ja, die van jou niet dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Lijkt jouw gelachtsdeel op een piemelvormig aanhangsel?
Jeps, maar dan staat niet iedereen naar jou te loerenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:23 schreef Het_Donker het volgende:
in het zwembad sta je toch ook in je zwembroek zeker![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:27 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ach, minder er dan een stagaire die je lul moet scheren omdat iemand een bal in je buik geschopt heeft. Of erger, een homofiele broeder die je reet insmeert met glijmiddel om daarna de scopie in je reet te douwen. (collitis ulcerosa)
Ja, ervaring enzo..
Ja vind ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:29 schreef jpzegthallo het volgende:
Opschep-topic
Daar zeg je toch geen nee tegen zeker.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:21 schreef Ixnay het volgende:
Ik was in het ziekenhuis, had enkel gebroken.
En er werkte een 18 jarig stagairtje, en ik wilde me douchen.
Dus zij stond meteen als eerste klaar om me te begeleiden met het douchen. Want ze zei dat dat moest, want stel dat ik zou uitglijden omdat ik op 1 poot moest staan, blablabla.
En er zaten genoeg leuningen enzo om je aan vast te houden, dus het het was niet nodig.
Ik wilde dat niet he, dus ik zei, wacht maar achter dat muurtje.![]()
Als ze een voorstel had gedaan om zelf mee te douchen had ik geen nee gezegd.![]()
leuk verhaalquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:13 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
Haha, ok nu we toch met de sterke verhalen beginnen:
Ik zat zo in een kamer, komt lekker zustertje (met inkijk) mijn hartslag opnemen. Zij was echt: "WTF, wat hoog!" Ze vroeg of ik hard gelopen had ofzo. Toen kwam de dokter, hij meten, hartslag was normaal. Ik zei: "Ja, het werkt zo als het horen moet!".
Dit was mijn meest spannende verhaal in het ziekenhuisMaar wat niet is, kan nog komen.
Onder de indruk zijn ze altijd wel als ik zeg: "Mwaooh, nee doet geen pijn"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |