quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:05 schreef Frey het volgende:
Het wordt Bowien
ik stemde ook op fritsquote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
Damn, geen Frits
Ik vat je nietquote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Frey het volgende:
Jezus, de clif is nu echt verneukt. De spannendste scéne was geknipt![]()
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Frey het volgende:
Hier is deel 1 van de Bowien compilatie
Deel 2 komt vanavond
Bowien
jaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 28 juni 2004 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?
die laatste scene was niet te zien, en het eindigde met een shot van Robert, Jef en Valerie voor Scalaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vat je niet
Hoe, Waarom, Waar, Welke scene?
Huh?! Waarom doen ze dat? Slaat toch nergens op?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:54 schreef Frey het volgende:
[..]
die laatste scene was niet te zien, en het eindigde met een shot van Robert, Jef en Valerie voor Scala
Ja dat in die kelder was echt geweldig ze moest zelfs hond eten of niet ?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Frey het volgende:
Hier is deel 1 van de Bowien compilatie
Deel 2 komt vanavond
Bowien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |