Ik zal het maar niet vertalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!!!!!!!
gzhnzgdhtdz nhv znthebnthb hzet gherzhrgee5 3357ikj7u 65u
Feliquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!!!!!!!
gzhnzgdhtdz nhv znthebnthb hzet gherzhrgee5 3357ikj7u 65u
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:38 schreef Sheepcidus het volgende:
whehee reclame van henry
Nederland 2.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wie dit gepould heeft heeft geen verstand van voetbal.
Zij commentator ook wel als je dit op je Toto hebt dan woon je in Griekenland en heb je Portugese oudersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wie dit gepould heeft heeft geen verstand van voetbal.
daarom staan alle vrouwen bij mijn werk bovenaanquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want die dansen de Sirtakie.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
Daggla gefeliciteerd.![]()
Verder een draak van een wedstrijd, maar daar zullen de Grieken verder niet meer bij stil staan.
eeeh Tsjechie - Nederland hequote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:41 schreef Inquistor87 het volgende:
Geweldig dit
Griekenland - Nederland
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Griekenland schakelt Denemarken/Tsjechië ook uit.
Dat zeiden ze ook toen ze tegen de Portugezen,Spanjaarden en Fransen moestenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]Griekenland is kansloos tegen Tsjechie
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze tegen de Portugezen,Spanjaarden en Fransen moesten
Duh, ze hadden ook maar 4 punten in de pool hoor, en speelden tegen een zwak Frankrijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:44 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen ze tegen de Portugezen,Spanjaarden en Fransen moesten
Met 3-5-2 met Kluivert achter mackaay en van Nistelrooy moet volgens mij wel lukken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:45 schreef Skwish het volgende:
Nederland krijg wel degelijk kans om dit EK te winnen!
Laten we eens ff kijken of Tsjechië überhaupt de halve finale bereikt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, ze hadden ook maar 4 punten in de pool hoor, en speelden tegen een zwak Frankrijk![]()
Ja maar de nederlandse internationals spelen voor het grootste deel ook in die competities.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is wel heel opvallend, de landen met de grootste en zwaarste competities zijn er nu allemaal uit. Spanje, Italië, Engeland, Duitsland en Frankrijk vielen allemaal heel erg tegen en waren fysiek zwakker dan normaal
Jij heet Gullit?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is wel heel opvallend, de landen met de grootste en zwaarste competities zijn er nu allemaal uit. Spanje, Italië, Engeland, Duitsland en Frankrijk vielen allemaal heel erg tegen en waren fysiek zwakker dan normaal
Ja in nederland voetballen ze ook niet allemaal HCEquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heitinga, Bouma, Van Der Vaart, Sneijder, Robben en een aantal anderen niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:47 schreef tha_dark het volgende:
Ja maar de nederlandse internationals spelen voor het grootste deel ook in die competities.
Heitinga, Van der Vaart en Sneijder hebben ook nog niet veel gespeeld. Als je kijkt naar wat nu de basis elf is speelt het overgote deel in de grote competities.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Heitinga, Bouma, Van Der Vaart, Sneijder, Robben en een aantal anderen niet.
Zoiets zei ik ook, maar dan in andere woordenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ze zijn ook nog niet door natuurlijk, maar if so. Slechts weinigen hebben een compleet seizoen gespeeld. Davids heeft maar een half seizoen gespeeld, Van Nistelrooy is geblesseerd geweest. Van de vaste 11 alleen Seedorf, Cocu en Van Der Sarquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:48 schreef Dos37 het volgende:
Ja in nederland voetballen ze ook niet allemaal HCE
Zoals eerder gezegd, slechts drie basisspelers hebben een compleet seizoen bij een topclub meegedaan. Dat zie je ook terug in de fitheid van de spelersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:51 schreef tha_dark het volgende:
Heitinga, Van der Vaart en Sneijder hebben ook nog niet veel gespeeld. Als je kijkt naar wat nu de basis elf is speelt het overgote deel in de grote competities.
Maar lang niet altijd in de basisquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:53 schreef mitt het volgende:
Beetje rare veronderstelling hoor, want bijna alles speelt in de grote competities, kijk maar naar de Zweden of de Tsjechen
Zal ze bij jou denk ik nooit doen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bunskoek is wel een lekker dng, maar ze zal wel weer die maaskant palen nu.
Poging om grappig over te komenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:57 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zal ze bij jou denk ik nooit doen...
Nou, laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:14 schreef JeroenV het volgende:
Ze heeft al met Jeroen Pauw...
ze heeft hem alleen een keer gepaald, ze hebben niks..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:14 schreef JeroenV het volgende:
Ze heeft al met Jeroen Pauw...
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]Griekenland is kansloos tegen Tsjechie
![]()
tis mij opgevallen dat die er meer naast zit dan dat ie goed zitquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:28 schreef hellmondunited het volgende:
[..]![]()
daarom haal ik dit even naar boven, even een onderling duel terughalenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
tis mij opgevallen dat die er meer naast zit dan dat ie goed zit
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
daarom haal ik dit even naar boven, even een onderling duel terughalen
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Griekenland wordt Europees kampioen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |