Het wordt eens tijd om te zien we de allerbeste en meest geliefde forumcrew is van Fok! is.
Daarom is hier het grote Fok! ForumCrew! Tournament.
Het gaat als volgt.
Hieronder komt een lijst van steeds 2 forumcrew die tegen elkaar dualleren.
Je kunt aangeven wie jij wilt laten winnen, door de naam van degene die je door wilt hebben, in het dik te zetten door de tags [ b ] naam winnende forumcrew [ /b ], te gebruiken.
Na elke 48 uur tel ik op welke van de twee moderates die tegen over elkaar staan, door gaan.
De volgende 48 uur gaan winnaar eerste rijtje tegen winnaar tweede rijtje. Die tel ik weer op en zo verder tot we nog maar 2 forumcrewers over houden.
Daaruit komt de winnende ForumCrewer!
De vorige ronde hadden we 38 deelnemers. Dit zou resulteren in 19 nieuwe deelnemers aan ronde 3. Dit is natuurlijk een oneven getal en daarom is besloten dat de winnaar met de
minste stemmen, af zou vallen. Dit was
Dagonet met 24 stemmen voor, gevolgd door Tom_Tom_, winnaar met minste stemmen, namelijk 25. Dit was toch een stem meer dan Dagonet had, dus helaas voor Dago en gelukkig voor Tom_Tom_.
Nog 1 ding, de vorige ronde heeft een aantal mensen enkel een rij namen neergezet. Dit was nogal onoverzichtelijk voor mij dus gebruik alsjeblieft de [ b ] [/b ] tags. Dank je
Dit zijn de winnaars van de vorige ronde ![]()
Heatwave Vs. PrivateRyan
Insomaniac Vs. Dr.Daggla
Tom_Tom_ Vs. Isabeau
Brennie Vs. _The_General_
Nikky Vs. Muus
Vork Vs. Cynix
yvonne Vs. Just_Me
Breuls Vs. shmoopy
Mike Vs. Seborik
[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 27-06-2004 15:15:03 (het is shmoopy met een kleine s O+) ]