kick... alsin.. wil ik ook weten..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:59 schreef AirRaid het volgende:
weet iemand hoe ik al mijn contactpersonen van gmail kan overhalen naar outlook????
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
En we hebben nu nog meer ruimtePer minuut komt er nu een MB ofzo bij
Ik heb alleen nog geen idee hoe ik die allemaal moet gaan vullen
hmmm nou ik geloof toch echt wel dat dit gewoon waar is...... maar dat zullen we morgen wel zien he.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?
Rich text werkt al hoor, verschillende lettertypes/groottes en kleuren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Het plaatje bij de inlogpagina is ook wel leuk.. Zeker weten dat het leuk wordt, waarschijnlijk wordt Gmail gewoon me hoofdaccount als RichFormatText ook geimplementeerd wordt...
helemaal waarquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Rich text werkt al hoor, verschillende lettertypes/groottes en kleuren.
Dat zag ik ook al.. dacht eerst dat ik scheel keek.quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:44 schreef avotar het volgende:
hahahah het is wel cute..
You are currently using 260 MB (22%) of your 1174 MB.
refresh na een minuutje of 5 ....
You are currently using 260 MB (22%) of your 1186 MB.
we zittten al op.. :quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:13 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Dat zag ik ook al.. dacht eerst dat ik scheel keek.![]()
And counting...quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:56 schreef avotar het volgende:
[..]
we zittten al op.. :
You are currently using 263 MB (21%) of your 1261 MB.
ff testen of je dom bent..quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:41 schreef Nicje het volgende:
ff testen of ik gebanned ben
" Forum is met succes verwijderd"quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:19 schreef shredder het volgende:
[..]
" Forum is met succes verwijderd"
Maar alle gekheid op een stokje, ik zag dat Gmail wel hele rare taalpakketen heeft.
[afbeelding]
Lol ja. http://www.google.com/intl/xx-bork/ Meke-a Google Yuoor Humepege-a!quote:BorkBorkBork! is the languange of the Swedish Chef, a character from the classic Muppets. Although it is sometimes seen as a dialect of English, along with the related Elmer Fudd, both languages are found in Google's international languages section, along with Klingon.
Learning this language is very easy, just concentrate on converting every "th" sound to the "ze" sound. At the end of every sentence, remember to insert between 1 and 3 Borks for good measure.
If you have a hard time writing essays in BorkBorkBork, there are several popular computer programs that will convert your essay (saved in text format) to BorkBorkBork. The best is the Enchefferizer, or its variation the Borkerizer.
nou nou wat een grap.... NOTquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is vandaag 1 April. Snap je hem al?
Sorryquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou nou wat een grap.... NOT![]()
Het dus gewoon waar he.....! nu al ruim 2 GB
Ja google houdt wel van grapjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:30 schreef Metroid het volgende:
Mooi. Op 1 april je aantal data opvoeren naar 2GB. Echt iets voor Google om je elke minuut 1 à 2 MB meer te geven...
das dan je eigen schuld.. ze komen niet voor niks aan je e-mail adres..quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:46 schreef El.Wulfo het volgende:
nouw grappig..ik begin spam in mn inbox te krijgen en heb ook al ruim 90 spams in me spambox...
ja ik las het idd op webwereld. Maar ik denk dat veel mensen vreemd hebben gekeken dat ze ineens op 1 april (!!) dubbele opslag hadden...quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gmail bestaat 1 jaar dus doen ze er meer ruimte bij voor iedereen. Je krijgt volgnes mij nu elke dag een 1mb er bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |