quote:
Op woensdag 7 juli 2004 23:27 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Je kunt toch kijken naar wat ze hebben gepresteerd, wat ze voor de sport hebben gedaan, hoe bekend ze in Nederland waren, wat hun sterke punten waren, etc.
Het ligt eraan of je een historische vergelijking maakt of niet. Maar ik kom wel erg vaak de vooronderstelling tegen dat je dingen die van elkaar verschillen niet met elkaar kunt vergelijken. Integendeel, zou ik zeggen, je kunt dingen pas met elkaar vergelijken als ze van elkaar verschillen (je kuntiets niet met zichzelf vergelijken).
`
Ik vind dat je het niet kunt/moet vergelijken omdat ze niet in hetzelfde tijdperk hebben gespeeld.
Ze hebben dus nooit de mogelijkheid gehad om tegen (veel) van dezelfde tegenstanders te spelen en die ook op dat moment in dezelfde vorm staken of op hetzelfde niveau zaten.
Daarom zeg ik, Roddick en Federer zou wel goed kunnen, maar Sampras en Federer vind ik niet passen.
zoals ik al zei, je gaat Krajicek toch ook niet met Okker vergelijken omdat ze toevallig het allebei goed gedaan hebben op Wimbledon....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"