Is inderdaad een optie, maar lukt me helaas niet. Vast geroest patroontje,quote:Op maandag 28 juni 2004 08:01 schreef Troetel het volgende:
met je andere hand roken.....![]()
Eelt op mijn nagels??? EELT OP MIJN NAGELS???????quote:Op maandag 28 juni 2004 08:06 schreef simonsvision het volgende:
het lijkt mij dat het een soort eelt is. dus je kunt ook manicure bezoekje doen,
daar zullen ze een eventueel bestaand middel ook wel kennen.
maar echt serieus paarde middel is toch echt dat wat je niet wilt horen!
Ja en?quote:Op maandag 28 juni 2004 08:15 schreef serano het volgende:
waar maak je je zorgen over, je gaat toch (veel) eerder dood aan 't roken
Je bent wel creatief in oplossingen, maar ik zie mezelf nog niet met vingerhoedje op zitten rokenquote:Op maandag 28 juni 2004 08:19 schreef Troetel het volgende:
even serieus, ik weet het niet....Ik gebruikte altijd nagellakremover(aceton), mocht ik na een avondje stappen last hebben van ´gele víngers´ .....Misschien een vingerhoed op je vinger zetten als je gaat roken....![]()
Nee sigaretten, maar lees net wel een goede tip van zo'n sigarettenhoudertje zoals ze die vroegerquote:Op maandag 28 juni 2004 09:00 schreef Troetel het volgende:
je rookt toch geen shag he...??!!
Mmm, theatraal dat ligt me wel, als Garbo op een sofa liggend met houdertje roken en prachtigequote:Europeanen denken nog steeds dat er geen betere gedistingeerde houding bestaat dan het theatraal vasthouden van een sigaret, soms zelfs in een houdertje
Hier moet ik even over nadenken, hou ik mijn hand ondersteboven dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:19 schreef Conflict het volgende:
Je moet je hand zo houden dat de rook niet langs je vingers gaat.
Vroeger had ik er ook altijd last van maar als je een tijdje oplet wen je eraan om je hand niet ondersteboven te houden
als je er een tijdje op let heb je geen last van rookaanslag meerquote:Op maandag 28 juni 2004 09:24 schreef Faat het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken, hou ik mijn hand ondersteboven dan?
Euhm tja, ik moet ook kunnen werken c.q. forummen c.q. chatten c.q lutzen hè tijdens het roken
Heeft dit niet te maken met het feit dat er in een shagie geen gaatjes rond het filter zitten en bij een normale sigaret wel. Als je een trekje neemt komt er ook rook door de gaatjes op de rand van het wit/bruine deel van de sigaret, daar waar je meestal je vingers hebt.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
als je er een tijdje op let heb je geen last van rookaanslag meer
Ik ben een stevige (zware)shagroker en mijn vingers zijn gewoon schoon
Sterven is werkelijk een geweldige tip, dank jewelquote:Op maandag 28 juni 2004 14:38 schreef Luukzor het volgende:
sterven of je nagels uittrekken, ze groeien vanzelf weer aan
Dat is heel mooi, maar geeft geen garantie op roze nagels met spierwitte randjesquote:Op dinsdag 29 juni 2004 06:18 schreef cultheld het volgende:
Ik rook lekker niet
Meen je dat? Bij mij werkt zuiver citroensap juist fantastisch, inclusief dat ik er mooie witte randen van krijg ( bijna 18 jaar stevige roker). Ik denk dat het ligt aan de manier, waarop je het gebruikt. Mijn succes zit hem in het volgende: pers een halve (of een kwart) citroen uit, en doe het in een leeg nagellak flesje. Polijst je nagels met een glansvijl (voor een paar euro te koop bij elke drogist). Behandel daarna met het kwastje 3 maal per dag je nagels. Hou dit tenminste een week vol, en volgens mij moet je verbetering merken ;-)quote:Op maandag 28 juni 2004 08:00 schreef Faat het volgende:
Wel de wat mildere tips, zoals citroen, aceton, jif etc.
Ja haha, tis maar wat je mild noemt, maar dat werkt helaas niet.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:14 schreef Rad3oN het volgende:
Hoi, ik rook al meer dan 20 jaar en nu heb ik longkanker... Nou heb ik volgende week een feestje maar ik kan natuurlijk niet aankomen met slangen in mijn neus en een zuurstoftankje ! Wie weet een oplossing ? Stopen met roken is geen optie...
Je mag dus geen topics openen die gerelateerd zijn aan fouten/ bjwerkingen& misstappen van je leven?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:14 schreef Rad3oN het volgende:
Waar gaat dit over ????
Jij kiest voor het roken dus heb je automatisch gekozen voor de eventuele bijwerkingen...
straks krijgen we dingen als:
Hoi, ik rook al meer dan 20 jaar en nu heb ik longkanker... Nou heb ik volgende week een feestje maar ik kan natuurlijk niet aankomen met slangen in mijn neus en een zuurstoftankje ! Wie weet een oplossing ? Stopen met roken is geen optie...
Kom op doe normaal en aanvaard het, jij wilde toch roken ?
Natuurlijk mag je je mening geven, maar daarop zeg ik dat de ts vast niet gebaat is bij zo'n mening.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Rad3oN het volgende:
Ik mag toch mijn mening geven ?
Ik rook zelf ook.. ik weet wat de nadelen zijn en daar moet je gewoon mee leven...dit lijkt meer op aandacht trekken van de TS
en btw
wat heb jij een rare denkwijze....
maar goed... amputeer je nagel.... of stop met roken
Wel over vakantie; weet niet wat je gaat doen, maar simpelweg op het strand met ongelakte nagels door het zand woelen, maakt ze ook al wat mooierquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:02 schreef Faat het volgende:
Indien je meer recepten hebt waarbij ik max. 1 x per dag mijn nagellak eraf moet halen (liever om de 2 dagen zelfs) hoor ik het heel graag. En anders ga ik in de vakantie wel zonder nagellak lopen om te proberen
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:58 schreef kweetgeennaam het volgende:
- allemaal goede tips..
Ohw joepie aandacht van een kneus, ik ben weer helemaal blij voor vandaagquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:12 schreef Rad3oN het volgende:
Ik mag toch mijn mening geven ?
Ik rook zelf ook.. ik weet wat de nadelen zijn en daar moet je gewoon mee leven...dit lijkt meer op aandacht trekken van de TS
en btw
wat heb jij een rare denkwijze....
maar goed... amputeer je nagel.... of stop met roken
Nou nee hoor, zoals ik al aangaf ik wil deze zomer graag van die doorzichtige roze nagellak op,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:58 schreef kweetgeennaam het volgende:
Ben benieuwd of je wat aan de tips hebt, en laat je niet kisten door de zeikerds die zeggen dat je maar moet stoppenS6!
quote:Eventueel heb ik ook nog andere tips voor handmaskers en nagelversteviging (of andere zaken),
u roept maar!
Leuk! Laat je me dan ook weten welke je geprobeerd hebt, en hoe ze bevielen? (Vind het leuk om dat voor mezelf een beetje in kaart te krijgen....)quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:42 schreef Faat het volgende:
Ik ga je tips eventjes uitprinten, want die combi's kan ik allemaal niet onthouden.
Ha ha, weet niet waar je woont, maar heb ooit een cursus voetzone-reflex massage gedaan, en mijn behandelingen ook niet onverdienstelijk kunnen aanbieden op appartementcomplexen op zonnige vakantie-eilanden. Het kan heerlijk zijn om je voeten te laten masserenquote:Op woensdag 7 juli 2004 07:42 schreef Faat het volgende:
Tips voor handmaskers en nagelversteviging zijn eigenlijk altijd welkom, ik vind het sowieso erg
leuk om met handen, voeten en nagels bezig te zijn
Drogen je handen juist van uit...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:12 schreef Jan_V het volgende:
Werkt terpentine niet? geen flauw idee of 't echt werkt
Bedoelde trouwens 3 keer per dag citroensap aanbrengen, niet 3 keer vijlen per dag hoor.... (ik ben liever lui dan moe; bewerk mijn nagels meestal maar één keer per week met glansvijl) Geen idee of citroensap door nagellak heen kan werken, maar probeer het gewoon, baat het niet, schaadt het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:02 schreef Faat het volgende:
Heb het idd niet zo geprobeerd als jij hierboven beschrijft. Glansvijl heb ik, ik begrijp je uitleg hoe jij het doet.
Probleem is alleen dat als je dat meerdere keren per dag moet doen, ik niet elke keer mijn nagellak
eraf wil halen en dus zonder zou moeten lopen.
,quote:Op woensdag 7 juli 2004 07:42 schreef Faat het volgende:
Die flesjes waarbij je je randjes wit lakt heb ik ook gehad, zijn ook van Herome te koop.
Jammer is alleen dat je het alleen mooi krijgt als je "nagellak" in je flesje nog redelijk nieuw en dus
dun is, zodra het wat ouder en dikker wordt lukt het bijna niet meer om een strak randje te maken
Er is wel een verschil tussen nicotine aanslag op je nagels (geel) en bruine vingers hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:18 schreef EvEy het volgende:
bruine vingers door het roken is smerig
Notquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:15 schreef beestjuh het volgende:
Blanke nagellak. Als je het erop doet, trekt de aanslag in de lak dus met nagellakremover haal je eens in de zoveel tijd je nagellak eraf, plus de aanslag.............
Begrijp ik, daarom schreef ik ook in de openingspost "we hebben het hier over 20 jaar rookaanslag"quote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:34 schreef beestjuh het volgende:
Works for me anywayz...
stoppen met roken schijnt te helpen junkiequote:Op maandag 28 juni 2004 08:00 schreef Faat het volgende:
Ik heb ooit hier een topic gelezen waarin iemand een middeltje noemde dat je bij de apotheek of
drogist kon halen dat vrij agressief was, maar de aanslag verwijderde.
Net even door de search gelopen, maar ik kan het niet echt vinden.
Wel de wat mildere tips, zoals citroen, aceton, jif etc.
Ja haha, tis maar wat je mild noemt, maar dat werkt helaas niet.
Ik heb het dan ook over 20 jaar stevig roken met bijbehorende aanslag.
Tips om te stoppen met roken mogen achterwege blijven, doe ik toch niet
Weet iemand nog iets, of hoe dat middeltje heet waardoor de aanslag verwijderd kan worden?![]()
I know, maar ik wil graag een andere oplossing en waar anders dan bij de grote schare alwetendequote:Op zondag 11 juli 2004 08:58 schreef MikeyMo het volgende:
stoppen met roken schijnt te helpen junkie
waarom verhelpen als je het kunt voorkomenquote:Op zondag 11 juli 2004 09:23 schreef Faat het volgende:
[..]
I know, maar ik wil graag een andere oplossing en waar anders dan bij de grote schare alwetende
briljante Fokkers zou ik zulke informatie kunnen vinden?![]()
Love you all
Ik blijf het maar vreemd vinden dat als je in je openingspost vraagt om een tip om nicotine aanslagquote:Op zondag 11 juli 2004 09:30 schreef ArmaniMania het volgende:
stoppen met roken, probleem opgelost...
So true....quote:Op zondag 11 juli 2004 09:44 schreef Marsepein het volgende:
...... Bedenk ook dat dezelfde aanslag ook in je longen zit, en dan niet op 1 plekje, maar door je hele longen heen. Dat heeft mij 3 jaar geleden doen besluiten te stoppen. Zeker niet makkelijk, maar achteraf een heerlijk bevrijdend gevoel.[/sub]
Ik weet al hoe het komt, zoals hier al gezegd.. tis de manier van vasthouden.quote:Op zondag 11 juli 2004 08:57 schreef Faat het volgende:
Je moet over 9 jaar nog maar eens je nagels checken, ik had er 9 jaar geleden iig nog geen last van!
Misschien heeft het met de "kwaliteit" van je nagels te maken? Een echt antwoord heb ik er niet op
Aan de andere kant, ik weet eigenlijk niet of de tijdsduur nu wel uitmaakt, want je nagels groeien
natuurlijk dus het is niet dezelfde nagel als 20 jaar geleden, mmm vaag
Vorig jaar zomer heb ik een, niet gelukte, poging gedaan om te stoppen met roken en merkte
trouwens op dat na nog geen 14 dagen de aanslag langzaam aan het verdwijnen was.
btw de ingrediënten nog steeds niet allemaal in huis, deze week kijk ik even verder. Had iemand
nog een tip waar glycerine te verkrijgen is?
Bij de drogisterijen, maar zeker bij Etos, staat het achter de kassa, dus even naar vragen. (Het is van het merk Tendo's) S6!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 08:51 schreef Faat het volgende:
Ik ga vandaag even op zoek naar de ingrediënten van kweetgeennaams eerste combi tip
waterstofperoxyde - kan ik vinden
rozenwater - probeer ik de Tuinen even voor
maar glycerine - waar haal ik dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |