekozen, da's niet niks!!!
Begrijp dat je mij d'r uitpikt en brengt me ook meteen op het punt dat je kritiek gewend bent, niet dus anders had je mij d'r niet uitgehaald (beetje de pest in wat m'n kritiek op jouw was in eerdere posting ?)

Verder vind ik dat je teveel kritiek levert uit jouw standpunten wat fotografie betreft en dat wordt (in iedergeval door mij) nog wel eens als irritant ervaren.

Wat fotoshop betreft, dit is met de wedstrijd niet de bedoeling, zie regels.

Fotografie is voor mij niet alleen de technische aspecten daar van, zoals met mijn honden zie ik zelf de verschrikkelijke lol die ik met die beestjes heb terug in de foto's die ik met ze maak, technisch o.k. of niet !
Ook kan ik meegenieten van mensen (zoals ik) die net beginnen en in hun ogen een leuk plaatje neerzetten die het technisch misschien niet is.

Gelukkig zijn er hier veel mensen die wel de humor en lol van plaatjes inzien en niet alleen lopen te mauwen over Dof, Camera standpunten..... etc. etc.
Beetje opbouwende kritiek o.k. maar je kan er ook in doorschieten.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjeffie1 op 30-06-2004 14:11:24 ]
pi_20307331
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:00 schreef sjeffie1 het volgende:

[..]

Begrijp dat je mij d'r uitpikt en brengt me ook meteen op het punt dat je kritiek gewend bent, niet dus anders had je mij d'r niet uitgehaald (beetje de pest in wat m'n kritiek op jouw was in eerdere posting ?)

Verder vind ik dat je teveel kritiek levert uit jouw standpunten wat fotografie betreft en dat wordt (in iedergeval door mij) nog wel eens als irritant ervaren.

Fotografie is voor mij niet alleen de technische aspecten daar van, zoals met mijn honden zie ik zelf de verschrikkelijke lol die ik met die beestjes heb terug in de foto's die ik met ze maak, technisch o.k. of niet !
Ook kan ik meegenieten van mensen (zoals ik) die net beginnen en in hun ogen een leuk plaatje neerzetten die het technisch misschien niet is.

Gelukkig zijn er hier veel mensen die wel de humor en lol van plaatjes inzien en niet alleen lopen te mauwen over Dof, Camera standpunten..... etc. etc.
Beetje opbouwende kritiek o.k. maar je kan er ook in doorschieten.
Kijk dit bedoel ik nu..ik "pik" niemand eruit, omdat ik boos ben ofzo... ik vind persoonlijk dus wel dat iets technisch in orde moet zijn, maar het betekent niet dat als het dat niet is, dat het meteen verkeerd zit. Ik bedoelde dus dat je ervan kunt leren, maar als je er niet van wilt leren (want dat kan natuurlijk ook) dan is dat prima. Opbouwende kritiek is alles wat ik lever trouwens en dat gaat over dof, en camerastandpunten etc.
De vergelijking met DPZ is niet helemaal te maken, want daar zijn ze veel kritischer dan ik ooit zal zijn. Maar daar maken ze dan ook betere foto's (ja echt, dat is niet iets wat je moet verbergen of stil moet houden, dat mag gewoon gezegd worden denk ik).

Ik heb de boodschap in ieder geval wel begrepen dat men het hier prettiger vindt om op een ander niveau naar foto's te kijken. Ik zal dus ophouden over DOF en al dan niet meer, want het levert alleen maar scheve gezichten op (zie bovenstaande post)...
Persoonlijk vind ik dat jammer, maar goed, wie ben ik!! Voor mij betekent dit wel dat ik dan zelf niet zoveel meer aanwezig zal zijn, want voor mij heeft het geen zin om mijn foto's alleen maar te laten zien en te bewonderen (ook al valt er soms veel te verbeteren) (dat geldt trouwens niet alleen voor beginners hoor, maar ook voor mensen die al jaren bezig zijn!) of alleen maar te zeggen hoe leuk het hondje eruit ziet. Het spijt me voor Sjeffie dat hij/zij zich zo persoonlijk aangevallen voelt, maar dit is precies wat ik bedoelde met dat er niet goed op kritiek gereageerd wordt. Ik haalde zijn/ haar foto naar voren, omdat die op de derde plek staat terwijl ,...nou ja..dat heb ik al eerder verteld!

Nogmaals, ik ben niet boos, ik zou willen dat jullie dat ook niet waren..
  woensdag 30 juni 2004 @ 14:45:50 #241
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20307685
M-niki, ze kunnen veel van jou zeggen, maar niet dat je niet eerlijk bent. (and that's a good thing). Eerlijker dan de meeste mensen hier durven te zijn denk ik (inclusief mijzelf). Hierdoor sta je een beetje bekend als de recht-voor-z'n-raap, strenge (doch rechtvaardige) schooljuffrouw, maar dat is gewoon jouw manier van commentaar geven.

Als ik een foto zie die ik niet mooi vind, probeer ik heel subtiel te blijven, en draai ik er een beetje omheen met: 'probeer de volgende keer dit eens' of ' ik zou dat de volgende keer anders doen', maar jij zegt gewoon 'ik vind het niet mooi'. We bedoelen allemaal hetzelfde, alleen zegt de een het wat subtieler dan de ander

Te streng is natuurlijk ook niet goed, en ik denk dat er misschien wat meer rekening moet worden gehouden met het feit dat de meesten hier nog maar beginners zijn. Anders dan op DPZ, waar iedereen dus wat serieuzer is, en (naar mijn mening) op élke foto wel wat verkeerds gezocht wordt. (ojhee, wat heb ik nu weer gezegt )

Je zou een hele goede president zijn (maar 'plezier' staat hier denk ik meer voorop dan perfecte foto's maken)
pi_20307817
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:45 schreef Offy het volgende:
..........................
Te streng is natuurlijk ook niet goed, en ik denk dat er misschien wat meer rekening moet worden gehouden met het feit dat de meesten hier nog maar beginners zijn. Anders dan op DPZ, waar iedereen dus wat serieuzer is, en (naar mijn mening) op élke foto wel wat verkeerds gezocht wordt. (ojhee, wat heb ik nu weer gezegt )
......................
Dit beschrijft precies wat ik bedoel!
Offy, you did it again!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juni 2004 @ 15:01:29 #243
13151 crew  Rewimo
pi_20308056
Ik vind het wel prettig om aanwijzingen te krijgen voor mijn foto's. Ik ben een echte amateur (amateur betekent trouwens liefhebber ), pas sinds ik eind vorig jaar mijn Ixus kocht ben ik me wat meer gaan toeleggen op het maken van foto's in plaats van kiekjes Ik merk ook dat ik door deze wedstrijden anders naar onderwerpen ga kijken, en ook onderwerpen 'zie', zo van: hee, dat zou een leuk thema zijn voor de wedstrijd

Ik moet eerlijk zeggen dat ik met technische aanwijzingen (nog) niet zoveel kan, ten eerste omdat ik er niet veel vanaf weet, ten tweede omdat mijn camera maar beperkt instelbaar is. Aanwijzingen over lichtinval, camerastandpunt e.d. zijn voor mij wèl goed te hanteren.

Maar wat het belangrijkste is: ik krijg door deze wedstrijden steeds meer plezier in fotograferen, en ook steeds meer oog voor mooie plaatjes

m-niki, misschien is het meer dat mensen moeite hebben met de manier waarop je commentaar geeft, dan met de kritiek op zich (ik persoonlijk heb dat niet, ik vind het altijd leuk om je verhalen te lezen). Er zijn nu eenmaal mensen die posten op een manier waarvan bij een ander de nekharen overeind gaan staan

Ik zou me daar overigens niet te veel van aantrekken en jezelf ervoor verloochenen. We zijn allemaal anders (gelukkig) en als iemand moeite heeft met de manier waarop een ander reageert: jammer dan. Die iemand kan dan kiezen: ertegenin gaan (wat overigens interessante discussies op kan leveren, mits er inhoudelijk en niet persoonlijk wordt gereageerd) of die ander negeren.

Kortom: ga lekker door zo
pi_20308063
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:00 schreef sjeffie1 het volgende:

[..]

[..]
Ik denk dat je niet zo zwaar aan kritiek van m-niki (en uberhaupt iemand) moet tillen. Iedereen kijkt op een andere manier tegen het onderwerp en de techniek van fotograferen aan. Op basis van zijn of haar standpunten zal de kritiek tot stand komen. Daar kun je wat mee doen of, als je het er zelf niet mee eens bent, gewoon laten voor wat het is.

Ik heb zwaar het idee dat dit iets is wat veel mensen vergeten. M-niki geeft gewoon heel eerlijk haar mening en dat moet kunnen vind ik. Net zo goed als dat het moet kunnen dat een beginner een leuk plaatje neerzet wat technisch gezien niet je van het is.

Ik post ook wel eens foto's waarbij IK heel tevreden was en de rest er geen zak aan vond. Je leest de kritiek, probeert er wat van op te steken en je eigen mening erover te vormen. Als je het er niet mee eens bent, kun je altijd nog vragen stellen of het gewoon langs je heen laten gaan.

En wat het photoshoppen betreft: je mag photoshoppen mits je niets toevoegd of weghaalt aan de foto (dus levels bijwerken, contrast, unsharp-mask etc. etc. etc.)
pi_20308099
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef dawg het volgende:

[..]

Offy, you did it again!
Idd......precies de sfeer van DPZ
wat overigens ook niet altijd verkeerd is. Ik post gewoon op twee fora....meer kritiek is beter leren
pi_20308282
Ik sluit me aan bij wat Offy heeft neergezet.
Het zit em denk ik vooral in hoe je dingen zegt. Ik zal nooit zeggen dat ik een foto niks vind. Altijd zal ik minstens een positieve opmerking maken en dan eventueel erachter zetten: 'maar als je daar en daar op let dan wordt ie nog mooier'. Zoiets.
En als ik helemaal niks positiefs kan melden over een foto, dan reageer ik gewoon helemaal niet. Voordat iedereen nu denkt dat ik een heleboel foto's maar niks vind: ik heb ook geen tijd om op elke foto te reageren

Maar dat is gewoon mijn stijl, als jij liever duidelijkheid schept is daar ook een hoop voor te zeggen. Ik kan dat iig wel waarderen.
pi_20309501
M-niki, je kritiek kan soms hard aankomen, maar ik heb er geen probleem mee, een ieder geeft kritiek op zijn eigen manier.Zolang het maar niet bedoeld is om iemand de grond in te boren en je er wat van kan leren.En ik heb liever kritiek, negeren komt harder aan.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 30 juni 2004 @ 15:51:12 #248
79550 Ymke
your ghost
pi_20309606
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:39 schreef m-niki het volgende:

[..]

...ik verwacht dat iedereen dat toch is...ik kijk naar het totaal plaatje, compositie, scherpte, DOF, focus, camerastandpunt, kleursamenstelling, wat wordt weergegeven en hoe. Dat is misschien kritisch want er vallen altijd heel veel foto's af (zoals de nummer 3 bijvoorbeeld! voor mij is dat dus een raadsel waarom die zo hoog is geeindigd..zoals ik al eerder schreef, het is een hele mooie plaat, maar hij is te wazig en te donker -had in photoshop wel wat meer aan mogen gebeuren- als deze perfect was uitgevoerd dan had ie bij mij ook in de top 5 gestaan).
Hier ben ik het toch echt wel met m-niki eens. Je stuurt in naar een wedstrijd dus moet het plaatje goed zijn op alle vlakken (niet dat dat mij lukt maar ik doe mijn best)

Als een plaatje goed scoort terwijl hij technisch niet goed is vind ik dat best raar, hoe kan dat, ?

En wat betreft haar manier van kritiek geven , ach ze doet dat soms bot , maar ze geeft wel genoeg opbouwende kritiek, en dat kan je niet van iedereen zeggen,

Ik heb er iig geen moeite mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juni 2004 @ 15:57:42 #249
13151 crew  Rewimo
pi_20309825
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:

Als een plaatje goed scoort terwijl hij technisch niet goed is vind ik dat best raar, hoe kan dat, ?
Ik denk omdat de onderwerpkeuze dan erg goed is. Kennelijk spreekt het onderwerp of de compositie mensen dan zo aan, dat ze het feit dat een foto technisch minder is voor lief nemen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:01:22 #250
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20309955
ik sluit me aan bij Ymke...

M-niki geeft wel kritiek, maar imho is dit topic daar ook mede voor, en 't is niet alsof ze zelf geen kritiek kan hebben. Daarbiji is haar kritiek meestal nog burikbaar ook. Als mensen het te persoonlijk opvatten is dat hun probleem.

Dit is imho een fotografie-forum, en niet een laat-je-leuke-kiekjes-zien-forum, en dus kijk ik ook naar compositie, scherpte en kleurcontrasten, en nie alleen of het een 'grappig plaatje' is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:05:04 #251
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20310098
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:50 schreef dawg het volgende:

[..]

Offy, you did it again!
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 15:09 schreef luap het volgende:
Ik sluit me aan bij wat Offy heeft neergezet.
Ik voel me zeer gevleid

Ohnee wacht, ik bedoel: ideeënjatters! Verzin zelf een mening
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:

Een foto kan technisch wel helemaal in orde zijn (scherp waar hij scherp moet zijn, precies goed belicht, enz enz), maar als het nul komma nul gevoelens opwekt is het voor mij geen geslaagde foto. En ik denk dat het omgekeerde met de foto van sjeffie is gebeurd. Toegegeven: even door de Photoshop-wasstraat had hem waarschijnlijk veel goed gedaan, maar zoals hij nu was wekte hij al zoveel (positieve) gevoelens op dat de scherpte/dof/belichting niet echt meer van belang was.
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:24:53 #252
79550 Ymke
your ghost
pi_20310712
Wanneer kunnen we weer aan de slag?
pi_20311438
Een foto hoeft niet technisch perfect te zijn om toch een hele goede foto te zijn. Anderzijds kan een foto die niet zoveel oproept door de techniek toch nog een goede foto zijn.

En Ymke, dat zou ik ook weleens willen weten, ik heb er weer zin in !
Kunnen we niet nu al een onderwerpentopic starten?

[ Bericht 6% gewijzigd door dawg op 30-06-2004 16:50:46 (typo) ]
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:51:11 #254
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_20311513
Kan me nu ook niet snel genoeg gaan
quote:
Ik wil bij voorkeur morgenavond starten met stemmen,
Poeh...
pi_20311654
Ah dat duurt dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang.
pi_20311774
M-niki je hebt in iedergeval bijval genoeg, dus om je nou terug te trekken omdat ik het niet met je eens ben, nee!

Misschien even te pissig geraegeerd, maar met onze (kleine) botsing van vorige keer in het achterhoofd ( en daar vond ik je echt op het randje van in de grond boren ) misschien logische gedachten dat ik bij je aan de beurt ben.

Ook heb ik het idee, dat je zelf vindt, dat zoals jij het vindt het de enige juiste manier is, om een klein voorbeeld te geven je beoordeling over foto 81, leuk verhaal maar ik zie dat er echt niet in, nette foto maar abstract, lijnen met nekjes, sorry hoor ik zie het niet.
Wil daar even mee aangeven dat jouw mening niet heilig is, en dat idee krijg ik een beetje, ook door reacties van anderen.
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:18:38 #257
79550 Ymke
your ghost
pi_20312388
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:59 schreef sjeffie1 het volgende:
Wil daar even mee aangeven dat jouw mening niet heilig is, en dat idee krijg ik een beetje, ook door reacties van anderen.
Dit slaat echt nergens op
pi_20312533
Ik kan het commentaar van M-niki erg waarderen. Direct en zonder omwegen. Dit is meteen het lastige aan het verhaal omdat veel mensen hier moeilijk mee om kunnen gaan en het eerder opvatten als aanvallend ipv opbouwend. Voor een groot deel is dit in de toonzetting van het commentaar te ondervangen.

Ik zou ... ipv ik vind... maakt al een groot verschil in de toon.
positieve punten en negatieve punten afwisselen werkt ook...

Aan de andere kant zou de ontvanger van het commentaar ook rekening moeten houden met het feit dat hij zich op een fotografieforum bevindt en dat je daar nou eenmaal commentaar kunt verwachten.

Het mes snijd aan twee kanten...

I.M.O. is dit een erg prettig forum waarbij de personen in hun waarde worden gelaten. Dit zouden we zo moeten houden...

genoeg ge OH d kunnen we bijna weer stemmen??
die kauwen bijen
pi_20312932
morgen pas stemmen, had gehoopt vanavond al, in de rust van het voetbal
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_20312939
Ach als er toch genoeg mensen stemmen om je op de 3de plaats te krijgen waar gaat het gezeik dan eigenlijk over, moeten die mensen dan allemaal meekruipen omdat 1 iemand achteraf het dan nog ff beter weet ! rot op ! Ben er nu helemaal klaar mee ! groetuh !
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:41:42 #261
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20313017
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:38 schreef sjeffie1 het volgende:
Ach als er toch genoeg mensen stemmen om je op de 3de plaats te krijgen waar gaat het gezeik dan eigenlijk over, moeten die mensen dan allemaal meekruipen omdat 1 iemand achteraf het dan nog ff beter weet ! rot op ! Ben er nu helemaal klaar mee ! groetuh !
waarom reageer je dan zo kinderachtig en trek je je er zo veel van aan?

doei
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:43:12 #262
79550 Ymke
your ghost
pi_20313050
quote:
U is vriendelijk
pi_20313061
quote:
Hoe kom je er nu bij dat er mensen meekruipen.
Natuurlijk is haar mening niet heilig, anders was jou foto toch ook niet op de derde plaats gekomen, en ook jou mening word gewaardeerd.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  woensdag 30 juni 2004 @ 17:44:39 #264
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_20313079
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:43 schreef stil het volgende:
...en ook jouw mening word gewaardeerd.
mits op normale manier geformuleerd
pi_20313254
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom reageer je dan zo kinderachtig en trek je je er zo veel van aan?

doei
Weet je, je hebt nog gelijk ook
pi_20313268
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef Kermit77 het volgende:
Dit is meteen het lastige aan het verhaal omdat veel mensen hier moeilijk mee om kunnen ...

Het mes snijd aan twee kanten...
quote:
jammer dat dit op deze manier moet...
die kauwen bijen
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:03:11 #267
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_20313493
Ik kwam even de winnaars feliciteren en zie een discussie.

Tuurlijk probeer je een (technisch) mooi plaatje in te sturen. Maar niet alleen technisch goede foto's kunnen mooi zijn. Awardwinning foto's zijn vaak foto's die een gevoel oproepen en niet altijd technisch goed.

Ik vind het persoonlijk wel heel fijn kritiek te krijgen, want daar leer ik van. Vooral omdat ik ook nog heel veel te leren heb. Misschien dat daarvandaan mijn stemgedrag ook meer op gevoel gebaseerd is dan op technisch goed, ik kan het technische aspect (nog) niet goed genoeg beoordelen.

Anyway....luap, marc en sjeffie. Van harte! en succes met de nieuwe onderwerpen.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_20313551
Kan er slecht tegen, dat er een mevrouw is, die fotografeerd op een manier waar ik niet van houd anderen wel even gaat vertellen hoe het wel en niet moet op een manier die mij slecht aanstaat (en dan spreek ik niet alleen over dit topic en ook niet alleen over mijnspersoon).
Maar waarschijnlijk is dat normale gang van zaken hier, en daar het me niet aanstaat zal ik plaats maken, even goede vrienden.

Kan mezelf niet verwijderen, dus moderator...................
pi_20313570
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 17:52 schreef sjeffie1 het volgende:

[..]

Weet je, je hebt nog gelijk ook
Ik vind heel eerlijk gezegd dat je je nu wel laat kennen. Je zegt dat m-niki haar (ongezouten) mening niet mag geven, maar als wij het niet eens zijn met jou dan loop je weg ......

Ik ben helemaal niet voor of tegen m-niki. Ik vind alleen dat iedereen zijn mening moet kunnen geven. Dat doe jij en dat doet m-niki. Zo erg is dat toch allemaal niet dat dit soort heftige reacties moeten plaatsvinden
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:31:23 #270
73096 Geminis
pi_20314075
*de rel van de maand*

Sorry hoor, ik heb geen zin vandaag. Zucht... Nou ok...

Ik ben helemaal vóór wat meer technische discussie, afgewisseld met de nodige showchat, want die is inderdaad normaal erg gemoedelijk.

m-niki, je hoeft wat mij betreft niet op te passen wat je zegt, maar van mij mag je het soms wat duidelijker verpakken. Mijn foto van koe met label aan oor vind ikzelf dus erg gelukt, omdat het een koe was die niet echt stil wou blijven staan. Ik heb ook niet gecropped (waar mij hier te vaak misbruik van word gemaakt, uit ervaring)

Maar ik vond het wel jammer dat spiegeling label niet wat duidelijker was in het oog en dus had ik dat (via rewimo) gepost, omdat er weinig slowchat was. De reply van jouw, over dat ik dan maar een andere beelduitsnede moest doen, kon ik met mijn beste wil niet ontcijferen En ik kon er niet echt op terugreageren... Terwijl ik gewend ben om van je posts wat op te steken. Vroeg me tevens af hoe de reaktie zou zijn van je als ik niet anoniem was.

Verder wil ik dat iedereen blijft en bedankt voor de punten!
pi_20314405
He jongens niet zo ruzie maken.
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:49:28 #272
65884 Caar2
pi_20314525
*is weer wakker* Joehoeee wederom 5e!!! Winnaars gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Op naar de volgende wedstrijd!!!
pi_20314587
Ik begrijp uberhaupt al niet waarom er commentaar moet komen op de uitslag.
De uitlag is een feit en het is naar mijn idee niet de bedoeling om hier dan nog technisch ( in dit geval negatief ) oordeel over te fellen.

Ik ben het in tegenstelling tot de rest hier met Sjeffie eens. Hij is nr 3 geworden omdat de mensen zelf hebben gestemd. Achteraf wordt er door die mensen weer negatief gedaan. ( Ik weet het, kritiek kan opbouwend zijn, maar niet in dit topic lijkt me. )

Dat M-Nikki juist Sjeffie eruit pikt kan dan wel toeval zijn, maar wel heel erg toevallig dan.
Ten eerste heeft ze niets met foto's van dieren heeft ze zelf verklaard en ten tweede hebben deze 2 personen al eerder een negatief gesprek gehad op FOK. ( Is misschien toch niet helemaal toevallig? )

Ik zou in ieder geval graag zien dat er in de toekomst eerder kritiek wordt gegeven en niet na een uitlag van een wedstrijd.
Ook zou ik M-Nikki willen vragen haar uitspraken en oordelen op een wat lager pitje te willen zetten.
Het is niet erg dat commentaar, maar ik als beginnen snap echt geen fuck van alle kreten en het commentaar werkt uit jou mond niet als op opbouwend maar als neerbuigend. ( Mijn ervaring als NOOP )

Dit is dus mijn mening en eigelijk hoop ik hier geen reatie op te krijgen.

Zet enkel eens wat positiefs voor de winnaars. ( Net als de meeste al gedaan hebben ) Daar is deze topic voor!!!!!

ALLE 3 GEFELICITEERD!
pi_20314703
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:49 schreef Caar2 het volgende:
*is weer wakker* Joehoeee wederom 5e!!! Winnaars gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Op naar de volgende wedstrijd!!!
Toch was het een mooie foto Caar2
pi_20314865
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:52 schreef Dickeos300d het volgende:
Ik ben het in tegenstelling tot de rest hier met Sjeffie eens. Hij is nr 3 geworden omdat de mensen zelf hebben gestemd. Achteraf wordt er door die mensen weer negatief gedaan. ( Ik weet het, kritiek kan opbouwend zijn, maar niet in dit topic lijkt me. )

Dat M-Nikki juist Sjeffie eruit pikt kan dan wel toeval zijn, maar wel heel erg toevallig dan.
Ten eerste heeft ze niets met foto's van dieren heeft ze zelf verklaard en ten tweede hebben deze 2 personen al eerder een negatief gesprek gehad op FOK. ( Is misschien toch niet helemaal toevallig? )

Ik zou in ieder geval graag zien dat er in de toekomst eerder kritiek wordt gegeven en niet na een uitlag van een wedstrijd.
uhm......ik wil niet moeilijk doen, maar eerder kritiek leveren was bijna niet mogelijk door de regels die deze maand golden.

Als je naar vorige maand kijkt, dan zie je dat daar ook foto's worden gepost, bekritiseerd en vervolgens zie je mensen snel vooruit gaan zoals ook Ouwesok reeds meldde in het evaluatietopic
quote:
Ook zou ik M-Nikki willen vragen haar uitspraken en oordelen op een wat lager pitje te willen zetten.
Het is niet erg dat commentaar, maar ik als beginnen snap echt geen fuck van alle kreten en het commentaar werkt uit jou mond niet als op opbouwend maar als neerbuigend. ( Mijn ervaring als NOOP )

Dit is dus mijn mening en eigelijk hoop ik hier geen reatie op te krijgen.
Is dat ff pech hebben...ik lever wel een reactie. Ik vind het hier een gevecht op persoon worden en dat kan niet. M-niki is niet de enige die commentaar en kritiek levert. Ze doet het misschien wat harder en af en toe wat ongenuanceerder als anderen, maar het staat iedereen vrij om dit te doen.

edit:

ik vind deze discussie op dit moment helemaal nergens meer over gaan. M-niki spreekt haar verbazing uit over een winnaar en gelijk wordt dat gezien als kritiek leveren op de uitslag.

Ik heb het reeds eerder gezegd: het is ieders goed recht om kritiek te leveren op dingen die hier gepubliceerd zijn. Daar is het een openbaar forum voor en je doet er niets tegen.

Wat we met dit soort discussies wel bereiken is dat OF mensen niets meer posten (dus geen leuke fotos om naar te kijken OF mensen leveren geen commentaar meer (en dan leren we er niets van ). Ik vind dat eigenlijk heel jammer want het is nergens voor nodig.

[ Bericht 8% gewijzigd door PdeHoog op 30-06-2004 19:09:06 ]
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 19:03:59 #276
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20314878
@ m-niki: (voor al die lof over de foto)
en verder vind ik het ook totaal niet onprettig dat je zo eerlijk vind, vind het net al veel andere hier heel fijn. en door die "kieskeurigheid" en dat je over elke foto wel een advies hebt vond ik het erg verbaasd dat mijn foto van jou punten krijgt
(ben zelf niet snel zeker/tevreden over m'n werk)

trouwens, wanneer begint het stemmen voor nieuwe ronde...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20315253
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind heel eerlijk gezegd dat je je nu wel laat kennen. Je zegt dat m-niki haar (ongezouten) mening niet mag geven, maar als wij het niet eens zijn met jou dan loop je weg ......

Ik ben helemaal niet voor of tegen m-niki. Ik vind alleen dat iedereen zijn mening moet kunnen geven. Dat doe jij en dat doet m-niki. Zo erg is dat toch allemaal niet dat dit soort heftige reacties moeten plaatsvinden
Was al uitgelogd maar wil hier toch wel ff op reageren.
Heeft niks met weglopen te maken, ben het niet eens met de gang van zaken zoals het op het board dus waarschijnlijk in z'n werk gaat, en als je het er niet mee eens bent en de rest wel, ben ik hier dus op de verkeerde plaats.
pi_20315275
Ik ben overigens wel benieuwd wat jullie nou van mijn foto vonden?
Ik zat te twijfelen tussen

en

pi_20315294
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:15 schreef sjeffie1 het volgende:

[..]

Was al uitgelogd maar wil hier toch wel ff op reageren.
Heeft niks met weglopen te maken, ben het niet eens met de gang van zaken zoals het op het board dus waarschijnlijk in z'n werk gaat, en als je het er niet mee eens bent en de rest wel, ben ik hier dus op de verkeerde plaats.
Waar ben je het dan niet mee eens? Met het feit dat m-niki kritiek levert op je foto? Of de manier waarop?

* PdeHoog begrijp het niet helemaal meer
pi_20315356
Ben niet tegen kritiek wel de manier waarop kan aardig wat irritaties opwekken.
  woensdag 30 juni 2004 @ 19:19:55 #281
65884 Caar2
pi_20315381
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]

en

[afbeelding]
Ik vind em super, en heb em ook punten gegeven!!!!! De eerste is mooier dan de tweede. Ook zo cool dat die kat 'z'n tong uit zijn bek heeft. Gewoon op het juiste moment gefotografeerd. goeie actiefoto
pi_20315411
Ik ben sinds oktober hier aanwezig en heb aan elke wedstrijd meegedaan. Ik ben hier om twee redenen, enwel ik wordt er toe aangezet andere onderwerpen te fotograferen dan ik normaal zou doen en om commentaar te horen op de foto's die ik maak. Ik wil bv. graag met M-niki in gesprek waarom zij mijn foto (60) onscherp vindt, terwijl ik dat niet kan ontdekken Daar leer ik van. (Daarom moeten we ook weer terug naar de oude regel.)
Maar c'est le tone qui fait la music. Dat is des te belangrijker omdat wij elkaar niet zien. En communicatie is voor een groot deel non-verbaal. Daarom moet je m.i. voorzichtig zijn hoe je iets verwoord. Iik zou het commentaar echter niet willen missen.
Een derde reden dat ik hier meedoe is omdat het een gezellige sfeer heeft. Dus zand erover en over naar een nieuw onderwerp
pi_20315520
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:19 schreef sjeffie1 het volgende:
Ben niet tegen kritiek wel de manier waarop kan aardig wat irritaties opwekken.
Ik heb het wel allemaal gelezen hoor (behalve dan blijkbaar de eerste ervaring met m-niki...die heb ik ff gemist) maar ik was de draad even kwijt.

Klinkt lullig dat ik zeg misschien, en het is zeker niet bedoelt om m-niki's wijze van reageren goed te praten, maar als je vind dat het irritaties opwekt...laat die kritiek dan links liggen en ga vooral door met plaatjes posten. Daar gaat het hier om . Het was een leuke foto verder die je had ingestuurd. Niet helemaal mijn smaak verder maar als jij hem top vind
pi_20315538
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:19 schreef Caar2 het volgende:

[..]

Ik vind em super, en heb em ook punten gegeven!!!!! De eerste is mooier dan de tweede. Ook zo cool dat die kat 'z'n tong uit zijn bek heeft. Gewoon op het juiste moment gefotografeerd. goeie actiefoto
thnx
pi_20315623
Over de volgende ronde, mijn voorstellen liggen al bij Rewimo in de mailbox. Maar ik ga natuurlijk niet zeggen wat ze zijn. Ik denk wel dat ze zodanig zijn dat je er meerdere kanten mee uitkunt.

Daarbij even in het algemeen, ik ben van mening dat iedereen in dit FOTOforum kritiek mag leveren, mits serieus en onderbouwd. Daar is het denk ik voor bedoeld en daar leer je van. Daarnaast vind ik dat iedereen die kritiek ook naast zich neer mag leggen en zolang je zelf tevreden bent over je foto is dat toch ook prima? Ook zijn alle meningen subjectief en dus hoeft er geen overeenstemming te zijn, wat voor de een een goede foto is hoeft dat voor de andere niet te zijn.

En nu iets minder algemeen: Sjeffie1, je hebt zoon lollig plaatje onder je naam staan, daar passen dit soort reacties niet bij naar mijn mening. Ik heb geen idee waar jullie eerdere aanvaring over ging maar je weet dat m-niki haar mening ongezouten naar buiten brengt, dat doet ze bij iedereen en als je daar doorheen kijkt staat er vaak nog best wat zinnigs in. Ik zou zeggen geef elkaar een hand en trek het je niet teveel aan. Ik hoop echt dat je (jullie) hier gewoon actief blijven.
pi_20315693
quote:
Voor mij nummer 1, dat oog en die tong maken het een sterke plaat. Nr 2 heeft dat toch iets minder.
pi_20315700
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:28 schreef luap het volgende:
Ik zou zeggen geef elkaar een hand en trek het je niet teveel aan. Ik hoop echt dat je (jullie) hier gewoon actief blijven.

* PdeHoog is het hier roerend mee eens
En nu genoeg geluld hier... Ik moet even een tentamentje gaan doen
pi_20315724
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:30 schreef luap het volgende:

[..]

Voor mij nummer 1, dat oog en die tong maken het een sterke plaat. Nr 2 heeft dat toch iets minder.
Ik vond nr. 2 wel leuk omdat ze daar zo'n beetje aan het knuffelen leken
pi_20315894
#2 is zeker ook leuk maar de andere heeft meer dynamiek (of hoe dat ook heet) en de snorharen van beide katten zijn beter zichtbaar, vind ik ook nog iets toevoegen. En dan natuurlijke die uitdrukking van de grootste
pi_20316075
quote:
[afbeelding]

en

[afbeelding]
Zalig toch die beestjes, kunnen wij daar toch een hoop van leren, cliché maar nu op de juiste plaats denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 juni 2004 @ 19:43:49 #291
13151 crew  Rewimo
pi_20316100
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:03 schreef Xilantof het volgende:
trouwens, wanneer begint het stemmen voor nieuwe ronde...
Plus de rest die zo ongeduldig is

Ik moet eerst alle onderwerpen hebben, anders wordt er niet gestemd

Ik heb er twee binnen, alleen MarcH moet nog onderwerpen aanleveren. Zodra die binnen zijn kunnen we gaan stemmen.

En het is nog geen juli dus jullie hebben niks te zeuren
pi_20316182
ieh! Lijkt wel een functioneringsgesprek hier!

Hoe moet ik hier nu fatsoenlijk op antwoorden...ok, de boodschap is duidelijk: mijn eerlijkheid wordt WEL op prijs gesteld, maar het mag soms wat minder ongezouten. Ik zal vanaf nu mijn best doen om niet zo stellig over te komen (ik weet het, ik weet het. zeg maar niks!). Mocht het de volgende keer iets te bot zijn (ik heb dat vaak niet zo door hoor, tenminste, ik bedoel dat niet bot), weet dan dat ik het niet zo bedoel, en wijs me er effe op. Of niet, kan ook hoor!
Ik vind dat alle foto's geplaatst mogen worden, en ik ging er vanuit dat ze geplaatst worden, zodat anderen er wat op kunnen zeggen, tips geven om het te verbeteren. Ik ben het trouwens zeker eens met Offy (ja weer!!) en Ymke (en ??) dat een foto zeker niet technisch perfect moet zijn, in mijn ogen (kijk, ik leer) is een foto het mooist wanneer techniek en dat wat erop staat (uitstraling, sfeer) in balans zijn. Soms kan dat dus betekenen dat een foto technisch juist helemaal niet zo strak is...

Tegen Sjeffie: ten eerste spijt het me heel erg dat je door mij het plezier hier en van je derde plaats bent verloren, dat was zeker niet mijn bedoeling. Ten tweede vind ik het jammer dat je je zo laat meeslepen door alle reacties. Niemand hoeft hier een "kant" te kiezen (en voor zover ik weet, ben ik de enige die kritiek op jouw foto heeft geleverd, maar dat had ik ook al gedaan voor de uitslag, het was nu meer ter illustratie) daarbij, je bent derde geworden, dat betekent dat bijna iedereen hier jouw foto juist WEL prachtig vond!! Als iedereen het niet met jou eens is, betekent niet automatisch dat ze het met mij eens zijn of dat ze jou in de steek laten (o.i.d. hoe jij het voelt tenminste). Proef het nuance verschil.
Ten derde: als je niet uit de voeten kunt met feedback over technische dingen/ woorden/ uitdrukkingen...vraag het dan gerust de volgende keer! Ik ben ook amateur, beginner etc. we zijn gelijk, jij bent niet beter dan ik, ik ben niet beter dan jij..het is nooit mijn bedoeling geweest om uit de hoogte te doen of te pretenderen dat ik wel beter was (was het maar waar!!!). Dat jij het zo opvat....daar kan ik niet zo heel veel mee doen.

Geminis, ik dacht dat dat misverstand over jouw foto al uit de weg was geruimd? Ik weet niet precies meer wat ik geschreven heb, maar het waren twee zinnen en de bovenste zin was voor jou (jou anoniem dan) bedoeld, de onderste ging volgens mij over mij (in ieder geval stond het los van jouw foto). Ik schreef iets als: wat heeft dat nu voor toegevoegde waarde, crop dan je foto op een ander manier zodat.... etc. Eigenlijk bedoel ik dat gewoon zoals het er staat..als je instuurt voor een wedstrijd en je zegt erbij: maar eigenlijk gaat het daarom, maar dat zie je nu niet zo goed. Dan had je misschien beter een andere foto in kunnen sturen, vind ik, waar het wel goed op te zien was. En wat toegevoegde waarde betreft: als je je foto moet toelichten, dan vind ik dat de foto dus niet dat laat zien wat je wilt laten zien (dan gaat het om het praatje en niet om het plaatje zijn mijn docent altijd!!). (is dit nu weer te bot, of is het prima zo...nu weet ik het helemaal niet meer..ik bedoel en bedoelde het niet bot tenminste..)

Owkeee....wanneer mag ik weer foto's gaan maken dan???? Morgenavond he....
(dit had stiekem een hele korte post moeten worden, maar vond het uiteindelijk toch wel belangrijk om een en ander uit te leggen en om Sjeffie er weer bij te houden)
  FOK!Fotograaf woensdag 30 juni 2004 @ 20:01:14 #293
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_20316646
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 19:43 schreef Rewimo het volgende:

En het is nog geen juli dus jullie hebben niks te zeuren
we raken verwend hier
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_20316745
@m-niki:
Blijf vooral kritisch kijken naar je omgeving. Blij proberen jezelf te zijn, wijk niet van oprechte principes af.
Maar wat je zelf al min of meer begint te leren, als ik tussen de regels doorlees, is dat je bezig bent met het leerproces dat heet, "hoe breng ik mijn idee over op de ander". Dat is een compliment en dat is ook zo bedoeld!!! Maar tegelijkertijd waarschuw ik je net zo hard dat het een proces is. Je draait die knop niet om van het ene op het ander moment. Maar je bent er bewust mee bezig, en dat is zeer positief. Op jouw leeftijd ben je soms zo gretig, dat je de weg van de geleidelijkheid wel eens uit het oog verliest, dat is normaal! Ik voel me nu vrij om te zeggen dat ik me ook wel eens aan je geërgerd heb, maar wat mijn leeftijd ook meebrengt is tolerantie en begrip. Daar worden weinig mensen mee geboren, dat moet je leren met vallen en opstaan, dat gaat je lukken!!
Ik ben al een tijdje actief op DPZ en niet zonder succes. Men is daar echter zo kritisch, dat je van goede huize moet komen om er niet aan onderdoor te gaan. Terecht merk je op dat jij zover niet gaat, probeer dat vast te houden! Kritiek kan op vele manieren gebracht worden, maar goede kritiek geven, die ook gewaardeerd kan worden, is een kunstje dat geleerd moet worden!

Als dit een functioneringsgesprek is, dan kan ik als gediplomeerd fossiel zeggen, het was een positief gesprek! En ik hoop dat ik niet te lang van stof was, want dat is nogal eens iets waar ik me schuldig aan maak (komt met de leeftijd zullen we maar zeggen).
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:11:35 #295
336 Jessicaa
pi_20316971
Winnaars van harte!

Luap hoe heb je die groene achtergrond gekregen?
pi_20317075
Borelius en nog een keer meer weet ik even niet te zeggen
  woensdag 30 juni 2004 @ 20:39:00 #297
79550 Ymke
your ghost
pi_20317718
En nu allemaal stil zijn , het voetbal begint
pi_20319010
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 20:39 schreef Ymke het volgende: