Ga je slapen terwijl ik er net weer benquote:Op zondag 27 juni 2004 23:11 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Dream on
Ik ga nu slapendag jongens
me punten wat doe je nu lulquote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
-10
ff snel fipo-en en dan editten, ik zag het welquote:Op zondag 27 juni 2004 23:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
me punten wat doe je nu lul![]()
in mijn msn ook nietquote:Op zondag 27 juni 2004 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je slapen terwijl ik er net weer ben
En je staat nog niet eens in m'n msn
al sla je me dood, kwam het toevallig tegen op googlequote:Op zondag 27 juni 2004 23:37 schreef Ultimora het volgende:
dit model wordt ook wel de Bel-Air genoemd toch?
Dat is een hotel lulquote:Op zondag 27 juni 2004 23:37 schreef Ultimora het volgende:
dit model wordt ook wel de Bel-Air genoemd toch?
mijn welquote:Op zondag 27 juni 2004 23:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
in mijn msn ook niet
hey, voeg jij mij es toequote:Op zondag 27 juni 2004 23:38 schreef Ultimora het volgende:
[..]
mijn wel2x zelfs
![]()
We hebben het over Bougievonkje he, niet over mijquote:Op zondag 27 juni 2004 23:38 schreef Ultimora het volgende:
[..]
mijn wel2x zelfs
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben het over Bougievonkje he, niet over mij
Je had ook naar Spa-Italia kunnen gaan vandaag, was je net pas thuis geweest en had je je niet verveeldquote:Op zondag 27 juni 2004 23:45 schreef BoJo het volgende:
Ik zit oude SC's door te lezen uit verveling
Ik lees net jouw gezeik over mijn middenwisser tijdens de Meetquote:Op zondag 27 juni 2004 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ja voeg mij toe voeg mij toe.
Want ik ben te kansloos in het echte leven
Ik heb de hele dag gewerkt schatquote:Op zondag 27 juni 2004 23:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je had ook naar Spa-Italia kunnen gaan vandaag, was je net pas thuis geweest en had je je niet verveeld
OMGquote:Op zondag 27 juni 2004 23:45 schreef BoJo het volgende:
Ik zit oude SC's door te lezen uit verveling
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik lees net jouw gezeik over mijn middenwisser tijdens de Meet![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag gewerkt schat![]()
En ik ben wel jaloers op je![]()
Uhm eigenlijk niet, ik reed in een gemeente Volvo S80 2.4 , 170 Pk.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
nog wat leuks gespot/ gereden?
En dan door ook_gek bij nog meer resaurants niet meer naar binnen mogen?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wanneer doen we weer een meet?![]()
Je hoeft niet mee hoor, maar wie gaat er dan links naast me zittenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan door ook_gek bij nog meer resaurants niet meer naar binnen mogen?![]()
![]()
Nooit!![]()
![]()
![]()
![]()
wheheh kan je deze keer aan de juiste kant van de tafel zittenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nooit!![]()
![]()
![]()
![]()
"Ah, een liefhebber!"quote:Op zondag 27 juni 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nooit!![]()
![]()
![]()
![]()
LOL hoeveel km heb je op t voetpad gereden? Daar geldt geen mex snelheid hequote:
Ja ik denk ik neem hem maar even op de foto en deel het met julliequote:Op maandag 28 juni 2004 00:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wauw, je duim
Zodat ik je gewauwel kan horen?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wheheh kan je deze keer aan de juiste kant van de tafel zitten
hartstikke bedanktquote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik denk ik neem hem maar even op de foto en deel het met jullie![]()
Ik krijg ook altijd een brief mee van de politie over de ontheffiing en helaas staat daar weer in dat op fiets en voetpaden alleen maar stapvoets gereden mag worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL hoeveel km heb je op t voetpad gereden? Daar geldt geen mex snelheid he
gewauwel, is dat een abn werkwoord?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ik je gewauwel kan horen?
Graag gedaan, ik heb mijn steentje weer bijgedragen voor het functioneren van dit geheelquote:Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hartstikke bedankt
Wat was je aan het zeuren dan laatstquote:Op maandag 28 juni 2004 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ik je gewauwel kan horen?
Nu kunnen jullie het opzoekenquote:Op zondag 27 juni 2004 23:59 schreef PeuRac het volgende:
*bookmark site*
Ik vind je wel lief hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat was je aan het zeuren dan laatst
je uitlaat zit scheefquote:Op maandag 28 juni 2004 00:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie het opzoeken![]()
[afbeelding]
SCG / Srbija i Crna Gora / Serbia and Montenegroquote:Op maandag 28 juni 2004 00:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
buitenlandquote:Op maandag 28 juni 2004 00:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja ik weet hetquote:Op maandag 28 juni 2004 00:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je uitlaat zit scheef
Dat word mutz beffen om het goed te makenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoorvolgende keer ff naar t PI kijken
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SCG / Srbija i Crna Gora / Serbia and Montenegro
Maar dat wist ik al
Dat mag LWaS doenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat word mutz beffen om het goed te maken![]()
Straks kom ik ja daar nog tegenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee nee JIJ moet dat doenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat mag LWaS doen
Als je serieus langs Montenegro komt moet je wel ff een belletje geven voor een terrasje ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks kom ik ja daar nog tegen
Ik moet maar 1 ding, en dat is dood gaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee nee JIJ moet dat doen
Moet ik wel je nummer hebbenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je serieus langs Montenegro komt moet je wel ff een belletje geven voor een terrasje ofzo, buitenland Meet
![]()
Benzine is goedkoop daroquote:Op maandag 28 juni 2004 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik wel je nummer hebbenmaar eerlijk gezegd denk ik niet dat we zo, zuidelijk gaan, want anders kost t toch wel erg veel benzine
Ik hoop dat goedkoop niet 'bagger' betekent, want ik weet niet of zo'n Renault blokkie daar tegen kanquote:Op maandag 28 juni 2004 00:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Benzine is goedkoop daro
nr doen we wel ff via msn
Hotel?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat goedkoop niet 'bagger' betekent, want ik weet niet of zo'n Renault blokkie daar tegen kan
Ik zal t bekijken, ik ga deze week ongeveer een route uitstippelen, zodat ik alvast een paar hotel adressen op kan schrijven, dat scheelt zoekwerk, een hotel kost ook niks daar toch? En anders hebben we altijd de tent nog.
Just me and my lady, 40M² is groot zat toch, als we in de buurt zijn, zou t super zijn als we konden blijven overnachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hotel?![]()
Zijn allemaal mensen die prive appartementjes verhuren. Meestal zitten ze bij grote kruispunten met een bordje ( SOBE ) wat kamers betekend. Ik heb eigenlijk geen idee wat de prijzen zijn, denk tussen de 15 en 30 euro per nacht. Maar pin me er niet op vast. Kweenie of je je hele poolse schoonfamilie mee sleurt anders kunnen jullie wel in mijn appartement een nachtje bivakeren. Het is alleen niet zo groot (40 m2)![]()
leuk hoor en de kans lopen verkracht te wordenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Just me and my lady, 40M² is groot zat toch, als we in de buurt zijn, zou t super zijn als we konden blijven overnachten.
En dat is niet duurhoewel, voor zo'n regio misschien ook wel
![]()
De Renault is 2 of 3 jaar oud denk ik (nog net het oude model), en heeft ruim 130k gereden, tis een 2.0 16v btw
Dat moet geen probleem zijn en trouwens bij die mensen op straat is meestal ook prima geregeld. De relatief hoge prijs komt omdat het in de zomer stervens druk is, prijzen varieren van hoe ver je van zee zit en grote van de kamer. Ik zit op 10 min sjok afstand van zee.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Just me and my lady, 40M² is groot zat toch, als we in de buurt zijn, zou t super zijn als we konden blijven overnachten.
En dat is niet duurhoewel, voor zo'n regio misschien ook wel
![]()
Door wiequote:Op maandag 28 juni 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuk hoor en de kans lopen verkracht te worden
Nobady touches my ladyquote:Op maandag 28 juni 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuk hoor en de kans lopen verkracht te worden
Hmm wel veel geile vrouwen in Polenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nobady touches my lady![]()
@Bojo, dat is super relax zeg![]()
![]()
ruilen? Jij in een grote Poolse stad 3 hoog in een 180m² appartement, wij in t jouwe
Zal Mr T veel aan de haak slaanquote:Op maandag 28 juni 2004 00:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm wel veel geile vrouwen in Polenin SCG , zijn ze wel heel mooi maar als je geen dikke BMW rijd , bodybuilder bent en een dikke ketting om je nek hebt dan kijken ze amper naar je
![]()
Is een nieuwe auto met NL kenteken ook goed? Van +/- 25k euro? Ander leen ik m'n neefs autoquote:Op maandag 28 juni 2004 00:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm wel veel geile vrouwen in Polenin SCG , zijn ze wel heel mooi maar als je geen dikke BMW rijd , bodybuilder bent en een dikke ketting om je nek hebt dan kijken ze amper naar je
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ze houden niet zo van negers daarquote:Op maandag 28 juni 2004 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal Mr T veel aan de haak slaan
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een nieuwe auto met NL kenteken ook goed? Van +/- 25k euro? Ander leen ik m'n neefs auto
Dan ben je wel de pimp jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah hoewel ik vorig jaar wel fun gehad heb met 2 lifsters. Sta ik in een mega file naar het plaatsje waar alles gebeurd 's avonds, komen er ineens 2 niet onknappe dames naar me toe of ze mee konden rijden. Ik zeg prima maar we staan nog wel een tijdje, ik verstond eerst geen moer van ze vanwege een hevig accent
![]()
Heey Tommeyyh had je niet eens gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 00:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat voor accent?
3 posts terug zei ik nog oiquote:Op maandag 28 juni 2004 00:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heey Tommeyyh had je niet eens gezien![]()
Nou er zitten nogal verschillende accenten daro, die meisjes kwamen uit een grote plaats nog voor de kust en daar hebben ze een appart accent waar je even aan moet wennen. Aangezien ik de taal via via geleerd heb is het voor mij nog eventje lastiger![]()
Redelijk maar jah ik spreek het eigenlijk 1x paar weken in het jaar dus op het begin moet ik altijd wennen. Vorig jaar zat ik net 5 min in Montenegro toen ik al een bekeuring aan m'n broek had hangen, toen begreep ik er geen moer van wat ik fout gedaan had want ik verstond een paar woorden van die agent nietquote:Op maandag 28 juni 2004 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
3 posts terug zei ik nog oihehehe
spreek je de taal wel goed?
en wat had je fout gedaan?? of weet je het nog nietquote:Op maandag 28 juni 2004 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Redelijk maar jah ik spreek het eigenlijk 1x paar weken in het jaar dus op het begin moet ik altijd wennen. Vorig jaar zat ik net 5 min in Montenegro toen ik al een bekeuring aan m'n broek had hangen, toen begreep ik er geen moer van wat ik fout gedaan had want ik verstond een paar woorden van die agent niet![]()
sop geluiden tijdens pijpenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat voor accent?
Ik had een vrachtwagen ingehaald over een doorgetrokken streep in de bergen, na een kwartier met 5 km/u erachter gehangen te hebben zag ik m'n kans bij een recht, voor mij overzichtelijk, stuk om in te halen. Even verder kon ik stoppen, en 10 euro dokken. Ik verstond hem niet omdat ie waarschijnlijk een moeilijk woord voor vrachtwagen gebruikte, aangezien ik maar 1 (meest gebruikt) woord ken.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en wat had je fout gedaan?? of weet je het nog niet
lol.. die 10 pleuro stak die agent in zijn zakquote:Op maandag 28 juni 2004 00:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik had een vrachtwagen ingehaald over een doorgetrokken streep in de bergen, na een kwartier met 5 km/u erachter gehangen te hebben zag ik m'n kans bij een recht, voor mij overzichtelijk, stuk om in te halen. Even verder kon ik stoppen, en 10 euro dokken. Ik verstond hem niet omdat ie waarschijnlijk een moeilijk woord voor vrachtwagen gebruikte, aangezien ik maar 1 (meest gebruikt) woord ken.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol.. die 10 pleuro stak die agent in zijn zak
ik had die agent neergeschoten...quote:Op maandag 28 juni 2004 00:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
en die agent die me 10 min later aanhield omdat ik 55 gereden zou hebben waar je 40 mocht en die agent die me 15 min later aanhield omdat ik weer te hard reed.
![]()
Klojo's moeten eens duidelijke borden plaatsen en niet elke auto met buitenlands nummerbord pakken, zo komen die toeristen nooit. Ik was in ieder geval wit heet na die 3de bekeuring![]()
Sommige staan daar met volautomatische geweren, wil je geen ruzie meequote:Op maandag 28 juni 2004 01:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik had die agent neergeschoten...
nep joego bloed..
nu nog het filmpjequote:Op maandag 28 juni 2004 10:08 schreef Sjoewe het volgende:
Drunk driving: http://images.flabber.nl/drunk.texan.jpg
yep.. laat dat maar eens zienquote:Op maandag 28 juni 2004 09:44 schreef BazzoS het volgende:
Wil je trouwens nog wat foto's van gespotte Reno's?
Hi-Lux en een Levin naar de klotequote:Op maandag 28 juni 2004 10:12 schreef Sjoewe het volgende:
http://chrisrico.org/cars/cars.html woeps deze moet het wezen
..of verhaaltje natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 10:12 schreef Sjoewe het volgende:
http://chrisrico.org/cars/cars.html woeps deze moet het wezen
ga jij eens die foto's posten..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
..of verhaaltje natuurlijk
nee, die ga ik dan nog makenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
yep.. laat dat maar eens zien
een Rapid is gewoon een Express.. in moffenland heten ze o.a. Rapid ipv Express.. maar een Rapid is door zijn naam wel minder 1337 en goed dan een Express natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 10:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, die ga ik dan nog maken(een rapid is 't, geen express)
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ga jij eens die foto's posten..
ai, ik dacht even een super move te hebben gemaakt, viel dat even tegenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Rapid is gewoon een Express.. in moffenland heten ze o.a. Rapid ipv Express.. maar een Rapid is door zijn naam wel minder 1337 en goed dan een Express natuurlijk![]()
wil je de club nog joinen?? maak je met je unieke lidmaatschapcode kans op een Tune-Up pakket gemonteerd op JOU Express\Rapidquote:Op maandag 28 juni 2004 10:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ai, ik dacht even een super move te hebben gemaakt, viel dat even tegen
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wil je de club nog joinen?? maak je met je unieke lidmaatschapcode kans op een Tune-Up pakket gemonteerd op JOU Express\Rapid
ik kende em jaquote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef Sjoewe het volgende:
Express tuning... http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=11214
hoe was de bingo?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey wie was hier uit 1988 ?
Hoe was voetbal bedoel je ?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe was de bingo?
persoonlijk vond ik de wedstrijd klote.. maar het resultaat is oke..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe was voetbal bedoel je ?
Resultaat was mooi jaquote:Op maandag 28 juni 2004 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik de wedstrijd klote.. maar het resultaat is oke..
Ah die is maar 2 jaar ouder als mijquote:Op maandag 28 juni 2004 10:53 schreef Xtreem het volgende:morguh.
VO+nkje is uit 88....
-> http://pedopas.kinderlokker.nl 't is legaal voor mij
quote:Op maandag 28 juni 2004 10:53 schreef Xtreem het volgende:morguh.
VO+nkje is uit 88....
-> http://pedopas.kinderlokker.nl 't is legaal voor mij
hoe bedoel je:quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oib.t.w.
Net als de 10% kluskaart van Karwei ?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoe bedoel je:
Weet je hoe praktisch zo'n pasje!
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Weet je hoe praktisch zo'n pasje!
oi is copyrighted by Tommy_Kuklinskiquote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Oi
Nietusquote:Op maandag 28 juni 2004 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi is copyrighted by Tommy_Kuklinski
oi LWaS
Hoe jij bedoelen dit ?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet zo he![]()
ik heb nep joego(bojo) bloed.. zomaar oppassenquote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe jij bedoelen dit ?
zuiplapquote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef LWaS het volgende:
oi
die vrachtwagen is gelukkig niet nog een keer over me heen gereden
niet zo hequote:Op maandag 28 juni 2004 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
Tommy "Moraalridder" Toyota
EK 88...jezus, dat heb ji jniue eens meegemaaktquote:Op maandag 28 juni 2004 10:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey wie was hier uit 1988 ?
Nee er was een user hiero in de SC uit 1988quote:Op maandag 28 juni 2004 12:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
EK 88...jezus, dat heb ji jniue eens meegemaakt
ik hoop hetquote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee er was een user hiero in de SC uit 1988
Maar dit jaar doen we EK 88 speciaal voor mij over
Hoe kun je, je dan vervelen?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik verveel me..
ik moet mijn project afmaken..
ik moet mijn verslag afmaken..
Best wel ja, ik kan +/- 1000 foto's uitzoeken, er komen ws maar 200 in t album (ja ik ben kieskeurig, en ja ik fotografeer veel)quote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik verveel omdat een verslag maken erg saai is..
maar ik ga zo naar een klantff stukje rijden.. fixen en weer terug, dat zijn de betere werkzaamheden
veel plezier danquote:Op maandag 28 juni 2004 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best wel ja, ik kan +/- 1000 foto's uitzoeken, er komen ws maar 200 in t album (ja ik ben kieskeurig, en ja ik fotografeer veel)
Ja he, dit gaat me wel een paar dagen kosten, maar lekker buiten, in de zonquote:Op maandag 28 juni 2004 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
veel plezier dan
buurkindje van 14quote:Op maandag 28 juni 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:![]()
Tommy: geen leuke buurkindjes?![]()
en ik ben ook meteen weer weg (zeg maar: 5 minuten pauze)
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef Mugen_Honda het volgende:
Goed, ik heb even nagelezen.
Dus inclus Ballebek, Gizart, Xtreem, mis ik nog verder iemand die ook toestemming hebben om lid te zijn van PTA Harde kern?
http://www.ptaslowchat.tk/quote:Op maandag 28 juni 2004 13:21 schreef Steve-O het volgende:
harde kern![]()
wat \moet ik me daar bij voorstellen
geen tijd enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die site is zwaar veroudert
leg uitquote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef Mugen_Honda het volgende:
Dus inclus Ballebek, Gizart, Xtreem, mis ik nog verder iemand die ook toestemming hebben om lid te zijn van PTA Harde kern?
je bent trouwens lid van mijn clubjequote:Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen tijd enzo![]()
jullie worden dan natuurlijk ook uitgenodigdquote:een speciale Club CRAZY RENO EXPRESS HOLLAND RACING dag.. op deze dag wordt er "gedraged" er is een speciale tuning presentatie waar de beste en mooiste Express wordt uitgekozen tot Express van het jaar 2004.. en er komt natuurlijk een bloedstollende race tussen de beste Expressen van de wereld..
wat is er te winnen met me actie-code?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je bent trouwens lid van mijn clubje
je actie code stuur ik binnenkort..
Misschien een domme vraag enzo, maar: Waarom ben je daar zo in geinteresseerd??quote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef Mugen_Honda het volgende:
zie signaturequote:Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is er te winnen met me actie-code?
was jij nou ook alweer opperhoofd of hoe zat datquote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag enzo, maar: Waarom ben je daar zo in geinteresseerd??
we hebben een vrijwilliger gevonden voor het organiseren van een meet, zie ikquote:Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
binnenkort komt er:
[..]
jullie worden dan natuurlijk ook uitgenodigd
maar wat houd dat in danquote:Op maandag 28 juni 2004 13:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zie signature
zelfbouw spoiler oidquote:Op maandag 28 juni 2004 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar wat houd dat in dan![]()
wauwquote:Op maandag 28 juni 2004 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Tune-Up pakket..
dat is te gek... een spoiler, darkraamfolie, speciale diesel, speciale motorolie, crazy reno express tuning club team holland racing stickers en stoelhoezen.. verlagingset, speciale race wieldoppen en een carbonfiber tankdop!!
Euh.... NEE!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was jij nou ook alweer opperhoofd of hoe zat dat
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
we hebben een vrijwilliger gevonden voor het organiseren van een meet, zie ik
alleen mensen die lid zijn natuurlijk..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]Go Tommy
Een Express in goede staat bijvoorbeeld?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen mensen die lid zijn natuurlijk..
lidmaatschap kost 954 euro in het jaar.. maar dan heb je wel wat
had je die maar voor dat geld.. dan had ik er wel 100!! getjoened en al uiteraardquote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een Express in goede staat bijvoorbeeld?
Een merlin dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had je die maar voor dat geld.. dan had ik er wel 100!! getjoened en al uiteraard
voor een gestylde wat de gek er voor geeft..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een merlin dan?
en wat betaal je voor 'n gestylede (2f2f!) Express?
ooh man, wat een monsterquote:Op maandag 28 juni 2004 14:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
voor een gestylde wat de gek er voor geeft..
maar voor 1tje vergelijkbaar aan de mijne dit: http://zoek.autotrader.nl(...)4192ac4c&did=1001859
je bent imo rond uit gestoord als je 5 mile betaal voor zo'n auto..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:16 schreef Xtreem het volgende:
Dat hok nog 5mile?![]()
Geil!
okayquote:Op maandag 28 juni 2004 14:17 schreef BazzoS het volgende:
Tommy, druk es page up! (mits je 50 posts per pagina hebt)
ja.. als je een Express wilt moet je toch goed verdienen.. ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:23 schreef Ultimora het volgende:
niet gezond die prijzen in deze regio
omdat jij er zo graag bij wilt horen mag jij op de club racing dag in mijn Express zitten..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:30 schreef BazzoS het volgende:
tja, ik begin het door te krijgen, als je bij de elite wilt horen, moet je toch echt eigenaar zijn van een express.. en het liefst een zo snel mogelijke..
Dat zit er helaas niet in voor mij
mag ik jou ook aanraken? jij als eigenaar van een getjoende express?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
omdat jij er zo graag bij wilt horen mag jij op de club racing dag in mijn Express zitten..
nieuwe foto @ site trouwens, een express op topspeed
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mag ik jou ook aanraken? jij als eigenaar van een getjoende express?![]()
ai, concurrentie, dat kan ik niet gebruiken natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 14:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]daar moet ik nog even over nadenken.. mijn vrindin wil me altijd al aanraken omdat ik een getjoende express heb..
Jij bent goed met PS toch ?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ai, concurrentie, dat kan ik niet gebruiken natuurlijk
MFW ook goed?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent goed met PS toch ?
Ook goed kan je me even adden op MSN ?quote:Op maandag 28 juni 2004 14:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
MFW ook goed?
quote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef Ultimora het volgende:
AAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
kan alleen maar linken.. maar probeer en kots
http://www.tuning-auto.co(...)p?photo=ne-tuning010
http://www.tuning-auto.co(...)p?photo=ne-tuning009
Een oud type Audi A3quote:Op maandag 28 juni 2004 17:09 schreef Xtreem het volgende:
maar wat de neuk was het?!?
*ril*quote:Op maandag 28 juni 2004 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een oud type Audi A3
GEILquote:
wat ik heb geleerd is dat wanneer een olielampje gaat brande er geen olie meer in de motor wordt gepompt, en dat is niet zo bestquote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef BoJo het volgende:
Discussie, als het olie lampje van een VW Bora gaat branden dan is dat toch gelijk al slecht en geen ingebouwde beveiliging/waarschuwing dat je oliepeil laag is ?
Hoi trouwens
Die gast zegt , ooh ik heb al eens eerder 3 weken zo rond geredenquote:Op maandag 28 juni 2004 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat ik heb geleerd is dat wanneer een olielampje gaat brande er geen olie meer in de motor wordt gepompt, en dat is niet zo best
mja sommige motors verbruiken weinig olie en dan zou het misschien wel kunnen, mijn opel vebruikt ook bijna geen olie bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juni 2004 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die gast zegt , ooh ik heb al eens eerder 3 weken zo rond gereden![]()
ik vin slet makkelijkerquote:Op maandag 28 juni 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
ze heeft wel een geile naam.
Claire
Klinkt wel geil.
In de lease skoda op m,n werk was dat geen probleem. Oke de garage houder was niet zo blij met ons maar goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat ik heb geleerd is dat wanneer een olielampje gaat brande er geen olie meer in de motor wordt gepompt, en dat is niet zo best
quote:Op maandag 28 juni 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
lol ik heb net een foto gekregen en dat is al minder geil
Ik heb gevraagt om een duidelijkere foto
En ze woont in wassenaar dus wie weet is ze wel rijk
Ik zit nu op de cam het maar en het is niet echt dat je zegt van WH0000t
droogquote:Op maandag 28 juni 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
lol ik heb net een foto gekregen en dat is al minder geil
Ik heb gevraagt om een duidelijkere foto
En ze woont in wassenaar dus wie weet is ze wel rijk
Ik zit nu op de cam het maar en het is niet echt dat je zegt van WH0000t
Is je zus 1.40 ?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:33 schreef Fugie het volgende:
mmm mijn zus moet 2 dagen met mijn auto naar der werk, ging ze net rijden, kan ze niet goed bij de pedalen. Alles al geprobeert, resultaat: versnellingsbak die dus over 2 dagen kaas geragd is
1.60 ofzo, maar nix tegen mijn zus anders heb je fitti met mij snapjeh ?!quote:Op maandag 28 juni 2004 19:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is je zus 1.40 ?![]()
fittiquote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
1.60 ofzo, maar nix tegen mijn zus anders heb je fitti met mij snapjeh ?!
Ja dit ook op zich is ze niet eens lelijk. ze is 18 en woont in een leuk deel van wassenaar. Wel het arme deelquote:Op maandag 28 juni 2004 19:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
droog
is klaar was een klerewerkquote:Op maandag 28 juni 2004 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey Steve maak is nieuw PS wedstrijdtopic dan
Dan moet ze niet zeuren, hop tieten tegen het stuur en ze kan erbijquote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
1.60 ofzo, maar nix tegen mijn zus anders heb je fitti met mij snapjeh ?!
Ik kreeg de poll niet in het topic anders had die van mij al klaar geweestquote:Op maandag 28 juni 2004 19:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
is klaar was een klerewerk
jij ook al, echt kut zo, geen voetbal enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me dood
Ja das kutquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij ook al, echt kut zo, geen voetbal enzo
Beetje onwennig enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij ook al, echt kut zo, geen voetbal enzo
ik kan er niet meer tegen, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Beetje onwennig enzo![]()
whahahahaquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.rus.nu/crap/RAPdemo.mpg![]()
![]()
![]()
its killing me
Ik heb van m,n moeder begrepen dat in die buurt toch wel erg leuke huizen staanquote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Fugie het volgende:
saai hier![]()
ook_gek ben je al naar wassenaar ?
Dat accent alquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
its killing me
WTFquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
its killing me
fotoooooooooooooooowwwwwwwquote:Op maandag 28 juni 2004 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb van m,n moeder begrepen dat in die buurt toch wel erg leuke huizen staan
Connectie,s zijn altijd goed zeg ik altijd maar![]()
Ag wie weet is zij wel 1 van de meisjes die ik geslagen hebquote:Op maandag 28 juni 2004 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Scheelt dat je op heel Fok te vinden bent en niet alleen hier![]()
t is alleen te hopen dat ze je niet uit dat ene topic kent (je weet wel, dat topic wat iederen op fok kent![]()
)
meisjes slaanquote:Op maandag 28 juni 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag wie weet is zij wel 1 van de meisjes die ik geslagen heb
wat hij zegt, meisjes slaanquote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meisjes slaan
Voor jullie speciaal danquote:Op maandag 28 juni 2004 22:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat hij zegt, meisjes slaan
gister nog een discussie met zon allochtoon erover, maar die sporen niet op het gebied van respect voor vrouwen![]()
Ja ik was dronken sta wat te dansen er komt een leuk meisje op me af gelopen die wat wilde vragen ik hoor muziek en vind dat ik daar voor m,n armen de lucht in moest gooien je kent het wel. En ik raak haar vol onder de kin op het moment dat ze wat wil vragenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meisjes slaan
Als serieus hip-hop fan schaam ik me dood dat er dit soort volk rondlooptquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
its killing me
ik ken je blunders ja...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor jullie speciaal dan
[..]
Ja ik was dronken sta wat te dansen er komt een leuk meisje op me af gelopen die wat wilde vragen ik hoor muziek en vind dat ik daar voor m,n armen de lucht in moest gooien je kent het wel. En ik raak haar vol onder de kin op het moment dat ze wat wil vragen![]()
En leuk dat iedereen dat vond![]()
Ik schrok me de tering man.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor jullie speciaal dan
[..]
Ja ik was dronken sta wat te dansen er komt een leuk meisje op me af gelopen die wat wilde vragen ik hoor muziek en vind dat ik daar voor m,n armen de lucht in moest gooien je kent het wel. En ik raak haar vol onder de kin op het moment dat ze wat wil vragen![]()
En leuk dat iedereen dat vond![]()
Ik schrok me de tering man.
heb al 4/5 jaar ervaringquote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef Steve-O het volgende:
Ik bijna nooit uit dus heb er vrij weinig ervaring mee
Dat is dus een reden dat ik het niet doequote:Op maandag 28 juni 2004 22:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb al 4/5 jaar ervaringHeb al veel geld gekost
![]()
Met andere woorden contactueel gestoord zijn?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat is dus een reden dat ik het niet doe
Vind er nix aan ga liever naar een bioscoop of naar een concert ofzo
Mischien wel .quote:Op maandag 28 juni 2004 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met andere woorden contactueel gestoord zijn?
jawel hoorquote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mischien wel .
Maar ik zal niet de enigste zijn hier
Trustequote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef MutZ het volgende:
Truste allemaal...
De enigste niet nee want enigste is de overtreffende trap van alleen zijn. en meer dan alleen zijn kan je niet zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Mischien wel .
Maar ik zal niet de enigste zijn hier
Ik denk dat ik zelf iets te veel praat zonder te denkenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
Nee dat ben jij, jij kunt geen meisje tegenkomen zonder een blunder te maken
Zie je steve-o je bent niet de enige die niet onder de mens durf te komenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:31 schreef MutZ het volgende:
Truste allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |