quote:Op zondag 27 juni 2004 23:05 schreef martinuhhh het volgende:
Je moet er wel even uitleg bij hebben, anders snap je er geen zak van wat het voorstelt.
juistquote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef Cynic het volgende:
Of: [afbeelding]?
juistquote:Op zondag 27 juni 2004 23:18 schreef Cynic het volgende:
Of: [afbeelding]?
Offtopic!quote:Op zondag 27 juni 2004 23:37 schreef BMWM3 het volgende:
Krijgen we als NL de finale bereikt een Oranje smily?
hoezo we hebben deze tochquote:Op zondag 27 juni 2004 23:37 schreef BMWM3 het volgende:
ik vrees dat hetquote:Op zondag 27 juni 2004 23:37 schreef BMWM3 het volgende:
of gewoon het bovenaanzichtquote:Op zondag 27 juni 2004 23:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hee kijk, het supporterslegioen van het nationale waterpoloteam
van China van achteren gezien, nadat ze allen hun hoofd
kaalgeschoren hadden vanwege de beschamende nederlaag
tegen het verdedelde B-team van Nepal!
Het lukt mij ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:52 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Waarom laat God mij mijn gigantische spelfout niet verbeteren?
Waarom krijg ik steeds een foutmelding?
ach uw spelling blijft verdedeldquote:Op zondag 27 juni 2004 23:52 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:55 schreef Boschjesman het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
met andere woorden: ik verveel me ook
quote:Op zondag 27 juni 2004 23:58 schreef PrivateRyan het volgende:.
.
.
KIEKEBOE!
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Welkom bij:
''Wie van de drie'.
Kandidaat 1:![]()
"Mijn naam is Hugo de Wit. Na een grote brand is mijn gezicht ernstig verminkt geraakt."
Kandidaat 2:![]()
"Mijn naam is Hugo de Wit. Na een grote brand is mijn gezicht ernstig verminkt geraakt."
Kandidaat 3:
[afbeelding]
Wie...van de drie???
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Welkom bij:
''Wie van de drie'.
Kandidaat 1:![]()
Kandidaat 2:![]()
Kandidaat 3:
[afbeelding]
Wie...van de drie???
Dat heet goddelijke interventie, na zo'n blasfemische post.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:52 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Sinds wanneer is een post over een groep Chinezen blasfemie?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:10 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Dat heet goddelijke interventie, na zo'n blasfemische post.
[afbeelding]
die logica ontgaat mij ookquote:Op maandag 28 juni 2004 00:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een post over een groep Chinezen blasfemie?
Daar ga je weer! Gebruik de naam van het nieuwste uitverkoren troetelvolkje van God niet ijdel!quote:Op maandag 28 juni 2004 00:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een post over een groep Chinezen blasfemie?
whahahaquote:Op maandag 28 juni 2004 00:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Daar ga je weer! Gebruik de naam van het nieuwste uitverkoren troetelvolkje van God niet ijdel!
Daar heeft u gelijk in; onder God zal China over 20 jaar uitgegroeid zijn tot het machtigste land.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:15 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Daar ga je weer! Gebruik de naam van het nieuwste uitverkoren troetelvolkje van God niet ijdel!
en zoniet dan hebben ze altijd nog een numerieke overmachtquote:Op maandag 28 juni 2004 00:19 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Daar heeft u gelijk in; onder God zal China over 20 jaar uitgegroeid zijn tot het machtigste land.
Croupouque gebannedquote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Whehe, ik zie nu pas dat ze Croupouque gisteren eigenlijk hadden moeten unbannen.
Ik ben ontzettend moe, ik ga naar bed, uw quote kwam net iets te snel.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en zoniet dan hebben ze altijd nog een numerieke overmacht [afbeelding]
weltrustenquote:Op maandag 28 juni 2004 00:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moe, ik ga naar bed, uw quote kwam net iets te snel.
Wilt u mijn post in uw quote even verbeteren?
Welterusten.
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Croupouque gebanned[afbeelding]
waarom
echt iets voor hemquote:yvonne (Administrator) - maandag 21 juni 2004 @ 00:15
Croupouque heeft, vermomd als Zorro, twaalf beschimmelde aubergines in de
brievenbus van Berdien Stenberg gestopt en mag daarom voor straf 48 uur
nadenken over deze wanstaltige misselijkmakende daad.
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:27 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
[..]
echt iets voor hem [afbeelding]
Ik wens u veel rust en wijsheid toe, verlichte goeroe.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moe, ik ga naar bed, uw quote kwam net iets te snel.
Wilt u mijn post in uw quote even verbeteren?
Welterusten.
Och, wat jammer dat ik dit gisteren niet meer gelezen heb.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:29 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Ik wens u veel rust en wijsheid toe, verlichte goeroe.
Dat kan altijd nog, zoals U weet in al Uw wijsheid, o Verlichte.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Och, wat jammer dat ik dit gisteren niet meer gelezen heb.
Wat had ik gaarne deze schone dame een goed nachtrust toe willen wensen.
Swami zegt:quote:Op maandag 28 juni 2004 19:03 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog, zoals U weet in al Uw wijsheid, o Verlichte.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een oud topic heb gekicked.
quote:
precies en gelukkig niet van die geniepige oogjesquote:Op maandag 25 april 2005 23:22 schreef cyberstalker het volgende:
Eindelijk een neutrale smilie!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |