Vroeger deden ze er nog een heel stuk langer over hoor, ook toen er geen zomerstop wasquote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?
Oh, en mocht hij onverhoopt toch volkomen, dan stem ik voor de volgende titel voor de volgende:
GTST #74 - Met Frey de zomerstop door!
Ik ben voor.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?
Oh, en mocht hij onverhoopt toch volkomen, dan stem ik voor de volgende titel voor de volgende:
GTST #74 - Met Frey de zomerstop door!
Nee hoor, dat hoeft niet meerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog ff in het tournament stemmen
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:07 schreef Bupatih het volgende:
YASMIN
Anders had ik d'r natuurlijk wel bijgezetquote:Het gaat hier voornamelijk om de eerste 10 jaar
Ik heb alleen veel van mensen uit de eerste 10 jaar.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:07 schreef Bupatih het volgende:
YASMIN
Ik zou zo snel niet weten wie mijn Spaanse lievelingsdichter is..........quote:Op zondag 27 juni 2004 14:29 schreef Noa-lynn het volgende:
Maria Kooistra de actrice die Pascale Berings speelde is trouwens bevallen van een zoontje.Ze heeft al een dochtertje van 5 jaar: Storm.Op 4 juni zag Lorca Normandië het levenslicht.Zijn roepnaam is Lorca.Lorca komt van Maria's Spaanse lievelingsdichter Garcia Lorca en Normandië omdat de week dat hij geboren is D-Day herdacht werd.Dit las ik ergens.
Dacht dat ik sanders freak wasquote:Op zondag 27 juni 2004 21:34 schreef Dizer het volgende:
Ik weet nu al hoe mijn kinderen gaan heten!
Als het een jongen is:
Stefano Marcus Ludois
en als het een meisje is:
Janine Sophia Stephana Ludia Marcusia
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")quote:Op zondag 27 juni 2004 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dada, jij bent echt tof
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |