Ik eet ook spaghetti vanavond, maar geen kant en klaar gebeurenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dunno. Mam is ziek, pap komt zo thuis en ik heb geen fut/zin om te koken. Zal wel spaghetti-uit-een-pak worden.
Heel slecht, jup![]()
Even ter illustratie...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:54 schreef Nijna het volgende:
Vandaag eten we sla met daarop van die mexicaanse bonenschotel van Hak en daar weer bovenop gekruide biefreepjesYumm.
jammie!quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef Meiske78 het volgende:
broccollitaart met brie en cashewnoten
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:25 schreef Meiske78 het volgende:
broccollitaart met brie en cashewnoten
Als ik jouw gerechten zo eens bekijk (quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond wordt het zeebaars met kruiden en citroen uit de oven, broccoli gestoofd in witte wijn en gebakken rosevalaardappeltjes!
Heb dan ook werkelijk ieder weekend eters! Ook door de week komen hier vaak mensen "binnenvallen" om te eten en wijn te drinken. Vind ik wel gezellig, koken is mijn hobby. Dus als je in de buurt bent eens een keertje, welcome!quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:42 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Als ik jouw gerechten zo eens bekijk (), wil ik ook weleens bij je eten!
.
Ontopic:
Aardappelen, prei en een braadworst![]()
Haha, nou je zal raar staan te kijken als ik ineens als vreemde bij je kom eten!quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:41 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Heb dan ook werkelijk ieder weekend eters! Ook door de week komen hier vaak mensen "binnenvallen" om te eten en wijn te drinken. Vind ik wel gezellig, koken is mijn hobby. Dus als je in de buurt bent eens een keertje, welcome!![]()
+ ham-kaas tostiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:23 schreef Shark.Bait het volgende:
groentesoep zoals oma die altijd maakte
met groene pepers erin
Nou, da's toch ook lekker en gezellig!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:52 schreef gimme.shelter het volgende:
Moet vanavond borrelen en uit eten met mijn collega's..kon er niet onderuit.![]()
Ow...... Nou, maak er dan maar het beste vanquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:01 schreef gimme.shelter het volgende:
Nou nee.....
mijn zelf gekookte restjes van gisteren maar opmaken denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:20 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb net wat rijst gekookt..met babi ketjap en sambal goreng boontjes. De boontjes hadden wel wat pittiger gemogen eigenlijk
Morgen eet ik de restjes wel op, gooi ik er nog wel een pepertje bij
wil ik ook! Helaas regent het hier nog steedsquote:Op zondag 11 juli 2004 17:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vandaag eindelijk barbeque![]()
Pizza dus, verkeerde keus, was niet bepaald lekker.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moeilijk, twijfel tussen de afhaalchinees, stokbrood met fricanceau of een pizza...
Witlof met brie?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:50 schreef Spindizzy het volgende:
Courgettesoep en daarna witlof met brie, aardappeltjes en sla.
Witlof koken, in ovenschaal doen met plakken brie erop. Dan onder de grill tot brie gesmolten is.quote:Op maandag 12 juli 2004 16:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Witlof met brie?
Doe je dat koud, warm, oven???
TNX!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Witlof koken, in ovenschaal doen met plakken brie erop. Dan onder de grill tot brie gesmolten is.
Met dank aan Rewimo voor het idee![]()
Om eerlijk te zijn dacht ik opeens: Ah, fuck it, ik ga lekker met m'n bordje op de bank.quote:Op maandag 12 juli 2004 14:56 schreef Lucille het volgende:
Je hebt mijn telefoonnummer nog?
quote:Op maandag 12 juli 2004 18:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dacht ik opeens: Ah, fuck it, ik ga lekker met m'n bordje op de bank.
Geen Whopper?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:25 schreef miss_bleu het volgende:
waarschijnlijk Mac. Aangezien we zo op de motor naar eindhoven gaan
Ik ga ook lekker uiteten met een kameraad, ff het huis ontvluchten, want mijn vrouw heeft al haar collega's uitgenodigdquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:52 schreef Koningin het volgende:
Vanavond lekker uit eten met collega, omdat we vanavond nog moeten werken....
ja, ben daar op vakantie geweestquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:47 schreef Ferdi81 het volgende:
een week lang turks ?? wat heb je allemaal op dan als ik vragen mag .........
wederomquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Libanese kip, rijst en boontjes salade
restjes van gisteren?quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wederom![]()
Ik wist niet dat je die kon eten!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:32 schreef Evie het volgende:
weet ik nog niet, eerst maar een sigaret
Het was zeer lekker !! En nog eens leuke buren boven opquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:35 schreef thomas26 het volgende:
Ik ben bij de nieuwe boven buren uitgenodigd om mosselen te gaan eten
He dat was ik ook van plan te gaan eten vanavond, alleen dan met een karbo inplaats van een speklappjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:36 schreef marc16 het volgende:
Frisse sla met heerlijk krokante gebakken aardappeltjes en een speklappie![]()
![]()
Hmz, tis tog maar een stukje verse worst gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:05 schreef Sorella het volgende:
[..]
He dat was ik ook van plan te gaan eten vanavond, alleen dan met een karbo inplaats van een speklappje
hihihihihihihihiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Barbeque,lekker weer voor![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:26 schreef gimme.shelter het volgende:
Yep, kalfsschnizel, gekookte nieuwe aardappeltjes, verse tuinboontjes en ratatouille!! En een lekker glas wijn erbij!![]()
Wij hebben zaterdag rond die tijd gebarbeknoeit, begon een uur of wat later te regenen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Barbeque,lekker weer voor![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:49 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanvaond eerst een salade caprese.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |