oeps.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:54 schreef Robhimself het volgende:
uhhh.......de mijne stond er al een tijdje, net klaar met de OP, komt hij aan met zn deel 2
[XBOX] Full Spectrum Warrior deeltje 2
meld zich aan!!!quote:twi - zaterdag 26 juni 2004 @ 19:25
Ik ga dit na Nederland - Zweden doen, vermoedelijk van een uur tot elf tot vrij laat.
zodra de wedstrijd afgelopen is host ik welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:33 schreef twi het volgende:
YepOok zonde rpenalties kan 't iets uitlopen, maar rond een uur of half twaalf moet ik toch wel online zijn
zit ik te wachten op je met FSW...ga je met ace gamenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:33 schreef twi het volgende:
YepOok zonde rpenalties kan 't iets uitlopen, maar rond een uur of half twaalf moet ik toch wel online zijn
Sorry, maar twas heel erg cool!!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit ik te wachten op je met FSW...ga je met ace gamen
zit ik voor nix die kut wedstrijd uit te kijken...
Hij is erg leuk, maar er de gameplay is iets te beperkt vind ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is dit spel goed zeg
Eens! Ik heb 'm ook sinds gisteren en hij speelt echt super.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is dit spel goed zeg
Um, Coveren en flanken is volgens mij ook een van de belangrijkste tactieken om in een oorlogssituatie te gebruiken, dus logisch dat dat constant terug komt. A la Rambo op de vijand af stormen heeft weinig zin, hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is erg leuk, maar er de gameplay is iets te beperkt vind ik.
Ik zit nu trouwens in missie 4. Vanaf missie 1 tot/met nu doe ik steeds het zelfde: Coveren en flanken. Ik vind dit nu al saai worden. En als je dood gaat moet het level weer helemaal opnieuw geladen worden. Hopelijk komt er nog wat meer afwisseling.
Ja nou het zijn mijn eerste indrukken uiteraard. Moet nog verder gamen maar de hele opzet en de presentatie van het spel zijn indrukwekkend. Het wordt heerlijk gebracht,... je hebt echt het idee iets van militaire tactiek te begrijpenquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens in missie 4. Vanaf missie 1 tot/met nu doe ik steeds het zelfde: Coveren en flanken. Ik vind dit nu al saai worden. En als je dood gaat moet het level weer helemaal opnieuw geladen worden. Hopelijk komt er nog wat meer afwisseling.
*klik*quote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
in missie 8 krijg je een upgrade voor je AR dan kan hij een waterspuit dragen op zen rug en kan je de vijand uitschakelen door op hun hoofd te springen,dan krijg je een paddestoel en dan groei je waardoor je bij verborgen sterren kan komenquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Neee serieusquote:Op zondag 27 juni 2004 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand al opgevallen dat je gaten in je smoke kan maken met handgranten
door de druk gaat het smoke weg
Dat is nog niks, wacht maar tot je team een keer vol wordt geraakt door een RPG.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:19 schreef Chocobo het volgende:
Neee serieusDie engine
![]()
Onzin. Ik ben een van de weinige gamers die ook echt alle soorten games probeert. Hoe kan ik anders mijn oordeel geven over een game.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef Gamedemon het volgende:
of je stelt je niet open voor andere games die niet afstammen van 12 jaar oude spellen
Dan kun jij niet lezen. Rainbow Six vond ik interresant, Halo is leuk, maar in mijn ogen overgewaardeert, PGR is niet mijn soort spel & riddick is leuk, maar veel te kort.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
Rainbow six is kut....project gotham racing is kut....halo is saai.....teveel bummapping in chronicles of riddick...teveel race games op de xbox..........
alles is kut op de xbox volgens jou
Waren we allemaal maar shizo. Dan was niemand eenzaam.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:29 schreef Dr.Daggla. het volgende:
BMH, we weten het inmiddels...
twi kom live dan gast..........quote:Op zondag 27 juni 2004 19:33 schreef twi het volgende:
Ach jongens, het gaat erom wat wij van die game vinden, niet wat iemand vindt die zijn ondertitel heeft gewijd aan de grootste kwijlebalk die ooit op de E3 heeft gestaan...
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Waren we allemaal maar shizo. Dan was niemand eenzaam.
Ontopic:
Ik vind het "gebruiken" van mortier vuur nog het coolst tot nu toe. Zuper vet om alles door de lucht te zien vliegen.
Die ene missie,waarbij je vijanden, renend uit het ziekenhuis, moest neerknallen vind ik ook erg vermakelijk. Sta je ze daar lekker op te wachten met je granaten al in de aantocht![]()
Half 5quote:Op maandag 28 juni 2004 04:30 schreef twi het volgende:
Cool spelletje, kut level
quote:Greg also revealed that the PC version of Full Spectrum Warrior will feature two brand new bonus missions which aren't available in the Xbox release. However, before you start taunting Xbox owners about the PC's superiority, be aware they'll probably be converted for an Xbox Live download at some later date.
Computer and Video Games
Was gisteravond wel effen lachen, vooral die RPG's.quote:Op maandag 28 juni 2004 07:13 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Half 5
Tis een werkdag vandaag weer he
kheb anderhalf uur aan moeten horen...als ik nu dood ga kap ik ermee.....quote:Op maandag 28 juni 2004 04:30 schreef twi het volgende:
Cool spelletje, kut level
Ik maar denken dat het telkens een domme fout van mij was, totdat op het einde bleek dat de cover gewoon gaar wasquote:Op maandag 28 juni 2004 11:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb anderhalf uur aan moeten horen...als ik nu dood ga kap ik ermee.....
jaja twas laat gister...we hebben denk 2 en een half uur over missie 4 gedaan op hard...et ging echt te kut voor woorden op het laatst...
ja zo heel intiligent was je op dat moment niet nee...eindelijk die machine gunner liggen..helemaal blij heeeeeee! Sitrep WHOOHOO!......ren je recht over het veld heen.... ach ja was ook wel humorquote:Op maandag 28 juni 2004 11:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het telkens een domme fout van mij was, totdat op het einde bleek dat de cover gewoon gaar wasMaargoed, ik had wel 1 hele domme actie
toen ik voorbij die SITREP rende en zonder cover werd doodgeschoten
Dan ben ik er dus bijna.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en andere gast... 11 chapters
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:42 schreef Chevalric het volgende:
Um, ik ben gewoon te druk met het spelen om hier te komen ouwehoeren
Vind het echt wel een cool spel, ben nu bezig met hard.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook
Had gewoon verwacht dat er veel stoere verhalen zouden worden gepost hier.
Gisteravond nog een paar levels gedaan.. ik weet eigenlijk niet hoeveel .. gok dat ik nu in level 9 zit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind het echt wel een cool spel, ben nu bezig met hard.
Maar het enthausiasme valt wel tegen hier.
Hee, ik heb het ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:29 schreef SailingAce het volgende:
Tword ook echt veel gespeeld hier he
Wederom dus een ontzettende hype over hoe cool het spel wel niet zou worden.. en als het dan eenmaal zover is, blijft er bar weinig van het enthausiasme over bij de mensen. Jammer is dat.. en bedenkelijk.
Volgens mij zaten we zo goed als in het laatste level. Persoonlijk zit ik minder ver, ik moet nog wat eerdere levels doen om de gisteren gespeelde levels te unlocken (had 2 missies tot dat punt namelijk nooit gedaan). Maargoed, volgens mij waren het missies 7 tot 10quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gisteravond nog een paar levels gedaan.. ik weet eigenlijk niet hoeveel .. gok dat ik nu in level 9 zit.Twi, waar ben jij? Waren pittige levels he
Ahja, ik had nog een stoer verhaal. Gisteren zaten we zo met coole Charlie ventjes met lasergeweren te schieten he, ik moest m'n teammaatje coveren met suppressed fire, zodat hij de vijanden kon uitschakelen. Alpha gaat achterlangs mijn Bravo team die bezig is met suppressen, zodat Charlie in een positie komt waar 'ie ze lekker kan snipen. KUT, REPLAY, WIE IS ER DOOD? Ik zie een teamlid van Alpha door z'n knieen zakken, kut, snel ze coveren zodat 'ie gesaved kan worden. Ik grijp een granaat, gooi 'm tussen z'n voeten en....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ook
Had gewoon verwacht dat er veel stoere verhalen zouden worden gepost hier.
Whehehe jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ahja, ik had nog een stoer verhaal. Gisteren zaten we zo met coole Charlie ventjes met lasergeweren te schieten he, ik moest m'n teammaatje coveren met suppressed fire, zodat hij de vijanden kon uitschakelen. Alpha gaat achterlangs mijn Bravo team die bezig is met suppressen, zodat Charlie in een positie komt waar 'ie ze lekker kan snipen. KUT, REPLAY, WIE IS ER DOOD? Ik zie een teamlid van Alpha door z'n knieen zakken, kut, snel ze coveren zodat 'ie gesaved kan worden. Ik grijp een granaat, gooi 'm tussen z'n voeten en....
BOEMMMMMMMMMMMMM
Dat was team AlphaToch leuk om je teamlid op te blazen als 'ie 't niet verwacht
Was ik weer zo aan het scheldenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Machtig spel is het toch zeg, ik zou er gvd haast van gaan schelden
Je was zo stoned als een konijn op het eind Ace, je was de weg helemaal kwijtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Was ik weer zo aan het schelden
Ja dat kan welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Je was zo stoned als een konijn op het eind Ace, je was de weg helemaal kwijt
Ja zit nu in chapter 3.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:53 schreef Gamedemon het volgende:
zit ik al ace..is moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat was maar 1 map hans!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:30 schreef twi het volgende:
Nadat ik met G Demon een paar potjes op Hard heb gedaan verleden week, is die Normal mode echt ontzettend simpeltjes.
Oi, je had goeie cover van mequote:Op zondag 4 juli 2004 09:14 schreef twi het volgende:
Bijna 2 mappen, Hans, en daarin kun je makkelijk zien dat Normal gewoon simpel is vergeleken met Hard. Bij Hard ging ik een half miljoen keer dood in een stukje, terwijl ik gisteren 1 keer dood ging in de vier levels die ik heb gespeeld.
Ik bedoelde de SP levels, maar MP ging het ook prima ja!quote:Op zondag 4 juli 2004 10:38 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Oi, je had goeie cover van me
Waren we al door die loods gelopen danquote:Op maandag 5 juli 2004 10:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik bedoelde de SP levels, maar MP ging het ook prima ja!
Gijs, je stopte gewoon met spelen bij het laatste checkpoint
Ik wel, volgens mij was jij alleen het hele level aan het teruglopenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Waren we al door die loods gelopen dan
Nou begin maar op normal hoorquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef UNDERTAKER het volgende:
Aan te raden om hem op hard te spelen ipv normal dus?
Mja.. tis een heel mooi spel, dat zeker. Maar ik heb hem zelf ook uitgespeeld.. en tis nou niet zo dat ik meteen weer overnieuw wil gaan spelen. Ja ik doe wel eens een co-op missie, dat is wel leuk.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:50 schreef UNDERTAKER het volgende:
Wel ja? Moelijk genoeg dus
verbaast me aan de ene kant dat hij nu al zoveel 2dehands wordt aangeboden op i'net.. Aangezien het een echt goed spel blijkt te zijn
Aan de andere kant ook niet.. Denk dat het veel mensen tegenvalt dat je zelf niet kan skieten
Cool spelletje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:02 schreef UNDERTAKER het volgende:
Jep hijs binnen!!
WOEI!
kan ik ook es ff gaan proberen
Je usericon doet het niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spelletje.
Aangepast.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:14 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je usericon doet het niet meer
Verkopen ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:18 schreef SailingAce het volgende:
Ik wil hem denk ik ook verkopen.. speel hem gewoon niet meer als ie is uitgespeeld.
Dat is zeker wel knap te noemen, aangezien meerendeel het bij 1x spelen heeft gelaten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:07 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Verkopen ook.
Nee ik speel hem wel regelmatig zit nu in chapter 7 op hard.
Zolang je hem nog hebt wel maar jij wilt alleen maar Rally doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat is zeker wel knap te noemen, aangezien meerendeel het bij 1x spelen heeft gelaten.
We moeten weer es co-op
Ja is goed ga morgen wel de nacht in dus kan niet veel s'avonds doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:55 schreef Gamedemon het volgende:
gijsje deze week ff mijn chapter 6 de laatste 10 meter doen en dan ff verder ? op hard of course
Gebruik je Grenadier en stuur een granaat naar die vent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef Mean_Penguin het volgende:
Ik zit nu in Chapter 5 vast in de straat waar op je geschoten wordt met een bazooka. Ik kom met dekkinsvuur wel tot de tweede dwarsstraat (links of rechts, maakt niet zoveel uit). Maar daarna lijkt het wel alsof die bazookagast door de muur kan kijken. Elke keer als mijn mannen in de linker zijstraat ook maar in de buurt komen van de hoek komt er een raket die ze allemaal opblaast en op de een of andere manier lijkt een rookgranaat niet te helpen.
Iemand een hint over hoe ik dit oplos of misschien zin om deze met noob het op live te proberen?
voor de eerste moest je eerst geld betalen, heb je dat gedaan dan krijg je je geld terugquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
Was het nou eerst dat je voor deze contents moest betalen?
Want ze zijn dan nu gratis.
Als je op Xbox Live bent, kun je de volgende content direct naar je Xbox-console downloaden:
Epilogue 2 (12-2004, missie, gratis) - Een arsenaal van tanks, luchtafweergeschut en zware artillerie staat onder zware bewaking van de rebellen. Jouw missie is simpel, Charlie 90: lokaliseren en vernietigen!
Epilogue 1 (11-2004, missie, gratis) - Samen met een elite-eenheid van Army Rangers is het jouw taak, Charlie 90, om een noordelijke sector in Zafarra te beschermen en de dreigende revolutie van de rebellen te zien af te slaan.
Bron
Dat is wel goeie service.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
voor de eerste moest je eerst geld betalen, heb je dat gedaan dan krijg je je geld terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |