Zo denk ik er ook over, maar Kirmi ziet in iedereen die niet lyrisch over de Islam is als een potentieel rechts extremist en vervalt weer in beschuldigingen en insinuaties....quote:Op maandag 28 juni 2004 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, als zij blij zijn en geen mens kwaad doen...
Neu, dat insinueer jij slechts. De potentiëlen zijn bekend om hun mening. Het zijn altijd dezelfden die opduiken als er weer eens te bashen valt op de Islam. Dat systematische maakt hen in mijn ogen potentieel. Dus nee, het boeit mij niet wat een gemiddeld persoon vindt van de Islam, maar de hardcore islambashers spreek ik wel aan op hun potentie. Bij jou is het net niet systematisch te noemen, dus echt aangesproken hoef je je niet te voelen. Ik kan zo een aantal users noemen die niets met de Islam te maken hebben, maar met deze personen kan ik ook prima praten. Deze zijn ook niet lyrisch en toch zie ik ze niet als potentieel. Kortom, je overdrijft weer.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar Kirmi ziet in iedereen die niet lyrisch over de Islam is als een potentieel rechts extremist en vervalt weer in beschuldigingen en insinuaties....
....
Ja, ok als je dat in twijfel trekt kan ik je gedachtengang wel volgen.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
[..]
Hierin zeg je dat de messias niet zal komen en dat dit slecht een verzinsel is. Blijkbaar weet jij dat de messias niet zal komen. Vandaar mijn opmerking dat je een bijzondere gave hebt om in de toekomst te kijken. Snap je het nu?
Oke, als jij dat gelooft. Dat is jouw goed recht. Net als het mijn goed recht is om wel te geloven wat ik geloof. Het liefst natuurlijk zonder voor achterlijk te worden uitgemaakt omdat ik geloof, maar helaas zit dat wederzijdse respect er niet altijd in.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, ok als je dat in twijfel trekt kan ik je gedachtengang wel volgen.
Voor mij staat vast dat figuren als Mohammed en Jezus gewoon boerenpummels als jij en ik zijn geweest die door versterkte verhalen tot boodschappers zijn gevormd. Als we dezelfde gedachtengang anno 2004 zouden volgen lezen onze kleinkinderen ook dat Jomanda onze messias was....
Ik kan niet bewijzen dat de messias (wie het ook moge zijn en in welke verschijning dan ook) niet zal komen, net zoals jij mij het tegendeel ook niet kunt bewijzen.
Ik geloof dan ook niet in God, zoals hij algemeen beschreven wordt, omdat mij geen bewijzen van zijn bestaan worden geleverd, maar dat is een andere dicussie
Jij mag geloven wat je wilt, dat is eenieder zijn goed recht. Maar ben je teleurgesteld als over een aantal jaar zal blijken dat Mohammed nooit degene was zoals beschreven en dat het messias verhaal een farce bljjkt te zijn?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Oke, als jij dat gelooft. Dat is jouw goed recht. Net als het mijn goed recht is om wel te geloven wat ik geloof. Het liefst natuurlijk zonder voor achterlijk te worden uitgemaakt omdat ik geloof, maar helaas zit dat wederzijdse respect er niet altijd in.
Mee eens iemand die ergens in gelooft verdient respect.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Oke, als jij dat gelooft. Dat is jouw goed recht. Net als het mijn goed recht is om wel te geloven wat ik geloof. Het liefst natuurlijk zonder voor achterlijk te worden uitgemaakt omdat ik geloof, maar helaas zit dat wederzijdse respect er niet altijd in.
zijn er zoveel christenen in Mekka dan? ow wacht, dit is een probeer eens een kerk te zetten in Marokko/Turkije argumentquote:Op maandag 28 juni 2004 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Mee eens iemand die ergens in gelooft verdient respect.
Maar het respect kan ik niet vinden aan de moslim zijde.
Dat moet enkel en uitsluitend door christenen worden opgebracht.
Wanneer mogen in Mekka de kerkklokken luiden?
Er leven honderdduizenden christenen in SA als gastarbeiders die verstoken zijn van hun godsdienstige plichten en beleving.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
zijn er zoveel christenen in Mekka dan? ow wacht, dit is een probeer eens een kerk te zetten in Marokko/Turkije argument :')
Hier wonende moslims kun je, in redelijkheid, dergelijke misstanden niét verwijten. Wél mag en kan verwacht worden dat scholen op Islamitische leest geschoeid respect tonen voor de normen en waarden van onze westerse maatschappij. Diit evenwel zonder de moslimse eigenheid te frustreren. Lesprogramma's dienen op deze leest te zijn geschoeid. Invloed, in welke vorm dan ook, uit landen van herkomst zijn uit den boze. Zie de Amsterdamse Al Siddicqschool als afschrikwekkend voorbeeld..quote:Op maandag 28 juni 2004 18:18 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Er leven honderdduizenden christenen in SA als gastarbeiders die verstoken zijn van hun godsdienstige plichten en beleving.
Ik kan het prima begrijpen dat er geen kerken in Mekka/Medina staan, maar verder vind ik het jammer dat Christenen hun geloof niet kunnen beleiden.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:18 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Er leven honderdduizenden christenen in SA als gastarbeiders die verstoken zijn van hun godsdienstige plichten en beleving.
Misschien begrijp ik niet waarom er moskeen in Nederland gebouwd worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik kan het prima begrijpen dat er geen kerken in Mekka/Medina staan, maar verder vind ik het jammer dat Christenen hun geloof niet kunnen beleiden.
Op het moment dat in het Vaticaan de Ezans schallen door de minaretten?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:52 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Mee eens iemand die ergens in gelooft verdient respect.
Maar het respect kan ik niet vinden aan de moslim zijde.
Dat moet enkel en uitsluitend door christenen worden opgebracht.
Wanneer mogen in Mekka de kerkklokken luiden?
Bekeringsdrift? Grote woorden typisch voor moslims? Waarom beantwoorden jij en Bil.al mijn vragen niet? De klemmendste stel ik nu: " Waar zou toch die grote aversie tegen moslims vandaan komen?" Slechts 14% blijkt nog pro - moslim te zijn, waaronder ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Op het moment dat in het Vaticaan de Ezans schallen door de minaretten?
Overigens is de wereld groot genoeg. Wat boeit het dat er in die ene stad geen kerken of synagoges mogen worden gebouwd? Wat boeit het dat er in die andere stad geen moskeëen of synagoges mogen worden gebouwd. Genoeg plaats elders.
Uit welk gedeelte van mijn betoog kun jij concluderen dat ik een bekeringsdrift hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:24 schreef Sater het volgende:
[..]
Bekeringsdrift? Grote woorden typisch voor moslims? Waarom beantwoorden jij en Bil.al mijn vragen niet? De klemmendste stel ik nu: " Waar zou toch die grote aversie tegen moslims vandaan komen?" Slechts 14% blijkt nog pro - moslim te zijn, waaronder ik.
Ja, daar ben jij altijd zo goed in.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:35 schreef SCH het volgende:
Je bent een onverbeterlijke troll Extec - jammer hoor. Kom dan eens met voorbeelden.
Ik vind het wel erg kort door de bocht om de problemen hedentendage te baseren op vooroordelen en aluimerende intolerantie, iedere weldenkend mens stelt zich dan een wedervraag, die ik niet meer hoef te herhalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uit welk gedeelte van mijn betoog kun jij concluderen dat ik een bekeringsdrift heb
Wat is je vraag? Ik doe mijn best om alle serieuze vragen mijn richting te beantwoorden. Waar de grote aversie tegen moslims vandaan komt? Vooral door sluimerende intolerantie en vooroordelen. Onbekend maakt onbemind en als het enige kontakt met moslims het kontakt met moslims van het 8 uur journaal is, dan is het plaatje compleet. Neemt niet weg dat de moslims geen schuld hebben. Zij zijn te terughoudend en teruggetrokken. Of bedoelde je iets anders?
Dat mag. Iedereen gelooft wat hij/zij wil geloven. Ik zie mezelf juist als moslim en dus een realist.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
...
Het lijkt me niet erg om moslim te zijn, al ben ik liever realist, dus atheist.
Een van ons spreekt niet de waarheid, wie bepaalt welke?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat mag. Iedereen gelooft wat hij/zij wil geloven. Ik zie mezelf juist als moslim en dus een realist.
In een land waar de sharia heerst kan ik niet rekenen op een objectieve rechtsgang lijkt me...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef Youssef het volgende:
de sharia
maar wel op deze wereldquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:05 schreef sp3c het volgende:
not in this man's country
ik zou zeggen probeer hetquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:09 schreef Meh7 het volgende:
Not yet.
Post je onzin maar op http://www.stormfront.org Vind je vast meer gelijksgestemde gekken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef jantine het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het
moet je eens kijken hoe snel het een slachthuis wordt
zout jij dan ff op naar www.achterlijkjihadtalibanmongool.org?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Post je onzin maar op http://www.stormfront.org Vind je vast meer gelijksgestemde gekken.
hoeveel mensen wonen op die wereld van jouw ... 2?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
maar wel op deze wereld
Ik zal een topic maar niet weer laten verneuken door jou, dus misschien is het beter als je verder niet meer dan 2 keer offtopic reageert.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:30 schreef jantine het volgende:
[..]
zout jij dan ff op naar www.achterlijkjihadtalibanmongool.org?
(nee tuurlijk doe je dat niet, want jij bent geen moslim, jij bent een hollandse kaaskoprelkloon die zich voordoet als achterlijke moslim)
misschien is het beter dat jij niet van die fundamentalisten schijt postquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zal een topic maar niet weer laten verneuken door jou, dus misschien is het beter als je verder niet meer dan 2 keer offtopic reageert.
Kan ik me wel voorstellen als iedereen het Islamitische slachtfeest gaat (moet) vieren. Maar dat is maar 1 dag per jaar, dus niet zo overdrijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef jantine het volgende:
[..]
ik zou zeggen probeer het
moet je eens kijken hoe snel het een slachthuis wordt
vooral dat 'moet'. kijk ik ben best een aardige jongen, maar als het zover is dat ik iets 'moet' doen voor een geloof (de naam zegt het al, je weet het nooit zeker), dan denk ik dat we een probleem hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen als iedereen het Islamitische slachtfeest gaat (moet) vieren. Maar dat is maar 1 dag per jaar, dus niet zo overdrijven
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Post je onzin maar op http://www.stormfront.org Vind je vast meer gelijksgestemde gekken.
Bron!quote:,,Als de Profeet vandaag op aarde zou terugkeren, zouden de mollahs hem voor 'ongelovige' uitmaken. Zeker weten!''
heel eerlijk gezegd is het dus een haat tegen amerika en bush....dus niet tegen de christenen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:45 schreef lionsguy18 het volgende:
De turken die in Irak vrijgelaten zijn zullen de stelling zeker onderschrijven.
Want ze werden vrijgelaten OMDAT ZE MOSLIM zijn.
Dus de haat op Amerika en Bush is dus een haat tegen de Christenen.
Mag ik opmerken dat alle allochtonen op kunnen rotten uit Nederland OMDAT ZE MOSLIM ZIJN!!!!
Die VS knakker die door z'n hoofd is geschoten was ook moslim Einstein.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:45 schreef lionsguy18 het volgende:
De turken die in Irak vrijgelaten zijn zullen de stelling zeker onderschrijven.
Mag ik opmerken dat alle allochtonen op kunnen rotten uit Nederland OMDAT ZE MOSLIM ZIJN!!!!
nog een keer speciaal voor jou, omdat je helemaal niet snapt waar het om ging. kirmizi heeft het altijd over "zijn zak geld" die hij krijgt als hij teruggaat naar turkije. ik heb het nog nooit over een oprotpremie gehad, dat zou ook niet in mij opkomen. dus nog een keer in alle rust: GA MAAR LEKKER TEGEN KIRMIZI LOPEN AANZEIKEN! of bemoei je niet met dingen waar je niks van afweet, helemaal niet als ik ook nog eens de moeite heb genomen om het je uitteleggen en je nog steeds je poot stijf houdt.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:25 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds nergens op slaan.
Maupin was Moslim? Bron?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Die VS knakker die door z'n hoofd is geschoten was ook moslim Einstein.
moeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen als iedereen het Islamitische slachtfeest gaat (moet) vieren. Maar dat is maar 1 dag per jaar, dus niet zo overdrijven
Ze ziet er immers zelfverzekerd en geëmancipeerd uit, dat kan geen vrome moslima zijn. Ofniet Youssef.quote:
Een gesluierde moslima kan immers niet zelfverzekerd en geëmancipeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:17 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ze ziet er immers zelfverzekerd en geëmancipeerd uit, dat kan geen vrome moslima zijn. Ofniet Youssef.
Ze collaboreren toch met de VS (in hun ogen). Dus is het wel een haat tegen de "ongelovigen". Wat een zege die islamquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[turken vrijgelaten door omdat ze moslim zijn]
heel eerlijk gezegd is het dus een haat tegen amerika en bush....dus niet tegen de christenen.
Nou. Ik zou ook liever dood geschoten willen worden dan onthoofd. Dan zou ik me ook maar als moslim voordoen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:48 schreef gelly het volgende:
[De turken die in Irak vrijgelaten zijn zullen de stelling zeker onderschrijven.
Mag ik opmerken dat alle allochtonen op kunnen rotten uit Nederland OMDAT ZE MOSLIM ZIJN!!!!..]
Die VS knakker die door z'n hoofd is geschoten was ook moslim Einstein.
Volgens mij reageert hij alleen maar op het "racisme" van die moordenaars Alleen moslims mogen natuurlijk racistisch zijn, hé moderatortje.quote:Verder voorspel ik geen al te lange aanwezigheid meer van jou op dit forum met dit soort posts.
Voor de duidelijkheid. Meneer heeft het niet over een vrouw met een hoofddoek maar vrouw met een sluier.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:27 schreef Youssef het volgende:
Een gesluierde moslima kan immers niet zelfverzekerd en geëmancipeerd zijn.
Islamofiele vegetariers voorop.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Maar waarom zou die mevrouw geen Moslima kunnen zijn volgens jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:27 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een gesluierde moslima kan immers niet zelfverzekerd en geëmancipeerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |