echoes part I en II
Set the controls for the heart of the sun
Madammoiselle nobs (de hond vond het niet erg geloof ik)
A saucer full of secrets.
prachtig, mooie sfeerbeelden er bij.
Vet he? Ik hoop dat ze dit concert ook ooit eens legaal op cd uitbrengen. Vooral die shots achter die versterkers met 'Pink Floyd London' erop, ziet er altijd koel uit. De Beastie Boys hebben in een clip hier ooit eens een parodie/tribute op gemaakt (voor 'Gratitude' geloof ik), die is ook wel grappig.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 16-08-2001 23:24]
Maar zeer cool idd, en een mooie rol voor de hond
Zoiets zouden ze vaker moeten uitzenden.
[Dit bericht is gewijzigd door menjo op 16-08-2001 23:31]
quote:
Op donderdag 16 augustus 2001 23:27 schreef Zanderrr het volgende:
En even een plaatje d'r bij:
aha Madammoiselle nobs!
Viel wel op dat de hond redelijk in de maat ging
quote:Dat is de 'oude' stijl van Floyd.
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:18 schreef kamagurka het volgende:
Mooi concert! Had het nog nooit gezien en zat me minstens 5 minuten af te vragen welke videoclip dat nu eigenlijk was (kompleet in 70s retro-style, ehhhh...) Iid prachtige muziek! (kende ik helemaal niet van Floyd)
Ik luister de laatste tijd weer veel naar Atom Heart Mother en UmmaGumma. Past ook wel een beetje bij deze tijd. Eigenlijk past het altijd!
quote:Ik heb zo'n beetje evenveel als jij gezien dankzij Public Enemy gellukig toch nog iet
Op donderdag 16 augustus 2001 23:30 schreef menjo het volgende:
Natuurlijk weer het meeste gemistMaar zeer cool idd, en een mooie rol voor de hond
Zoiets zouden ze vaker moeten uitzenden.
ik heb het niet gezien maar gelukkig heb ik de video ook
ze hebben ook wel eens een concert op een ponton in Venetie gegeven....
daar vielen de stukken van de oude gebouwen naar beneden door het volume van de muziek...
weet iemand niet of daar niet een video van is
[Dit bericht is gewijzigd door Latindancer op 18-08-2001 21:24]
quote:ouwe lul of niet...het blijft ongeevenaard
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:17 schreef Latindancer het volgende:
ja misschien ben ik een ouwe lul aan het worden maar de muziek en de concerten van Flink Ployd (), dat wordt tegenwoordig toch niet meer geevenaard hoor. Zeg nou zelf, wie maakt er tegenwoordig nog Symfonische Rock? En dan de hele setup van zo'n concert.
Het schijnt trouwens wel dat ze zoveel vermogen hadden dat ze wat monumenten en beelden aan gort hebben gespeeld
maar ik dacht dat ze in Venetie de stukken naar beneden speelden
quote:Jesus, en dat op TMF.. Hadden ze 2 jaar geleden toch nog enigsinds iets goeds om te draaien, zul je nu niet snel meer zien
Op donderdag 16 augustus 2001 23:13 schreef Zworld het volgende:
Was net op TMF-live
Met nummers als:echoes part I en II
Set the controls for the heart of the sun
Madammoiselle nobs (de hond vond het niet erg geloof ik)
A saucer full of secrets.
Het is effe wennen die andere beelden er door.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:17 schreef Zander het volgende:
Ik vond de Directors Cut een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Die cheapo animatie-shit die er nu ineens inzit voegt imo niet echt veel toe. Gelukkig staat de originele versie ook op de DVD.
Die animaties zijn inderdaad erg jammer. Passen er totaal niet bij.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:17 schreef Zander het volgende:
Ik vond de Directors Cut een beetje tegenvallen, eerlijk gezegd. Die cheapo animatie-shit die er nu ineens inzit voegt imo niet echt veel toe. Gelukkig staat de originele versie ook op de DVD.
Ah, okay, ik had het jaartal van de beginpost niet gelezen, ik was al zo verbaasd.quote:Op donderdag 28 augustus 2003 10:56 schreef webfreak het volgende:
Jesus, en dat op TMF.. Hadden ze 2 jaar geleden toch nog enigsinds iets goeds om te draaien, zul je nu niet snel meer zien
Niet alleen kan hij goed zingen, hij is ook een geweldig musicus in het algemeen! Als je ziet wat hij de laatste 20jaar allemaal solo heeft neergezet...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:03 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Ik vind Waters een van de beste zangers in de moderne muziek die er is!
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:22 schreef NightH4wk het volgende:
Van voor of na de uitbarsting?
Je doelt op deze DVD, neem ik aan?quote:Op maandag 3 juli 2006 01:55 schreef ummagumma het volgende:
wat mij betreft mogen er meer dvd's komen van Floyd![]()
Maar ik moet wel zeggen dat een DVD zoals Live in London gewoon de reinste bagger is....heeft helemaal niks met Floyd te maken (op een paar minuten na dan) Ik heb toeb de dvd en gelijk ook maar de cd gekocht, iets van bijna 40 euro weggegooidmaar goed aldoende leert men.
Floyd komt nog niet eens aan de 20 minuten. Zal het voor de zekerheid is controlerenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef webfreak het volgende:
[..]
Je doelt op deze DVD, neem ik aan?
Hoezo zou dat niets met Floyd hebben te maken? Er staan 2 nummers van 20 minuten op ofzo. Dat je 't niet zo geweldig vind kan ik me voorstellen, maar dat is nou eenmaal de muziek die Floyd destijds maakte.
Goed, het extra-materiaal (een docu over de sixties ofzo) is niet bijster interessant, maar 't gaat dan ook vooral om 't optreden.
Ben er ook niet kapot van, maar dat heeft meer te maken met de show, dan met de DVD-registratie.
Wat kost zo'n dvd van Pink Floydquote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef webfreak het volgende:
[..]
Je doelt op deze DVD, neem ik aan?
Hoezo zou dat niets met Floyd hebben te maken? Er staan 2 nummers van 20 minuten op ofzo. Dat je 't niet zo geweldig vind kan ik me voorstellen, maar dat is nou eenmaal de muziek die Floyd destijds maakte.
Goed, het extra-materiaal (een docu over de sixties ofzo) is niet bijster interessant, maar 't gaat dan ook vooral om 't optreden.
Ben er ook niet kapot van, maar dat heeft meer te maken met de show, dan met de DVD-registratie.
De "Live in London" DVD is nog vrij prijzig. 20 euro ofzo. Leuk voor de die-hard verzamelaar, maar echt boeiend is 't niet.quote:
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:52 schreef menjo het volgende:
Live in Pompeii is idd briljant. Doe jezelf echter een plezier en ga gelijk naar de extra's en kies de originele film, de aanpasingen van de director's cut zijn echt verschrikkelijk lelijk en overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |