heel rustig de hoeveelheid voer opvoeren. anders krijgt hij misschien last van zijn maag.quote:Op maandag 28 juni 2004 01:27 schreef snakelady het volgende:
Dank jullie wel, hij heeft wel een ondergewicht dus ik hoop hem weer op een fatsoenlijk gewicht te krijgen.
Hij heeft wel al wat gegeten dus dat valt niks tegen.
het zijn redelijk woestijn dieren dus groen is minder belangrijk als zand, stenen, een warmte en een schuil plaats.quote:Op maandag 28 juni 2004 02:00 schreef StrayDog het volgende:
Komt er nog wat meer groen e.d. in zijn terrarium?
Ik heb er totaal geen verstand van, maar dit lijkt me zo kaal en onnatuurlijk voor zo'n beestje.
weer een nieuwe naam zoek topic.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:01 schreef snakelady het volgende:
Ik heb er maar 2 aangemaakt Mobius,dus van wie de derde is weet ik niet.
Blackbully, ik probeer ook niet te veel ineens te geven, ik heb hem vanochtend wel met lauw water natgesproeid, daar genoot hij intens van.
Voor het andere terrarium ben ik wel al wat ideeën aan het opdoen, zoals wat hout en meer flatstones.
vitaminepreperaat heb ik al in huis en over de krekels heen gestrooid, hij heeft al 2 krekels op, nu krijgt hij eventjes niks en morgen weer wel, zo rustig opbouwen.
Dat heb ik al meer gehoord inderdaad, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:58 schreef blackbully het volgende:
oja als je hem groente zou willen voeren dan moet je eens andijvie proberen. daar heb ik redelijk goede ervaring mee, ook appel pakte ze goed. aan de rest moesten ze wennen, dus dat kan tijd rovender zijn.
(neem je om de paar dagen een foto? dan kun je het herstel proces leuk volgen.)
hoe is het verders met hem gesteld? heeft hij last van vergroeingen? (scheef staande poten, knikken en of bulten in de staart?)quote:Op maandag 28 juni 2004 18:46 schreef snakelady het volgende:
Vandaag heb ik met een spuit water met vitamine in zijn bekje gedruppeld, hij likte het gretig op, helaas heeft hij daarna een beetje overgegeven (ik heb het niet in zijn bek gespoten maar boven zijn bekje laten druppelen zodat hij het zelf ging oplikken).
Morgen maak ik een afspraak met de dierenarts en wil ik dat hij dan een vitamine injectie krijgt.
En de uv-b lamp komt morgen (die moesten ze nog bestellen).
Zover ik kan zien heeft hij geen klapkaak, hij kan zijn kaak goed stevig bewegen maar hij heeft wel een zwaar calciumtekort.
tja veel lezen daar leer je wat vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:06 schreef snakelady het volgende:
weer eens wat foto's
Murray doet het goed, hij eet goed en klimt wat af gelukkig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik liet Murray even kennis maken met Kyara, murray klom zo bij Kyara en vondt het daar wel lekker liggen, Kyara vondt het ook wel best.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En je had gelijk blackbully, het gaat goed samen met de katten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |