goed planquote:Op zondag 27 juni 2004 14:11 schreef rockstah het volgende:
zet ff wat pics van die eos-1 ofzo in de op
die ik ga kopen is beterquote:Op zondag 27 juni 2004 14:24 schreef rockstah het volgende:
http://www.steves-digicam(...)les/gr3b1725_cr2.jpg
leuke flightsims bestaan nietquote:Op zondag 27 juni 2004 15:32 schreef mordradead het volgende:
wie weet er een goede en vooral leuke flightsim voor de pc?
het is geen grapquote:Op zondag 27 juni 2004 17:25 schreef speknek het volgende:
Juist zullen we het even een paar topics niet meer over camera's hebben? Het grapje is oud en begint irritant te worden.
Dan mag het helemaal niet meer.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:27 schreef capibar het volgende:
het is geen grap![]()
Wat denk je dat ik er tegen ga doen?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:32 schreef mordradead het volgende:
wat ga jij er tegen doen o grote speknek
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik er tegen ga doen?
[afbeelding].
Niet een nikonquote:Op zondag 27 juni 2004 17:37 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding].
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:37 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding].
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:40 schreef gieling het volgende:
Doe dan een cannon ofzo, die sucken toch
quote:Op zondag 27 juni 2004 17:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Niet een nikon
Doe dan een cannon ofzo, die sucken toch
The people are calling the girlfriendquote:Op zondag 27 juni 2004 18:20 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben geil
Die is op vakantiequote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef gieling het volgende:
[..]
The people are calling the girlfriend
Dat mis ik jaquote:Op zondag 27 juni 2004 18:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat is kut
*Trots isquote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef mordradead het volgende:
op google vond ik deze foto van homerj:
[afbeelding]
wehehequote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef mordradead het volgende:
op google vond ik deze foto van homerj:
[afbeelding]
het moet nog rijpen.... ca... hoevel jaar?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:43 schreef HomerJ het volgende:
Geduld
Hoe kom je aan een foto van haar moeder?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:48 schreef mordradead het volgende:
zou dit dan toch de vriendin van homerj zijn?
[afbeelding]
ach... een analoge nikon uit de oertijd... boeiend....quote:Op zondag 27 juni 2004 17:37 schreef speknek het volgende:
[..]
[afbeelding].
ik zie er toch echt een filmrolletje naast liggenquote:Op zondag 27 juni 2004 20:32 schreef Rahl het volgende:
of een retro-vormgegeven D30
jongen, dat zijn de nieuwste rare opberbakjes voor geheugenkaartjes..... dat je dat nog niet eens wist............. loserquote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zie er toch echt een filmrolletje naast liggen![]()
hoe wou je dat in een film opbergen?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
jongen, dat zijn de nieuwste rare opberbakjes voor geheugenkaartjes..... dat je dat nog niet eens wist............. loser
nope, why?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:33 schreef mordradead het volgende:
rahl, heb jij een ps2?
loser, je kan hem er toch in het midden inschuiven en dan via bluetooth alles naar d epc sturen (usb kabel kan er ook onderin inquote:Op zondag 27 juni 2004 20:36 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe wou je dat in een film opbergen?
eromheen wikkelen ofzo??![]()
ik weet gewoon wat een D30 isquote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zie er toch echt een filmrolletje naast liggen![]()
gewoon voor de sierquote:Op zondag 27 juni 2004 20:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
nope, why?
zit die gast in je ava nou te kotsen, of zijn grote boodschap te bekijkenquote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik weet gewoon wat een D30 is
ik nam altijd aan dat ie zat te kotsen, maar dat laatste kan ook natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2004 20:39 schreef capibar het volgende:
[..]
zit die gast in je ava nou te kotsen, of zijn grote boodschap te bekijken![]()
of misschien is zn hoofd van metaal en zit er een magneet in de pleequote:Op zondag 27 juni 2004 20:44 schreef mordradead het volgende:
of hij kijkt tv, dat er zo een tv in de plee zit
of misschien is de wc kapot, en kijkt hij hoe hij hem moet repareren?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
of misschien is zn hoofd van metaal en zit er een magneet in de plee![]()
dat is wel heel vergezochtquote:Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
of misschien is de wc kapot, en kijkt hij hoe hij hem moet repareren?
een metalen hoofd en een magneet in de plee niet dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat is wel heel vergezocht
dat is wat andersquote:Op zondag 27 juni 2004 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
een metalen hoofd en een magneet in de plee niet dan?![]()
of heeft hij misschien net succesvol een poging adem inhouden onder water gehouden.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
of misschien is zn hoofd van metaal en zit er een magneet in de plee![]()
nogal wiedes dat je je adem inhoud onder waterquote:Op zondag 27 juni 2004 21:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
of heeft hij misschien net succesvol een poging adem inhouden onder water gehouden.![]()
je kan ook boven water je adem inhouden, maar om valsspelen tegen te gaan doen ze dat onder waterquote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef Rahl het volgende:
[..]
nogal wiedes dat je je adem inhoud onder water
of misschien doet ie alsof ie kotst om zo zijn moeder voor de gek te houden om zo niet naar school te hoeven !quote:Op zondag 27 juni 2004 21:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je kan ook boven water je adem inhouden, maar om valsspelen tegen te gaan doen ze dat onder water
het kan ook een poging wc pot leegdrinken zijn.
of hij probeert voor de zwarte band de wc pot met zijn hoofd te brekenquote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
of misschien doet ie alsof ie kotst om zo zijn moeder voor de gek te houden om zo niet naar school te hoeven !![]()
pubersquote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef Rahl het volgende:
of misschien doet ie alsof ie kotst om zo zijn moeder voor de gek te houden om zo niet naar school te hoeven !![]()
of misschien is een bioloog en groeit er een zeldzame waterplant aan de binnenkant van zijn wcpotquote:Op zondag 27 juni 2004 22:00 schreef speknek het volgende:
[..]
pubers.
of hij heet capibar en er ligt een Canon EOS D30 in de potquote:Op zondag 27 juni 2004 22:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
of misschien is een bioloog en groeit er een zeldzame waterplant aan de binnenkant van zijn wcpot![]()
of hij kotst gewoonquote:Op zondag 27 juni 2004 22:25 schreef capibar het volgende:
[..]
of hij heet capibar en er ligt een Canon EOS D30 in de pot![]()
wat valt er niet aan te snappen?quote:Op maandag 28 juni 2004 12:06 schreef mordradead het volgende:
ik snapte dat plaatje van rockstah niet
dat is echt de leider van alle trieste nerdsquote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ja
niks, het klinkt gewoon gaarquote:Op maandag 28 juni 2004 12:10 schreef mordradead het volgende:
die tekst, wat is daar zo grappig aan
Ik ga zo broodje kebab halenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:13 schreef capibar het volgende:
**capibar update**
ik ga een eitje bakken.
waarschijnelijk ook opeten.
hmmmmmmmm, ik heb zaterdag gebbq'dquote:Op maandag 28 juni 2004 12:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga zo broodje kebab halen![]()
niks er zit 1 optische kabel bij die je achter in je ps2 kan prikkenquote:Op maandag 28 juni 2004 12:15 schreef mordradead het volgende:
**update**
ik heb net cup-a-soup gehad.....
zodirect naar de stad en mm ff kijken voor creative ddts-100 waar die het goedkoopst is (zeg tain, wat moet ik bv voor ps2 kopen om die er dus goed op aan te sluiten en hoeveel kost dat)
IK HEB VAKANTIE (nou ja, bijna dan)quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef Tain het volgende:
en nu ga ik weer even werken
ik al 3 weken ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 12:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
IK HEB VAKANTIE (nou ja, bijna dan)
jij mag 3 weken eerder naar schoolquote:Op maandag 28 juni 2004 12:35 schreef capibar het volgende:
[..]
ik al 3 weken ofzo
ik wou dat het nu al zover wasquote:Op maandag 28 juni 2004 12:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij mag 3 weken eerder naar school![]()
Ach, Tain en T-A hebben de verkering zolang Tain het goed vind is er dus niks aan de hand. Tain neukt haar, andere nerds op het forum nietquote:Op maandag 28 juni 2004 13:10 schreef speknek het volgende:
Vind je dat T-A topic niet vervelend Tain? Ik zou het zelf niet zo erg vinden als m'n vriendin geile foto's op internet zet en andere mensen haar mooi vinden (streelt toch je ego), maar al die groupies en liefdesverklaringen....
Of is dit iets tussen jou en haar en niet voor op het forum?.
www.ebay.dequote:Op maandag 28 juni 2004 13:18 schreef capibar het volgende:
weet iemand nog duitse 2ehands sites?
om het maar ff op een gefatsoeneerde manier te zeggenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:19 schreef HomerJ het volgende:
Tain neukt haar
Ik ben net wakkerquote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
om het maar ff op een gefatsoeneerde manier te zeggen
ik ben ben blij dat we in de slowchat niet aan zelf-censuur doen, want als er een ding is waar ik een hekel heb is van die hypocriete gasten die je overal hier op het forum ziet die overal sterretjes tussen gooienquote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
om het maar ff op een gefatsoeneerde manier te zeggen
nog erger!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:19 schreef HomerJ het volgende:
verkering
Jaja, maar dat vroeg ik me dus af. Ik zou er ook geen problemen mee hebben, maar het wordt wat anders als ze haar ineens voor hun proberen te winnen. Misschien. Weet ik niet. Vroeg ik me gewoon af.quote:zolang Tain het goed vind is er dus niks aan de hand. Tain neukt haar, andere nerds op het forum niet![]()
kom op man, tain weet toch ook wel dat dat van die trieste nerds zijn die nog nooit de buitenwereld hebben gezien, en dan maar wanhopig op het internet aandacht te krijgen van iemand?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef speknek het volgende:
Jaja, maar dat vroeg ik me dus af. Ik zou er ook geen problemen mee hebben, maar het wordt wat anders als ze haar ineens voor hun proberen te winnen. Misschien. Weet ik niet. Vroeg ik me gewoon af.
hoe heb jij dat topic eigenlijk gevondenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op man, tain weet toch ook wel dat dat van die trieste nerds zijn die nog nooit de buitenwereld hebben gezien, en dan maar wanhopig op het internet aandacht te krijgen van iemand?
door op B&H te klikkenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoe heb jij dat topic eigenlijk gevonden![]()
dus je hebt zojuist jezelf beschreven?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
[..]
door op B&H te klikken![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dus je hebt zojuist jezelf beschreven?
nee ok.
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op man, tain weet toch ook wel dat dat van die trieste nerds zijn die nog nooit de buitenwereld hebben gezien, en dan maar wanhopig op het internet aandacht te krijgen van iemand?
Okay.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:22 schreef Tain het volgende:
[..]
maikel, dat is ziekquote:Op maandag 28 juni 2004 14:46 schreef rockstah het volgende:
*wakker
dus je bent om 7 uur naar bed gegaan?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:16 schreef rockstah het volgende:
ik heb maar acht uur geslapen hoor
wtf heb je dan allemaal gedaan tot die tijd?quote:Op maandag 28 juni 2004 15:30 schreef rockstah het volgende:
half 7
die van intergamma, reebok en levob in leusdenquote:Op maandag 28 juni 2004 15:42 schreef capibar het volgende:
ohyeah!
het benelux hoofdkantoor van sigma zit in nieuwegein![]()
dat is niet eerlijk, leusden is een wereldstadquote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die van intergamma, reebok en levob in leusden![]()
voor een dorp zijn we best groot.....quote:Op maandag 28 juni 2004 15:49 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is niet eerlijk, leusden is een wereldstad![]()
wat leuk.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:14 schreef mordradead het volgende:
weet ik veel, schalken heeft trouwens in de 3e game gebroken en staat dus 2-1 voor terwijl hi jmag serveren
koop een xboxquote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
AAAAAAAARGH IK VERVEEL ME DOOD
ik heb echt geen reet te doen, op internet heb ik alles al gezien, en ik heb geen leuke games meer op me pc staan, laat staan mijn gamecube![]()
geef me geld en ik beloof je dat ik er een xbox van koop.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:34 schreef Tain het volgende:
[..]
koop een xbox
dat zal dan wel een hele grote plek wordenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef mordradead het volgende:
en dan, kun je daar een mooi plekkie voor zoeken
is dat creative gebeuren een surround sound set ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 16:42 schreef mordradead het volgende:
precies....... laatst had jercovski hem naar mij meegenomen en dat ding was toch pokke groot............ zonet de creative dds-100 gezien, die koop ik zeker na de vakantie
nee, je kunt daar je bestaande pc surround set op aansluiten zodat je daarop je ps2/xbox/cube op aan kunt sluiten wat normaal dus niet kan (ps2 enzo dan)quote:Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat creative gebeuren een surround sound set ofzo![]()
heeft ie gewonnen?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:47 schreef mordradead het volgende:hij is sjeng schalken, hij is jeng schalken, hij is sjeng schalken de koning van de baan
nee je moet er 15:02 min bijzettenquote:Op maandag 28 juni 2004 17:21 schreef Rahl het volgende:
zal ik mijn ondertitel veranderen in "Zeebioloog avatar" ?
of is dat té lame
die snap ik nietquote:Op maandag 28 juni 2004 17:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee je moet er 15:02 min bijzetten
nieuw recordquote:Op maandag 28 juni 2004 17:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
die snap ik niet
die snap ik ook nietquote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nieuw record
record adem inhouden onder water? weet je nog?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef Rahl het volgende:
[..]
die snap ik ook niet![]()
ooh ja!!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
record adem inhouden onder water? weet je nog?
nee, die van mij!quote:Op maandag 28 juni 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
die van mij is beter
grrrrrrrrrrrrrrrrr......quote:Op maandag 28 juni 2004 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:
hoi.
zeg............. jij woont in texel, dan zit jij in den helder op school denk ik... op welke, etty?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:24 schreef -Mzraki- het volgende:
hoi.
Ik woon óp texel, en daar hebben wij, gelukkig, een eigen middelbare schoolquote:Op maandag 28 juni 2004 20:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeg............. jij woont in texel, dan zit jij in den helder op school denk ik... op welke, etty?
Sorry, ik moet me toch ooit eens voorstellenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrr......
Ik ben onderhand al wel wat gewendquote:Op maandag 28 juni 2004 20:37 schreef Tain het volgende:
laat je niet afschrikken door deze mensenschuwe gamers hoor mzraki
mooi zo, den helder zuigtquote:Op maandag 28 juni 2004 20:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik woon óp texel, en daar hebben wij, gelukkig, een eigen middelbare school
4 VWO, op de OSG. Niet in Den Helder dus
Maar ik kwam hier even langs om te kijken of het hier leuk is, ik ben ook een gamer enzo
Nogal ja, alleen de Hotwheels is wel okay, zonder die nepskaters danquote:Op maandag 28 juni 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
mooi zo, den helder zuigt
Jij was zeg maar de drijfveer achter heel Den Helder dus?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:45 schreef mordradead het volgende:
laatste keer dat ik in den helder was is al een tijdje geleden......... woon er inmiddels al een paar jaar niet meer, dikke kutstad is dat en nadat ik weggegaan hoorde ik van een aantal mensen dat het een beetje in de versukkeling is geraakt
mijn schoonvader woont er, en het is inderdaad een kutdorpquote:Op maandag 28 juni 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
mooi zo, den helder zuigt
geen fuck te doen daarquote:Op maandag 28 juni 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn schoonvader woont er, en het is inderdaad een kutdorp
Enige 'game' winkels die wij hier hebben zijn de Intertoys (zelf nog eens gewerkt, 25% kortingquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen fuck te doen daargeen gamewinkels.... alles moet je bij de bs en intertoys halen
je woont wel dicht bij het strand, alleen daar ging ik ook nooit heen
Gelukkigquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef mordradead het volgende:
over wat?
Ik ging vroeger altijd in Friesland surfenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
hier in friesland heb je allemaal meren en in kan in het kanaal hierachter ook wel zwemmenmeestal gewoon uurjte fietsen en dan kanoen, altijd leuk
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langsquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
hier in friesland heb je allemaal meren en in kan in het kanaal hierachter ook wel zwemmenmeestal gewoon uurjte fietsen en dan kanoen, altijd leuk
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langs
dus omdat het een leuke stad is openen jullie er een kantoorquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langs
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef pkwarts het volgende:
ik woon aan een sloot
PC'S OPBLAZEN!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
een konmar kantoor?? er is 1 konmar dicht bij mijn school (moeten we met gym daarlangsrennen) en de andere konmar dichtbij waar ik sport is nu een super de boer dus eigneljik is het best een shitzaakquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Cool, heb je daar dan ook de monkey-not-proof opleiding voor nodig?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
professioneel pc vernietiger
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dus omdat het een leuke stad is openen jullie er een kantoor
hij werkt niet meer bij de konmar....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
een konmar kantoor?? er is 1 konmar dicht bij mijn school (moeten we met gym daarlangsrennen) en de andere konmar dichtbij waar ik sport is nu een super de boer dus eigneljik is het best een shitzaak![]()
of werk jij eigenlijk helemaal niet bij de konmar![]()
je moet goed kunnen omgaan met stroom, zodat je zelf geen schade oplooptquote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cool, heb je daar dan ook de monkey-not-proof opleiding voor nodig?
Met nadruk op zelfquote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet goed kunnen omgaan met stroom, zodat je zelf geen schade oploopt
waar werkt hi jnu dan welquote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij werkt niet meer bij de konmar....
[GAM slowchat] waar men een goed slaapritme nodig heeft...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar werkt hi jnu dan wel
Mij ook, laatst in Parijs nog, hij stak eerst een verhaal van zo'n 5 minuten af, om mij daarna vragend aan te kijken. Na het ingestudeerde zinnetje: "Je ne parle pas Francais" droop hij maar weer af.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
die irritante mannetjes op straat vallen mij ook wel eens lastig, gewoon net doen alsof je ze niet hoort he
ca va bien, et toi lul!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef mordradead het volgende:
ca va bien
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
doen aan donateurswerving voor goede doelen
ik dacht dat ik ook ertussen moest zetten dan i kdan mijzelf bedoelde dus dat laatste hield i kmaar weg omdat ik het dus neit wistquote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ca va bien, et toi lul!![]()
Ja, of in de zeikende regen gehaaste mensen van 9 tot 5 lastig moeten vallen met nutteloze enquete-vragen opgesteld door een overwerkte ambtenaar (ohnee, dat is een contradictiequote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef mordradead het volgende:
op zich best relaxed baantje, beetje op straat zitten en wat dingetjes vragen onder het genot van een mooi weertje en een lekker drankje
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef capibar het volgende:
we hebben een nieuweling zie ik...
ja! dat was hem!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef mordradead het volgende:
que'est ce que cest dat was hem geloof ik
comment tu t'appeles?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]bonjour madame, ca va?
Hoiquote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef capibar het volgende:
we hebben een nieuweling zie ik...
grrrrrrrrrrrrrr.....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet ik dan zeggen? Heeeyyzzz, alles flex gast?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrr.....
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi
game je?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Heeeyyzzz, alles flex gast?
heb jij een xboxquote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
game je?
jup. heb jij een n-gagequote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb jij een xbox
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]dat is capibar, een camera freak wat hij hier nog doe weet niemand...... hij is verantwoordelijk voor het volbaggeren van de eerst sc topics geloof ik.... hij en rockstah zijn 2 irritante kereltjes van 14 jaar en staan bekend als irritant, iedereen heeft "standaard" een hekel aan ze (het wordt minder, aan de ondertitel van cap te zien)
cava bien ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]bonjour madame, ca va?
nee hoor, ik speel geen CS, en niemand hier heeft een hekel aan mij, mordra vind het altijd leuk om mij een beetje tegenover newbies te sarren enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Ik ben ouder!
Ik ben ook slechts 15, moet nog verjaren op WerchterHad niet gedacht dat hier nog veel mensen die jonger zijn dan ik zouden zitten
Anyway, ze spelen zeker CS?
Ja, PC en Xbox (niet live), goed, ik zal alles wel meteen even vermelden:quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
game je?
Logisch eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
nee hoor, ik speel geen CS, en niemand hier heeft een hekel aan mij, mordra vind het altijd leuk om mij een beetje tegenover newbies te sarren enzo.
morgen doet hij vast weer normaal...
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, PC en Xbox (niet live), goed, ik zal alles wel meteen even vermelden:
PC (P4, 3,0 Ghz, 768 DDR Ram, Radeon 9800 Pro)
Ik speel daarop: Quake 3, en dan met name de total conversion mod "Urban Terror" www.urbanterror.net
Dat heb ik zo'n 2 jaar gespeeld, nu wat minder ivm gebrek aan tijd, maar het blijft een topspel
Far Cry, Pandora Tomorrow, Joint Operations (MP Demo), Thief 3 en af en toe Manhunt.
Op de Xbox is het vooral NFSU en Halo. SSX Tricky mag er ook af en toe nog wel eens in
voor jou dan: www.urbanterror.netquote:Op maandag 28 juni 2004 21:14 schreef mordradead het volgende:
ik speel cs, geen slecht woord over dat spel het is fucking mooi (fucking hell dat woord gebruik ik fucking veel, fuck zeg)
alleen wel even aanmelden voor een inburgeringscursus, anders krijg je hier geen verblijfsvergunning...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef mordradead het volgende:
als de newbie is ingeburgerd is alles weer normaal hoor
Die inburgeringscursus he, valt leetspeak daar ook onder?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:18 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen wel even aanmelden voor een inburgeringscursus, anders krijg je hier geen verblijfsvergunning...
daar doen we hier niet aanquote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die inburgeringscursus he, valt leetspeak daar ook onder?
n33, h03z0?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die inburgeringscursus he, valt leetspeak daar ook onder?
Potje Halo?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef mordradead het volgende:
omdat wij een officiel kliekje/gang/pusse/groep zijn moeten we eigenlijk even een soort toelatingscursus hebben
Mooi, het wordt alsmaar beter hierquote:Op maandag 28 juni 2004 21:20 schreef capibar het volgende:
[..]
daar doen we hier niet aan![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef mordradead het volgende:
omdat wij een officiel kliekje/gang/pusse/groep zijn moeten we eigenlijk even een soort toelatings/fotografiecursus hebben
1 (zet kruisje bij goede antwoord)quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef mordradead het volgende:
omdat wij een officiel kliekje/gang/pusse/groep zijn moeten we eigenlijk even een soort toelatingscursus hebben
schopt cap naar FOTquote:Op maandag 28 juni 2004 21:20 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
mmmmmm....nep tetris :')quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef mordradead het volgende:
2 c
maar daar reageert niemandquote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef Tain het volgende:
[..]
schopt cap naar FOT
1d. 2a.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
1 (zet kruisje bij goede antwoord)
wie is de tofste geweldigste user van deze slowchat?
a. pkwarts
b. pkwarts
c. pkwarts
2 favoriete console?
a. xbox
b. n-gage
c. 99 in 1 brick game
ik heb nog ergens zo'n ding liggen in de vorm van een ps1 controller met een beeldscherm eropquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
mmmmmm....nep tetris![]()
ik heb hem bij de 10 al klaarstaan, en ik post het nieuwe topic al voordat deze vol is.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef mordradead het volgende:
tain, jij moet maar het nieuwe sc topic maken..... capibar gaat deze op het eind volbaggeren met 6....5....4.....3.....2.......1......0 dus dan geef ik jou de eer
Ooit eens een van mijn oma gekregen omdat ze hoorde dat ik wel 'gamde', zo uitspreken ja.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb nog ergens zo'n ding liggen in de vorm van een ps1 controller met een beeldscherm erop
ngagequote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1d. 2a.
Maar vraag 2 is niet helemaal eerlijk, de n-gage en 99 in 1 brick game zijn allebei geen consoles, eerder martelwerktuigen
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1d. 2a.
Maar vraag 2 is niet helemaal eerlijk, de n-gage en 99 in 1 brick game zijn allebei geen consoles, eerder martelwerktuigen
dat volbaggeren moet ook verboden wordenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef mordradead het volgende:
tain, jij moet maar het nieuwe sc topic maken..... capibar gaat deze op het eind volbaggeren met 6....5....4.....3.....2.......1......0 dus dan geef ik jou de eer
Ik was vandaag hele dag weg maar normaal ben ik ook hier een vaste gast.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die inburgeringscursus he, valt leetspeak daar ook onder? :')
*kuch*quote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik was vandaag hele dag weg maar normaal ben ik ook hier een vaste gast.
Ik ben 15 jaar,
Ik heb een hekel aan cap, en in mindere mate rockstah (wie niet?)
Ik zit op de HAVO, 3e klas
Niemand heeft een hekel aan mij
Ik vind Gieling wel lief
Mordradead is ook okay
Ik heb een vriendin, en daar doen sommige mensen hier een beetje raar over omdat ze nog nooit een vrouwlijk schepsel hebben aangeraakt![]()
Dat was het wel
Wat voor games heb jij ervoor dan?quote:
HEB JE EEN VRIENDIN?!?!??!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, en daar doen sommige mensen hier een beetje raar over omdat ze nog nooit een vrouwlijk schepsel hebben aangeraakt![]()
tnxquote:Op maandag 28 juni 2004 21:27 schreef mordradead het volgende:
pkwarts
pkwarts is
pkwarts is de
pkwarts is de grootste
pkwarts is de grootste en
pkwarts is de grootste en geweldigste
pkwarts is de grootste en geweldigste van
pkwarts is de grootste en geweldigste van de
pkwarts is de grootste en geweldigste van de hele
pkwarts is de grootste en geweldigste van de hele wereld
pkwarts is de grootste en geweldigste van de hele wereld..............
Pics, als je zoiets gaat vertellen moeten daar wel de nodige illustraties bijquote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat was het wel
Ander, moeilijk te begrijpen hé?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:27 schreef capibar het volgende:
[..]
HEB JE EEN VRIENDIN?!?!??!!!![]()
was dat nou dat honkbalmeiske, of heb je nu weer een andere?![]()
nee, die heeft geen mp3 en geen radio functie...... ik heb zegmaar alles games tussen de launch en ashenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor games heb jij ervoor dan?
En nu die QD uit is, sla je jezelf nu niet keihard voor je kop?
Zelfs de Newbies beginnen ook alquote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pics, als je zoiets gaat vertellen moeten daar wel de nodige illustraties bij
schreeuwen we al weken om.....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Pics, als je zoiets gaat vertellen moeten daar wel de nodige illustraties bij
ik doe het erg graagquote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tnx![]()
moet je snel wezenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zelfs de Newbies beginnen ook al
nee ze komen echt nog wel een keer, zweer ik op mijn graf
Jij bent binnenkort mijn X-box maatjequote:Op maandag 28 juni 2004 21:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
*kuch*![]()
True, maar hij is ook kleiner, je hoeft hem niet tegen je kop te plakken en je kunt de games nu ook verwisselen.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee, die heeft geen mp3 en geen radio functie...... ik heb zegmaar alles games tussen de launch en ashen![]()
ik ga live met rbs3quote:Op maandag 28 juni 2004 21:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort mijn X-box maatje
ik heb de foto al, knul...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zelfs de Newbies beginnen ook al
nee ze komen echt nog wel een keer, zweer ik op mijn graf
En hoe speel je nu andere games dan? Kan je hem er 1 keer in doen en nooit meer uit halen?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
True, maar hij is ook kleiner, je hoeft hem niet tegen je kop te plakken en je kunt de games nu ook verwisselen.
en waar download je die dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef mordradead het volgende:
laat ik het zo zeggen, games verwissel ik via de pcdat tegen de kop plakken maakt mij niks uit opzich is het zwaar cool als je het maar vaak genoeg zegt
expansion, dan kunnen er 100 in heb je wel een extra rugzak nodigquote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En hoe speel je nu andere games dan? Kan je hem er 1 keer in doen en nooit meer uit halen?![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb de foto al, knul...
[afbeelding]
te makkelijk![]()
hoe ziet jou vriendin er eigenlijk uit cap? ohnee je had nog geen vriendinquote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb de foto al, knul...
[afbeelding]
te makkelijk![]()
Nee, je moet eerst de batterij eruit slopenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En hoe speel je nu andere games dan? Kan je hem er 1 keer in doen en nooit meer uit halen?![]()
Sorry, je mag niet meer in Slowchat komen, je hebt geen gamecubequote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh, mijn computer (Computer is een Dell ja, ouders betaalden en enige voorwaarde was dat het een Dell moest zijn ivm goede ervaringen met service e.d., Een gegeven paard moet men niet in de bek kijken)
[afbeelding]
en mijn xbox / mp3 speler:
[afbeelding]
kom op man, die kosten alleen maar geld, en dat kan ik beter besteden aan fotoapparatuurquote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe ziet jou vriendin er eigenlijk uit cap? ohnee je had nog geen vriendin![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe ziet jou vriend er eigenlijk uit cap? ohnee rockstah durft geen foto te posten![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe ziet jou vriendin er eigenlijk uit cap? ohnee je had nog geen vriendin![]()
Oh shit, hij is de foto-freak hier?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef pkwarts het volgende:
mzraki, had dat nou niet gedaan....die foto's posten......
bidden dat capibar er niks over zegt
wat hij zegt.... je hebt ook geen ngagequote:Op maandag 28 juni 2004 21:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sorry, je mag niet meer in Slowchat komen, je hebt geen gamecube
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]![]()
Ik hou van je Tain
IK WIST HET!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:34 schreef capibar het volgende:
(net als mzraki by the way)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |