DL kun je hier vinden: http://www.dynadvance.com/quote:What's New:
Hotmail support !
Much better Yahoo Mail Support
Program installer/uninstaller
Bug fixes
Also recently added:
Support for the new Gmail login procedure changes !
Auto-login to Gmail accounts
You can play sounds when new e-mail arrives
heb ik nu alweer bij firefox,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:14 schreef Da_Koen het volgende:
Gmail doet het niet meer bij me, ik krijg een witte pagina als ik inlog
Heb winXP met IE.....
Om dezelfde reden als waarom je niet met Hotmail bij Fok! kunt, het moet een offcieel emailadres zijn wat bij een provider hoort.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef killko het volgende:
Waarom kan je met GMail niet bij Fok!?
Het kon iig wel, check mijn profilequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:28 schreef killko het volgende:
Waarom kan je met GMail niet bij Fok!?
Je kunt als contactadres voor anderen G-mail aangeven, maar niet als aanmeld emailadres, dat is bij mij ook het geval (Chello, vs Hotmail / Gmail )quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Het kon iig wel, check mijn profile
Het kan niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Het kon iig wel, check mijn profile
Is het mogelijk om Hotmail alles te laten doorsturen automatisch..?? en zo ja, hoe dan...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:19 schreef Karina het volgende:
<...>I
k laat nu de email van al mijn emailadressen naar Gmail doorsturen, met de MailNotifier kan ik nu zelfs op mijn werk heel makkelijk zien of er mail is!
Kan niet met Hotmail (slim van ze, moet je altijd inloggen op je Hotmail account). De MailNotifier kan wel ook je Hotmail account checken, maar goed, moet je alsnog op Hotmail inloggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:54 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Is het mogelijk om Hotmail alles te laten doorsturen automatisch..?? en zo ja, hoe dan...
Ik ken wel programma's die je moet opstarten en die zorgen dan voor het doormailen, maar ik wil juist alles laten doorsturen zonder extra programma's.
Ik weet niet of dat wel werkt, een vriend van me heeft ook Gmail net als ik, hij maakt er erg veel gebruik van terwijl ik dagelijks 2 mailtjes verstuur of zo. Hij heeft nog geen invites gehad ik 2x al (eerste keer 2, tweede keer 4)quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:30 schreef mien-moeke het volgende:
Google's Gmail Invites Generator
Misschien dat dit helpt met het opkrikken van het aantal invites.
Dan ben jij een mazzelaar of hij een pechvogel...:Dquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:39 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel werkt, een vriend van me heeft ook Gmail net als ik, hij maakt er erg veel gebruik van terwijl ik dagelijks 2 mailtjes verstuur of zo. Hij heeft nog geen invites gehad ik 2x al (eerste keer 2, tweede keer 4)
Ik heb ff geprobeerd een filmpje van 7.888 kB te sturen en te ontvangen (chello classic)quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Iemand stuurt jou een bijlage, hoe snel trek je die van de server?
hardere getallen..?? wat wil je dan, op de seconde nauwkeurig..?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:58 schreef markvleth het volgende:
bedankt! maar is er misschien iemand die sneller kan, en wat hardere getalletjes heeft?
klopt, met totaal maximale opslag van 1 Gbquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:22 schreef paultje- het volgende:
hoe groot zijn d ebestanden die je kan versturen?
ontvangen was 10 mb as ik t goed begreep...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |