Jij was zeg maar de drijfveer achter heel Den Helder dus?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:45 schreef mordradead het volgende:
laatste keer dat ik in den helder was is al een tijdje geleden......... woon er inmiddels al een paar jaar niet meer, dikke kutstad is dat en nadat ik weggegaan hoorde ik van een aantal mensen dat het een beetje in de versukkeling is geraakt
mijn schoonvader woont er, en het is inderdaad een kutdorpquote:Op maandag 28 juni 2004 20:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
mooi zo, den helder zuigt
geen fuck te doen daarquote:Op maandag 28 juni 2004 20:52 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn schoonvader woont er, en het is inderdaad een kutdorp
Enige 'game' winkels die wij hier hebben zijn de Intertoys (zelf nog eens gewerkt, 25% kortingquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen fuck te doen daargeen gamewinkels.... alles moet je bij de bs en intertoys halen
je woont wel dicht bij het strand, alleen daar ging ik ook nooit heen
Gelukkigquote:Op maandag 28 juni 2004 20:55 schreef mordradead het volgende:
over wat?
Ik ging vroeger altijd in Friesland surfenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
hier in friesland heb je allemaal meren en in kan in het kanaal hierachter ook wel zwemmenmeestal gewoon uurjte fietsen en dan kanoen, altijd leuk
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langsquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef mordradead het volgende:
hier in friesland heb je allemaal meren en in kan in het kanaal hierachter ook wel zwemmenmeestal gewoon uurjte fietsen en dan kanoen, altijd leuk
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langs
dus omdat het een leuke stad is openen jullie er een kantoorquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
ik hoorde van mijn baas vandaag dat Leeuwarden een leuke stad is, dus misschien dat we daar ook een kantoor gaan openen, moet ik er ook een keertje langs
ik ookquote:Op maandag 28 juni 2004 20:57 schreef pkwarts het volgende:
ik woon aan een sloot
PC'S OPBLAZEN!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
een konmar kantoor?? er is 1 konmar dicht bij mijn school (moeten we met gym daarlangsrennen) en de andere konmar dichtbij waar ik sport is nu een super de boer dus eigneljik is het best een shitzaakquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Cool, heb je daar dan ook de monkey-not-proof opleiding voor nodig?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
professioneel pc vernietiger
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dus omdat het een leuke stad is openen jullie er een kantoor
hij werkt niet meer bij de konmar....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
een konmar kantoor?? er is 1 konmar dicht bij mijn school (moeten we met gym daarlangsrennen) en de andere konmar dichtbij waar ik sport is nu een super de boer dus eigneljik is het best een shitzaak![]()
of werk jij eigenlijk helemaal niet bij de konmar![]()
je moet goed kunnen omgaan met stroom, zodat je zelf geen schade oplooptquote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Cool, heb je daar dan ook de monkey-not-proof opleiding voor nodig?
Met nadruk op zelfquote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef Tain het volgende:
[..]
je moet goed kunnen omgaan met stroom, zodat je zelf geen schade oploopt
waar werkt hi jnu dan welquote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij werkt niet meer bij de konmar....
[GAM slowchat] waar men een goed slaapritme nodig heeft...quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar werkt hi jnu dan wel
Mij ook, laatst in Parijs nog, hij stak eerst een verhaal van zo'n 5 minuten af, om mij daarna vragend aan te kijken. Na het ingestudeerde zinnetje: "Je ne parle pas Francais" droop hij maar weer af.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef mordradead het volgende:
die irritante mannetjes op straat vallen mij ook wel eens lastig, gewoon net doen alsof je ze niet hoort he
ca va bien, et toi lul!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef mordradead het volgende:
ca va bien
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:01 schreef Tain het volgende:
doen aan donateurswerving voor goede doelen
ik dacht dat ik ook ertussen moest zetten dan i kdan mijzelf bedoelde dus dat laatste hield i kmaar weg omdat ik het dus neit wistquote:Op maandag 28 juni 2004 21:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ca va bien, et toi lul!![]()
Ja, of in de zeikende regen gehaaste mensen van 9 tot 5 lastig moeten vallen met nutteloze enquete-vragen opgesteld door een overwerkte ambtenaar (ohnee, dat is een contradictiequote:Op maandag 28 juni 2004 21:05 schreef mordradead het volgende:
op zich best relaxed baantje, beetje op straat zitten en wat dingetjes vragen onder het genot van een mooi weertje en een lekker drankje
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef capibar het volgende:
we hebben een nieuweling zie ik...
ja! dat was hem!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef mordradead het volgende:
que'est ce que cest dat was hem geloof ik
comment tu t'appeles?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]bonjour madame, ca va?
Hoiquote:Op maandag 28 juni 2004 21:08 schreef capibar het volgende:
we hebben een nieuweling zie ik...
grrrrrrrrrrrrrr.....quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi
Wat moet ik dan zeggen? Heeeyyzzz, alles flex gast?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrr.....
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoi
game je?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen? Heeeyyzzz, alles flex gast?
heb jij een xboxquote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
game je?
jup. heb jij een n-gagequote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb jij een xbox
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef mordradead het volgende:
[..]dat is capibar, een camera freak wat hij hier nog doe weet niemand...... hij is verantwoordelijk voor het volbaggeren van de eerst sc topics geloof ik.... hij en rockstah zijn 2 irritante kereltjes van 14 jaar en staan bekend als irritant, iedereen heeft "standaard" een hekel aan ze (het wordt minder, aan de ondertitel van cap te zien)
cava bien ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]bonjour madame, ca va?
nee hoor, ik speel geen CS, en niemand hier heeft een hekel aan mij, mordra vind het altijd leuk om mij een beetje tegenover newbies te sarren enzo.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]Ik ben ouder!
Ik ben ook slechts 15, moet nog verjaren op WerchterHad niet gedacht dat hier nog veel mensen die jonger zijn dan ik zouden zitten
Anyway, ze spelen zeker CS?
Ja, PC en Xbox (niet live), goed, ik zal alles wel meteen even vermelden:quote:Op maandag 28 juni 2004 21:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
game je?
Logisch eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
nee hoor, ik speel geen CS, en niemand hier heeft een hekel aan mij, mordra vind het altijd leuk om mij een beetje tegenover newbies te sarren enzo.
morgen doet hij vast weer normaal...
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, PC en Xbox (niet live), goed, ik zal alles wel meteen even vermelden:
PC (P4, 3,0 Ghz, 768 DDR Ram, Radeon 9800 Pro)
Ik speel daarop: Quake 3, en dan met name de total conversion mod "Urban Terror" www.urbanterror.net
Dat heb ik zo'n 2 jaar gespeeld, nu wat minder ivm gebrek aan tijd, maar het blijft een topspel
Far Cry, Pandora Tomorrow, Joint Operations (MP Demo), Thief 3 en af en toe Manhunt.
Op de Xbox is het vooral NFSU en Halo. SSX Tricky mag er ook af en toe nog wel eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |