Je schat sylvie nu wel hoog in hoor.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:46 schreef HeatWave het volgende:
"Ik geloof nog steeds niet dat je zwarte schmink op hebt en mee doet, volgens mij is het WEL Davids!"
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:51 schreef Adfundum het volgende:
OK, ik weet dat ik het beloofd heb als jullie zouden winnen, maar het héle elftal?
quote:Op zondag 27 juni 2004 13:03 schreef ShaoliN het volgende:
Ey SkatjuH, Warom ScHieT ZwEdeN 5x iN hUn eIgEn dOeL? XxXxX
quote:Hey ld ksnap niet wrom gingn jlie eerst steeds heen n weer rennen om daarna gwoon die bal voor t doel te leggen. Was daar dan mee begonnen. X Syl.
OK, ik weet dat ik het beloofd heb als jullie zouden winnen, maar het héle elftal?
Niet leukquote:Op zondag 27 juni 2004 21:05 schreef killswitch het volgende:
zegguhhh dat van die triootjes met men vriendin erbij dat je daar beter van gaat voetballen he wat heeft dat voor zin eigenlijk als je toch niet speeld?? zie je vanavond en dan is men vriendin er ook weer hoor dikke smakkert je sletje
quote:Op zondag 27 juni 2004 14:22 schreef WurM het volgende:
Heej liev! Heb je mn nieuwe tasje gezien? Hij lijkt op een etui!
X, cu vnaaf
Luis Vuitone nog wel...quote:Op zondag 27 juni 2004 14:22 schreef WurM het volgende:
Heej liev! Heb je mn nieuwe tasje gezien? Hij lijkt op een etui!
X, cu vnaaf
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
het is geen "post hier je privé smsjes" topic hoor
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:48 schreef timbob het volgende:
[..]
het is geen "post hier je privé smsjes" topic hoor
Zie je mij nu zo typen???quote:Op maandag 28 juni 2004 23:50 schreef timbob het volgende:
[..]
![]()
mênquote:Op maandag 28 juni 2004 23:54 schreef Little_Angel het volgende:
haai skatjuh! Je hebt het prima gedaan... geil rukbeertje van me!
Ik heb zin in je... neem me! neem me nu!
Vanavond zal ik eens lekker met je spelen schat... kuzzzzzzz S.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:01 schreef TiMmS het volgende:
- Ik heb geen beltegoed meer
Heerlijk dit:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jij denkt dat sylvie geen beltegoed heeft!
doe normaal dat mens krijgt alles van tmfof haar poeselige voetballertje!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:10 schreef TiMmS het volgende:
[..]
Heerlijk dit:
Melanie, deze topic staat in het onderdeel Onzin Voor je Leven!
Het doel van dit gebeuren is hoogstwaarschijnlijk onzinnig.
M.a.w. mijn reply op deze topic bevat .... je begrijpt het al... Onzin.
Natuurlijk weet ik dat Sylvi niet snugger is en voor MTV werkt. Echter dat wil nog niet zeggen dat ik een citaat mag posten van een Breezersletje die alom gebruikt wordt dezer dagen.
En Sylvi zal denk ik ook bellen via een abonnement en niet pre-paid aangezien haar vriendje een C-klasse Mercedes onder zijn kamperarse heeft.
Bedankt
PS: No Offense![]()
als we nou gewoon es ff uitzoeken wie de man rechts op de foto is weten we het snel genoeg.. Hij zit wel errug geintreseerd mee te kijken (en terecht)quote:Op zondag 27 juni 2004 13:20 schreef WebMan het volgende:
"HeY skAtjUh, volgens mij zat ik in het verkeerde stadion, hier speelde helemaal geen oranje shirten. Maar de witten hebben gewonnen, wedstrijd duurde veel te lang... horloge van man in zwarte shirt kapot?"
[afbeelding]
Welke man? Links bedoel je.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:20 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
als we nou gewoon es ff uitzoeken wie de man rechts op de foto is weten we het snel genoeg.. Hij zit wel errug geintreseerd mee te kijken (en terecht)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef muurjunky het volgende:
'Door dick heb je gewonnen, ik wil hem wel lekker onderhanden nemen, triootje vanavond?'
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:14 schreef Arti het volgende:
Hey skatje, waarom heb jij een pauze knop op je shirt? kuzziesss
hahaquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:50 schreef Elitefucker het volgende:
Hahaha gek spel please laat door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |