Geen tijdslimiet?quote:Op zondag 27 juni 2004 12:01 schreef displission het volgende:
[blaat]
" Not to mention oorlog verdwijnt. Ik geef hier ook geen tijdslimiet voor, maar wat ik wel kan vertellen is dat als de tijd daar is jullie het zullen weten."
als ik nou eens zonder tijdslimiet het hongerprobleem oplos... dan schiet het al mooi op....quote:Op zondag 27 juni 2004 12:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen tijdslimiet?
Zo kan ik ook voorspellen dat de etnische zuiveringen in de wereld ooit zullen stoppen. Ik geef geen tijdslimiet
Wel veilig dan, anders raakt het zo overbevolkt, worden de problemen alleen maar groter...quote:Op zondag 27 juni 2004 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij moet er meer geneukt worden.
ehmmm dit is een serieus topic? sorry dat was me ff ontgaan. in dat geval succes ts met je nobele magische plannen om de wereld te verbeteren.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hey Nokken met de bagger in dit topic, onzin is een paar deuren verder !
Ik zou er wel rekening mee houden dat dit serieus isquote:Op zondag 27 juni 2004 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmmm dit is een serieus topic? sorry dat was me ff ontgaan. in dat geval succes ts met je nobele magische plannen om de wereld te verbeteren.
Zeker beetje te vaak "Me against the world" geluisterd van Tupac.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:17 schreef displission het volgende:
Je kunt wel denken dat je het bent..maar weten is wat anders. Dit was by the way wel serieus bedoelt. Waar jullie absoluut geen rekening mee houden is dat het wel degelijk mogelijk is.
Als jullie en ik ben niet oneerlijk in een cirkel van karma zitten of het magische wiel of het oneindige leven is er iets helemaal verkeerd gegaan in de toekomst.
Feit blijft dat ik jullie nu de kans geef om het te verbeteren en eens na te denken.
ik ben humanist en denk dat het zonder magie op de lange termijn ook wel zal gebeuren. alles heeft zijn breekpunt.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:17 schreef displission het volgende:
Je kunt wel denken dat je het bent..maar weten is wat anders. Dit was by the way wel serieus bedoelt. Waar jullie absoluut geen rekening mee houden is dat het wel degelijk mogelijk is.
Als jullie en ik ben niet oneerlijk in een cirkel van karma zitten of het magische wiel of het oneindige leven is er iets helemaal verkeerd gegaan in de toekomst.
Feit blijft dat ik jullie nu de kans geef om het te verbeteren en eens na te denken.
Ik heb een plan. Sommige weten dat ik dingen opschrijf in een "magisch" boekje. Als jullie plan faalt is mijn plan er om het te verwezelijken. En hoe ik dat ga doen dat is mijn zaak. En blijft vooralsnog nu een magische wereld in een boek, waar een woord een betekenis heeft.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:18 schreef veldmuis het volgende:
Ga je de oorlogen wegtoveren dan?
Of ga je mensen die oorlog voeren straffen toveren?
Dat vind jij en als jij het onzin vind moet je hier wegblijven. De TS schrijft wat leuks, en of je het onzin vind of niet. Respecteer dat een keer. Ipv een topic te verbaggeren.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die posting is onzin.
Ben al wegquote:Op zondag 27 juni 2004 12:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat vind jij en als jij het onzin vind moet je hier wegblijven. De TS schrijft wat leuks, en of je het onzin vind of niet. Respecteer dat een keer. Ipv een topic te verbaggeren.
Wat dat betreft verschilt de politiek niet van de normale mens.quote:Op zondag 27 juni 2004 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik vragen hoe serieus je genomen denkt te worden door de politiek trouwens?
Dat bedoelde ik. Heeft het dan nut om , zoals je zegt, het door te spelen naar het poltieke niveau?quote:Op zondag 27 juni 2004 12:24 schreef displission het volgende:
[..]
Wat dat betreft verschilt de politiek niet van de normale mens.
post de inleiding eens, ik ben gefascineerd!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:22 schreef displission het volgende:
[..]
Ik heb een plan. Sommige weten dat ik dingen opschrijf in een "magisch" boekje. Als jullie plan faalt is mijn plan er om het te verwezelijken. En hoe ik dat ga doen dat is mijn zaak. En blijft vooralsnog nu een magische wereld in een boek, waar een woord een betekenis heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |