Diequote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Enne, meneer mod, kun je dit topic even sticky maken?
en kijk dan gelijk even hier na : [Feedback] Moderatie in POLquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Enne, meneer mod, kun je dit topic even sticky maken?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dieslapen
al.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:30 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik gek word
Ik dacht, ten onrechte, dat het andere topic eerder was.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:07 schreef Koos Voos het volgende:
@Sidekick
waarom sluit je dit > School sjoemelde met subsidies topic en kijk je niet naar de tijdstippen waarop deze geopend zijn.?
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, neem je je beschuldiging/leugen niet terug, maar draai je er omheen, en maak je er zelfs weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:39 schreef SCH het volgende:![]()
Opwindpoppetje van me
Nee tuurlijk ga ik niet op jou gedraai en gedoe in. Ik ben wel wijzer zeg. Het is hier geen feestavond van het COC.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, ga je er niet op in, of neem je je beschuldiging niet terug, maar maak je er weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, neem je je beschuldiging/leugen niet terug, maar draai je er omheen, en maak je er zelfs weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.
Jammer dat je er in POL mee weg komt..
Krijg een leven man. En leer context lezen. Ik zeg het niet snel maar je bent een huilebalk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil for the record nog even in FB gemeld hebben dat SCH een ordinaire leugenaar is.
In Aanpak politiek geweld in Nederland numero 2 liegt hij glashard dat ik het prima vind wanneer ruiten bij Wouter Bos worden ingegooid.
'k Vind dat een zware en absurde beschuldiging, die hij hier zou moeten terugnemen..
En jij bent een kutkloontje.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Krijg een leven man. En leer context lezen. Ik zeg het niet snel maar je bent een huilebalk.
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil de kans niet onbenut laten om in dit door POLlers veelbezochte topic de aandacht te vestigen op:
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***
Mijn motto is: "Leer van andermans fouten", dus bedankt voor de tip, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het eerder andersom, en willen ze eindelijk eens serieus genomen worden.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hadden ze hier niet kunnen typen...quote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Leer van andermans fouten", dus bedankt voor de tip, ervaringsdeskundige.
Door Sidekick?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom, en willen ze eindelijk eens serieus genomen worden.
Ze zitten al zolang in mijn reet, nu draaien we de rollen eens om.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door Sidekick?![]()
![]()
Nou, veel plezier, leef je uit. Zet de foto's maar in SEX of KLB.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze zitten al zolang in mijn reet, nu draaien we de rollen eens om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |