oeps.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:54 schreef Robhimself het volgende:
uhhh.......de mijne stond er al een tijdje, net klaar met de OP, komt hij aan met zn deel 2
[XBOX] Full Spectrum Warrior deeltje 2
meld zich aan!!!quote:twi - zaterdag 26 juni 2004 @ 19:25
Ik ga dit na Nederland - Zweden doen, vermoedelijk van een uur tot elf tot vrij laat.
zodra de wedstrijd afgelopen is host ik welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:33 schreef twi het volgende:
YepOok zonde rpenalties kan 't iets uitlopen, maar rond een uur of half twaalf moet ik toch wel online zijn
zit ik te wachten op je met FSW...ga je met ace gamenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:33 schreef twi het volgende:
YepOok zonde rpenalties kan 't iets uitlopen, maar rond een uur of half twaalf moet ik toch wel online zijn
Sorry, maar twas heel erg cool!!quote:Op zondag 27 juni 2004 01:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zit ik te wachten op je met FSW...ga je met ace gamen
zit ik voor nix die kut wedstrijd uit te kijken...
Hij is erg leuk, maar er de gameplay is iets te beperkt vind ik.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is dit spel goed zeg
Eens! Ik heb 'm ook sinds gisteren en hij speelt echt super.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Tering wat is dit spel goed zeg
Um, Coveren en flanken is volgens mij ook een van de belangrijkste tactieken om in een oorlogssituatie te gebruiken, dus logisch dat dat constant terug komt. A la Rambo op de vijand af stormen heeft weinig zin, hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij is erg leuk, maar er de gameplay is iets te beperkt vind ik.
Ik zit nu trouwens in missie 4. Vanaf missie 1 tot/met nu doe ik steeds het zelfde: Coveren en flanken. Ik vind dit nu al saai worden. En als je dood gaat moet het level weer helemaal opnieuw geladen worden. Hopelijk komt er nog wat meer afwisseling.
Ja nou het zijn mijn eerste indrukken uiteraard. Moet nog verder gamen maar de hele opzet en de presentatie van het spel zijn indrukwekkend. Het wordt heerlijk gebracht,... je hebt echt het idee iets van militaire tactiek te begrijpenquote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens in missie 4. Vanaf missie 1 tot/met nu doe ik steeds het zelfde: Coveren en flanken. Ik vind dit nu al saai worden. En als je dood gaat moet het level weer helemaal opnieuw geladen worden. Hopelijk komt er nog wat meer afwisseling.
*klik*quote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef BMH het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |