abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 23:51:23 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14264533
Oorlogje spelen, maar net echt!

In Full Spectrum Warrior ben jij een squad leader van een light infantry unit opererend in stedelijke gebieden. Je squad bestaat uit twee teams, Alpha en Bravo, en elk team bestaat uit zo'n 4 a 5 man elk met eigen specialiteiten. Zo beschik je over een grenadier, een hospik, een rifleman en een teamleider. Voorafgaand aan elke missie kan je je manschappen uitrusten met modern wapentuig zoals M16s, M4s, M249s en misschien zelfs wel de hypermoderne OICW.

Wat FSW zo bijzonder maakt is dat de teamleden zich gedragen volgens de Rules of Engagement zoals die gelden voor dergelijke kleine eenheden in de met beton begroeide gebieden die je zult bezoeken. Zo blijven ze altijd bij elkaar als team en elkaar dekking geven. Als het team zich in een open ruimte bevind zal het automatisch een wedge (V) vorm aannemen en op de grond gaan liggen zodra ze worden aangevallen. Ook zullen ze, indien ze bijvoorbeeld achter een teammaat staan, niet hun geweer richten richting hun teammaat om friendly fire slachtoffers te voorkomen.



Gaaf Filmpje:

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fswarrior_demo.html

De gamerelease staat gepland op: Winter 2003 - 2004
Zouden de echte millitairen hierin nu beter zijn

met dank aan xboxworld

The line is a dot to you!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 23:57:34 #2
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14264701
The line is a dot to you!
pi_14264733
Edit, downloaden doen we niet

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-11-2003 01:19]

pi_14264756
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:51 schreef kepler het volgende:
Oorlogje spelen, maar net echt!

In Full Spectrum Warrior ben jij een squad leader van een light infantry unit opererend in stedelijke gebieden. Je squad bestaat uit twee teams, Alpha en Bravo, en elk team bestaat uit zo'n 4 a 5 man elk met eigen specialiteiten. Zo beschik je over een grenadier, een hospik, een rifleman en een teamleider. Voorafgaand aan elke missie kan je je manschappen uitrusten met modern wapentuig zoals M16s, M4s, M249s en misschien zelfs wel de hypermoderne OICW.

Wat FSW zo bijzonder maakt is dat de teamleden zich gedragen volgens de Rules of Engagement zoals die gelden voor dergelijke kleine eenheden in de met beton begroeide gebieden die je zult bezoeken. Zo blijven ze altijd bij elkaar als team en elkaar dekking geven. Als het team zich in een open ruimte bevind zal het automatisch een wedge (V) vorm aannemen en op de grond gaan liggen zodra ze worden aangevallen. Ook zullen ze, indien ze bijvoorbeeld achter een teammaat staan, niet hun geweer richten richting hun teammaat om friendly fire slachtoffers te voorkomen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gaaf Filmpje:

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_fswarrior_demo.html

De gamerelease staat gepland op: Winter 2003 - 2004
Zouden de echte millitairen hierin nu beter zijn

met dank aan xboxworld


Deze beschrijving lijkt wel erg op Ghost recon.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 00:08:54 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14264956
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:59 schreef julekes het volgende:

[..]

Deze beschrijving lijkt wel erg op Ghost recon.


Bekijk die trailer dan maar eens
The truth was in here.
pi_14271904
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bekijk die trailer dan maar eens


Die doet het niet.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:21:59 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14272344
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:05 schreef julekes het volgende:

[..]

Die doet het niet.


Tis vij groot.
The truth was in here.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 12:53:23 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14273209
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tis vij groot.


ongeveer 70 mb, dus je moet ff geduld hebben
The line is a dot to you!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 13:09:15 #9
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14273567
Reactie op Orion

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-11-2003 01:19]

The line is a dot to you!
pi_14273748
http://files.worthplaying.com/files/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=182

staan een paar filmpjes namelijk:

Full Spectrum Warrior - Complete E3 Trailer
Version: 14min24sec
Filesize: 505.08 MB

Full Spectrum Warrior - E3 Trailer
Version: 1min02
Filesize: 27.45 MB

Full Spectrum Warrior - Trailer #2
Version:
Filesize: 21.69 MB

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14436723
Ben toch wel benieuwd wat deze game gaat doen
  donderdag 6 november 2003 @ 18:17:44 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_14436762
Zijn wel erg veel spellen van in dit Genre.. Je ziet door de militairen de xbox niet meer..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_14436775
ik daenk dat ik toch RB6 ga kopen
  vrijdag 7 november 2003 @ 01:20:23 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14448987
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:17 schreef WaSTeiL het volgende:
Zijn wel erg veel spellen van in dit Genre.. Je ziet door de militairen de xbox niet meer..
+3 Inzichtvol
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:05:27 #16
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18626614
Kickje voor de aandacht..
De PU was laaiend enthousiast over de game en het concept..
Maar goed, dat het een unieke game was was wel duidelijk na de e3 van 2003.. Ook gezien de awards die ze kregen..
Iemand nog nieuwe filmpjes oid?
Ik heb um al gepre-ordered bij play.com. Uiteraard weer scherp geprijsd daar, .
-
pi_18626812
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kickje voor de aandacht..
De PU was laaiend enthousiast over de game en het concept..
Maar goed, dat het een unieke game was was wel duidelijk na de e3 van 2003.. Ook gezien de awards die ze kregen..
Iemand nog nieuwe filmpjes oid?
Ik heb um al gepre-ordered bij play.com. Uiteraard weer scherp geprijsd daar, .
Inderdaad.. iets meer dan 50 euro valt mee
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_18626825
Op IGN staan nieuwe filmpjes.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18626842
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb um al gepre-ordered bij play.com. Uiteraard weer scherp geprijsd daar, .
Klopt, maar nadat ik twee weken op Tiger Woods moest wachten terwijl iedereen dat spel hier al aan het gamen was bestel ik geen spellen meer in Engeland. Die vreselijke wachttijd is met die paar euro's niet waard.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18626884
Mooi hoesje trouwens.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18627456
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Klopt, maar nadat ik twee weken op Tiger Woods moest wachten terwijl iedereen dat spel hier al aan het gamen was bestel ik geen spellen meer in Engeland. Die vreselijke wachttijd is met die paar euro's niet waard.
Klopt, echter heb ik ook wel eens een spel eerder gehad van hun dan dat hij hier in de winkel was.

Zeg.. hoeveel velden heeft dat FSW eigenlijk.. vlgs mij zie ik steeds beelden van hetzelfde level
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  vrijdag 23 april 2004 @ 10:11:50 #22
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18627511
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Klopt, maar nadat ik twee weken op Tiger Woods moest wachten terwijl iedereen dat spel hier al aan het gamen was bestel ik geen spellen meer in Engeland. Die vreselijke wachttijd is met die paar euro's niet waard.
Op RS3 na heb ik altijd alles binnen 4 dagen na verzending van play. Toch zeker een game of 5 denk ik..
Maar RS3 had ik een aantal dagen voor kerst besteld, dus dat is niet zo vreemd..
-
pi_18627587
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:08 schreef SailingAce het volgende:
Zeg.. hoeveel velden heeft dat FSW eigenlijk.. vlgs mij zie ik steeds beelden van hetzelfde level
Weet ik niet. Het speelt zich wel allemaal op één dag af en in één stad.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18627650
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:16 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Weet ik niet. Het speelt zich wel allemaal op één dag af en in één stad.
Ik mag toch wel rekenen op minimaal 10 missies.. toch?
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_18627688
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:19 schreef SailingAce het volgende:
Ik mag toch wel rekenen op minimaal 10 missies.. toch?
Zoiets wordt het hopelijk. Concept is geloof ik één dag uit het leven van een infanterie-eenheid.

Het was wel stoerder geweest als ze het in plaats van een fictief land Irak als setting hadden genomen. Inclusief demonstrerende burgers en schijterige Nederlandse militairen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18628586
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zoiets wordt het hopelijk. Concept is geloof ik één dag uit het leven van een infanterie-eenheid.

Het was wel stoerder geweest als ze het in plaats van een fictief land Irak als setting hadden genomen. Inclusief demonstrerende burgers en schijterige Nederlandse militairen.
Gijs.. het lijkt wel Irak hoor.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:15:11 #27
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18628850
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:03 schreef SailingAce het volgende:

[..]

Gijs.. het lijkt wel Irak hoor.
Alle Arabieren zijn hetzelfde toch, .
-
pi_18628905
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Alle Arabieren zijn hetzelfde toch, .
Valt onder de noemer " Moslim" dus ik schiet wel
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
pi_18629251
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:17 schreef SailingAce het volgende:
Valt onder de noemer " Moslim" dus ik schiet wel
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:36:57 #30
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18922786
Nieuwe screenshots.






Klik hier voor meer screenshots
-
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:38:25 #31
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18922805
En er is een hands-on preview van IGN, .
quote:

May 05, 2004 - At THQ's pre-E3 event late last week, the company once known for its pool, fishing and other backwoods country games gave us a taste of a different side, a gory, militant, and goofy look at games. After seeing and playing The Punisher and watching the demo for Destroy All Humans, we were able to get our hands on what is surely the company's most ambitious title to date, Full Spectrum Warrior.

Designed by the red-hot developer Pandemic, Full Spectrum Warrior is a tactical, realtime strategy game shown from the ground level, from a third-person perspective. Players take control of two teams, Team Alpha and Team Bravo, they're set in a Middle-Eastern city, and they're given missions ranging from rescuing, clearing enemies, progressing from point A to B and in general taking out all militants in the area and securing it. The story takes place during a single day, like the TV show 24, and your squad is part of a coalition force that's told to capture a city in a war-torn country. You're part of a multinational force, so you soldiers run into soldiers from other parts of the world, from Pakistan, Britain and others. There are other details, but the most important part is that THQ is giving gamers insight into how a city assault is undertaken.

The game is intuitive in many ways, yet it takes time to master the wealth of options and gameplay abilities. Players should really play through the extensive six-part training program, which goes over everything in minute detail, and then sets the two teams up in situations that grow increasingly difficult and challenging. Your squad is introduced to you, each one with a particular gun, job, voice and tenor, and even personality. Players use analog sticks to direct the camera and to lead their squad. The green cursor a comprises a constantly changing set of circular slots that, as they're led around the city and placed in various spots, such as against buildings, cars, corners, and the like, reconfigure to form the most authentic formation that US soldiers would use in a real life situation.

If you're part of the armed forces or if you've played any of the Tom Clancy games, you'll see each part of the squad lining up to cover themselves, the leader in front, two gunners covering the sides, and one in back covering the rear, providing cover for possible attacks. Once players set the cursor and press a button, the team takes off to that position.

If the coast is clear, the team will set in place and await your orders. If enemies are nearby and the squad starts taking fire, you'll see bullets hitting them and blood and small chunks flying. By hitting the B button, players can instantly send their team into a cover position, an intelligent response to the fire. The team gets your command, recognizes where the direction of the fire, and hides behind whatever obstacle is nearest, cars, bend up metal, buildings, whatever is closest.


The first few missions we went on had us simply transporting from one hot spot to another. Players can switch between each of the two teams at any time, and in real military form, once they've reached a level of skill, players can have the two teams alternating across difficult stretches of terrain successfully. The game is all about tactical and strategic positioning, so when once going, it feels more like a real combat situation in relative realtime-strategy terms, and less like a shooter. Players do indeed shoot, or at least they give the command to, but they don't actually press trigger to fire. Instead, they give the command to fire, and the squad member replies in turn.

The HUD shows up nice and neat on the left-hand side of the screen in the shape of a cross, with a letter in place for each position in your squad. By pressing the Dpad at any time, players can switch to any character on that particular squad. The rear guy is the grenadier. Players learn quickly to use his strengths via a simple arching system, which shows players how far distance of any grenade. Using this guy is very satisfying. Once you hit a car or a destroyable object, the exploding grenade will tear that thing apart. The graphics show the game's superb particle system at work, with bits of metal, plastic and rubber blowing across the screen.

Two other superb aspects to the game are its visuals and camera systems. The game is by all standard criteria, gorgeous -- in a modern civil structure kind of way. It's got this mixture of realistic and almost water-color style art design on the characters, and a ton of purposeful blurring that keeps the close-up details in focus and the long-distance objects blurry. Along with the excellent particle system including body parts, flying debris and bullets, the lighting system is also top-notch. Players are constantly battling shining light and the perfect balance of light and shade with the building shadows casting light down upon you and your crew.

Then there are the cameras. The camera swivels around players, always taking the last guy in the row to swivel out from so players can gain access to the world around them. The camera, however, is smart and realistic. There is no fog of war, there is only the line of sight that you would have if you were in battle fatigues and looking down the street. What's amazing, however, is the simplest of things. When your team runs from point A to point B, the camera follows the team running in a close-up third-person perspective, only it's like a hand-cam, providing that decisive feeling of being there, as it bounces along with the crew.

In all, Full Spectrum Warrior is a bad-ass military shooter/RTS/action game that absolutely demands to be played. The game looks to be challenging, very strategic, and amazingly deep. Also, it looks as if the replay value is ridiculously high. Once players finish the game on normal, they'll definitely want to finish it on a harder notch, and then jump onto the game's co-op multiplayer modes and coordinate with their partners for online madness.

We'll have more on Full Spectrum Warrior in the near future.
Douglass C. Perry
-
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:43:01 #32
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18922861
Dit spel wordt zo cool!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:45:26 #33
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18922885


Boxart, .
-
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:45:58 #34
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18922889
Kap nou! Ik zit hier met een stramme kabouter achter mijn PC.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 6 mei 2004 @ 08:54:36 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18922973
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
stramme kabouter
.
-
pi_18937766
Gelukkig heb jij dat met dit spel, Noot heeft het bij heel iets anders (ondertitel Daggla)

[ Bericht 3% gewijzigd door Mister_T op 06-05-2004 19:46:08 ]
Xbox Live: Anormius
pi_19516868
is de amerikaanse release eerder,en zoja,wanneer?
  zondag 30 mei 2004 @ 19:59:41 #38
52137 SailingAce
Aka The Ace
pi_19519031
Wie gaat dit spel niet halen, en waarom niet?
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
  zondag 30 mei 2004 @ 20:05:42 #39
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_19519168
quote:
Op zondag 30 mei 2004 19:59 schreef SailingAce het volgende:
Wie gaat dit spel niet halen, en waarom niet?
sorry

geen geld, andere leuke games en houd niet echt van het niet direct zelf besturen achtig (je snapt denk ik wel wat ik bedoel)
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_19524328
Ik heb het spel tijdje geleden al gepre-ordered bij play voor maar 45 euro.
Maar t duurt nog zo lang tot de 26e
  maandag 31 mei 2004 @ 12:15:24 #41
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19531717
Godver! FSW in XBox-live.

Dat wordt genieten!

http://xbox.ign.com/articles/519/519573p1.html

What we found was that co-op makes for a very different experience than single player. Is that good or bad? I won't leave you in suspense -- co-op is even better than the impressive single-player. Yeah, this game is gonna rock your knob.

Co-op play isn't a mode you have to enter separately from the single-player campaign. In fact, so long as you are logged onto Xbox Live while playing alone, you can have someone join you in the middle of a mission. On the same note, if someone drops while playing cooperatively, you can continue from that exact same point alone and they can rejoin later or someone else can come in. The chapters that are available for play depend on what the host has unlocked. Or you can go into someone's replay, which is a whole other level of cool.

Other important Xbox Live features are included, with Live Aware available and Downloadable Content expected within the first few months of release.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 31 mei 2004 @ 12:21:05 #42
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19531816
There is no other Xbox Live title that requires so much teamwork. Not even Rainbow Six 3. That's because gameplay requires that both team work towards flanking enemies and keeping as much of the hostile zone within view.

The one problem you may face online comes from the general pool of Xbox Live gamers. I've said this a few times before and I must reiterate, Xbox Live gamers tend to be stupid. I'm not talking about you, of course, but certainly you've played with them. They are often dunderheads, idjuts, and jackasses. That kind of attitude, the "meism" found with many Xbox Live gamers, won't serve anyone well in Full Spectrum Warrior. However, it's possible that in a two-player situation, with the type of gameplay FSW offers, those annoying gamers will behave and act intelligently. Hey, anything's possible. I'd recommend playing with those on your Friends list instead of the general pool, but it's up to you.


:')
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 08:55:36 #43
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_19554300
IGN Review van Full Spectrum Warrior:

Closing Comments
In the end, Full Spectrum Warrior is an amazing achievement in design, and really, it's an amazingly visionary and original piece of code, full stop. Sure, there is room for improvement, but the game is still top-notch at every level of development and execution, and Pandemic's final product is a beautiful thing to look at, to play, and to compare to anything else in the marketplace.

As a game, it's thorough, deep, compelling, and it gives players something genuinely unique to play alone or with a friend. It could be longer, it could have more modes of play, and it could, nay, should, have an adversarial online ability, but I guess that's why they have sequels. Perhaps it's because Pandemic literally spent two years working on perfecting the camera system so that they couldn't spend more time on multiplayer modes, I don't know. What I do know is that if you own an Xbox and want a daring, awesome game to play this summer, you cannot go wrong with Full Spectrum Warrior.

Ratings:

10.0 Presentation
An outstanding, high-level production, beautifully presented with a superb intro movie, solid cutscenes and one monster tutorial.

9.0 Graphics
Great detail, excellent use of blurring, awesome particles, fire and explosions, great looking character models, and superb environments.

9.0 Sound
Solid, likeable themes, ranging from atypical militaristic to local Arab and Muslim influenced music. Great voice talent and well written lines. The constant chatter is always amusing.

9.0 Gameplay
Solid mechanics and innovative design push this game into an area no one's been before. It doesn't quite bloom into as deep a game as it could, but that's what sequels are for.

8.0 Lasting Appeal
The 10-12 hour single-player campaign is much harder if you bump the difficulty level. The co-op LIve part is great, but where are all the online mini-games, or adversarial for starters?

9.2 OVERALL:
(out of 10 / not an average)


http://xbox.ign.com/articles/519/519972p1.html













"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:31:52 #44
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19605312
Videoreview van IGN is erg goed.... haalde me over dit spel te kopen
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:33:30 #45
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19605354
Dit spel gaat echt een bruute must-have worden!! Iets bekend over de Europese releasedatum?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:33:53 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_19605360
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 00:33 schreef HAL9000S het volgende:
Dit spel gaat echt een bruute must-have worden!! Iets bekend over de Europese releasedatum?
26 juni,....
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 3 juni 2004 @ 00:36:35 #47
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19605423
Nog ff wachten dus Ninja Gaiden, Sudeki, FSW...Xbox is de laatste tijd goed bezig!!
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19620925
WTF
Xbox Live: Anormius
pi_19620968
Klopt toch, spel is uit in de VS.
pi_19620984
Kut amerikanen altijd
Xbox Live: Anormius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')