quote:Motor type 1990cc, 8 cylinders, 16 kleppen
Vermogen 220 PK bij 7000 toeren/min.
Versnelling 5 bak, handgeschakeld.
Gewicht 1232 kilo.
Topsnelheid 242 kilometer per uur.
Hmm geen idee, dacht zoiets gehoord te hebben. Soort budget Ferrari en relatief zuinig.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
en ook een 16 kleppertje!!
1 in
1 uit
zat
en wat versta je onder niet zo duur?
die vind ik duur zatquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hmm geen idee, dacht zoiets gehoord te hebben. Soort budget Ferrari en relatief zuinig.
Bij Dennig staat er maar 1ntje http://www.dennigcars.org/used_ferrari.htm
Als je de prijs weet mag je het mij vertellen want ik zie het niet staan. Die 52.000 is km stand hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die vind ik duur zat
'k heb even gebeldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je de prijs weet mag je het mij vertellen want ik zie het niet staan. Die 52.000 is km stand he
Ik zou eerst nog uitgaan maar een vriend van me was getuige van een mishandeling op straat. Groepje gasten (volgens hem noord-afrikanen) die 1 vrouw aan het mishandellen waren. Dus die vriend zit nog steeds op politie bureau.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
'k heb even gebeld![]()
Nee... het is al te laat voor mijn oogjes![]()
Beetje scheel![]()
Ja maar die gast dikt z'n verhalen nogal aan altijd dus ik ga hier maar niet neerzetten wat ie zogenaamd gedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:21 schreef LWaS het volgende:
heeft ie die vrouw wel gered?
ciaoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:27 schreef ThaFreak het volgende:
mensen ik ga![]()
truste
o had je het tegen mij??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:41 schreef LWaS het volgende:
does copypaste hierpo?
eruit gegooid worden, is eruit gegooid worden hè...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:32 schreef LWaS het volgende:
copypaste!
bedankt voor de tip man! jammer dat hij nergens op slaatquote:Let op! Nu is deze auto nog betaalbaar. Maar ook van dit Bertone ontwerp zijn er maar een paar duizend gemaakt.
Zekerder, meer rendement en meer fun dan beleggen op de beurs. Over een paar jaar koop je geen Ferrari meer voor een normaal bedrag!
LWaSquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:55 schreef LWaS het volgende:
mogguh
Watje... Denk ik dat het hier druk wordt...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:56 schreef Ultimora het volgende:
oimaar ik ga weer even plat...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Zometeen even naar de Lidl afstad bestuurbare auto halen
9,99 Opel Speedster geloof ik maar zijn ook nog andere modellen.
Voor 9,99 is jullie Speedster van afstand te besturen? stoer! James Bond kitje oid?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Zometeen even naar de Lidl afstad bestuurbare auto halen
9,99 Opel Speedster geloof ik maar zijn ook nog andere modellen.
Maar Natuurlijk we kunnen zelfs spijkers uit de 2 uitlaten laten droppenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Voor 9,99 is jullie Speedster van afstand te besturen? stoer! James Bond kitje oid?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar Natuurlijk we kunnen zelfs spijkers uit de 2 uitlaten laten droppen
Nee Lidl niet maar de Aldi welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Ook raketten enzo? of mogen ze die bij de Lidl niet verkopen?
Gevolg: motor krijgt te weinig luchtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee Lidl niet maar de Aldi wel
Die raketten zitten trouwens in de zij luchtinlaten je moet die autos voor ons is zien schuiven naar rechts als wij eraan komen
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gevolg: motor krijgt te weinig lucht
anyway, ik ben weer weg...
warme lucht wordt afgevoerd doormiddel van een flammewerpen ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee
Dat hebben we heel proffesioneel opgelost
Maar mazzel
tis verkapte inkoopactie speciaal voor pta sc mensen (de elite enzo, snapjeh ?!)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Vraag het in V&A
Oh de Elite jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
tis verkapte inkoopactie speciaal voor pta sc mensen (de elite enzo, snapjeh ?!)
Ik probeer hier te gokken wie de harde kern is, kun je me zeggen of ik bij het juiste eind heb?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:28 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geen sleutelhanger nodig om elite te zijn
Kreator,Jacco posten hier niet meerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik probeer hier te gokken wie de harde kern is, kun je me zeggen of ik bij het juiste eind heb?
Harde kern PTA: Ook_gek, Kreator, Jacco, Tjabbo, Peu_Rac, Ultimora.
Mis ik nog iemand.![]()
Maar die blijven deel uitmaken van de harde kern. Naar mijn mening van wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kreator,Jacco posten hier niet meer
Hebben ze dan ooit toestemming gekregen van de harde kern.quote:Maar MutZ en TF wel...
komt omdat je niet zo oud bentquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh zou wel kunnen ik post hier nog niet zo lang
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:54 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Maar die blijven deel uitmaken van de harde kern. Naar mijn mening van wel.
[..]
Hebben ze dan ooit toestemming gekregen van de harde kern.Vroeger (iets van 1 jaar geleden) las ik dat de 'opperhoofd' van de harde kern bepaalde of iemand lid mocht zijn, volgens mij was dit in het verleden ook_gek.
Tenminste, hij beweerde van wel.
niet dusquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
komt omdat je niet zo oud bent
Nee die heeft een hermandepermban gekregenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
hej Bobjo
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee die heeft een hermandepermban gekregen![]()
Maar ik vind Tommy ook wel bij harde kern horen. Xtreem ook.
Idd, die ervoor roesten behoorlijk. Voorderest wat bij mij bekend is zijn kleine electrische problemen. Ik heb in eerste instantie naar een 33 gezocht, toen ben ik naar eentje wezen kijken en die stond tegenover een 155 geparkeerd. Meteen voor de 155 gevallen, deze die ik nu heb, heb ik zelfs minder voor betaald dan wat ze voor die 33 vroegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]jammer...
Maarre... heb jij nog wat info over 33's????
Moet er soieso een zijn na '93 zijn ivm roest heb ik gehoord...
Ja de wegligging schijnt idd lekker te zijn, mag met mijn 155 ook niet klagen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
thnx... ik gaff kijken op het alfaforum....
en ik kan wel cheap aan een Dedra komen ja... maar die is van 89 ofzo... en dat vind ik toch wel heel oud...
en een 33 schijntte rijden dus ja....
alfa![]()
Nog 3 mensen die jij hebt weg gejaagdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:23 schreef ook_gek het volgende:
oke we missen in de harde kern nog de volgende namen.
Boin
eddow
ballebek
Om maar even wat extra namen te noemen.
Roest jij ook?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:45 schreef LWaS het volgende:
fossiel in tha house
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog 3 mensen die jij hebt weg gejaagd
ik ben toch geen opel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Roest jij ook?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]jammer...
Maarre... heb jij nog wat info over 33's????
Moet er soieso een zijn na '93 zijn ivm roest heb ik gehoord...
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:38 schreef Mugen_Honda het volgende:
[..]
Ik probeer hier te gokken wie de harde kern is, kun je me zeggen of ik bij het juiste eind heb?
Harde kern PTA: Ook_gek, Kreator, Jacco, Tjabbo, Peu_Rac PeuRac, Ultimora.
Mis ik nog iemand.![]()
tja, een definitie van harde kern isa natuurlijk op vele manieren interpreteerbaarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De lijst is wel wat langer, maar sommigen zijn wat minder aanwezig (Jozef444 aka Darwing, Xtreem, en nog een paar). Verder kunnen er nog wel wat meer bij de lijst. De 'Harde kern' is eigenlijk niks anders als diegene welke veel in de SC en/of PTA posten.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:40 schreef LWaS het volgende:
eindelijk een alfa zoals ie hoort te zijn
Je kan ook gewoon langs een flitspaal rijdenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:
mmm ik ging net rijden, reedt ik zo 50 volgens mijn teller, dacht ik zo van: ik rijdt helemaal geen 50
dat is echt irritant, als je je eigen teller niet vetrouwtKga morgen ff achter me ma aanrijden met 50 km p/u dan weet ik of mijn gevoel gelijk heeft .
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lekker wijf d'r achter!
strak strak in mijn trainingspak pakquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lekker wijf d'r achter!
ik lap 5 euroquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.![]()
Eindelijk! 'k kan dat zelf als fulltime profiteur niet betalenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jezus man jij geilt echt op alles, ik stel voor om een inzamelings actie te doen zodat we Xtreem naar de hoeren kunnen sturen.![]()
op de keileweg moet je die trillende nemen he, die hebben geen aids, maar die spuiten zich doodquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eindelijk! 'k kan dat zelf als fulltime profiteur niet betalen
Poolse hoeren!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik lap 5 euro
en volgens mij kan je op de keileweg al voor zoiets
ik had het over neuken, niet over pijpen. Pijpen is vast duurderquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Poolse hoeren!!
met een kunstgebit.... gebit uit, en dan achter de randjes
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
pijpen is goeiekopurquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik had het over neuken, niet over pijpen. Pijpen is vast duurder
ah, meneer is vaste klant?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pijpen is goeiekopur
Jiskefet![]()
Werken, zenuwen, grens enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)![]()
Ik heb nog wel een blinden en dove hamster hier zitten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorry dat wil ik ze niet aan doen (die hoeren dan he)![]()
10 ritten kaartquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef LWaS het volgende:
[..]
ah, meneer is vaste klant?
draadloos, zegt je dat niets?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:48 schreef ook_gek het volgende:ik ben
man
Wie is er goed in kabels wegwerken?
En leuke ideeën daar bij kan bedenken?
nee, hij wil geen hamster die jij al hebt genomenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een blinden en dove hamster hier zitten.
die knagen aan je eikel?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja zeg, die beestjes zijn al zielig en wil je ze dat ook nog aandoenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom denk ji jer gelijk overna?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die knagen aan je eikel?
ik snap hem eve nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Werken, zenuwen, grens enzo
*kijkt naar sig*quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
waarom denk ji jer gelijk overna?
Je werkt op m'n zenuwen. De grens is bijna bereikt. Capice?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik snap hem eve niet![]()
Het gaat over audio kabelsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
draadloos, zegt je dat niets?
alles kan tegenwoordig draadloos
1) kut katquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:52 schreef BoJo het volgende:
of je gaat in m'n laptoptas liggen
[afbeelding]
ach zo, dan ga ik nog eve door okequote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je werkt op m'n zenuwen. De grens is bijna bereikt. Capice?
grapje zeker van jou?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik snap hem eve niet![]()
Dit is dan zeker niet het juiste moment om te vragen of ik je zus mag neuken?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je werkt op m'n zenuwen. De grens is bijna bereikt. Capice?
*mailt Yvonne & Breulsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach zo, dan ga ik nog eve door oke![]()
gun-bag, crimineel, yougoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) kut kat
2) je gebruikt je laptop tas ook als 'aktetas' voor 't werk?
Hangt er NOGAL van af wat je biedtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is dan zeker niet het juiste moment om te vragen of ik je zus mag neuken?
gootje maken in muur, kabels door, dichtplamurenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat over audio kabels
Ik heb m,n audi shit op een grote monniken klooster tafel staan. Met als gevolg dat je alle kabels ziet achter de tafel![]()
vraagt ban aanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*mailt Yvonne & Breuls
Ik wacht nog steeds op die date met JOUW zusquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is dan zeker niet het juiste moment om te vragen of ik je zus mag neuken?
voor jou jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vraagt ban aan![]()
voor jezlef? koelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vraagt ban aan![]()
coool, krijg ik eindelijk mijn rustquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor jou ja
'k heb een lijntje met Yv
Je kan ook naar zo'n gekkenhuis gaan hoor....eenzame opsluitingquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
coool, krijg ik eindelijk mijn rust![]()
Zit behang opquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
gootje maken in muur, kabels door, dichtplamuren
Rustquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
coool, krijg ik eindelijk mijn rust :')
heb je al je zus gesprokenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die date met JOUW zus
mensen die Extreem ooit hebben gemeet mogen er niet meer worden opgenomenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:56 schreef LWaS het volgende:
[..]
Je kan ook naar zo'n gekkenhuis gaan hoor....eenzame opsluiting
Nee, jouw zus nog steeds niet.... waar blijven de fotoootjes? en is ze in bed net zo adhd'erig als jij overdag?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je al je zus gesproken
nee, je lukt erover heenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je al je zus gesproken
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mensen die Extreem Xtreem ooit hebben gemeet mogen er niet meer worden opgenomen![]()
link doet het niet, nu maak je me blij met een dode kipquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, jouw zus nog steeds niet.... waar blijven de fotoootjes? en is ze in bed net zo adhd'erig als jij overdag?
try again n00bquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
link doet het niet, nu maak je me blij met een dode kip
zei degene die de link verkeerd deedquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
try again n00b
Extreme Rob, as stated in je Gmail invitequote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) nee ze is lievquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) kut kat
2) je gebruikt je laptop tas ook als 'aktetas' voor 't werk?
wat voor zak er open staat daar kruipt ze dan in. Gister m'n grote sporttas voor vakantie van de kast gehaald, daar lag bijna nog een kat aan de hoeveelheid haren die ze er achter gelaten hadquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:09 schreef LWaS het volgende:
een kat hoort niet in een rugzak
hoooiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef MutZ het volgende:
Avond...
Ik ga ff eten...
oiquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:14 schreef MutZ het volgende:
Avond...
Ik ga ff eten...
ok vanaf '91 dus om roest te voorkomen!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]ALFA
ROMEO
33
Heb ik gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijdt super relax, ik ken geen (voorwiel aangedreven) auto welke zo fijn rijdt als een 33, TIP: neem er een ZONDER stuurbekrachtiging (tenzij je extreem brede banden neemt, maar dat wil je niet 185 breed is genoeg). Vanf '91 roesten ze niet meer, dat is het laatste type (type 3) het verschil met een type 2 is redelijk groot, dus goed te herkennen. Probeer een Imola versie te krijgen, dat is ws een 1.4 met 90pk, dat is genoeg om een Golf gti of een bmw 316 te pesten (en de laatste te laten janken). De Imola is eigenlijk een 1.7 16v maar dan met een 1.4 motor
op de 16v na, is dit dus het begheerlijkste type.
Ik weet het maar kan het niet uitleggen, weet wel dat het slecht voor je kat is , tenzij je die er niet onder hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:48 schreef Fugie het volgende:
er reej vandaag 1 of ander opgevoerde auto voorbij, en terwijl die strak voorbij reej kwam er toch en tof geluidje uit die auto. Nu vraag ik me af wat het was, het klonk als kleine ontploffinkjes of een prop die uit de uitllaat werdt geblazen![]()
Wijze der PTA enlighten me
en dan zo'n mooie vlam van 5 meter uit je pijpquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:53 schreef Xtreem het volgende:
Fugie: mijn gok: extra 'aansteker/ bougie' in de eindpijp, om onverbrande benzine nog even te laten ontbranden
ik ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:54 schreef Bougievonkje het volgende:
Hoi jongens! Zeg die Ferrari is ook best lekker hoor, maar ik hou het voorlopig even bij deze:
[afbeelding]
Verliefd is
mjah dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:53 schreef Xtreem het volgende:
Fugie: mijn gok: extra 'aansteker/ bougie' in de eindpijp, om onverbrande benzine nog even te laten ontbranden
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik ben Ghibli fan![]()
Welke antwoorden ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:51 schreef ook_gek het volgende:
ik weet het wel. Echter is dit de kans voor de nieuwe mensen van PTA om in de harde kern te komen door hun wijsheid. Dus komt u maar op met de antwoorden
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:57 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
![]()
Misschien issie in zwart wel NOG mooier
[afbeelding]
puur afhankelijk van de uitlaat, vaak ik combinatie zonder kat en middendemperquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:48 schreef Fugie het volgende:
er reej vandaag 1 of ander opgevoerde auto voorbij, en terwijl die strak voorbij reej kwam er toch en tof geluidje uit die auto. Nu vraag ik me af wat het was, het klonk als kleine ontploffinkjes of een prop die uit de uitllaat werdt geblazen![]()
Wijze der PTA enlighten me
<voorspelbaar>quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<voorspelbaar>
Nadat ze 'n foto gepost heeft beslis ik wel of je d'r mag hebben of dat ik d'r zelf hou
beetje jong voor ons vin je nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<voorspelbaar>
Nadat ze 'n foto gepost heeft beslis ik wel of je d'r mag hebben of dat ik d'r zelf hou
kvond het wel stoer klinken, maar het zal wel niet goed zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
puur afhankelijk van de uitlaat, vaak ik combinatie zonder kat en middendemper
go MutZquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef MutZ het volgende:
[..]Waarom moet jij altijd iedereen inpikken?? ijsmeis ook al... Laat eens wat over voor de rest...
Harde kern gaat voorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef MutZ het volgende:
[..]Waarom moet jij altijd iedereen inpikken?? ijsmeis ook al... Laat eens wat over voor de rest...
1) als ze hem eenmaal kennen gaan ze lopenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef MutZ het volgende:
(net) 16.... ik ben 20... ken netquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
beetje jong voor ons vin je niet
Leer jij eerst 'ns afspraken na komenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) als ze hem eenmaal kennen gaan ze lopen
ze is jaloers dat zij alleen lwas en jou heeftquote:2) wat zeur jij nou? Je bent een vrouw
enne ik ben gewoon gek van die auto en ook nog eens gek van de kleur zwart dus hou je er buiten <insert talk to the hand smiley> (ben hem weer vergeten)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<voorspelbaar>
Ik vind het zielig voor julliequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) als ze hem eenmaal kennen gaan ze lopen
2) wat zeur jij nou? Je bent een vrouw
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
enne ik ben gewoon gek van die auto en ook nog eens gek van de kleur zwart dus hou je er buiten <insert talk to the hand smiley> (ben hem weer vergeten)![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
enne ik ben gewoon gek van die auto en ook nog eens gek van de kleur zwart dus hou je er buiten <insert talk to the hand smiley> (ben hem weer vergeten)![]()
Bij mijn weten heb ik er nog meer...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leer jij eerst 'ns afspraken na komen
[..]
ze is jaloers dat zij alleen lwas en jou heeft
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
beetje jong voor ons vin je niet
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]sowwy
Als 't kan schommelen kan het ook wippenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel
Leeftijd is maar een getal.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:10 schreef PeuRac het volgende:
2) wat zeur jij nou? Je bent een vrouw
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
geef niet. Maar ik word 20 juli 23 dus 16 zit al op de pedo grens helaas
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leer jij eerst 'ns afspraken na komen
[..]
ze is jaloers dat zij alleen lwas en jou heeft
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jo gewoon kapot stiften.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als 't kan schommelen kan het ook wippen
Niemand is perfect hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
het is jammer dat je Alfa's haat voorderest mag ik je wel
Trieste sukkelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whahah nu al boosquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Trieste sukkel
ah! Je hebt ook_gek leren kennen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Trieste sukkel
zelfs jij nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niemand is perfect he
Alle mannen zijn ook verdomme hetzelfdequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whahah nu al boos
Je kan niks hebben he.
Jij was toch op zoek naar een meisje dat nog maagd was?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah! Je hebt ook_gek leren kennen?
'k geef je 2 opties: of je went aan 'm... of je negeert 'm... er tegen in gaan is verloren moeite
negeer hem maarquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:17 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Trieste sukkel
Mag jij komen doenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:20 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Alle mannen zijn ook verdomme hetzelfdeGa toch rukken stumperd.
wil je ons niet gelijk allemaal bij ook_gek plaatsenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:20 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
Brrr dat is wel eng hequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
wil je ons niet gelijk allemaal bij ook_gek plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Toch weer knap dat ik me zelf over tref. Want na 2 opmerkingen is de vrouw al weer boos whahaha
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft gelukkit Extreem nog die mij wil rukken.
He xtreempje van me
Dat was Peurac volgens mijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij was toch op zoek naar een meisje dat nog maagd was?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
* Xtreem heeft gelukkit Extreem nog die mij wil rukken.
He xtreempje van me
Ze hoeft geen maagd meer te zijn hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat was Peurac volgens mij
*kijkt naar username* ook_gek... Naam zegt voldoende toch??quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en hoe krijg je het voor elkaar om in 1 post mijn nick op 2 verschillende manieren te schrijven?
Zeg je nu...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hoeft geen maagd meer te zijn hoor
Onee was het breezak flesje gebeuren vergetenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hoeft geen maagd meer te zijn hoor
't is net een moslim.... zelf er op los naaien, als de vrouw maar bloed de eerste nachtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zeg je nu...
Dat was ook_gek, z'n naam zegt t al.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:20 schreef Bougievonkje het volgende:
[..]
d'r is niet zoiets als 'ontopic' in de Slowchatquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Bougievonkje het volgende:
Nou nou nou sjonge zegKunnen we het weer gewoon over de Ghibli hebben of zeggen jullie van "Nee"?
let maar niet op hun hoor, dat is hun normale gedragquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Bougievonkje het volgende:
Nou nou nou sjonge zegKunnen we het weer gewoon over de Ghibli hebben of zeggen jullie van "Nee"?
Hahahaha jij gaat mij betreft kansloos over komen proberen te verslaanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was ook_gek, z'n naam zegt t al.
Niet iedereen is zoals hij, als je daar bewijs van wilt, moet je me ff aan je msn toevoegen
Ik stem voor Ghibliquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Bougievonkje het volgende:
Ik heb t liever over z'n voorganger, de BiTurbo (ga ik volgende week misschien naar kijken, ook al heb ik geen geldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Bougievonkje het volgende:
Nee dat kan niet. Open maar lekker een eigen topic.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:25 schreef Bougievonkje het volgende:
Kijken kost geen geldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t liever over z'n voorganger, de BiTurbo (ga ik volgende week misschien naar kijken, ook al heb ik geen geld)
Nee, dat wint Xtreem toch wel...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahahaha jij gaat mij betreft kansloos over komen proberen te verslaan
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
let maar niet op hun hoor, dat is hun normale gedrag![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Xtreem heeft gesproken![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat wint Xtreem toch wel...
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Wanneer is het de 1ste maandag van Juli ?
5 juliquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Fotos maken bij van vlietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo?
spuit 11 enzoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
gamma![]()
Moet je dan ongesteld wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:
Ik stem voor, wie doneert een paar euro voor ABS voor mijn autoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
Dus als tegen alternatief: Medio september een PTA meeting?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik stem voor, wie doneert een paar euro voor ABS voor mijn auto![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik stem voor, wie doneert een paar euro voor ABS voor mijn auto![]()
die snap ik nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik leen je een bril om je handleiding e.d. 'ns goed te lezen
Ik nietquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zetten het kruispunt wel weer voor je af
Zullen we jou dan een stoepje gevenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zetten het kruispunt wel weer voor je af
Had je de boekjes gelezen, dan had je geweten dat je geen abs hebtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
die snap ik niet![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had je de boekjes gelezen, dan had je geweten dat je geen abs hebt
Nee, juist weghalenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zullen we jou dan een stoepje geven
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
leuk weer de kartbaan jongens pissig maken
Hoeft niet hoor, van jou formaat auto heb ik er een stuk of honderd, als ze wat groter zijn ongeveer 20quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:41 schreef ook_gek het volgende:
zal ik dan ook komen met mijn auto?
Je kunt met de trein, er is altijd wel iemand die je wilt ophalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik kom zowiezo niet naar meetings kan moielijk op mijn fiets gaan
je kan altijd ergens opgepikt wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik kom zowiezo niet naar meetings kan moielijk op mijn fiets gaan
zowel gevaar op de weg als op de kartbaanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
kan ik je weer de bandenstapel in duwen
Begraven?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, juist weghalenMaar dit kan mij niet meer gebeuren, de Daihatshu is nl dood,
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zowel gevaar op de weg als op de kartbaan![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zowel gevaar op de weg als op de kartbaan![]()
wat voor 1 dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef ook_gek het volgende:
ik ga een auto kopen hoor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik had echt mijn dag toen
![]()
Nog niet, maar 100km zonder oliequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Begraven?
Nordsleife heet die kartbaanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Kent iemand de kartbaan bij de Nurnburgring ?
Ik beschouw het als een leer momentquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]DE directie chauffeur...
Alweer?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef ook_gek het volgende:
ik ga een auto kopen hoor.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nordsleife heet die kartbaan
Generalisatiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k zit niet echt/ echt niet te wachten op al dat GC/ LIF/ SHO/ ONZ / volk
-edit- vooral de R&P volk niet
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een leer moment![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generalisatie
min TACHTIG
Ik beken schuld.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generalisatie
min TACHTIG
Ja bij elke nieuwe klant test ik op die manier of er ABS op zitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leer je ook zoveel met klant?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja bij elke nieuwe klant test ik op de manier of er ABS op zit![]()
Ja maar dit doen we expres he. Want dan hebben de mensen in R&P weer een onderwerp voor een nieuw knuff knuff kroel kroel topicquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Generalisatie
min TACHTIG
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dit doen we expres he. Want dan hebben de mensen in R&P weer een onderwerp voor een nieuw knuff knuff kroel kroel topic
Bij de normale mens heet dat een huiskamer hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* ook_gek is richting kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |