en hij was zo lekker bezig ....quote:Op maandag 28 juni 2004 17:15 schreef mitt het volgende:
pfff, mooie smash
5-5
Blessure in z'n onderrug als ik het goed zag.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:47 schreef mitt het volgende:
Malisse geeft op tegen Mario Ancic
ach, aan de stand te zien valt het nu wel meequote:Op maandag 28 juni 2004 17:59 schreef popolon het volgende:
Spadea wint de 3e.
Sjeng trekt alweer koppen die niet hoopvol zijn
Moet Roddick de 8e finale nog spelen of zit hij al in de kwartfinale?quote:Op maandag 28 juni 2004 18:39 schreef Ceriel het volgende:
Wat een topspeler is Schalken, prachtig stabiele, mooie partij. Weer in de kwartfinales.![]()
Laten we hopen dat ie nu eens in de semi's terecht komt! Alhoewel eventueel Roddick een ontzettend lastige tegenstander wordt natuurlijk.
Ja inderdaad. Dat wordt een spannend dagje woensdag. Een kwart én een halve finale op één dag.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick wint de 2e set na een aantal gemiste setpoints met 6-4. Nog één setje, het ziet er naar uit dat Sjeng tegen Roddick moet![]()
Alleen denk ik dat Sjeng geen schijn van kans heeft. Het Ned. elftal wint natuurlijk wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat wordt een spannend dagje woensdag. Een kwart én een halve finale op één dag.
Ja ik denk ook dat Sjeng tegen Roddick niet veel kans gaat maken maar goed, je weet het nooit. Roddick nu trouwens bijna op 3-1 derde set.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat Sjeng geen schijn van kans heeft. Het Ned. elftal wint natuurlijk wel.
Winnaar van deze partij zal Florian Mayer tegenkomen, dus alle kansen voor een halve finalequote:Op maandag 28 juni 2004 19:50 schreef okee6 het volgende:
Walgelijk wat Henman net weer uithaalt, meneer zit al want 'hij is sportief'. Natuurlijk kan hij er niks aan doen, maar dit is precies wat er mis is als er groot geld te verdienen is. Henman is erg belangrijk voor de Wimbledon organisatie, die er met al die regen toch al niet veel nevenverdiensten bij hebben dit jaar![]()
Daarom is te hopen dat Philippoussis nog lang in het toernooi blijft.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef Duiveltja het volgende:
Philippoussis's vriendin is Delta Goodrem
de bastard![]()
![]()
Er is geen persoon in het publiek daar die dat met je eens isquote:Op maandag 28 juni 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Wat heb ik toch de schurft aan Henman, met z'n gladde haren en z'n uitgestreken smoel.
Engelsen vergeleken Rooney met Pele. Dus wie is er gek ?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef okee6 het volgende:
[..]
Er is geen persoon in het publiek daar die dat met je eens is
2 jaar terug verloor hij van Hewitt, die later het toernooi won (was trouwens voor Sjeng dè kans op een Grand Slam winst). Maar das geen serve-volley speler)quote:Op maandag 28 juni 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Mooie prestatie van Schalken.
Jammer dat ie met zijn statische baselinespel nooit echt verder dan de kwartfinale kan komen bij een toernooi als Wimbledon waar serve and volley-spelers nou eenmaal beter tot hun recht komen.
Das idd best een erg zware loting.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef mitt het volgende:
Je hebt gelijk Komakie
maar dat laat ook zien dat Schalken geen echte topper is...
Hij had afgelopen jaren geluk met de lotingen, totdat hij een grotere speler tegenkwam..
Dat is nu eigenlijk hetzelfde, al had ie nu met Todd Martin, Enqvist en Spadea wel een lastigere loting dan normaal
Nee, daar hebben wij in NL helemaal geen last van, met het NL elftal wat bagger speelt en waarvan Dickie-Dick pathetisch gaat janken omdat ie af en toe wat kritiek krijgt...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:51 schreef tong80 het volgende:
Kut chauvinisten daar op dat eiland.
waarom moet je wegquote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef gimme.shelter het volgende:
Even een tegengeluid: ben zooo blij dat Henman heeft gewonnen!!![]()
En nou moet ik hier natuurlijk wegwezen of zo??
Ze zitten gvd te janken als er een tenniser voor de match gaat serveren.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:13 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Nee, daar hebben wij in NL helemaal geen last van, met het NL elftal wat bagger speelt en waarvan Dickie-Dick pathetisch gaat janken omdat ie af en toe wat kritiek krijgt...
Dat is idd prachtig om te zien hoeveel mensen daar samenzijn tijdens een partij van Tiny Tim. Ik vind het trouwens erg knap van Henman dat hij jaar in jaar uit tegen die druk bestand is, al 9 jaar achter elkaar minimaal de 4e ronde. Hij verdient het wel om een keer de finale te halen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vind die Henman-hill gewoon heel erg leuk!
Hij speelt woensdag pasquote:Op maandag 28 juni 2004 22:36 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe laat speelt Sjeng tegen rodDICK?
Oud nieuws.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Kut Britten.
Henman is mijn heldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef mitt het volgende:
Lijkt me vrij irritant voor McEnroe en Cash om altijd over de Henmania te moeten praten op de BBC..
Ze dichten hem dit jaar echt een kans toe..jaja
Ik erger me ook kapot idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Butra het volgende:
Wat een drama zeg die Sharapova vandaag. Zo onnodig veel risico bij elke bal. Het slaat af en toe helemaal nergens op.
Ik denk dat je die wedstrijd vandaag 4 à 5 keer hebt kunnen zienquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:58 schreef _bigmac_ het volgende:
wat een mega geile tennis girls net op rtl5
Jeugdige onbezonnenheidquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:32 schreef Butra het volgende:
Wat een drama zeg die Sharapova vandaag. Zo onnodig veel risico bij elke bal. Het slaat af en toe helemaal nergens op.
Ga even naar B&H daar is een thread van Sharapova, staan ook caps in.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:09 schreef _bigmac_ het volgende:
heeft iemand caps van ze ? 1tje lijkt op kim van school
Nee die niet ik bedoel die twee nederlandse jeugdchicks.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga even naar B&H daar is een thread van Sharapova, staan ook caps in.
PS: Wie is Kim van school![]()
PS²: Net bij Wimbledon Today moest er weer geserveerd worden. Irene van de Laar sloeg de 3e service 58 km/u. Ze mocht niet nog een keer slaan, toen Jacco en Jan weer naar de bus liepen stond er 63 km/u![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:08 schreef popolon het volgende:
De ergernissen t.o.v. Henman liggen wat mij betreft trouwens voornamelijk aan die Britse Teletoeters (en maar denken dat ze alleen in Nederland rondlopen), hij speelt altijd aardige volley-spel.
Beste wedstrijd tot nu toe, maar hij had ook geluk dat Philipousis zo dramatisch stond te spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:10 schreef Duiveltja het volgende:
Henman speelde een goede pot.
ja die korte rokjes en de boezem vooral hé tongquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
Lekker wijffie zeg.
Ongelofelijk idd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:15 schreef Juan Zueco het volgende:
Capriati ging er hard af tegen Serena. 6-1, 6-1.
J.
En ze heeft alweer gewonnen met 6-2, 6-2!! gaat goed!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:46 schreef Juan Zueco het volgende:
Meisje Kraai staat weer op de baan.
J.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef jaspah het volgende:
wanneer is sjeng?
Sjeng staat reeds met 1 game achter en moet nou serverenquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:01 schreef jaspah het volgende:
wanneer is sjeng?
Das logisch hoor, en ook gelijk het enige punt waarop Roddick te pakken is: de rallyquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:21 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
Mooi gespeelt van Sjeng hij laat Roddick de fouten maken in de rally's
het percentage winners op 1st serve van roddick is net zo belachelijk hoogquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:27 schreef veekeend het volgende:
Schalken eerste service percentage in van 95%
Yup, daar moet Sjeng z'n kansen pakken. Dat kan net 't verschil zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:30 schreef Ceriel het volgende:
't zijn echt die moordende, snóeiharde services van Roddick waarvoor iedereen vreest.
In de rally is Sjeng gewoon de betere op 't moment.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:43 schreef Chriz2k het volgende:
Btw, Ancic is ook lekker bezig hoor![]()
2 tegen 1 minibreaks toch?quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:45 schreef Willem_van_Hanegem het volgende:
jammer jammer
Is dat kut-publiek al een beetje stil?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:02 schreef Butra het volgende:
Henman wéér gebroken.
Mooi, dan kan Sjeng nóg sterker terugkomenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:33 schreef kees-jan het volgende:
het regent weer eens in engeland helaas...
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:17 schreef koster het volgende:
oei als ie deze tie-break verliest dan kan hij het vergeten denk ik.
Hij heeft er pas 2 gehad in de hele partijquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:26 schreef golfer het volgende:
Hoeveel breakkansen heb je nodig Sjeng?
Jij had die services natuurlijk allemaal teruggeslagenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:26 schreef golfer het volgende:
Hoeveel breakkansen heb je nodig Sjeng?
En dus de partij .... zonde, speelde niet slecht vandaag tegen de wereldtopper Roddick ..quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:46 schreef golfer het volgende:
5-2 voor Roddick intussen al.
Sjeng echt kansloos in deze set.
Hij versloeg dat jaar toch ook Sampras, ook geen kleintje dacht ik zoquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:02 schreef okee6 het volgende:
Kan Kraai zich niet aan spiegelen met zijn uitschieters. Een Washington is ook geen Roddick, laat staan Federer.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
Sharapova die haar ballen checkt![]()
[afbeelding]
de mutsquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
Davenport wint de eerste set met 6-2![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
Sharapova die haar ballen checkt![]()
[afbeelding]
Toch knap van meissie Kraai. Nou maar hopen dat ze niet ongesteld wordt en weer flauw valt!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:13 schreef Butra het volgende:
Kraai in de halve finale!
die hondenkop, nahhhhquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat niemand hier voor de bonkige Davenport is
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
als ik de stand bekijk.
Hier op m'n werk heb ik helaas niets anders van de wedstrijd te bekijkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar ik naar kijk.
Veel te jong voor jou, Tong.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:25 schreef tong80 het volgende:
17 jaar en twee tieten maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |