Wheelersquote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef bosbes het volgende:
Ik schrijf me ook wel in dan. Is het niet handig als iedereen ook ff zegt hoe z'n team heet? Die van mij heet geenpunt.
gelukt, lag aan Mozilla, met IE lukte het wel.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef The_Hives het volgende:
Dat programma wil mijn geboortejaar niet accepteren![]()
Niemand anders hier problemen mee?
ik kon geen komma plaatsenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:55 schreef Lortnoc het volgende:
Gaat lekker zo![]()
Mijn team is ParalympicCycleTeam. Helaas paste Paralympic Tricycle Team niet
Ik zou het dan: Tourspel voor alle Fokkers maken. De rest wordt wel duidelijk wanneer ze het lezen. In de Myat en AT zie je de tekst van Rondemaster niet eens.....quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:21 schreef mitt het volgende:
even de titel duidelijker gemaakt
Da mag ook...............quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef Arcee het volgende:
Ik wil ook graag meedoen, maar alleen als Arcee.
Niet als je al geregistreerd bent met een andere naam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:37 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Da mag ook...............![]()
Daar zit ik ook een beetje mee. Ik heb nu een team samengesteld die heel erg goed zal doen in de proloog...maarja, is dat slim? Ik ben er nog niet helemaal uit...nog ff over nadenken. Ik kan nu nog "kostenloos" wijzigen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef Posdnous het volgende:
Dat transfersysteem is best lastig.
Moeilijke afweging om nu al renners voor de hele ronde te selecteren of per etappe![]()
Thanxquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Nee niet overwegen, als je in de proloog goed scoort heb je ruim voldoende in kas om voor de dag erna sprinters te kopen. Als je in de proloog en de eerste etappe heel slecht scoort dan kun je inderdaad de topsprinters daarna niet meer kopen. Dus als advies, koop nu in voor de proloog en niet voor de hele ronde!!!!
(of gooi ik nu mijn eigen glazen in door de concurrenten te adviseren)
Zijn alle 3 renners die het erg goed kunnen doen, hangt van het geluk af welke van die 3 het hoogst gaat eindigen..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:14 schreef Keano het volgende:
Ik heb heel mijn team ondertussen gevormd, voor plaats 9 tweifel ik nog tussen 3 renners: Cancellara, Rogers en Hushovd wie zouden jullie pakken?
Ik pas mijn team bijna elke dag aan. het heeft nu echt geen zin om al klimgeiten in je ploeg te hebben. Als je het op het begin goed speelt kom je echt niet in geldnood want je hebt als het goed is nu al dik 900.000 over.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef Posdnous het volgende:
Moeilijke afweging om nu al renners voor de hele ronde te selecteren of per etappe![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:39 schreef ErikT het volgende:
Waarom gaat de Fok! manager eigenlijk niet door? Gewoon volgens exact hetzelfde systeem als de WB-manager kan ie toch?
quote:Geen FOK! Tourmanager
Door Marcel (Dubbeldrank) op donderdag 1 juli 2004 19:27
Bron: FOK! Sport
Zoals de titel het al zegt zal er dit jaar helaas geen versie zijn van de FOK! Tourmanager. Na enig overleg zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet haalbaar is een degelijk werkende versie neer te zetten. Meerdere oorzaken zijn het resultaat hiervan en we beschouwen dit als overmacht, uiteraard doen we wel ons best om volgend jaar weer een Tourmanager beschikbaar te stellen zoals voorgaande jaren.
Klopt, dat moet je een keer gespeeld hebben om in te zien wat het meest handig is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:35 schreef Posdnous het volgende:
Wordt krap ma zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:33 schreef Mosselmaster het volgende:
Gaan we de 100 nog halen?!?!?!
Klopt, je kunt je team iedere dag wijzigen tot 11.00quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:26 schreef tha_dark het volgende:
Net aangemeld, kan nou alleen geen team meer samenstellenmoet wachten tot morge denk ik.
Hmm....jammer nu mis ik de proloog.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, je kunt je team iedere dag wijzigen tot 11.00
Volgens mij is er geen subleague-stand.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:47 schreef Andiyan het volgende:
Hoe wordt de score van de subleague berekend?
Maken we veel kans met zoveel deelnemers?
Ik kon er gisterenmiddag gewoon niet opkomen en gisteravond had ik daar geen tijd voor. Lekker dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:32 schreef RAILGUNNER het volgende:
De site van Rondemaster deed het gisteravond gewoon hoor, ik heb nog renners gewisseld.
btw: Al 111 deelnemers.
Ja dat kan, tot 11.00 morgenochtend. Je moet wel wat geduld hebben, want de site van Rondemaster is nog steeds niet snel..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
kun je nu al handelen?
ik had geen renners voor de proloog
kan iemand me dat ff DUIDELIJK in het Nederlands uitleggen.. ??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:22 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
jezus ik sta 60e..
ik snap dat vermogen gedoe niet zo, het gele klassement...
't zal ook wel druk zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dat kan, tot 11.00 morgenochtend. Je moet wel wat geduld hebben, want de site van Rondemaster is nog steeds niet snel..
Ik neem aan dat hier een computersysteem achter zit die de stand/waarde uitrekend. Hoe lager men eindigd hoe meer er af gaat. Anders is straks aan het eind van de tour een daling bij bv Armstrong (die dan 4.4 waard is) veel groter dan van Bram de Groot (die dan 7 ton waard is)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Over dat geldsysteem vroeg ik me hetvolgende af:
Er zijn nu renners ruim meer dan 1 miljoen waard (ik neem als voorbeeld 1.500.000) . Dalen deze waardes meer dan renners die bijv. nu 950.000 als ze buiten de top 15 eindigen?
Ja oke, dat kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:45 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hier een computersysteem achter zit die de stand/waarde uitrekend. Hoe lager men eindigd hoe meer er af gaat. Anders is straks aan het eind van de tour een daling bij bv Armstrong (die dan 4.4 waard is) veel groter dan van Bram de Groot (die dan 7 ton waard is)
Volgens mij betaal je elke renner 5% startgeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja oke, dat kan ik begrijpen, maar ik bedoel meer:
Renner A wordt 50e en was 1.500.000 waard
Renner B wordt 50e en was 950.000 waard
Welke renner daalt dan het meeste in waarde? Is dit procentueel gelijk, dus is de daling groter van renner A of is de daling standaard bedrag 'X' ?
Stimmt, maar zit er ook nog een daling in van populariteit, ik dacht altijd van wel?!?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je elke renner 5% startgeld.
Ja. Marktwaarde schommelt, alleen tijdens transferperiodes uiteraard.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Stimmt, maar zit er ook nog een daling in van populariteit, ik dacht altijd van wel?!?
Dat dacht ik ook, maar ik kan er niks over terugvinden in de spelregels.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Stimmt, maar zit er ook nog een daling in van populariteit, ik dacht altijd van wel?!?
16e of 100ste maakt idd geen verschil.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ik kan er niks over terugvinden in de spelregels.
PS: De waard daalt dus meer van een duurdere renner als hij op dezelfde plaats eindigt dan van een goedkopere renner omdat zijn startgeld hoger is. De daling naar aanleiding van zijn behaalde plaats heeft hier dus geen invloed op.
Nee, is niet zo. Al een paar jaar niet meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja. Marktwaarde schommelt, alleen tijdens transferperiodes uiteraard.
Waarom zijn alle prijzen dan nu verschillend?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Al een paar jaar niet meer.
Was volgens mij alleen het eerste jaar zo.
Na een paar minuten.quote:Erik Zabel
gekocht voor 971.419
huidige prijs 971.420
Ik heb nu alle populaire sprinters, lekker winst maken. Morgenvroeg duur verkopen en de renners van de winnende kopgroep kiezen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:04 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
die verschillen zijn minimaal, maar je zou op het eind maar eens verliezen op 3 euro. Das pas kl*te!!
Geen idee... zal dat niet een afrondsfoutje zijn, of zoiets?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Na een paar minuten.
Kan je wel lachen, maar zo heb ik vorig jaar al mijn subleauges gewonnen, totaal klassement net in de top 100 (na proloog te zijn vergetenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb nu alle populaire sprinters, lekker winst maken. Morgenvroeg duur verkopen en de renners van de winnende kopgroep kiezen.
quote:1 Dekker weer drie 2 +21732 13.225.766
Dat ben ik!! Goed he!! Jajaj ben ook erg trots op mezelf. jammer alleen dat ik net geen dagprijs heb gewonnen. Ik had nl hamilton ipv rogers (die had de nummer 1) Rogers was goedkoper. Ze hadden allebei niets gedaan......quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:40 schreef okee6 het volgende:
Er heeft zich vanavond een nieuwe leider aangemeld, liefst tweede overall staat ie
Er zijn nu 118 deelnemers.
[..]
Ja, dus. Prijzen veranderen niet verder.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef Arcee het volgende:
Geen idee... zal dat niet een afrondsfoutje zijn, of zoiets?
Ja maar toch niet in de eerste etappe geen sprinters in je teamquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:11 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar zo heb ik vorig jaar al mijn subleagues gewonnen,
mijn lot dit jaarquote:totaal klassement net in de top 100 (na proloog te zijn vergeten)
Ik sta elf-duizendste ofzo.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Suijk het volgende:
Er doen trouwens ruim 23.000 mensen in totaal mee. Best veel!
Vorige jaren waren dat er 40.000 aan het einde van de rondequote:Op zondag 4 juli 2004 09:37 schreef Suijk het volgende:
Er doen trouwens ruim 23.000 mensen in totaal mee. Best veel!
Dat gaat snel. Vorig jaar zijn er wel een aardig aantal mensen afgehaakt omdat ze de eerste dagen de hoeveelheid deelnemers absoluut niet aankonden. Na een etappe was die site de eerste dagen totaal niet te bereiken.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vorige jaren waren dat er 40.000 aan het einde van de ronde. Nu zijn het er ook al weer 24.000.
Was dat vorig jaar ook niet nog steeds een probleem? Zo erg zelfs dat er 1 of 2 etappes ongeldig zijn verklaard.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gaat snel. Vorig jaar zijn er wel een aardig aantal mensen afgehaakt omdat ze de eerste dagen de hoeveelheid deelnemers absoluut niet aankonden. Na een etappe was die site de eerste dagen totaal niet te bereiken.
As I always am.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:55 schreef Suijk het volgende:
Middenmotertje LG.
Klopt.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:16 schreef methodmich het volgende:
![]()
Zit ik een sprintersteam samen te stellen op papier, wil ik het net invoeren, is de markt gesloten. Vorig jaar was dat toch altijd pas om 12.00??
11:00 uur staat gewoon vast voor elke dag.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:21 schreef methodmich het volgende:
De etappe begint overigens pas om 12.35, dus ik snap er niks van.
Ik ga ook op vakantie, geen belemmering. (14 juli pas, daar niet van. Vlak voor de bergen, dus ik gooi bergrenners erin, de sprinters eruit, en we zien wel waar het schip strandt.)quote:Op zondag 4 juli 2004 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Had graag meegedaan, maar ja, vakantie.
En velen met jou.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:35 schreef methodmich het volgende:
Ik had willen starten met:
O'Grady
Hushovd
Cipollini
Petacchi
Cooke
Hondo
McEwen
Zabel
Boonen
Ik heb maar 8 renners; was aan het team aan het veranderen en kennelijk was het 11:01.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:35 schreef methodmich het volgende:
O'Grady
Hushovd
Cipollini
Petacchi
Cooke
Hondo
McEwen
Zabel
Boonen
Dat kan ik morgen dus vergeten, want dan zijn ze te duur. Einde Rondemaster dus al, na 1 dag. Tenzij er vandaag inderdaad een grote groep van een man of 15 voor blijft.
O'Grady pakt altijd z'n puntjes wel in massasprints, maar écht voorin eindigt-ie niet vaak.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:44 schreef Nyrem het volgende:
ps: O'Grady is volgens mij niet meer zo snel. Omdat hij alrounder is geworden.
Maar ik kan het verkeerd hebben.
Thor Hushovdquote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb geloof ik zo uit me hoofd :
Zbel
Cipollini
Pettachi
Cooke
Hondo
Mcewen
Boonen
Jean Patrick Nazon
Kirsipuu
Een Euskaltel-renner is per definitie geen sprinter.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef Nyrem het volgende:
Iker Flores (Euskatel) is dat nou een sprinter? Of is hij meer goed in de bergen en tijdrijden?
Voorheen was dat zo. Maar dit jaar hebben ze een completere ploeg; ook renners meegebracht voor het vlakke parcour.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Euskaltel-renner is per definitie geen sprinter.
David Etxeberria is de enige die in een sprint leuk mee kan doen, volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:07 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Voorheen was dat zo. Maar dit jaar hebben ze een completere ploeg; ook renners meegebracht voor het vlakke parcour.
Ik vroeg me dus alleen af wie dat dan zijn.
da's mijn team dusquote:Op zondag 4 juli 2004 11:35 schreef methodmich het volgende:
O'Grady
Hushovd
Cipollini
Petacchi
Cooke
Hondo
McEwen
Zabel
Boonen
Dat kan ik morgen dus vergeten, want dan zijn ze te duur. Einde Rondemaster dus al, na 1 dag. Tenzij er vandaag inderdaad een grote groep van een man of 15 voor blijft.
Jij ook al. Dan kan je net als ik je hele klassement vergeten, aangezien de sprinters morgen te duur zijn en we vandaag veel geld verliezen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:11 schreef Remzz het volgende:
En ik ben dus te laat/vergeten om mijn team te veranderen. Kan het wel weer vergeten voor vandaag
Same here.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:50 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb dat team met Davis ipv O'Grady en met mij nog een hele hoop gok ik zo
Dat laatste, iig geen sprinter.quote:Op zondag 4 juli 2004 11:54 schreef Nyrem het volgende:
Iker Flores (Euskatel) is dat nou een sprinter? Of is hij meer goed in de bergen en tijdrijden?
Bij AD Rondemaster worden alleen punten gegeven aan de eerste 15 renners van een etappe, de verschillende truien tellen niet mee. Of ik moet iets gemist hebben.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:18 schreef Barca het volgende:
Heb 8 renners. 6 sprinters en 2 niet-sprinters (McGee en Armstrong). Dit i.v.m. gele trui.
Klopt, Barca heeft wat gemist, jij niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:17 schreef Mosselmaster het volgende:
Bij AD Rondemaster worden alleen punten gegeven aan de eerste 15 renners van een etappe, de verschillende truien tellen niet mee. Of ik moet iets gemist hebben.
Mooi, dan ben ik blij dat ik Armstrong nu niet in mijn team heb.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, Barca heeft wat gemist, jij niet.
Ich.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:27 schreef Maestrov het volgende:
Heeft er verder nog iemand Kirsipuu?
Check.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:27 schreef Maestrov het volgende:
Ja, een stuk of 7.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ben btw genaaid aangezien ik die limiet niet had gezien. Ik heb nu dus niet zo veel sprinters.
Ik heb nu:
Lance Armstrong
Bradley McGee
Christophe Moreau
George Hincapie
Alessandro Petacchi
Ivan Basso
Jann Kirsipuu
Jimmy Casper
Mario Cipollini
Waarvan ik er graag nog een paar vervang.
Onzin, Armstrong wordt alleen maar goedkoper. Algemeen klassement doet er niet toe.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef Barca het volgende:
Maar als ik Armstrong straks moet kopen ... hij is nu goedkoop. Als hij langer in de top 10 blijft staan wordt 'ie wel duurder.
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn team trouwens:
Baden Cooke
Stuart O'Grady Magnus Backstedt
Robbie McEwen
Erik Zabel
Alessandro Petacchi
Thor Hushovd
Tom Boonen
Jean-Patrick Nazon
Mario Cipollini Salvatore Commesso
Spelen ze onder 1 hoedje??quote:Op zondag 4 juli 2004 16:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bonobo11 en Asskicker14 hebben dezelfde renners.![]()
Openstaande rekeningen in het peloton.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Spelen ze onder 1 hoedje??![]()
Gefeliciteerd, je hebt het voor mekaar gekregen om de grote verliezer van vandaag in je team te hebben, Bradley McGeequote:Op zondag 4 juli 2004 16:20 schreef Posdnous het volgende:
Bradley McGee
Thor Hushovd
Erik Zabel
Alessandro Petacchi
Tom Boonen
Robbie McEwen
Baden Cooke
Allan Davis
Mario Cipollini![]()
Niet dus.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:27 schreef Maestrov het volgende:
Hmm ik haal Cipo erwel uit ook na ze val vandaag...quote:Op zondag 4 juli 2004 17:31 schreef Suijk het volgende:
Cipo.
Boonen had pech een paar honderd meter voor het einde.
Tegen?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:32 schreef The_Hives het volgende:
1,2,3,4,8,9
valt me tegen....
ik had er eenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tegen?
Ai dag nummer 2 positiequote:Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Suijk het volgende:
Niet zo heel goed. Kirsipuu heeft ie niet.
Dan kijk je toch gewoon even?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Nu vraag ik me toch af hoe dekker weer drie het heeft gedaan
6 renners waar hij punten voor krijgt niet goed?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:43 schreef Arcee het volgende:
Niet echt goed dus.
Nee, want hij mist de nummer 1. 1 miljoen maak je nooit meer goed met de rest van je renners.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:45 schreef Nyrem het volgende:
6 renners waar hij punten voor krijgt niet goed?
Ik dacht dat je alleen je eigen renners kon zien sorryquote:Op zondag 4 juli 2004 17:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon even?
Deelnemer: Dekker weer drie
Team waarde ¤ 9.057.792
Budget ¤ 4.167.974
Huidig vermogen ¤ 13.225.766
Naam Gekocht voor Huidige prijs
Thor Hushovd 1.008.561 1.368.133
Erik Zabel 971.419 971.420
Alessandro Petacchi 970.301 970.302
Tom Boonen 961.571 961.571
Robbie McEwen 960.877 960.878
Baden Cooke 960.051 960.051
Stuart O'Grady 958.028 958.028
Danilo Hondo 956.840 956.840
Mario Cipollini 950.570 950.570
Niet echt goed dus.
In de 'transfer' periode kan je idd alleen je eigen team bekijken. Nu is die nog niet open, dus kan je ze allemaal zien.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen je eigen renners kon zien sorry
Moet er niet een paar keer achter elkaar geen massasprint zijn; dan kan je lachen.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Bijna iedereen lijkt in grote lijnen dezelfde teams te hebben...![]()
Wordt nog veel erger. Omdat je elke dag kunt wisselen neemt iedereen de sterkste renners.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Bijna iedereen lijkt in grote lijnen dezelfde teams te hebben...![]()
Na 2 bergritten weet iedereen ook de juiste klimmers wel te vinden.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Totdat we de bergen ingaan he
Maar er zijn ook gokjes zoals Virenque bijv.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na 2 bergritten weet iedereen ook de juiste klimmers wel te vinden.![]()
De kunst is juist om die nu al te weten, dan blijf je die groep voor.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Na 2 bergritten weet iedereen ook de juiste klimmers wel te vinden.![]()
....én dat de grote klassementsrenners elkaar niet laten gaan maar dus wél een onbekende klimmer die geen kans maakt in het klassement, laat ontsnappen...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar er zijn ook gokjes zoals Virenque bijv.
Bijna iedereen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:04 schreef zoete22 het volgende:
[..]
De kunst is juist om die nu al te weten, dan blijf je die groep voor.![]()
Redelijke zaken gedaan, had helaas Kirsipuu niet, maar verder bijna alles in top 15 (op Boonen na, maar ja die heeft iedereen).
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het voor mekaar gekregen om de grote verliezer van vandaag in je team te hebben, Bradley McGee
Precies.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:04 schreef zoete22 het volgende:
De kunst is juist om die nu al te weten, dan blijf je die groep voor.![]()
quote:De tussenstand na de eerste etappe:
1 okee6 66 +284 15.483.141
2 Dekker weer drie 70 -68 15.472.876
3 Frenkerds 241 +2067 15.153.238
4 wimpie-bosboom 410 +835 14.983.297
5 Team Diele 501 +642 14.893.648
6 Jozef de Berggeit 626 -464 14.792.398
7 De eenzame fietsers 629 -359 14.792.157
8 Kantoor baantje 683 +542 14.743.428
9 Crazy Wielerteam 779 -473 14.683.604
10 The Cyclogirls 823 +1199 14.653.599
11 banaanvk 864 -335 14.652.719
12 TolRenner 983 +1702 14.592.449
13 ParalympicCycleTeam 994 -264 14.583.336
14 Nimwegen 1047 -585 14.563.680
15 Koekhappers 1241 -691 14.502.768
16 De Zaktrekkers 1305 +1028 14.483.653
17 Der Maestrov 1340 +1508 14.482.658
18 Duckman 1354 +9778 14.463.973
19 De Roeie Rakkers 1421 -702 14.433.159
20 Bonobo 1486 -953 14.413.045
21 Team Bratwurst 1587 +382 14.369.497
22 Frans Flyers 2072 +4930 14.224.054
23 Zwollywood United 2108 +5080 14.222.845
24 XboxWorld 2128 +1054 14.205.580
25 Schurk 2302 +812 14.153.520
26 Rode Lantaarntjes 2483 -445 14.093.472
27 Our Lady Peace 2655 -422 14.088.764
28 KeanoAthletic 2662 -2119 14.087.970
29 Klemrijders 2727 +902 14.073.548
30 Janique Jojos 2796 -1257 14.063.326
31 Ruleerders 2862 -783 14.033.428
32 Team Rocket 2962 +1062 14.003.531
33 Equipe Franco 3016 -269 14.003.109
34 The Foxhunters 3064 +1323 14.002.533
35 D-fietsertjes 3179 +5397 13.964.487
36 Homer 3322 -382 13.913.020
37 Schilderkunst 3423 -296 13.892.975
38 Dappre Strijders 3426 +1394 13.892.548
39 Nijrems Bluf 3480 +270 13.871.135
40 Gerries Cyclomasters 3487 -1958 13.863.491
41 Vaduz Cycling 3516 +1421 13.843.399
42 Andiyan à France 3524 +1348 13.843.024
43 geenpunt 3669 +1544 13.813.556
44 de pinoos 3996 -1218 13.742.628
45 Tour dEyeopener 4019 +754 13.733.974
46 Team Bartoli 4204 -3119 13.682.272
47 Wheelers 4260 +4453 13.663.558
48 YWS 4412 +5139 13.643.730
49 bobo80 4551 +5423 13.594.107
50 SanMarco 4790 +3999 13.573.785
Daar kun je op gokken door niet alleen sprinters mee te nemenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Een vlakke etappe wil toch niet persé zeggen dat er een massasprint komt, misschien komt er wel een ontsnapping waar het peloton niet aan komt...
Wie zou ik er dan voor in de plaats moeten zetten eventueel ?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
Gaan jullie morgen voor Kirsipuu? Ik verwacht zelf dat 'ie morgen niet erg kort zal eindigen...
Dit zijn de mannen waar ik uit kies:quote:Op zondag 4 juli 2004 19:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie zou ik er dan voor in de plaats moeten zetten eventueel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |